SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Kalikstat - pokonać przeciwności

    Post
    Trening dla początkujących

    15.12.2012 Trening taki sobie... Pora zastanowić się nad nowym planem ;-) TRENING Klatka 1. Pompki klasyczne z dłońmi na hantlach (w zawieszeniu) 2x12 ccx12 / ccx12 ccx12 / ccx12 ccx12 / ccx12 2,5x12 / 5x12 2,5x12 / 5x12 2,5x12 / 5x12 5x12 / 7,5x12 2. Wyciskanie na skosie dodatnim 5x10 32x10 / 34x10 / 36x(7+2) / 34x(7+3) / 34x10 32x10 / 34,5x8 /

    Odpowiedzi: 2722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-15 20:39:52 Liczba szacunów: 0
  • DT nolose - poszukiwanie swojej drogi

    Post
    Ladies SFD

    kiej 10/unoszenie nóg w leżeniu 10/10/10 ______________________________________________________________________________ 44min. +wytrzymka, 3 rundy: 1) 30s: przysiady 2) 30s: pompki/pompki na podwyższeniu/pompki na podwyższeniu 3) 30s: mountain climbers 4) 30s: skip C 45s przerwy – skróciłam z 60s ___________________________________________________

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-22 15:52:44 Liczba szacunów: 0
  • METODA 15-10-5 : ALTERNATYWNE PROGRESJE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    cze jedno pytanko - czy na 100% dobrze zrozumialem idee progresji 1 tydzien: A 15x 45 , 15x 50 , 15x 55 - seria wlasciwa - udalo sie czyli na nastepnym treningu zwiekszam B pompki na poreczach A 5x 60 , 5 x 65 , 4x70 - nie poszlo wiec daze w cyklu "5" do uzyskania 5x70 i dopiero w "5" zwiekszam ciezar. 2 tydzien B pompki na po

    Odpowiedzi: 369 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-12-11 18:18:27 Liczba szacunów: 0
  • METODA 15-10-5 : ALTERNATYWNE PROGRESJE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    e jedno pytanko - czy na 100% dobrze zrozumialem idee progresji 1 tydzien: A 15x 45 , 15x 50 , 15x 55 - seria wlasciwa - udalo sie czyli na nastepnym treningu zwiekszam TAK B pompki na poreczach A 5x 60 , 5 x 65 , 4x70 - nie poszlo wiec daze w cyklu "5" do uzyskania 5x70 i dopiero w "5" zwiekszam ciezar. DOPIERO ZA 2 TYGODNIE MA

    Odpowiedzi: 369 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-12-11 22:56:21 Liczba szacunów: 0
  • elaine/ sporty walki- mój mały świat

    Post
    Trening dla początkujących

    by każdy miał miejsce. Robiliśmy obwodowe ćwiczenia w miejscu. OBWODY każde ćwiczenie po 30 sekund. 3 rundy, między rundami 2 minuty przerwy. I runda - wyrzuty nóg -brzuchy -pompki -obrona przed ciosem- sprawl -brzuchy - na plecy i wstawanie -pompki -przysiady -brzuchy - pompki II RUNDA - wyrzuty nóg -pompki -brzuchy -przysiady z wyskokiem -wyrzu

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-01 16:50:23 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Storm + mono = masa / by Bzyku pods.str58

    Post
    Odżywki i suplementy

    : - wyciskanie sztangi na płasko: 10x50kg, 10x60kg, 6x70kg, 1x110kg, 1x115kg - nieudane, 5x90kg, 12x60kg - wyciskanie sztangielek na skosie w górę: 12x30kg, 10x33kg, 7x39kg - pompki na poręczach: 16, 14, 14 powtórzeń - rozpiętki na maszynie: 12, 10, 10 powtórzeń z progresją obciążenia Dzisiaj udało mi się walnąć maxa w WL. Do tej pory nigdy nie pod

    Odpowiedzi: 630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-06 20:58:23 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    nacie moze jakies "domowe" oprócz tych które sie na siłce cwiczy cwiczenia na klate bo głównie w ogolnym wygladzie powinienem miec duzo bardziej rozbudawna..." pompki klasyczne, pompki z nogami na podwyższeniu, pompki na trzech krzesłach, pompki z rękami trzymanymi szeroko, wąsko itd. Jeszcze kilka linków o dietach: "Wstęp do od

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-01-11 12:25:43 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Mity utwardzania!

