SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Split, HST, FBW na mase czy coś innego?

    Post
    Trening w domu

    No właśnie hantle, ale do wyciskania się nie nadają bo to może z 10-15kg jedna waży, to już lepiej pompki na mnie działają na taboretach (ew + obciążenie w plecaku). hantle samoróbki, ich przezbrajanie zajmuje masakrycznie dużo czasu zatem raczej odpada progresja w trakcie. Jest drążek, ale odpada podciąganie się szeroko, gdyż mam wąską futrynę (a

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 14340 Data: 2008-12-12 12:09:25 Liczba szacunów: 0
  • Split, HST, FBW na mase czy coś innego?

    Post
    Trening w domu

    1. Rozgrzewka oczywiście ma być? 2. Rozciąganie po treningu ma być? 3. Pompki z uchwytami liny Czy to to ? http://trec.com.pl/red/trening/09.html 4. Rozpiętki płasko lub skos Czy to to ? http://www.kulturystyka.pl/atlas/klatka.asp#7 5. Przenoszenie hantli za głowę leżąc 3 serie Czy to to ? http://www.kulturystyka.pl/atlas/klatka.asp#10 6. Wznosy

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 14340 Data: 2008-12-19 19:22:29 Liczba szacunów: 0
  • Split, HST, FBW na mase czy coś innego?

    Post
    Trening w domu

    Dzięki, fajną godzinę wybrałeś na odpowiedź :) Mawashi czy to prawda, że w domowych warunkach (pompki) nie wyrobię sobie tak fajnie klatki jak na siłowni z prawdziwego zdarzenia? (wyciskania, itp.) Zmieniony przez - darekk. w dniu 2009-01-03 11:27:19

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 14340 Data: 2009-01-03 11:26:43 Liczba szacunów: 0
  • Split, HST, FBW na mase czy coś innego?

    Post
    Trening w domu

    Ja mam straszną ochotę zluzować, może nie całkiem, ale ograniczyć się do jakiegoś takiego bardzo prostego planu, np, same podciąganie na drążku, pompki, trochę luzu na swierzym powietrzu. Niestety czas nie sprzyja i lato tuż tuż, wypadałoby ładnie wyglądać. PS. zamówiłem sobie białko ŁOWICKIE, alternatywa OSTROWI, tańsze, podobno lepsze smakowo, sk

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 14340 Data: 2009-04-15 22:57:57 Liczba szacunów: 0
  • Split, HST, FBW na mase czy coś innego?

    Post
    Trening w domu

    wspominał coś o pompkach na poręczach na poprawę klatki. Podobnie jak darekk. kilka tygodni temu jestem teraz w trzecim tygodniu treningu armstronga na podciąganie i trochę mi skoczyła siła, nie wiem jak sylwetka. Ale wracając do tematu - jaki trening proponujesz? Myślałem o treningu armstronga, ale zamiast podciągania robić pompki na poręczach.

    Odpowiedzi: 235 Ilość wyświetleń: 14340 Data: 2009-06-29 19:50:09 Liczba szacunów: 0
  • [DT] El_ paker

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 17 Regeneracja: 7h czystego snu wyspałem sie dość więc były siły nie jak w poniedziałek dodatkowo wpadła kawa przed treningiem ( po raz pierwszy od kiedy trenuje ) i była pompa 8-) Trening: B 1.Wykroki ze sztangielkami : 12.5kg x 12 / 15kg x 10 / 17.5kg x 8 2.Martwy ciąg: 12 x 30 kg / 10 x 40kg / 6 x 60kg 3.Wyciskanie sztangi skos: 30 kg x 12

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-02 20:34:37 Liczba szacunów: 0
  • [DT] El_ paker

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 33 MASA Trening: B Wrzuciłem na nogi i plecy jedno ćwiczenie i jedną serie więcej czuje że lepiej są skatowane te mięśnie więc jest dobrze ;) 1.Wykroki ze sztangielkami: 12x10kg/12x12.5kg/10x12.5kg/8x15kg 2.Prostowanie nóg w siadzie na maszynie: 12x30kg/12x40kg/10x50kg/10x 60kg 3.Mc: 10x50kg/8x60kg/6x70kg/2x75kg ( szanga ześlizgiwała sie chyb

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-21 21:03:27 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Droga po zdrowsze jutro.

