SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Początkujący- porady na początek

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    -8 B Nogi: Uginanie leżąc 3s 12-10-8 plecy: wiosłowanie sztangielką 12-10-8 klatka: wyciskanie skos + 3s 12-10-8 barki: wyciskanie sztangielek 3s 12-10-8 triceps: odwrotne pompki 2s 12-10 biceps: uginanie sztangielek z supinacją 2s 12-10 kaptury: szrugsy sztangą z przodu 3s 12-10-8 łydki: wspięcia siedząc 3s 12-10-8 przedramiona: uginanie po

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 476 Data: 2014-05-12 06:25:40 Liczba szacunów: 0
  • 1 pytanko z planu FBW :D

    Post
    Trening dla początkujących

    wiek : Prawie 16 lat Waga: 85-86 kg Wzrost:184 cm klatka:108 Lapa:kolo 40 cm pas:84 cm Udo:kolo 62 lydka:40 staz:1,7 roku QUEBLO tak jakby to nie kregoslup kolo niego . Moze to poprostu od niego odchodzi bol albo poprostu mam jakos przeciazone plecy... TO JEST DRUGI TYDZIEN : 06.04.09 II Tydzien 15 powtorzeń. B Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantl

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 704 Data: 2009-04-06 21:03:39 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia dla słabego i niewysportowanego :(

    Post
    Trening w domu

    Przysiad z obciążeniem w rękach 4x max Podciąganie 4x max Pompki 4x max Ćwiczysz 3 razy w tygodniu. Trening ten pomoże Ci poprawić ogólną wydolnośc organizmu. Obciążenie przy przysiadzie trzymasz przed sobą (wyciągnięte przed siebie ręce), przysiad robisz dupą do ziemi. Podciąganie robisz nachwytem, jeżeli nie dajesz rady podciągnąć się raz, podsko

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1049 Data: 2011-07-05 13:06:38 Liczba szacunów: 0
  • if pierwszy raz

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Zapotrzebowanie mi wyszło 2767kcal z racji braku pracy teraz. Odjąłem 400kcal postaram sie ułożyc jakis trening /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/dd810ca8449848f49ee3642b4b72650e.png Staram sie wzorowac na diecie http://www.sfd.pl/%5BBLOG%5D_BR10_%2F_Zarzucanie_trybu_suchego_lisa-t985621.html Znalazłem coś takiego w Pon Srode i Piatek 1) Napinanie mięśni

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1369 Data: 2013-12-13 14:11:16 Liczba szacunów: 0
  • cykl na mase

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    w opadzie (wiosłowanie) -Podciaganie konca sztangi w opadzie - coś na prostowniki MC, unoszenie tułowia w opadzie -Szrugsy -wznosy barków TRICEPS -Pompki w podporze tyłem pompki jako ostatnie ćwiczenie -Wyciskanie francuskie jednoracz sztangielki w siedzie -Prostowanie ramion ze sztangielka w opadzie tułowia BRZUCH -Brzuszki Piatek; BARKI

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1246 Data: 2013-06-29 16:22:27 Liczba szacunów: 0
  • Slim figura nudzi mi się..chcę być FIT od dzisiaj !

    Post
    Ladies SFD

    sobie wkładki pod piętę. No i teraz mam zagadkę co z tymi treningami, czy całkiem odpuścić siłownie, czy można ćwiczyć chociażby z obciążeniem własnego ciała - podciąganie, pompki itp ? ? Zajęć pilates czy stretching w mojej siłowni niestety brak... Badanie tarczycy: SFD/Images/2015/7/22/ad515dd356f94e43bf654516507d8af0.jpg Badanie zrobiłam, l

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 10412 Data: 2015-07-08 23:40:01 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o ocene specialistów!!!!!!!!!!!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    PLECY: Wyprosty na lawce 2x 20 Martwy ciag 4x 10 (ciezar okolo 60% MP) Wioslowanie sztanaga podchwytem 3x 10 Wioslowanie sztangielka 3x12 Sciaganie linki do karku 2x 12 ŁAPY : BICEPS:

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1076 Data: 2011-04-21 22:18:21 Liczba szacunów: 0
  • Zakwasy

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Klatka triceps - wyciskania na skosnej i na plaskiej + rozpietki Wyciskania jednoracz , pompki odwrotne pompki na poreczach wyciskania francuskie Plecy biceps- podcisgania wioslowania martwy Uginania stajac siedzac chwyt mlotkowy podciaganie Nogi barki - przysiady ze sztanga wykroki ze sztangielkami przysiady na jednej nodze wznosy na lydki Wycisk

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 661 Data: 2015-09-04 17:44:22 Liczba szacunów: 0
  • jaki trening byscie mi teraz polecili? darmowe sogi

    Post
    Trening dla początkujących

    iej więcej o to że: Cyk trwa 6 tygodni: Tygodnie 1,3,5: Dzień 1 KLATKA: Wyciskanie sztangi skos 3x6 i 1x25 wyciskanie na maszynie smitha 3x6 i 1x25 rozpietki skos 3x6 i 1x25 pompki na poreczach 3x6 i 1x25 TRICEPSY: wyciskaie leżąc wasko 3x6 i 1x25 prostowanie na wyciagu 3x6 i 1x25 wyciskanie franc leżąc 3x6 i 1x25 dzień 2 NOGI przysiady 3x6 i 1x25

