SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • [DT] Dxtr foto str. 45

    Post
    Dzienniki Juniorów

    01.06.2013 - DT Trening Klatka, Barki(tył), Brzuch Klatka: Nie pamiętam dokładnie ile czego było: WL ~7s Dipsy + pompki normalne - 3s WL skos góra hantle - drop sety Rozpiętki od +30% skos do płaskiej ~4s Barki(tył): Unoszenie w opadzie 16x12kg przerwa i drop set 16x9kg/14x7kg/12x5kg przerwa i 16x5kg Brzuch: Unoszenie nóg w zwisie skosy 2s po 15

    Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-01 21:05:24 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Dxtr foto str. 45

    Post
    Dzienniki Juniorów

    23.07.2013 - DT Trening Barki, Triceps: Barki Wyciskanie sztangi stojąc 5s 12x28kg/8x38kg/8x48kg/6x58kg/8x38kg Arnoldki 3s 12x12kg/10x12kg/8x12kg Unoszenie talerza w przód ze skrętem 3s 10x10kg/10x10kg/10x10kg Unoszenie w opadzie 4s 10x9kg/10x9kg/10x9kg/10x9kg Triceps Pompki diamentowe 3s 20/15/15 Wyciskanie francuskie stojąc 3s 12x16kg/8x26kg/8

    Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-24 00:29:04 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Dxtr foto str. 45

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Tydzień 1 Poniedziałek Klatka 8-10s Wyciskanie hantli skos 3s 12-8 12kg/17kg/17kg WL płaska 3s 12-8 48kg/58kg/68kg Rozpiętki płaska 2s 12-10 12kg/12kg Łapy 1 -pompki na poręczach 2x8-10 5kg/CC -wyciskanie francuskie od czoła leżąc sztangielkami 2x8-10 7kg/9kg -uginanie ze sztangielkami na skośnej ławce 2x8-10 9kg/9kg -uginanie ze sztangielką w op

    Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-08 14:54:01 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Dxtr foto str. 45

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Tydzień 2 Klatka Wyciskanie hantli skos 3s 12-8 12kg/17kg/22kg WL płaska 3s 12-8 53kg/63kg/73kg Rozpiętki płaska 2s 12-10 12kg/12kg Łapy 1 -pompki na poręczach 2x8-10 -wyciskanie francuskie od czoła leżąc sztangielkami 2x8-10 9kg/9kg -uginanie ze sztangielkami na skośnej ławce 2x8-10 9kg/9kg -uginanie ze sztangielką w oparciu o udo 2x8-10 9k

    Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-15 18:11:49 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Dxtr foto str. 45

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Barki Wyc. siedząc 28kgx12/48kgx8/58kgx5/73kgx4 Arnoldki 17kgx8/17kgx8/17kgx8/17kgx8/17kgx8 Unoszenie w przód ze skrętem 5kgx10/5kgx10/5kgx10 Podciąganie sztangi 28kgx10/28kgx10/28kgx10 Podciąganie sztangi do szyi w opadzie 18kgx10/18kgx10/18kgx10/18kgx10 Triceps Pompki na poręczach 10/10/15 Francuskie leżąc hantle 12kgx8/7kgx16/7kgx10 Prost

    Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-07 20:50:12 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Dxtr foto str. 45

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Klatka 1.Pompki na poręczach RAMPA 6 1s rozgrzew 3s 10kg/20kg/25kg 2.Wycisk hantli na skosie dodatnim z supinacja RAMPA 8 1s rozgrzew 3s 12kg/22kg/27kg/32kgx7 3A Wycisk ściskający RAMPA 10 3s 17kg/17kg/12kg 3B Rozpiętki RAMPA 10 3s 17kg/17kg/12kg przerwy tylko na zmiane obciązenia, procz ostatniej laczonej tu minuta do półtorej Biceps Ugnanie sztan

    Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-21 20:39:31 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Dxtr foto str. 45

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Aktualna rozpiska + obciążenie z tego tygodnia. Klatka 1.Pompki na poręczach RAMPA 6 1s rozgrzew 3s 10kg/20kg/30kg 2.Wycisk hantli na skosie dodatnim z supinacja RAMPA 8 1s rozgrzew 3s 12kg/22kg/32kg/32kg 3A Rozpiętki RAMPA 10 3s 17kg/17kg/12kg 3B Wycisk ściskający RAMPA 10 3s 17kg/17kg/12kg Biceps Ugnanie sztangi łamanej na modlitewniku + uginanie

    Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-10 02:31:08 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Eveline/DT2

    Post
    Ladies SFD

    12x 4,5kg/ 12x 9kg/ 12x 9kg 6.Prostowanie ramienia w opadzie hantlem 3x15 15x 4kg/ 15x 4kg/ 15x 4kg 15x 3kg/ 15x 3kg/ 15x 3kg 1. Ok 2. Jestem bardzo zadowolona, wszystkie pompki ładnie dynamicznie w górę. Czułam siłę w rękach, sama byłam zdziwiona, że tak lekko poszło. 3. Dopiero teraz z tym obciążeniem poczułam to ćwiczenie. 4a. Ciężko, ale zd

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 14496 Data: 2013-08-08 14:00:05 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Eveline/DT2

    Post
    Ladies SFD

    03.10.13 DT / FBW na roztrenowanie/ tydzień 4./ trening 11. Miska 135/65/180: http://potreningu.pl/profil/eveline#/date/2013-10-03 Napoje: woda 3l, kawa x3, herbata zielona Warzywa: pomidor, papryka, dynia, cukinia, cebula, fasolka szparagowa, ogórek małosolny, pieczarki Suple: aminokwasy przed i po treningu, wit. C x2 po tr. aminokwasy przed i

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 14496 Data: 2013-10-03 13:37:04 Liczba szacunów: 0
  • ciaacho / DT / osiągnąć zamierzony cel

    Post
    Trening dla początkujących

    B10 1 WYCISKANIE NA BARY OD CZUBKA GLOWY SZEROKO 59 +2 2 HIGH PULL OD UD DO WYSOKOSCI GORNEGO BRZUCHA 58 +1 3 MARTWY CIAG 80 +5 4 POMPKI NA PORECZACH Z CIEZAREM 15 +5 5 PODCIAGANIE NA DRAZKU WASKIM PODCHWYTEM DO CZOLA Z CIEZAREM 15 +5 6 PRZYSIADY ZE SZTANGA Z PRZODU 47 +2 7 WSPIECIA JEDNONOZ 2s MAX 8 7 MINUTES ABS drobna modyfikcja-mianowicie sko

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 7249 Data: 2009-11-03 21:35:44 Liczba szacunów: 0
  • [TEST] - RE LOADER - dyziu95

    Post
    Testy i Recenzje

    1.2014 TRENING: PŁYWANIE - 40min Cała lekcja stylem kraulem na grzbiecie. KALINESTYKA - 33min (3 obwody) - podciąganie nachwytem - wykroki z podniesieniem kolana do brzucha - pompki na poręczach - unoszenie nóg na poręczach - prostowniki (urządzenie w parku) - wyciskanie na barki (urządzenie w parku) SUPLEMENTACJA DODATKOWA: - UNS RE LOADER - 20g -

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6811 Data: 2014-11-20 15:33:38 Liczba szacunów: 0
  • [TEST] - RE LOADER - dyziu95

    Post
    Testy i Recenzje

    s/57997395618067618184.jpg DT: 23.11.2014 TRENING: KALINESTYKA - 35 minut - 3 obwody: - podciąganie nachwytem 11/10/9 - wykroki z podniesieniem kolana do brzucha 15/14/15 - pompki na poręczach 15/13/12 - unoszenie nóg na poręczach 20/22/20 - prostowniki (urządzenie w parku) 20/20/20 - wyciskanie na barki (urządzenie w parku) 14/13/13 SUPLEMEN

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6811 Data: 2014-11-23 13:30:05 Liczba szacunów: 0
  • [TEST] - RE LOADER - dyziu95

    Post
    Testy i Recenzje

    http://iv.pl/images/52577440458377776156.jpg DT: 02.12.2014 TRENING: KALINESTYKA - 42 minuty - 3 obwody: - podciąganie nachwytem - wykroki z podniesieniem kolana do brzucha - pompki na poręczach - unoszenie nóg na poręczach - prostowniki (urządzenie w parku) - wyciskanie na barki (urządzenie w parku) SIATKÓWKA - 1h 20 minut Dziś blok. Mnóstwo skaka

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6811 Data: 2014-12-02 20:54:21 Liczba szacunów: 0
  • [TEST] - RE LOADER - dyziu95

