SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Bruce Lee

    Post
    Sztuki Walki

    na dwoch palcach, to umiejetnosc robienia pompek na dwoch palcach, jedno sie nie przeklada na drugie w zaden sposob. Mnostwo gimnastykow i rozentuzjazmowanej mlodziezy takie pompki wyczynia, co nie czyni ich swiatowej klasy ekspertami SW, ba czesto o samej walce nie maja zielonego pojecia. I wlasnie Bruce zaslynal z tego, ze dzieki posluchowi ktor

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-18 10:36:23 Liczba szacunów: 0
  • Plan do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    PONIEDZIAŁEK Klatka: 1. Wyciskanie na płaskiej 4s 2. Wyciskanie na skośnej 4s 3. Rozpiętki na atlasie 4s 4. Pompki 2s wywal Biceps: 1. Uginanie ramion z hantlami (na przemian) 3s 2. Uginanie ramion z gryfem łamanym 3s 3. Uginanie ramion na modlitewniku (gryf łamany) 3s ŚRODA Plecy: 1. Podciąganie się na drążku (podchwyt) 3s 2. Podciąganie się na d

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 514 Data: 2009-01-18 19:49:13 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RedAlert

    Post
    Usuniete tematy

    Dziś trening późno, ale do 20 tej byłem w pracy BICEPS 1. Uginanie ramion w staniu, sztanga łamana 20kg/12 30kg/12 40kg/12 45kg/10 50kg/6 2. Naprzenienne uginanie ramion w siadzie, sztangielki 12,5kg/12 12,5kg/12 12,5kg/12 12,5kg/11 3. Uginanie ramion sztangielki, uchwyt młotkowy 4x12 10kg/11 10kg/11 10kg/11 4. Uginani ramienia ze sztangie

    Odpowiedzi: 246 Ilość wyświetleń: 14563 Data: 2012-08-04 23:54:13 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RedAlert

    Post
    Usuniete tematy

    Dzisiejszy trening dość ciężki bo przeważnie robię przerwę pomiędzy treningiem pleców i ramion. BICEPS 1. Uginanie ramion w staniu, sztanga łamana 20kg/12 30kg/12 40kg/12 45kg/8 50kg/6 2. Naprzenienne uginanie ramion w siadzie, sztangielki 14,5kg/12 14,5kg/12 14,5kg/12 14,5kg/11 3. Uginanie ramion sztangielki, uchwyt młotkowy 4x12 12kg

    Odpowiedzi: 246 Ilość wyświetleń: 14563 Data: 2012-08-13 21:49:55 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RedAlert

    Post
    Usuniete tematy

    BICEPS 1. Uginanie ramion w staniu, sztanga łamana 20kg/12 30kg/12 40kg/12 45kg/8 50kg/6 2. Naprzenienne uginanie ramion w siadzie, sztangielki 14,5kg/12 14,5kg/12 14,5kg/12 14,5kg/10 3. Uginanie ramion sztangielki, uchwyt młotkowy 4x12 12kg/12 12kg/11 12kg/10 4. Uginani ramienia ze sztangielką w opadzie, na szczyt bicepsa 12kg/12

    Odpowiedzi: 246 Ilość wyświetleń: 14563 Data: 2012-08-29 00:30:32 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RedAlert

    Post
    Usuniete tematy

    KuKuS - dzięki, mimo ciężkiego okresu praca + remont udało mi się utrzymać formę a nawet lekko poprawić. Ale czuję przemęczenie i najbliższy okres troszkę zmniejszam intensywność i obciążenia. Trening wczorajszy BICEPS 1. Uginanie ramion w staniu, sztanga łamana 20kg/12 30kg/12 40kg/12 45kg/8 50kg/6 2. Naprzenienne uginanie ramion w siadzie

    Odpowiedzi: 246 Ilość wyświetleń: 14563 Data: 2012-09-05 16:58:31 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RedAlert