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    dzo udany. siła do przodu . ostatnie serie tylko podam siad 5x5 100kg klatka 5x5 95kg wiosło 5x5 72,5kg + wyciskanie hantle skos 20 kg x 3 x 12 powt. + brzuch na kółku 4x15 + pompki na max -> 3 serie , przerwy po 30s. dieta dzisiaj nisko kcal, niecałe 1500 kcal, ale w ogóle nie czułem głodu ... nie ciągnie mnie do jedzenia /SFD/2016/8/22/fdfed4f32f

    Odpowiedzi: 541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-22 18:55:41 Liczba szacunów: 0
  • DT Me and my doms

    Post
    Ladies SFD

    25.12.2015 Push 1 Przysiady tył 4 x 8 rampa, 45/50/55/60kg Wyciskanie sztangi leżąc 4 x 8 rampa, 20/30/32,5/ 40kg (ostatnia seria 6 powtórzeń) Wyciskanie żołnierskie 4 x 8 rampa 12/16/20/22,5 kg Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim 4 x 8 10kg Pompki na poreczach w wersji na triceps 4 serie 8/5/5/5 BARBELL HIP THRUST 4 x 8 40 kg 26.12.2015 Pu

    Odpowiedzi: 133 Ilość wyświetleń: 9272 Data: 2015-12-28 22:34:27 Liczba szacunów: 0
  • DT Me and my doms

    Post
    Ladies SFD

    12.01.2016 Push 1 Przysiady tył 4 x 8 rampa, 20/35/45/55/60 kg 45/50/55/60kg Pompki na poreczach w wersji na triceps 4 serie 7/6/6/7 8/5/5/5 Wyciskanie sztangi leżąc 4 x 8 rampa, 20/25/30/35/40 kg (ostatnia seria tylko 2 - zejdę z ciężarem i dopracuję technikę bo coś słabo na tym ćwiczeniu) 20/30/32,5/ 40kg Wyciskanie żołnierskie 4 x 8 rampa 1

    Odpowiedzi: 133 Ilość wyświetleń: 9272 Data: 2016-01-13 10:08:25 Liczba szacunów: 0
  • DT Me and my doms

    Post
    Ladies SFD

    21.01.2012 Push 1 Przysiady tył 4 x 8 rampa, 35/45/55/62,5kg :-)) 20/35/45/55/60 kg 45/50/55/60kg Pompki na poreczach w wersji na triceps 4 serie 7/6/6/6 - tym razem bez pomocy (podtrzymywania nóg) ale pewnie zakres mógłby być większy 7/6/6/7 8/5/5/5 Wyciskanie sztangi leżąc 4 x12 rampa, 18/23/28/32/35 (ostatnia tylko 6x) 20/25/30/35/40 kg 20/

    Odpowiedzi: 133 Ilość wyświetleń: 9272 Data: 2016-01-23 14:41:26 Liczba szacunów: 0
  • DT Me and my doms

    Post
    Ladies SFD

    02.02.2016 Push 1 Przysiady tył 4 x 8 rampa, 40/47/55/62 kg 35/45/55/62,5kg 20/35/45/55/60 kg 45/50/55/60kg Pompki na poreczach w wersji na triceps 4 serie 6/5/5/5 - z powodu kłopotów z barkiem i ewidentnych dolegliwości zaraz po tym ćwiczeniu definitywnie z niego rezygnuję - jestem chyba po prostu za cienka i popełniam jakiś błąd techniczny - ł

    Odpowiedzi: 133 Ilość wyświetleń: 9272 Data: 2016-02-03 20:03:55 Liczba szacunów: 0
  • Nie chudnę :<

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ćwiczę na ręce, najpierw na biceps 6kg potem trzymam ręce wyprostowane na boki i przyciągam je do przodu do siebie (wybaczcie, nie wiem jak to sie nazywa ;D), na koniec robię pompki (tu wyjątkowo 3 serie po 10 bo nie daje rady po 15) *ćwiczę na brzuch, i tutaj zaczęłam "podkradać" :P ćwiczenia z a6w,bo zwykłe brzuszki 3 po 15 mnie nie męc

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 7193 Data: 2008-02-27 14:54:58 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy planie na rzeźbę i kilka dodatkowych pytań

