SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Plan treningowy - proszę o sprawdzenie

    Post
    Trening w domu

    Płeć : Mezczyzna Wiek : 21 Waga : 73/74 Wzrost : 179 Cel treningowy : aktualnie sila/masa a od kwietnia rzeźbić się Staż treningowy na siłowni : pol roku nastepnie dluga przerwa, a ostatnie 3 miesiace cwiczenia w domowych warunkach. (na dniach poszerzam sprzet - ktory jest juz wykorzystany w prototypie tego planu ktorego umiescilem) Uprawiane inn

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1310 Data: 2009-01-26 13:25:58 Liczba szacunów: 0
  • dziennik / masa w domowych warunkach

    Post
    Trening dla początkujących

    m: 7kg*13 / 8,25kg*11 / 9,5kg* 9 2. unoszenie hantli w gore: 14,5kg*14 / 17kg*12 / 19,5kg*8 3. unoszenie w przod: 9,5kg*12 / 10,75*11 / 12kg*10 4. rozciaganie ramion(lina) 12/10/9 powt tricu: 1.pompki wasko 16/15/13/12 powt 2. wyciskanie francuskie(lina) 12/11/10/8 brzuch: 1. Unoszenie nóg w zwisie na drążku. 3 x Max 2. Spięcia brzucha.3 x Max

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 1978 Data: 2010-09-28 18:15:46 Liczba szacunów: 0
  • Poprawiony plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Po przejrzeniu to co wy mi napisaliście :) ostatecznie ułożyłem taki plan i chciałbym już ostatecznie wiedzieć czy nic nie zmieniać ?:) 1 dzień Klata tric 1. Wyciskanie sztangi na płaskiej 10/8/8/6 2. Wyciskanie sztangielek na skosie 10/8/8/6 3. Rozpiętki płasko 12/12/12/12 Tric 1. Francuzy leżąc 10/8/8/6 2. Prostowanie ramiona ze sztangielką

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 483 Data: 2010-11-14 12:44:02 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT do sprawdzenia!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    tka 1) wyciskanie na płaskiej sztangą 4 serie 2) wyciskanie na ławce skośnej hantle 4 serie 3) rozpiętki na płaskiej 3 serie Triceps 1) francuskie wyciskanie leżąc 4 serie 2) pompki w podporze tyłem 4 serie Pt Nogi 1) przysiady ze sztangą 4 serie 2) przysiady wykroczne 3 serie 3) martwy ciąg na prostych nogach 3 serie 4) wspięcia stojąc 4 serie Bar

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1187 Data: 2010-04-03 19:58:54 Liczba szacunów: 0
  • Imponujące sylwetki gimnastyków.

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    trenują. Poza tym, większość ludzi za siłownię bierze się w stosunkowo dojrzałym wieku, ja jak trenuję, to widzę dzieciaczki po 5-6 lat jak walczą już na tych drążkach, robią pompki w staniu na rękach itp. Inaczej, jak "lata praktyki" tego nazwać nie można. Trenerzy dają ich rodzicom wskazówki żywieniowe, starsi zawodnicy mają już na tyle dużą wied

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2802 Data: 2012-10-12 18:29:51 Liczba szacunów: 0
  • kłopoty zastuj!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czy można tak? Klatka - odpoczynki do 4 min 1) Wyciskanie sztangi na płaskiej 6 s. 12>10>5>5>5>5 2) Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce skośnej 5 s. 10>8>6>6>6 i tu izolowane jak rozpietki nie potrzeba Bicepsy - odpoczynki do 2 min 1) Uginanie ze sztangą podchwytem 4 PROG 10>8>6>6 2) Uginanie ze sztangą na

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 6581 Data: 2005-01-25 15:51:53 Liczba szacunów: 0
  • kłopoty zastuj!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czy można tak? Klatka - odpoczynki do 4 min 1) Wyciskanie sztangi na płaskiej 6 s. 12>10>5>5>5>5 2) Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce skośnej 5 s. 10>8>6>6>6 i tu izolowane jak rozpietki nie potrzeba - NIE POTRZEBA Bicepsy - odpoczynki do 2 min 1) Uginanie ze sztangą podchwytem 4 PROG 10>8>6>6 2) Uginan