    Post
    Usuniete tematy

    Zmniejszyłem intenstywność treningów poprzez redukcję ilości serii w części ćwiczeń, pozwoli mi to mna zregenerowanie się. Dziś trenowałem łapki BICEPS 1. Uginanie ramion w staniu, sztanga łamana 20kg/12 30kg/12 40kg/12 45kg/8 50kg/6 2. Naprzenienne uginanie ramion w siadzie, sztangielki 14,5kg/12 14,5kg/12 14,5kg/12 3. Uginanie ramion

    Odpowiedzi: 246 Ilość wyświetleń: 14563 Data: 2012-09-10 22:49:05 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RedAlert

    Post
    Usuniete tematy

    BICEPS 1. Uginanie ramion w staniu, sztanga łamana 20kg/12 30kg/12 40kg/10 45kg/8 50kg/6 2. Naprzenienne uginanie ramion w siadzie, sztangielki 14,5kg/12 14,5kg/12 14,5kg/12 3. Uginanie ramion sztangielki, uchwyt młotkowy 4x12 12kg/12 12kg/12 12kg/12 4. Uginani ramienia ze sztangielką w opadzie, na szczyt bicepsa 12kg/12 12kg/10 1

    Odpowiedzi: 246 Ilość wyświetleń: 14563 Data: 2012-10-07 22:38:38 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RedAlert

    Post
    Usuniete tematy

    Wczorajszy trening BICEPS 1. Uginanie ramion w staniu, sztanga łamana 20kg/12 30kg/12 40kg/10 45kg/8 50kg/6 2. Naprzenienne uginanie ramion w siadzie, sztangielki 14,5kg/12 14,5kg/12 14,5kg/12 3. Uginanie ramion sztangielki, uchwyt młotkowy 4x12 12kg/12 12kg/12 12kg/12 4. Uginani ramienia ze sztangielką w opadzie, na szczyt bicepsa

    Odpowiedzi: 246 Ilość wyświetleń: 14563 Data: 2012-11-14 08:05:24 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RedAlert

    Post
    Usuniete tematy

    Jakoś zwyczajowo płaską robie najpierw. A nawet w drugim ćwiczeniu nie pompki nie idą mi źle. (może dlatego że spadła waga trochę :-))

    Odpowiedzi: 246 Ilość wyświetleń: 14563 Data: 2012-11-18 22:10:52 Liczba szacunów: 0
  • Push/Pull/Legs poczatkujacy +

    Post
    Trening dla początkujących

    W takim razie jest ok Zostaw pompki na poręczach zamiast krzyżowania linek i boli mnie trochę to wyciskanie zza karku to bym wymienił.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1288 Data: 2014-07-29 12:47:01 Liczba szacunów: 0
  • HULA HOP

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Poza hula hop i brzuszkami robie przysiady, pompki(za dobrze mi nie wychodzą, ale się staram;p )Niaraz ćwicze na LEG MAGIC i przynajmniej raz w tyg na Gazelle freestyle. Za siłownią nie przepadam, pewnie dla tego że za duży leniuch jestem;) A pływanie i bieganie to przyjemność jaką porzucam na zimę. Co do posiłków to masz rację, niby hula hop nie j

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 8881 Data: 2009-01-08 23:13:46 Liczba szacunów: 0
  • wybite palce

    Post
    Sztuki Walki

    początku mnie bardzo nie bolało,po godzinie nie mogłem już tym palcem ruszac.Ani di góry ani do dołu. Mam przerwe w treningach ale od czasu do czasu zakładam bandaze i robie pompki na kosciach.Wtedy jest ok,moze dlatego ze bandaz usztywnia kostke,nie wiem. Aha zauwazylem jeszcze ze pod kostko wyskoczyla mi jakas gulka i wlasnie jak tej kulki dotyk

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 17866 Data: 2003-08-24 13:22:01 Liczba szacunów: 0
  • wybite palce

    Post
    Sztuki Walki

    Może po prostu idź do lekarza, nastawi ci palec i poinstuuje jak to zrobić samemu jak ci następnym razem wyskoczy. Te pompki na kostkach gdy masz wybity palec nie są zbyt dobrym pomysłem, i może dlatego nie chce ci się goić tak jak powinno. Zresztą do lekarz powinienieś pójść, jeżeli po miesiącu nadal cię boli to znaczy że porobiło tam się coś złeg

