SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Zaczać juz czas najwyższy i zmienić się na lepsze

    Post
    Trening dla początkujących

    Rano dzisiaj "Kravka', tak jak w dwóch dniach poprzednich po śniadaniu. Przed treningiem "Kravata", ćwiczyłem pompki, podciągania, brzuch, według planu który przedstawiłem już wcześniej. Ogólnie to cały dzisiejszy dzień był Bardzo aktywnie spędzony przezemnie. Dziś jadłem następująco: Dieta dziś: I posiłek śniadanie godz.7:00 -Biał

    Odpowiedzi: 228 Ilość wyświetleń: 10381 Data: 2009-04-04 21:34:38 Liczba szacunów: 0
  • Zaczynam

    Post
    Trening dla początkujących

    arciu o kolano 3serie 10-8-6 progress brzuch: ABS II Triceps: wyciskanie frazcuskie lezac sztanga 10-8-6 progress wyciskanie francuskie hantli zza glowy siedzac 3x10-8 waskie pompki/pomki na poraczach/pompki tylem 3xmax Barki: wyciskanie sztangi z przed siebie w gore stojac lub siedzac 4serie 12-1-8-6progress wyciskanie hantli siedzac 4x10-8 unosze

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1518 Data: 2010-06-16 16:51:50 Liczba szacunów: 0
  • Trening na feriach

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Tylko jak mam to robić ? np. pon.pompki, wt.brzuszki, śr. pompki? Serie i powtórzenia tak jak w domciu?

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 813 Data: 2013-02-13 13:45:22 Liczba szacunów: 0
  • fit23- na maxa, adieu boczki- pomozecie?

    Post
    Ladies SFD

    Wczoraj były interwały w terenie z endomondo 20 minut -3km. Dziś trening B. A. Martwy ciąg - najpierw 10 minut uczenie się techniki( trener) wcześniej podpatrywanie na yt ^ - 10kg x 15, 20kg x 15 (już czuję) B1. Wyciskanie sztangi stojąc - zawyżyłam własne możliwości stąd tak 10kg x 6, 5kg x 15, 5kg x 15 B2. Ściąganie drążka górnego do klatki szer

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2634 Data: 2014-02-19 17:34:01 Liczba szacunów: 0
  • fit23- na maxa, adieu boczki- pomozecie?

    Post
    Ladies SFD

    Miska z dziś plus trening B. Godzinowo jakoś dziwnie wyszło @@-) Pytanie takie może ktoś odpowie - czy mieszkanka studencka (orzechy laskowe,rodzynki, orzechy ziemne,nerkowca) późno jest dobrym pomysłem? Jutro interwały a we wtorek zaczynam juz drugi tydzien treningów wg Obliques. Arphiel mogę Ci wysłać filmiki na pw ? :) A. Martwy ciąg - 20kg x

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2634 Data: 2014-02-23 19:48:15 Liczba szacunów: 0
  • fit23- na maxa, adieu boczki- pomozecie?

    Post
    Ladies SFD

    Miska z dziś plus trening B. Godzinowo jakoś dziwnie wyszło @@-) Pytanie takie może ktoś odpowie - czy mieszkanka studencka (orzechy laskowe,rodzynki, orzechy ziemne,nerkowca) późno jest dobrym pomysłem? Jutro interwały a we wtorek zaczynam juz drugi tydzien treningów wg Obliques. Arphiel mogę Ci wysłać filmiki na pw ? :) A. Martwy ciąg - 20kg x

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2634 Data: 2014-02-23 19:48:16 Liczba szacunów: 0
  • fit23- na maxa, adieu boczki- pomozecie?

    Post
    Ladies SFD

    Dziękuję za odp :)W takim razie odstawie ten brzuch A co do diety wiem polotu nie ma,ale studentką jeszcze jestem czasem ciężko z kasą.. a i problem z białkiem mam bo ryb nie lubię oprocz łososia i tunczyka a z mięsa to przeważnie kurak.. Pompki damskie gdyż normalnych to zrobie chyba z 5? W sumie założyłam, że skoro jestem takim cieniasem to może

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2634 Data: 2014-02-23 20:01:04 Liczba szacunów: 0
  • Jakie sa najlepsze

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jeszcze pozwole sobie wtrącić taką małą sugestie... najlepszym ćwiczeniem na pompki są chyba pompki... więc porób sobie pare serii dziennie ale sie nie zajedź. powodzenia

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1043 Data: 2005-06-23 23:40:56 Liczba szacunów: 0
  • Trening na klate

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Mam dostęp do poręczy więc spróbuje zrobić pompki o ile dam rade. Więc trening taki: pompki x5 skos w górę x4 rozpiętki x4 Na pewno wystarczy tyle serii?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1836 Data: 2010-03-26 14:38:34 Liczba szacunów: 0
  • pompki dla początkujacych

    Post
    Trening w domu

    Po pierwsze jak masz zamiar robić tylko pompki to polecam rożne: pompki na krzesłach, płasko, skos (głowa w dół) oraz skos (głową do góry) ilość serii 3-5x15 możesz również robić do zmęczenia Zmieniony przez - Kamil11124 w dniu 2008-11-08 11:15:53

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1849 Data: 2008-11-08 11:15:24 Liczba szacunów: 0
  • Siła rąk

    Post
    Sztuki Walki

    np. zamiast 30pompek za jednym razem robić 40. Chodzi o wytrzymałość rąk Poruszyłeś tu trzy rzeczy: - siłę, - moc, - wytrzymałość. Chcesz mieć większą siłę przy pompkach. Rób pompki. Później z obciążeniem lub na jednej ręce. Chcesz mieć większą moc. Rób pompki coraz szybciej, np. z klaśnięciem. Chcesz mieć wytrzymałość. Rób jak najwięcej pompek. Wr