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 6581 Data: 2005-01-25 15:55:35 Liczba szacunów: 0
  • Trening w domu

    Post
    Trening w domu

    canecorso same pompki często są dobrym wykładnikiem - przynajmniej w mojej opinii - jakby robił ich 10-20 poleciłbym mu trening początkujący ;] Na czymś trzeba zresztą bazować jak chłopak nie podał zbyt wiele danych ;] Brak wieku, wagi, wzrostu etc... Ogólnie kłania się ankieta, ale co zrobić jakie dał dane taką tylko pomoc można zaoferować ;]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2100 Data: 2013-03-06 22:49:02 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik by Mawashi - praca nad treningiem dla zaawansowanych

    Post
    Trening w domu

    czego, ale sam teraz trenuję m. in. takimi ćwiczeniami: drążek z obciążeniem, przysiady na jednej nodze z obciążeniem, wyskoki z obciążeniem, mc izometryczny (lina), żurawie, pompki z obciążeniem. Postępy masowe są. Będę śledził :-)) + ćwiczenia z drugą osobą są dobre, ale to nie zawsze są możliwości Zmieniony przez - s_1994 w dniu 2013-04-08 16:50

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2780 Data: 2013-04-08 16:48:02 Liczba szacunów: 0
  • FBW (MASA) PLAN DO OCENY !!

    Post
    Trening dla początkujących

    Po 1 ułóz mięsnie od najwiekszych do najmniejszych cyli nogi, plecy, klatka, barki, tric, bic Po 2 robienie 1 serii mija sie z celem Po 3 proponuje na początek skrócone FBW A/B przysiad/mc drążek/wiosłowanie wyciskanie plaska/wyciskanie skos military press/wycisk hanli uginanie ze sztanga/pompki tyłem

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 814 Data: 2010-02-24 09:50:31 Liczba szacunów: 0
  • FBW (MASA) PLAN DO OCENY !!

    Post
    Trening dla początkujących

    martwy ciąg i tak mi nóg nie rusza, drążek nie bardzo ponieważ nie lubie tego ćwiczenia i cięzko mi dokładać, lepsze już płaska wąską niż pompki odwrotne

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 814 Data: 2010-03-02 07:58:16 Liczba szacunów: 0
  • Split 4xtyg

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    To ja bym spróbował czegoś takiego w tym cyklu i tak zrobiłem inaczej niż w kilku poprzednich co było błędem, a co do tych drop setów itd. to kiedyś o tym czytałem ale to było jakoś na początku jak dopiero zabierałem się za siłownie więc tego nie robiłem a później jakoś tak z głowy wyleciało teraz z zastosowaniem tego co pisał łukasz czy mogło by b

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1413 Data: 2011-09-15 22:24:49 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Amelia35/podsumowanie str14

    Post
    Ladies SFD

    ztangi na płaskiej 5x5 20kg/22,5kg/25kg/27,5kg x5/ 30kg x3 + 4x obwód 15 burpee 10 pompek 5 Turkish Get Up (4kg) CZAS: 22 min 15 sek burpee - nie polubimy się, na pewno. pompki - po 5 musiałam chwilę odpocząć, słabo. muszę ćwiczyć w domu i jeszcze bardziej się spiąć. TGU - wygląda tak niewinnie, a ostatecznie dobija %-) Nominalny czas tego ob

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 9613 Data: 2014-04-06 19:40:02 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Amelia35/podsumowanie str14

    Post
    Ladies SFD

    02.06.2014 Cykl 4 Tydzień 10 Dzień 63 DT OBWÓD 1 x5 1a. Burpee 30sek/ 30sek odpoczynku 9/9/9/8/7 1b. pompki 30sek/ 30sek odpoczynku 12/11/11(8+3)/11(7+4)/10(5+5) 1c. Przysiad ze sztangielkami z pompką 30sek/ 30sek odpoczynku 8/7/7/7/6 x5kg (na rękę) 1d. Skoki z kolanami do klatki 30sek/ 30sek odpoczynku 19/17/16/16/15 1e. Swing sztangielką

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 9613 Data: 2014-06-03 18:49:11 Liczba szacunów: 0
  • witam! Mam pytanie odmośnie mojego planu treningowego...

