SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • plan do oceny

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    'czyli poniedziałek,piątek,sobota,niedziela' przecież od razu pisałem, że moge w te 4 dni w piątek jak najbardziej moge i tak mi pasuje w te dni własnie zaraz uloze plan i wrzuce do oceny edit: A Wyciskanie hantli skos dodatni 3s Rozpiętki na lekkim skosie dodatnim 3s Wyciskanie sztangi z klatki siedząc 4s Wycisk wąsko leżąc 3s Podciąganie na drąż

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 3892 Data: 2010-09-03 18:59:17 Liczba szacunów: 0
  • ### KOREKCJA SPLITOW "MASOWYCH" ###:

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ciskanie sztangielek 4x 15 2. Unoszenie ramion w przód ze sztangielka 4x 15 3. Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 4x 15 KAPTURY szrugsy 5x progresja ----- III TRICEPS 1. pompki tylem 3x 10 2. WYCISKANIE FRANCUSKIE SZTANGIELKI W LEŻENIU 3x 10 3. WYCISKANIE FRANCUSKIE SZTANGI W SIADZIE 3x 12/10/8/6 PLECY 1. podciagnie na drazku nachwytem 4x 2. w

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 6991 Data: 2006-12-09 22:34:59 Liczba szacunów: 0
  • ### KOREKCJA SPLITOW "MASOWYCH" ###:

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    fistacha: Wiek: 16 Wzrost: 182 cm Waga: 82 kg Staż treningowy: Rok i kilka tygodni Cel: Masa Tydzien 1 Wtorek Barki: Wyciskanie sztangi sprzed głowy (12,10,8,8) progresja Unoszenie ramion w przód z drążkiem wyciągu (12,10,10) progresja Unoszenie sztangielek bokiem w górę (12,12,12) stały ciężar Unoszenie ramion bokiem w górę w opadzie tułowia z li

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 6991 Data: 2006-12-11 13:39:55 Liczba szacunów: 0
  • ### KOREKCJA SPLITOW "MASOWYCH" ###:

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rogresja triceps: teraz: wyciskanie francyskie siedzac oburacz hantlem 12/10/8 progresja .WYCISKANIE "FRANCUSKIE" JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE: 12/10/8 progresja pompki w podporze powtorzen i serii nie wiem ile ? poprzedni trening: wycskanie sztangi łąmanej w lezeniu 12/10/10/8 progresja wyciskanie sztangi w siadzie 12/10/10/8 progresj

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 6991 Data: 2006-12-11 17:20:45 Liczba szacunów: 0
  • ### KOREKCJA SPLITOW "MASOWYCH" ###:

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ie sztanga 4 (12,10,8,8) 3. rozpietki 3 (10,10,10) triceps 1. prostowanie ramion na wyciągu 4 (12,10,8,8) 2. francuskie sztangielka zza głowy oburącz 3 (10,10,10) 3. odwrotne pompki 3 (10,10,10) brzuch 1. brzuszki na ławce skośnej 3 (15) 2. unoszenie nóg w zwisie 3 (15) 3. sklony ze skretem tulowia na skośnej 3 (15) Środa (plecy, biceps, przedramio

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 6991 Data: 2006-12-11 19:38:49 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    stykną 3 serie 12,10,8 WYCISKANIE "FRANCUSKIE" SZTANGI W LEŻENIU 10,10,10,10,10 "<- 3 serie,to cwiczenie wykonuj jako pierwsze przy tricepsie 12,10,8 Dorzuc pompki w podporze lub wyciskanie sztangi w wąskim uchwycie,oczywiscie po 3 serie na ręce róbpamietaj 3 cwiczenia po 3 serie Piątek Nogi+barki przysiady ze sztanga 12 10 8 8 w

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 931 Data: 2007-04-07 17:30:24 Liczba szacunów: 0
  • FBW z priorytetem zakrycia łopatek- do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    1. Wiosłowanie sztangą nachwytem na szerokość barków 12 9 6 2. Podciąganie szerokim nachwytem 3x max 3. Wyciskanie na płaskiej 12 9 6 4. Wyciskanie z klaty stojąc 12 9 6 5. Uginanie ramion ze sztangą 12 9 6 6. Pompki w podparciu tyłem (na trica) 3x max 7. Brzuszki 3x max Czy lepsze na bary jest wyciskanie z przed klaty czy z karku?

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2030 Data: 2009-12-02 15:57:12 Liczba szacunów: 0
  • FBW z priorytetem zakrycia łopatek- do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    Chyba rozwija górną część klaty. Tak mi się wydaje. Pomyślałem sobie, że zastępczym ćwiczeniem mogłyby być pompki z nogami wysoko.

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2030 Data: 2009-12-02 16:08:45 Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Tylko, że posiadam taką małą siłownie domową i nie mam sprzętu żeby robić pompki na poręczach. A co do FBW do robiłem go 2 miesiące i teraz chciałem zmienić plan.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 740 Data: 2010-11-05 18:53:51 Liczba szacunów: 0
  • Trening do skorygowania ??? xD

    Post
    Trening dla początkujących

    Bo te 2 - 3 lata to był taki malutki trening pompki robiłem kilka razy w tygodniu a teraz kolega polecił mi to forum więc chcę się czegoś dowiedzieć to napsizcie mi co powinienem ile razy robić bd wdzięczny

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 838 Data: 2010-03-07 14:18:02 Liczba szacunów: 0
  • split, masa