    Post
    Sztuki Walki

    ardziej zaawansowani mogą wypełnić żwirem worek treningowy (podwieszany) (Tekst dawniej był na stronie ) Spotykane są także równie "pomysłowe" i szkodliwe metody: * pompki na kościach (dziesiątki styli walki w tym taekwon-do, karate), * uderzanie w twarde przedmioty (np. pięściami i stopami w drewnianą podłogę na taekwon-do), * rolowane g

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 19437 Data: 2010-05-17 19:38:03 Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    tak mozna ćwiczyc to sie nazywa trening domatora (chociaz bedzie chyba problem naramiennymi i dwugłowymi uda) brzuszki jak nazwa wskazuje na mięśnie brzucha pompki ogólnie wpływaja na duzo miesni klatka, biceps, triceps, najszerszy grzbietu wbrew pozorom ale napisze główne akcenty -pompki z rozszerzonymi rekami - klatka piersiowa - zewnętrzne czę

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-07-04 08:31:08 Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    na 100m w różnym tempie- 10 krótkich przyspieszeń z piłką a) uderzenia piłki z wyskoku głową b) gra 1 na 1 lub 2 na 2 - 3x3 minuty c) brzuszki "scyzoryki" 3x30 + pompki 3x15 Środa Rozgrzewka - trucht z piłką w ograniczonym polu ( następnie dodać jakiś drybling) - podania w dwujkach na małej odległości - przesówanie piłki podeszwą

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-10 23:20:47 Liczba szacunów: 0
  • Kalikstat - pokonać przeciwności

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 180 Nic ciekawego, nic specjalnego się nie wydarzyło. Trening rano. TRENING Klatka 1. Pompki klasyczne z dłońmi na hantlach (w zawieszeniu) 2x12 12 / 12 12 / 12 12 / 12 2. Wyciskanie na skosie dodatnim 5x10 32x10 / 34x10 / 36x(7+2) / 34x(7+3) / 34x10 32x10 / 34,5x8 / 37x(6+2) / 34x9 / 34x10 34x10 / 36,5x(7+2) / 39x4 / 35x8 / 35x8 / 32x10 3

    Odpowiedzi: 2722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-16 13:57:23 Liczba szacunów: 0
  • Kalikstat - pokonać przeciwności

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 188 Trening w południe. TRENING Klatka 1. Pompki klasyczne z dłońmi na hantlach (w zawieszeniu) 2x12 ccx12 / ccx12 ccx12 / ccx12 ccx12 / ccx12 2,5x12 / 5x12 2. Wyciskanie na skosie dodatnim 5x10 32x10 / 34x10 / 36x(7+2) / 34x(7+3) / 34x10 32x10 / 34,5x8 / 37x(6+2) / 34x9 / 34x10 34x10 / 36,5x(7+2) / 39x4 / 35x8 / 35x8 / 32x10 32x10 / 34,5x(

    Odpowiedzi: 2722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-23 17:15:05 Liczba szacunów: 0
  • Kalikstat - pokonać przeciwności

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 196 Nareszcie trening. Ostatnio ćwiczyłem w poniedziałek. Od kilku dni czuję jakieś ogólne zamulenie. Nie wiem czy za dużo żarcia, czy coś innego. Myślałem, żeby zrobić taki myk, że w dni z siłownią daję 2700 kcal, a w dni bez 2300 kcal... Co o tym myślicie? TRENING Klatka 1. Pompki klasyczne z dłońmi na hantlach (w zawieszeniu) 2x12 ccx12

    Odpowiedzi: 2722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-30 20:43:59 Liczba szacunów: 0
  • BLOG: Od mięczaka do cwaniaka - kwartał z Trec''iem by Bzyk - Podsumowanie str.84!

    Post
    Trec

    we z linką/prostowanie ramion z drążkiem wyciągu górnego: 12x 17,5kg/32,5kg, 12x 20kg/35kg, 12x 22,5kg/37,5kg - wyciskanie francuskie sztangi leżąc: 5x50kg, 8x40kg, 10x35kg - pompki w podporze tyłem: 10x10kg, 10x15kg, 10x20kg - unoszenie nóg w zwisie na drążku: 4x MAX Wrażenia SS, nie zwiększyłem obciążeń, a mogłem. Za tydzień dodaje po 2,5kg do ka

    Odpowiedzi: 883 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-20 20:15:33 Liczba szacunów: 0
  • MASA, SIŁA CZY RZEŹBA- JAK ZACZĄĆ? WSZYSTKO NA TEMAT.