    Post
    Testy i Recenzje

    x3 - i tak się nazbierało. ;-) PŁYWANIE - 30 minut Kraul grzbietowo. KALINESTYKA - 38 minut - 3 obwody: - podciąganie nachwytem - wykroki z podniesieniem kolana do brzucha - pompki na poręczach - unoszenie nóg na poręczach - prostowniki (urządzenie w parku) - wyciskanie na barki (urządzenie w parku) SUPLEMENTACJA DODATKOWA: - UNS RE LOADER - 20g

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6811 Data: 2014-12-04 21:15:28 Liczba szacunów: 0
  • [TEST] - RE LOADER - dyziu95

    Post
    Testy i Recenzje

    39842842523865433259.jpg DT: 07.12.2014 TRENING: KALINESTYKA - 42 minuty - 3 obwody: - podciąganie nachwytem 12/11/10 - wykroki z podniesieniem kolana do brzucha 14/15/16 - pompki na poręczach 15/15/13 - unoszenie nóg na poręczach 25/22/22 - prostowniki (urządzenie w parku) 22/22/22 - wyciskanie na barki (urządzenie w parku) 15/15/13 SUPLEMEN

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6811 Data: 2014-12-07 14:22:17 Liczba szacunów: 0
  • [TEST] - RE LOADER - dyziu95

    Post
    Testy i Recenzje

    nut Rozgrzewka i zaliczenie kraulem na grzbiecie. KALINESTYKA - 38 minut - 3 obwody: - podciąganie nachwytem 12/10/8 - wykroki z podniesieniem kolana do brzucha 16/15/15 - pompki na poręczach 14/12/10 - unoszenie nóg na poręczach 25/23/21 - prostowniki (urządzenie w parku) 25/25/25 - wyciskanie na barki (urządzenie w parku) 14/14/12 http://i

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6811 Data: 2014-12-11 17:12:50 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc - dieta redukcyjna

    Post
    Ladies SFD

    przerwa - w tygodniach 5,6 4 serie x 8 powtórzeń 90 sek przerwa Dzień pierwszy 1a. wyciskanie sztangielek skos 1b. wiosłowanie sztangielkami w opadzie tułowia (bez piłki) 2a. pompki (bez piłki) 2b. wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu 3a. uginanie ramion na piłce 3b. francuskie prostowanie ramion leząc 4a. uginanie ramion młotkowe(bez pi

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 3422 Data: 2013-03-14 12:33:28 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc - dieta redukcyjna

    Post
    Ladies SFD

    Piątkowy trening: 1a. wyciskanie sztangielek skos 12x7/12x9,5/12x9,5 1b. wiosłowanie sztangielkami w opadzie tułowia 12x7/12x9,5/12x9,5 2a. pompki 12/10/10 2b. wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu 12x2/12x2/12x2 3a. uginanie ramion na piłce 12x7/12x7/12x7 3b. francuskie prostowanie ramion leząc 10x5,75/8x5,75/5x5,75 4a. uginanie ramion m

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 3422 Data: 2013-03-18 08:37:43 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc - dieta redukcyjna

    Post
    Ladies SFD

    Niedziela 1a. wyciskanie sztangielek skos 12x9,5/12x9,5/12x9,5 1b. wiosłowanie sztangielkami w opadzie tułowia 12x9,5/12x9,5/12x9,5 2a. pompki 10/10/8 2b. wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu 12x2/12x2/12x2 3a. uginanie ramion na piłce 12x7/12x8,25/5x9,5 3b. francuskie prostowanie ramion leząc 10x4,5/8x5,75/8x5,75 4a. uginanie ramion mło

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 3422 Data: 2013-03-18 08:42:48 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc - dieta redukcyjna

    Post
    Ladies SFD

    Dzień pierwszy 19.03.2013r 1a. wyciskanie sztangielek skos 12x9,5/12x9,5/11x9,5 1b. wiosłowanie sztangielkami w opadzie tułowia 12x9,5/12x9,5/11x9,5 2a. pompki 12/10/10 2b. wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu 12x2/13x2/15x2 3a. uginanie ramion na piłce 12x7/12x8,25/8x8,25 3b. francuskie prostowanie ramion leząc 12x4,5/12x4,5/10x5,75 4a

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 3422 Data: 2013-03-20 08:10:52 Liczba szacunów: 0