SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • trening na 2 lata stażu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nie wiem ile robić róchów , czy max 10 czy 12 PONIEDZIAŁEK KLATKA + TRICEPS KLATKA 1. Wyciskanie sztangi w lezeniu na ławce płasko 12 10 8 2. Wyciskanie sztangi w skosie głowa do gory 12 10 8 3. Rozpietki ze sztangielkami 3 x 10 4. Przenosy 3x10 TRICEPS 1. Wyciskanie Francuskie w lezeniu 12 10 8 6 2. Prostowanie ramienia ze sztangielką w

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 867 Data: 2005-09-04 16:29:30 Liczba szacunów: 0
  • Ból uda po strzałach

    Post
    Doping

    cie gdzie bijesz. Lecę po udach już ok 7 mcy i tylko kilka razy zdarzyło się, że pobolewało dzień-dwa, po tym jak za pierwszym razem pojawiła się krew po zaciągnięciu tłoczka pompki musiałem szukać miejsca obok pierwszego nietrafionego ;). Znaczenie mogą mieć też igły - zmieniasz na nową po nabraniu środka? Używam Terumo 40x0,7. Waciki nasączone al

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2161 Data: 2015-04-06 18:52:14 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny - MASA

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Na poczatku wystarcza na klate 3 pierwsze cwiczenia daj po 3 we wszystkim serie na triceps pompki na koniec. Daj na plecy 5 seri drazka 5 martwego i 5 jakiegos wiosla koncem/sztangielka wrzuc na kaptury 4 serie szrugsow sztanga daj na bicek mlotki supinacja modlitewnik po 3 serie.Prostowanie nog na poczatek 3 s uginania nog w lezeniu 3 serie 4 seri

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1060 Data: 2013-02-13 02:15:13 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny - MASA

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    płasko wyciskanie sztangielek na skosie głową w górę rozpiętki na płasko wyciskanie francuskie siedząc sztangielką prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia pompki na poręczach Środa: plecy + biceps podciąganie na drążku wiosłowanie końcem sztangi martwy ciąg szrugsy uginanie ramion ze sztangielkami młotek uginanie ramion

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1060 Data: 2013-02-13 12:59:35 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny - MASA

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    płasko wyciskanie sztangielek na skosie głową w górę rozpiętki na płasko wyciskanie francuskie siedząc sztangielką prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia pompki na poręczach Środa: off Czwartek: nogi przysiady ze sztanga prostowanie nóg w siadzie uginanie nóg w leżeniu wykroki wspięcia na placach stojąc wspięcia na palca

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1060 Data: 2013-02-13 16:07:04 Liczba szacunów: 0
  • POMPKI!!!!!

    Post
    Trening w domu

    oki, dzieki, ale nie chodziło mi o pompki na poreczach poziomo tylko głowa w górze a nogi na dole i sie opuszczac. tylko nie mam poreczy ani takich krzeseł z oparciami:)

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 12847 Data: 2008-01-04 13:22:35 Liczba szacunów: 0
  • POMPKI!!!!!

    Post
    Trening w domu

    to możesz to robić na dwóch krzesłach obok siebie lub dwóch oparciach tak aby na jednym były twoje nogi a na drugim ręce i tak robisz ułatwione, ale też skuteczne szwedzkie pompki

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 12847 Data: 2008-01-04 19:39:14 Liczba szacunów: 0
  • POMPKI!!!!!

    Post
    Trening w domu

    Turok111 ma racje pompki to nie jest ciężkie ćwiczenie żeby sie przetrenować a poza tym po kilku tygodniach ciężkich robiłem ok.2 tygodni lekkich treningów.

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 12847 Data: 2008-01-09 16:28:28 Liczba szacunów: 0
  • POMPKI!!!!!

    Post
    Trening w domu

    gdy robiłem pompki to jadłem akurat co popadło dopiero później zacząłem zwracać uwagę na dietę.Przed treningiem powinieneś spożyć posiłek węglowodanowy.Od razu po treningu także węglowodany a ok 30 minut po treningu białko...a co do treningu to też robiłem mniej serii dopiero później zwiększyłem intensywnośćdo10x10 Pozdrawiem

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 12847 Data: 2008-01-10 20:03:11 Liczba szacunów: 0
  • POMPKI!!!!!

    Post
    Trening w domu

    Czytam ten artukul i jest spoko, ale ja mam swoje pytanie. Jak tobic pompki aby sie klatka nie wypuklala tylko szlo na szerokosc, bo narazie to nie chce "cycow" wypuklac troche by sie przydalo w szer????

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 12847 Data: 2008-01-15 12:50:54 Liczba szacunów: 0
  • POMPKI!!!!!