    Post
    Trening dla początkujących

    nie sztangą w opadzie tułowia 3-4 serie, 75-85% CM, 6-8 powt. 4. Martwy ciąg na prostych nogach / RDL 2-3 serie, 75-85% CM, 6-8 powt. 5. Wyciskanie sztangi wąskim chwytem lub pompki w podporze tyłem 2-3 serie, 75-85% CM, 5-8 powt. 6. Uginanie ramion ze sztangą łamaną, stojąc: 2-3 serie, 75-85% CM, 8-12 powt. 7. Wspięcia na palce 3 serie, 75-85% CM,

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-13 12:46:49 Liczba szacunów: 0
  • DT nolose - poszukiwanie swojej drogi

    Post
    Ladies SFD

    yciskanie sztangielek na skosie – upewnię się: teraz robić 10/12/14/16/12/10? 4. Wznosy sztangielek – jak teraz dać obciążenie? +wytrzymka, 3 rundy: 1) 30s: przysiady 2) 30s: pompki/pompki na podwyższeniu/pompki na podwyższeniu 3) 30s: mountain climbers 4) 30s: skip C 5) 60s przerwy _________________________________________________________________

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-18 22:18:00 Liczba szacunów: 0
  • DT nolose - poszukiwanie swojej drogi

    Post
    Ladies SFD

    x12/)10x12/12x12/14x9 60s 3a. Wyciskanie sztangielek siedząc 6x12/8x12/x12 6x12/8x12/x10 3b. Unoszenie ramion bokiem 1.25x15/x15/x15 0.5x15/1.5x12/1.25x15 60s 4a. Odwrotne pompki 15/13/15 20/12/15 90s 4b. Spięcia brzucha --- 15/15 5. Jeżyki jako 4b. 25x20/30x20/x20 25x20/30x20/x20 60s 6. Łydki na suwnicy (obciążenie w funtach) --- 190x16/x

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-11 21:40:10 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Storm + mono = masa / by Bzyku pods.str58

    Post
    Odżywki i suplementy

    iskanie sztangi na skosie w dół: 12x75kg, 10x85kg, 8x95kg (w tym ostatnie z pomocą) - wyciskanie sztangielek na skosie w górę: 12x27kg, 10x33kg, 8x36kg (ostatnie z pomocą) - pompki na poręczach: 15, 13, 13, 12 powtórzeń Brzuch: - spięcia na maszynie: 20, 16, 12 powtórzeń z progresją obciążenia - unoszenie nóg w zwisie z obciążeniem: 15x3kg, 12x4kg

    Odpowiedzi: 630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-09 21:42:29 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Storm + mono = masa / by Bzyku pods.str58

    Post
    Odżywki i suplementy

    sie w dół: 12x75kg, 10x85kg, 8+1x95kg - wyciskanie sztangielek na skosie w dół: 12x24kg, 10x30kg, 8x33kg - rozpiętki na bramie: 12x, 12, 8 powtórzeń z progresją obciążenia - pompki na poręczach: 3xMAX Triceps: - wyciskanie francuskie: 12x30kg, 8x35kg, 8x35kg - ściąganie rączki wyciągu górnego podchwytem z obrotem na zewnątrz: 12, 10, 8 z progresją

    Odpowiedzi: 630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-19 14:52:31 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Joanny - Domatorki się siłują

    Post
    Ladies SFD

    lki oburącz stojąc 3 x 10 odwrotne pomki 3 x 10 6/7/7 6/7/7 7/7/7 7/7/7 7/7/7 7/7/7 7/7/7 w superserii z 6 zmieniłam sobie na odwrotne pomki - mam nadzieję że dobrze odwrotne pompki odwrotne pompki w superserii z brzuchami odwrotne pompki w superserii z brzuchami odwrotne pompki odwrotne pompki - tym razem z nogami wyprostowanymi odwrotne pompki -

    Odpowiedzi: 1160 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-08 08:16:46 Liczba szacunów: 0