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1583 Data: 2016-03-06 22:57:41 Liczba szacunów: 1
  • trening brzucha po fbw

    Post
    Trening w domu

    po prostu jakoś słabo czuję ból mięsni brzucha. Trening Pon, środ, piątek A: wspięcia na jednej nodze 3x20 przysiady z obciążeniem 3x12 podciąganie na drązku nadchwytem 4x10 pompki na podwyższeniu z obciążeniem 4x10 arnoldki 4x12 uginanie mięśnia dwugłowego stojąc (biceps) 3x8 dipy 3x8 unoszenie kolan do brzucha na drążku 4x20 B: ośle wspięcia 3x2

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 733 Data: 2015-07-28 22:17:39 Liczba szacunów: 0
  • Klatka bez sprzętu

    Post
    Trening w domu

    Przeciez napisalem ze robie pompki na pufach.Do plecaka wkladam ciezarek ale plecaki sa zaprojektowane na ksiazki nie na obciazenie i peka.Innowacja byly by pompki na poreczach ale niemam w domu krzesel.Sa jakies inne cw. bo tymi 3 co robie od paru miesiecy daleko niezajade.Potrzebny nowy bodziec dla org.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1941 Data: 2007-11-09 12:45:06 Liczba szacunów: 0
  • jakie pompki na plecy?

    Post
    Trening dla początkujących

    Pompki rozwijają plecy. Kiedyś ćwiczyłem pompki 3-4 seriach po 40 wieczorkiem, a czułem zakwasy na plecach na dodatek najbardziej wyrabiają motyle :D

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2720 Data: 2016-05-27 13:36:36 Liczba szacunów: 0
  • Trening na samym atlasie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    klasyczny spolit 3 dniowy I dzien klatka + triceps wyciskanie na siedzaco(uchwyty boczne) 4 serie 12,10,10,8 postaraj sie zastosowac progres choc ciezko bedzie z atlasem pompki na podwyzszeniu nogi na wysokosci gdzies okolo 0,5 metra 4 po 12 rozpietki w siadzie tzw motyle 3(4jak ci bedzie malo ) po 12 triceps prostowanie ramion na wyciagu

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1422 Data: 2005-12-18 14:52:34 Liczba szacunów: 0
  • problem

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Barki: 1) Podnoszenie sztangielek siedząc 2) Unoszenie hantli na boki stojąc 12-10-8 3) Unoszenie sztangi wzdłuż tułowia 12-10-8 4) Unoszenie hantli na boki w opadzie tułowia 12-10-8 Nogi: 1) Przysiady ze sztangą trzymaną z tyłu 12-10-8 2) Przysiady wykroczne z hantlami Łydki 3) Wspięcia na palce ze sztangą 12-10-8 Przedramiona: 1) Uginanie nadgars

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 837 Data: 2013-02-17 22:21:55 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczymy razem wyskok! - ukladamy/poprawiamy plany, odpowiadamy na wasze pytania

    Post
    Inne dyscypliny

    do wtorku i cale plecy masz zrobione jednego dnia (lepiej podciaganie zamiast tego drazka tak w ogole!) wyciskanie na barki wywal zupelnie - robisz push press do tego klatke, pompki na poreczach - starczy przy bicepsie i tricepsie dalbym przynajmniej 8 powtorzen. Nightshad Przy dwoch treningach propobuje skorzystac z tego ciezszego planu co napisal

    Odpowiedzi: 217 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-30 18:25:31 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczymy razem wyskok! - ukladamy/poprawiamy plany, odpowiadamy na wasze pytania

    Post
    Inne dyscypliny

    5x5 przysiad ciężki 5x5 rwanie 5x5 przysiad bułgarski 5x 10 brzuch, klatka, biceps, inne 2trening: push press 5x5 zarzut 5x5 martwy ciąg dynammicznie 5x5 podciąganie 5x max pompki na poręczach 5x max wiosło 3x 10 brzuch, inne dodatkowo przed siatkówką krótkie sprinty progres co tydzień +2,5 kilo do dynamicznych, +5 do typowo siłowych jestem z te

    Odpowiedzi: 217 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-02 00:53:00 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczymy razem wyskok! - ukladamy/poprawiamy plany, odpowiadamy na wasze pytania

    Post
    Inne dyscypliny

    1. Ile masz lat?: 22 2. Co trenujesz aktualnie?: siłownia/siatkówka 3. W jakie dni sa treningi?: siłownia od pon do nd, siatkówka wt i pt 4. Czy trenowales kiedys na silowni?: trenuję "na bieżąco" a) ile najwiecej brales w przysiadzie?: 112 x 5 b) martwym ciagu?: 105 x 5 c) podrzucie/rwaniu?: hang clean 46 x 5 5. Czy mozesz miec dostep do silowni?:

    Odpowiedzi: 217 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-19 20:40:37 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczymy razem wyskok! - ukladamy/poprawiamy plany, odpowiadamy na wasze pytania

    Post
    Inne dyscypliny

    przysiad ciężki 5x5 przysiad bułgarski 3x8 brzuch, klatka, biceps, inne 2trening: zarzut lub rwanie 5x5 push press 5x5 martwy ciąg silowo 5x5 podciąganie 5x max pompki na poręczach 5x max wiosło 3x 10 brzuch, inne troszke zmienilem kolejnosc i cos tam poprawilem. ------------------------------------------------------------ logogon

    Odpowiedzi: 217 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-26 21:52:43 Liczba szacunów: 0