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 17866 Data: 2003-08-24 15:38:11 Liczba szacunów: 0
  • kulturysta94 - endomorfik/ str 2

    Post
    Trening dla początkujących

    achy hantli na boki stojąc 3 serie z podwójnym dropsetem w każdej serii - przyciąganie sztangi do brody stojąc 12/10/10/8 - wymachy hantli na boki w opadzie 12/10/8 triceps - pompki na poręczach / wyciskanie wąsko sztangi 15/12/10/8 - francuskie wyciskanie siedząc / leżąc 12/10/8/6 - uginanie ramion na bramie 10/10/10 plecy - martwy ciąg 5 x max

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 6315 Data: 2013-10-04 15:12:40 Liczba szacunów: 0
  • kulturysta94 - endomorfik/ str 2

    Post
    Trening dla początkujących

    zysiad 70/80/90/100/110 kg - podciąganie własny ciężar 5 serii - wiosłowanie 50/60/65/70/75 kg - wyciskanie w siadzie sztangi 40/50/55/60/65 kg - biceps hantle supinacja 3s - pompki na poręczach 3s dodaje jeszcze rozkład posiłków z tego dnia http://img854.imageshack.us/img854/6442/sjvb.jpg Piątek to dzień wolny od treningu lecz byłem 24 godziny be

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 6315 Data: 2013-10-26 13:06:31 Liczba szacunów: 0
  • kulturysta94 - endomorfik/ str 2

    Post
    Trening dla początkujących

    ę, że zeszło nieco wody i góra brzucha już coraz lepiej widoczna - zaczyna być dobrze :D Dzisiaj ' Interwałowe piekło ' 3 min pracy - 1 min przerwy x 3 przeskok - sprawl - 2 pompki 1,2,3,4,5,4,3,2,1 MASAKRA :)) ale stwierdziłem, że za ciężko jak na razie dla mnie ps. Pas 84,5 cm było 89 cm Udo 60 cm było 62 Waga 81,7 kg było 85 kg Zmieniony prz

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 6315 Data: 2013-12-06 19:38:48 Liczba szacunów: 0
  • Proszba o ukierunkowanie w treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    nie optymalnie byłoby żebys kupił jakieś wolne ciężary w miare możliwości finansowych. Kup też drążek (choćby najtanszy montowany do futryny drzwi z allegro za 30zl). Cwicz planem ktory podalem 3 razy w tygodniu w pon, sr, pt. Doałbym też pompki stojąc na rękach przy scianie jako ćwiczenia na barki. Niestety z takim sprzetem wiecej nie wykombinuje

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 686 Data: 2009-06-10 22:14:17 Liczba szacunów: 0
  • czy wyniki będą dobre

    Post
    Trening dla początkujących

    A co myślicie o takim czymś. Przeczytałem to FBW i napisałem coś takiego według planu "Trzy razy w tygodniu" Tygodnie parzyste: I sesja- A II sesja- B III sesja- A Tygodnie nieparzyste: I sesja- B II sesja- A III sesja- B W planie B tylko nie mam pomysłu na plecy może coś podrzucicie A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi na skosie 3s

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 794 Data: 2009-07-29 13:24:05 Liczba szacunów: 0
  • Trening dla początkującego - do oceny i poprawek

    Post
    Trening dla początkujących

    ej 3x12-10 - wyciskanie hantli na skosie 3x12-10 - rozpiętki w bramie 3x14-12 2.Triceps - wyciskanie francuskie jednorącz leżąc 3x12-10 - prostowanie ramion z górnego wyciągu/pompki na poręczach 3x12-10 (na zmianę co tydzień) ŚRODA 1. Plecy: - podciąganie się w szerokim uchwycie 3x max - wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia 3x12-10 - Martwy Ci

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1058 Data: 2011-01-23 12:57:14 Liczba szacunów: 0