SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Dieta masowa dla "opornych"

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    ztangielek siedzac 12,10,8,5-6,6-8 -wioslowanie sztanga stojac 1*12, 2*6-8 -wznosy boczne w opadzie 1*12, 1*6-8 -wyciskanie waskim chwytem serie jak przy 1cw barkow -odwrotne pompki lub na poreczach 1*12, 2*6-8(obciazenie) Max skupienia przy kazdej serii, krotki czas treningu , duzy ciezar, dlugie lub srednio dlugie przerwy - to zalerzy czy cw izol

    Odpowiedzi: 234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-04-15 22:19:11 Liczba szacunów: 0
  • ktore pompki najlepsze do rozwiniecia plecow i klatki ?

    Post
    Trening w domu
    PRO

    Każdy z nas będąc początkującym marzy o tym, aby rozbudować swoją klatkę piersiową i plecy. Pierwsze co robimy, to z reguły pompki w domu z myślą o tym, że nasza sylwetka niebawem ulegnie znacznej poprawie. Czy takie treningi są dobrym rozwiązaniem? Pompki są jednym z prostszych i najczęściej wykonywanych ćwiczeń, szczególnie przez osoby początkują

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-12 13:09:08 Liczba szacunów: 0
  • Trening całego ciała - masa.

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Witam Wyjechałem na wakacje więc teraz nie trenuję, robie jedynie pompki bo trochę brakuje mi treningu :) Specjalnych ćwiczeń na triceps nie robię wogule, jedynie pompki pompki nogami wyżej i na poręczach ale to chyba bardziej na klatę. Na biceps robie to jedno na hantelkach ale biceps jak i triceps słabo mi się rozwinął i dlatego szukam innych ćw

    Odpowiedzi: 759 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-03 10:32:54 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    miane w treningu oto mój dotychczas: A) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5 x 5 ( czasami na skosie ) - tu coś chcialem zmienic np hantle -wioslowanie w opadzie 5 x 5 -pompki na poreczach 3 x max + brzuch/lydki oraz przedramie B) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie w staniu 5 x 5 -klasyczny MC 5 x 5 -drazek podchwytem 3 x max - tu cos zmienic ciezko

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-13 01:02:08 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    wy Ciąg 5x5 drazek podchwytem/pisales jednak ze chcesz to zamienic a moze warto sie przylozyc? jesli nie uginanie sztanga Sroda: Przysiad 5x5 Wyciskanie gora / w staniu 5x5 Wiosłowanie 5x5 pompki na poreczach Piatek: Przysiad 5x5 Wyciskanie 5x5 Wiosłowanie 5x5 Lydki Co ty na to? pozdrawiam Zmieniony przez - _IvErSoN_ w dniu 2008-05-13 16:10:38

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-13 16:09:08 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    o sie przylozyc? jesli nie uginanie sztanga Sroda: Przysiad 5x5 Wyciskanie gora / w staniu 5x5 - tutaj chciałem teraz zza karku zeby kaptury bardiej pobudzić Wiosłowanie 5x5 pompki na poreczach Piatek: Przysiad 5x5 Wyciskanie 5x5 Wiosłowanie 5x5 - tu na inne cwiczenie jakies dobre ? Lydki Co ty na to? pozdrawiam Zmieniony przez - _IvErSoN_ w dni

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-16 07:45:57 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Wiosłowanie 5x5 nachwytem czy podchwytem i powiem ci iverson ze czasami nie czuje ze cos idzie gdzie robie bład na filmach jak oglądam to wydaje mie sie ze tak samo robie ??? pompki na poreczach/ chciałbym juz francuza bo mam małe te trice Piatek: Przysiad 5x5 łydki 3s max Wyciskanie 5x5 Wiosłowanie 5x5 - tu na inne cwiczenie jakies dobre/ moze

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-22 14:20:55 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    I. 1) przysiad 5X5 2)a)wyciskanie leżąc 5X5 b)wiosłowanie 5X5 4)wyciskanie na barki 5X5 5)uginanie biceps 4X10 II> 1)przysiad 5X5 2)a)wyciskanie leżąc 5X5 b)podciąganie na drązku 5x5 4)MC 3x5 5)wyciskanie na barki 5x5 6)pompki na poręczach 4x10-8 P.S. 2) a i b chodzi tu o serie łączone Zmieniony przez - Przemo89gt w dniu 2008-06-02 12:39:10

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-02 12:38:34 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    To nie lepiej pompki w podporze tyłem?

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-25 21:55:09 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Czyli moznaby na przyklad robic drazek lub pompki na poreczach 5x5... Hmmmm a sprawdzales wariant proponowany na stringlifts.com? (3 serie drazka lub pompek na poreczach do maxa, a jesli jestes w stanie wykonac w pierwszej serii 10+ powt, to robic po 5-8 powt, ale z obciazeniem)?