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 1470 Data: 2010-08-26 15:25:04 Liczba szacunów: 0
  • jaki trening byscie mi teraz polecili? darmowe sogi

    Post
    Trening dla początkujących

    ziałek (nogi) -przysiady 4x -przysiady wykroczne 4x -wspięcia na palce 3x Wtorek: (klatka +bic) -wycisk sztangi płasko 3x -wycisk sztangielek skos 3x -rozpiętki na płasko 3x -pompki na poręczach 2x -wycisk sztangi głową w dół 2x -uginanie stojąc łamaną sztangą 3x -uginanie sztangielkami supinacja 3x -ugiananie sztangi na modlitewniku 3x Środa: WOLN

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 1470 Data: 2010-08-27 13:20:36 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z 236kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    gimnazjum. Wiem, że teraz masówki nie zrobię, ale jakieś drobne ćwiczenia chyba mógłbym wykonywać z ciężarami? Wstyd się przyznać, ale nie jestem w stanie zrobić nawet jednej pompki, co jest dla mnie chyba bardziej poniżające, niż mój wygląd. Chciałbym na pewno wzmocnić ramiona, bo odkąd pamiętam, mam względnie słabsze ręce niż na przykład moi rówi

    Odpowiedzi: 629 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-10 20:13:24 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z 236kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Kuba moim zdaniem nie powinieneś podchodzić do tego, że nie jesteś w stanie zrobić pompki, jako do czegoś poniżającego dla ciebie. Racjonalnie rzecz biorąc przecież ty na obecną chwilę ważysz 193 kg, gdybyś był w stanie zrobić pompkę z taką masą ciała, to zważywszy na to, że nie trenujesz siłowo od długiego czasu byłby to niesamowity wyczyn. W pozo

    Odpowiedzi: 629 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-11 00:06:48 Liczba szacunów: 1
  • Redukcja z 236kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wiadomo, że nie normalne pompki z tą masą, tylko przy pochyleniu, ewentualnie z kolan, lub z miednicą na podłodze

    Odpowiedzi: 629 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-14 19:37:25 Liczba szacunów: 1
  • MASA / KLATA

    Post
    Trening dla początkujących

    walajacych tylko chciabym zeby klatka ktora rosnie dobrze mogla byc jeszcze bardziej masywniejsza moze to wina treningu ktory jest zle na nia ulozony . Klatka; poniedzialek : pompki jako czesc rozgrzewki wyciskanie plasko 3x10 wyciskanie hantli 3x10 wyciskanie skos - 3x10 rozpietki 2x10 pompki na do***anie ze tak powiem w ten dzien robie jeszcze t

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 948 Data: 2010-04-27 18:27:08 Liczba szacunów: 0
  • Klata 15lat...

    Post
    Trening dla początkujących

    PLECY, BIC, TRIC, BRZUCH, BARKI, PRZEDRAMIE, WIĘC WSZYSTKO MAM OPROCZ KLATY nie masz nóg A WŁAŚCIWIE T NIEPRAWDA ZE TYLKO SZTANGA NAJLEPIEJ ROZBUDUJE KLATE, POMPKI MOZESZ ROBIC I TEZ ROZBUDOWAC oczywiście, dużo lepsze są pompki na poręczach

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 993 Data: 2010-07-15 17:31:17 Liczba szacunów: 0
  • Sila

    Post
    Sztuki Walki

    miczna) również się przydaje. Mimo tego, że przy uderzeniach używamy całego ciała to wzmocnienie np. tricepsów i korpusu na pewno się przyda. Co do tricepsów to między innymi pompki, które jak już napisałeś wykonujesz. Jeśli dasz radę to spróbuj pompek na jednej ręce, z klaśnięciem (to akurat na dynamike), japońskich / lizanych (tu pracuje sporo mi

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 3287 Data: 2008-08-12 01:11:27 Liczba szacunów: 0
  • Full Body Workout..

    Post
    Trening w domu

    Zmień pompki na dipsy i dobre. Albo na pompki z nogami wyżej i większym zakresem ruchu. Analogicznie postępuj z każdym ćwiczeniem

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 984 Data: 2012-11-08 22:23:26 Liczba szacunów: 0
  • pompki-na pięściach itp.?

    Post
    Inne dyscypliny

    Pompki na pięściach, wzmacniają dodatkowo kostki(kłykcie bodajże), pompki na poręczach pozwalają na głębszy ruch w dół, lepsze rozciągnięcie mięśnia

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1072 Data: 2008-09-30 22:41:38 Liczba szacunów: 0
  • Plan na rzeźbę

    Post
    Trening w domu

    Poniedziałek Klata: WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ x4 12-15 WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ x4 12-15 ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ x4 12-15 PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LEŻENIU W POPRZEK ŁAWKI POZIOMEJ x4 12-15 Barki: Wyciskanie sztangi sprzed głowy x4 12-15 Wyciskanie sztangi zza głowy x4

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 841 Data: 2013-09-27 12:38:40 Liczba szacunów: 0
  • Plan na rzeźbę

    Post
    Trening w domu

    Dobra poprawiłem ten plan zobacz teraz czy jest już lepiej ;) Poniedziałek Klata: WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ x4 12-15 WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ x4 12-15 ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ x4 12-15 PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LEŻENIU W POPRZEK ŁAWKI POZIOMEJ x4 12-15 Barki: Wyciskanie

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 841 Data: 2013-09-27 22:20:47 Liczba szacunów: 0