    Post
    Trening dla początkujących

    klata + bic plecy + tric barki + nogi czemu barki przed nogami? robisz je szybko, potem masz czas i siły na nogi, w odwrotnej kolejności na barki sił mało zostaje. Pompki na poręczach daj na klatę ogólnie jest dobrze ale zmień ten układ dni.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 542 Data: 2010-07-23 14:02:23 Liczba szacunów: 0
  • Trening siłowy - do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    5 kg, x+10kg) -rozpiętki 10,8,6 -przenoszenie hantelka w poprzek ławki 10,8,6 Triceps: -prostowanie ramion w opadzie tułowia 10,8,6 -francuski wycisk sztangi siedząc 10,8,6 -pompki od tyłu 10,8,6 Środa Mięśnie grzbietu: -podciąganie na drążku nachwytem szeroko 10,8,6 -wiosłowanie sztangą nachwytem 10,8,6 -Martwy ciąg 10,8,8,6 Mięśnie czworoboczne

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 661 Data: 2010-11-20 19:11:25 Liczba szacunów: 0
  • Poprawa techniki.

    Post
    Scena MMA i K-1

    myśle że wskoki na przeszkode, przysiady z wybiciem, pompki plyometryczne itp. nic nie zaszkodzą, a wręcz przeciwnie ;)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 916 Data: 2013-08-20 13:29:14 Liczba szacunów: 0
  • Split na MASĘ - do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    gielki za głowę (3 serie)wywal co drugi tydzień -wyciskanie sztangi płask wąski uchwyt (3 serie)wywal Triceps: -wyciskanie sztangielki jednorącz (3 serie)francuskie lezac 4s -pompki w podporze (3 serie)4s -prostowanie ramienia ze sztangielka (3serie)wywal Dzień 2 Plecy+biceps Plecy: -ściąganie drążka tyłem szeroko nachwytem (4 serie +1 rozg.) -wios

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 944 Data: 2008-11-08 22:29:14 Liczba szacunów: 0
  • Split na MASĘ - do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    (3 serie) -przenoszenie sztangielki za głowę (3 serie) co drugi tydzień -wyciskanie sztangi płask wąski uchwyt (3 serie) Triceps: -wyciskanie sztangielki jednorącz (3 serie) -pompki w podporze (3 serie) -wyciskanie francuskie w leżeniu (4 serie) - Dzień 2 Plecy+biceps Plecy: -ściąganie drążka tyłem szeroko nachwytem (4 serie +1 rozg.) -wiosłowanie

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 944 Data: 2008-11-10 15:03:05 Liczba szacunów: 0
  • Split na MASĘ - do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    dzień -wyciskanie sztangi płask wąski uchwyt (3 serie) / ODPUść SOBIE, LUB ZRóB ZABMIAST JEDNEGO CWICZENIA NA TRICEPS Triceps: -wyciskanie sztangielki jednorącz (3 serie) -pompki w podporze (3 serie) -wyciskanie francuskie w leżeniu (4 serie) / - Dzień 2 Plecy+biceps Plecy: -ściąganie drążka tyłem szeroko nachwytem (4 serie +1 rozg.) -wiosłowa

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 944 Data: 2008-11-10 19:30:36 Liczba szacunów: 0
  • Trening początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    plan ogolnie do bani oto moja propozycja: Pon Klatka + Triceps Wyciskanie na plaskiej 4x12-8(PROGRESJA) Wyciskanie hantli skos w gore 3x10-8 Rozpietki 3x12 Tric Francuskie do czola 4x 12,10,10,8 Pompki w podporze tylem 4x12-15 Środa Plecy + Biceps Wioslowanie sztanga 4x12-8(progres) podciaganie na drazku 4x10 wioslowanie hantla w opadzie3x12 szrugu

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1079 Data: 2007-12-29 13:48:09 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę [powtórzenia]

    Post
    Trening dla początkujących

    Pon/śr/pt. A/B/A B/A/B A/B/A itd. A: Przysiad ze sztangą 4s Żuraw 3s Wiosłowanie sztangą 3s Wyciskanie sztangi poziomo 3s Pompki na poręczach 2s B: MC 4s Podciąganie na drażku 4s Wyciskanie sztangi poziomo 3s Uginanie ramion ze sztangą stojąc 2s Pilnuj techniki ćwiczeń. Zmieniony przez - Viren w dniu 2011-02-06 16:24:01

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1569 Data: 2011-02-06 16:23:05 Liczba szacunów: 0
  • TRENING NA MASE !

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening 3 razy w tyg. wtorek,czwartek,sobota. Odstepy między seriami 1-1,5 minut. Czas trwania planu 8 tyg. Wtorek: Klata: Wyciskanie sztangli na płaskiej: 12,10,8,6 Sztangielki na skosie: 12,10,8,8 Rozpiętki: 12,10,8,6 Triceps: Wyciskanie francuskie sztangielki 12,10,8 Wyciskanie francuskie sztangli leżąc (nachwyt) 12,10,8 Pompki na porę

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 8938 Data: 2005-07-09 23:58:47 Liczba szacunów: 0
  • TRENING NA MASE !

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wtorek: Klata: Wyciskanie sztangli na płaskiej: 12,10,8,6 Sztangielki na skosie: 12,10,8,8 Rozpiętki: 12,10,8,6 Triceps: Wyciskanie francuskie sztangielki 12,10,8 Wyciskanie francuskie sztangli leżąc (nachwyt) 12,10,8 Pompki na poręczach 4x8-6 Czwartek: Plecy: Wiosłowanie sztanglą (nachwyt szeroko)w opadzie 12,10,8,6 Wiosłowanie sztangl

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 8938 Data: 2005-07-10 10:42:25 Liczba szacunów: 0