    Post
    Trening dla początkujących

    zyciąganie trójkąta wyciągu górnego do klaty powt. 10,8,8,6 -Martwy ciąg powt. 8.8.6.6 Triceps : - prostowanie ramion na wyciagu stojac powt. 8,8,8,8 - wyciskanie francuskie lezac powt. 8,8,8,6 -pompki tylem powt. 12,10,10,8 +obciązenie 20Kg oraz dodaje jeszcze przedramiona ,ale tego już nie będę pisał Mam nadzieje ,że pomogłem w jakimś stopniu.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 478 Data: 2014-03-06 13:53:36 Liczba szacunów: 0
  • Trening sprawnościowy do oceny ludzi z pojęciem

    Post
    Trening dla początkujących

    10x 44 10x 50, to w następnym tygodniu do każdej +2kg? I czy dobrze zrobiłem dając za pompki na poręczach wyciskanie szerokie? Bo wąskie mam w treningu B, wiec to bez sensu mieć i w A i w B takie same ćwiczenie. Rampa polega że raz mam 5x powtórzeń i idę tak by

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1959 Data: 2012-07-14 14:08:29 Liczba szacunów: 0
  • Jak to sobie sprytnie wymyśliłem :P

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    & Moje dzienne zapotrzebowanie przy aktywności 1.2 wynosi ok. 2800 kalorii. Staram się więc podzielić to mniej więcej śniadanie 500-600, obiad 1000 kolację 400 + 2 koktajle co razem czyni 2800 kalorii. 3 posilki zwykle + 2 odzywkowe -> musisz te koktajle pic? daj zwykly posilek & -Płatki owsiane, same ciężko przełknąć dlatego robię mixy

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2401 Data: 2007-08-21 11:06:40 Liczba szacunów: 0
  • Coś al'a HSS-100 - do oceny.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    3. mds - Combo Kon/eks wycisk/rozpiętka /2-3-4-1 x 12-10 / to nie ejst mds tlyko zwykle cwiczenie specjalne wykonuj normalnie nie pulsacyjnie W takim razie może zamiast Combo.. wrzucić mds - Wyciskanie młotkowe 30/15/płaska ? ****KLATKA**** 1. Pompki na poręczach / 8-6 - rampa / 2a. ss - Rozpiętki skos dodatni / 3 x 12-10 / 2b. ss - Wyciskanie

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 843 Data: 2009-11-20 12:13:35 Liczba szacunów: 0
  • przeróbka termiczna pączka w maśle na wersję fit

    Post
    Ladies SFD

    5 12+12 - generalnie problem z chwytem poręczy bo łapy są już lekko telepiące brzuch lekko pali powinien być plank ale łapy odmawiają posłuszeństwa ..... wycięte są również - pompki i unoszenie ramion na boki - awykonalne z powodu kontuzji - wszystkie nawet minimalne rotacje w bok są zbyt bolesne - nawet żołnierskie jest na wąskim chwycie co powodu

    Odpowiedzi: 243 Ilość wyświetleń: 16557 Data: 2015-09-04 20:50:31 Liczba szacunów: 0
  • Wyjść z niemocy (i zostawić w niej kilka cm...)

    Post
    Ladies SFD

    z rade utrzymać) Trening B. A. Martwy ciąg B1. Wyciskanie sztangi stojąc B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem C1. wypady C2. uginanie nóg leząc D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń Po treningu 20min aerobów na bieżni lub rowerku, lub orbitreku... Nie wiem, czy dobrze rozumiem oznaczenie B1,B2 - robię po kole

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 3879 Data: 2013-04-19 19:04:54 Liczba szacunów: 0
  • Wilka słów kilka v2

    Post
    Po 35 roku życia

    anie stojąc i to jest podstawowe 5 ćwiczeń jeśli dasz radę się podciągnąć to dorzuć podciąganie na drążku możesz do tego dołożyć też francuza na triceps (ewentualnie odwrotne pompki na ławeczce) i uginanie na biceps, oraz jakieś spinanie na brzuch i tyle nie ma co kombinowac z wszelkiego rodzaju unoszeniami bokiem itp (nie ten etap) Zmieniony przez

    Odpowiedzi: 138 Ilość wyświetleń: 10529 Data: 2015-01-19 13:41:36 Liczba szacunów: 0