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-28 11:33:26 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    napisze je tutaj żeby nowego nie zakładać tematu - mianowicie, ten trening co napisałeś wyżej: A) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5 x 5 -wioslowanie w opadzie 5 x 5 -pompki na poreczach 3 x max + brzuch/lydki B) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie w staniu 5 x 5 -klasyczny MC 5 x 5 -drazek podchwytem 3 x max + brzuch/lydki ćwiczymy pon:A sr:B pt:A

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-28 12:14:25 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Witam. Miałbym parę pytań w sprawie takiego treningu: A) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5 x 5 -wioslowanie w opadzie 5 x 5 -pompki na poreczach 3 x max + brzuch/lydki B) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie w staniu 5 x 5 -klasyczny MC 5 x 5 -drazek podchwytem 3 x max + brzuch/lydki Otóż 1)można nim ćwiczyć 2 razy w tygodniu ? (ma to być dodatek

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-28 20:36:09 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    tanie, ktore jest powiazane z metoda 5x5: Czy trenujac SW (bjj 2x w tygodniu) korzystac z planu A) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5 x 5 -wioslowanie w opadzie 5 x 5 -pompki na poreczach 3 x max B) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie w staniu 5 x 5 -klasyczny MC 5 x 5 -drazek (szeroko) nachwytem 2 x max czy moze zmienic troche liczbe powtorzen i li

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-25 19:12:43 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Witam ponownie, chciałem znów ruszyć treningiem FBW 5x5 juz go robiłem 2 razy teraz skoncyłem split z dobrymi wynikami siłowymi. Z FBW chce ruszyć od poniedziałku z kolega. Oto rozpiska z pytaniami ( 1 rok trenuje, kolega 2 miesiace ): A) -przysiad 5 x 5 ( zastanawiam sie też na przednim chociaż raz w tygodniu ) -wyciskanie na plaskiej 5 x 5

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-02 19:51:07 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    a rada jeśli Ci się bardzo nie chce xD Francuz, uginanie etc. NA KONIEC treningu, i robisz sobie 3 serie po 8-10 powtórzeń, to wszystko (a i tak lepiej dodać drążek podchwytem w 3 seriach do upadku i podobnie pompki na poręczach). Izolacja jest zbędna, im bardziej ogólnorozwojowe ćwiczenie tym lepiej, dlatego przysiad masz ciągle pierwszy w planie

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-28 20:00:28 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    siecznej przerwie gdzie trenowalem tylko splitem i jestem zadowolony .trening krotki intensywny wykonuje tylko cwiczenia bazowe .zamierzam tylko dodac podciaganie na drazku i pompki na poreczach poniewaz sa to najbardziej zlozone cwiczenia z dodatkow.progresje cotreningowa jaka stosuje to to .. -przysiady 2,5 kg -wl,mc 5 kg -wyciskanie na barki i w

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-01 22:03:48 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    /startingstrength.wikia.com/wiki/The_Starting_Strength_Novice/Beginner_Programs p-i-o co zamiast ? daj jakies inne cwiczenie na plecy,czyli...az sie prosi o jakis typ wiosla. pompki i drazek? smialo mozesz dodac. ale czy przy takiej ilosci powt.?....nooo moznaby dyskutowac. zreszta wszystko zalezy od tego,w ktorym miejscu na drabinie rozwoju(wytren

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-23 20:52:52 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    A -przysiady 5x5 -wyciskanie na plaskiej 5x5 -martwy ciag 5x5 -uginanie ramion ze sztanga 5x5 -pompki na poreczach z obciazeniem 5x5 B -przysiady 5x5 -podciąganie na drążku 5x5 -wioslowanie w opadzie 5x5 -wyciskanie w staniu 5x5 -wyciskanie wąskim chwytem 5x5 lydki z brzuchem po kazdej sesji treningowej??

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-02 10:59:05 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    czy to trzyma się kupy mam 16 lat 60kg 3 miesiące stzrzu A -Unoszenie nóg do góry w siadzie na maszynie 5x5 -wyciskanie na plaskiej 5 x 5 -wioslowanie w opadzie 5 x 5 -pompki na poreczach 3 x max -uginanie biceps 5x5 B -przysiady 5x5 -wyciskanie na plaskiej 5x5 -unoszenie tułowia w opadzie -uginanie ramion ze sztanga 5x5 -wyciskanie francus

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-15 21:40:13 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    to cwiczenia ktore mozemy wykorzystac , jednak nie oznacza to iz wszystkie one maja znalezc sie jako dodatki. Jedno badz dwa cwiczenia dodatkowe sa juz optymalnym wyjsciem: -pompki na poręczach -uginanie biceps -francuskie triceps -podciaganie na drazku -wyciskanie -brzuch/lydki Dzien treningowy drugi.Środa. Baza naszego treningu Przysiad 5x5 Wyci

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-03 17:39:05 Liczba szacunów: 0