    Post
    Trening dla początkujących

    1 dzien.: klata: rozpietki 3x 30 powt 15kg 3x20powt 24kg 3x 10 powt 31kg wyciskanie sztangielek 4x20 - 40kg sztanga skos w dół - 4xmax 100kg tric pompki na poreczach 4x10powt 40kg francuz siedzac lamanym 4 x 10 60kg + wyciag gorny superseryjki 2dzien Bieceps uginanie z lamanym 3x30 powt 25kg 3x20 35kg 3x10 45kg modlitewnik 4x10 hantelek 30kg ugin

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 938 Data: 2016-03-21 20:06:57 Liczba szacunów: 0
  • FBW ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    To wiec jakim planem mam cwiczyc? :-? Bo teraz to juz kompletnie nic nie wiem... Fakt, przepraszam nie napisalem dokladnie o przyrzadach ktore posiadam, juz sie poprawiam. Nie mam full osprzetu, ale mam : Ławeczka płaska, przekładana na skos w góre i dół Sztanga 55kg (2x 16kg. 2x 5kg. 2x 2,5kg. 2x 1,5kg. + gryf 5kg) 1 Mały gryf do hantla - 2kg (o

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 892 Data: 2012-02-08 11:36:02 Liczba szacunów: 0
  • Tempo progressu

    Post
    Trening dla początkujących

    nieść większe obciążenie) Poniedziałek (klatka/bic): 4x wyciskanie płaskie - 6/4/2/1 (47,5/52,5/57,5/62,5kg) 3x8 rozpięki na ławce skośnej hantelkami (7,5/10/10kg) 3x do bólu pompki na poręczach 4x sztanga na bica w pozycji stojącej - 6/4/2/1 (30/32,5/35/37,5kg) 4x hantelki z obrotem na bica w pozycji stojącej - 6/4/3/2 (7,5/10/12,5/15kg) 3x8 podci

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 602 Data: 2018-12-14 19:36:12 Liczba szacunów: 0
  • Proba masy na carb cycling - w pogoni za sucha masa po redukcji - zdjecia

    Post
    Trening dla początkujących

    plecy + biceps Plecy Pociaganie na drazku nachwytem 3x 14-12 Wioslowanie sztanga w opadzie tulowia 5x10 Matwy ciag na lakko ugietych nogach. 5x12 Szrugsy - 3x do palenia Biceps Uginanie ramienia opartego na kolanie, siedac - 3x 12, 10 ,10 Uginanie ramienia w chwycie mlotkowym stojac - 3x 12, 10, 10 Uginanie ramion ze sztanga nachwytem stojac - 3x 1

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3585 Data: 2013-02-07 13:31:46 Liczba szacunów: 0
  • 1 cykl na mecie, czy wszystko ok?

    Post
    Doping

    zobaczyc przed cyklem ;p trening: (ogolny zakres powtorzen 8-12) wt klatka tricpes wyciskanie lezac 4s wyciskanie hantli na skosie dodtanim 4s rozpietki na lekkim skosie 3s pompki na poreczach 2s wyciskanie francuskie 4s prostowanie ramion na wyciagu 4s czw plecy biceps podciaganie szeroko nachwytem 3s wioslowanie sztanga 4s mc 4s sciaganie drazk

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 5138 Data: 2012-04-04 21:17:53 Liczba szacunów: 0
  • OCEN MOJ TRENING 186 CM - 70 KILO MATKO ALE MALO ;]

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Masz rację - na początek ACT, potem można już lecieć dzielonym treningiem. Co do trica - możesz robić te pompki w podporze, tylko daj je na początek, bo to ćwiczenie złożone. Nogi - zwykłe przysiady ze sztangą IMO, są lepsze od Hack-przysiadów.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1014 Data: 2005-05-15 10:43:48 Liczba szacunów: 0