    Post
    Trening w domu

    Dieta jako taka?? Polecam napisac. Moze w czyms pomoge. Szweckie to jakie sa pompki??

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 12847 Data: 2008-02-07 19:59:09 Liczba szacunów: 0
  • Do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    stu ujmij kg a zwiększ ilość po kolei: Klatka: masz stosunkowo nieduży staż więc rozpiętki proponuję jednak na płaskiej, Triceps: Francuzy siedząc teżsą trudne więc porponuję pompki tyłem z obciążeniem, dają efekty, mówię Ci Plecy: 2 i 3 ćwiczenie się pokrywają a nie ma sensu dublować, wyvierz jedno z nich i dodaj jeszcze podciąganie sztangi wąsko

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 532 Data: 2010-04-28 13:02:36 Liczba szacunów: 0
  • Serie ćwiczeń a upadek mięśniowy.

    Post
    Trening dla początkujących

    nież biegi w charakterze interwałowym. Jestem początkującą osobą i w zasadzie 5x10 pompek z obciążeniem rzeczywiście trochę daje w kość. Co dwa dni wykonuję FBW, a dokładniej pompki na barki, klatę, triceps, podciąganie na drążku, spięcia na brzuch i przysiady na jednej nodze. Wszystko po to, aby spalić jak najmniej mięśni. A jeśli chodzi o wagę, t

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 507 Data: 2018-07-07 18:27:15 Liczba szacunów: 0
  • trening bez siłowni - bieganie + pompki

    Post
    Trening w domu

    ja nigdy nie byłem jego zwolennikiem. A to dlatego, że bieganie dość mocno obciąża stawy. Może zastanów się nad basenem bądź rowerem. Jeśli chodzi z kolei o mięśnie, to żadne pompki Ci za dużo nie pomogą. Troszkę mogą poprawić klatkę i triceps, ale zwracam uwagę na słowo "troszkę" . Jest to za małe obciążenie, aby mogło zapewnić przyrost

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 13772 Data: 2003-04-04 14:04:11 Liczba szacunów: 2
  • trening bez siłowni - bieganie + pompki

    Post
    Trening w domu

    opona na lato? eee to będzie źle wyglądać. a pompki to dla mnie całkiem niezłe obciążenie. Bieganie, ale nie ekstremalne - takie ok 5 -10 km co dwa dni jest podobno zdrowe, słyszałem że wzmacnia się przy tym chrząstka. Rower niestety jest dla mnie za łatwy - jakoś się przy tym nie męczę choćbym machał na maksa, 3 z przodu, 7 na tyle machach pedała

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 13772 Data: 2003-04-04 14:33:40 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w tworzeniu treningu.

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiady z wyskokiem mozesz robic np... nie dasz rady ogarnąc drążka? podciąganie to podstawa... pompki rób na tych uchwytach a w plecak obciążenie... i wiecej serii po 5 na duże partie a na małe z 3-4

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 567 Data: 2014-07-05 17:15:45 Liczba szacunów: 0
  • 15-10-5 Pytanie, problem

    Post
    Trening dla początkujących

    Mogę dodać do któregoś zestawu Pompki na poręczach ?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 416 Data: 2012-09-26 12:06:13 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o kilka wskazówek -trening

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Jak wyżej :) na szybko dodam że po kiego h.... Ci pompki między treningami daj klatce się ogarnąc po treningu.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 410 Data: 2014-03-28 14:18:49 Liczba szacunów: 0
  • mieśnie ramion, proszę o pomoc ... :/

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    . Plecy: -wioslowanie sztangielka do brzucha 3 x 10 powt -szrugsy 3 x 15 Co można tutaj dorzucić ?? Triceps: -francuz sztanga lezac 3 x 10 -francuz jednoracz 3 x 10 -pompki tyłem 3 x max 3. Nogi: -przysiady ze sztanga na karku 4 x 10 -wspiecia na palce stojac na jednej nodze 3 x 20 -wspiecia na palce stojac na dwoch nogach 3 x 20 Barki:

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1359 Data: 2006-03-18 11:21:12 Liczba szacunów: 0
  • Mój plan do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    więc tak trening ma byc raczej na na mase co do ilosci powtorzen to zazwyczaj stosowalem 12 10 8 i tak rozlozylem gdyz na silownie taka normalna chodze tylko w wtorki i czwartki w szkole i tam sa wszystkie urzadzenia maszyny a reszte w domu bede cwiczyl . to tak poprawilem troche Wtorek Klatka WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 4 seri

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 828 Data: 2004-11-19 14:31:06 Liczba szacunów: 0