SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Dziennik budowania formy na 40 urodziny. Kettlebell, siłownia, bieganie, rower.

    Post
    Po 35 roku życia

    Filmy się powgrywały. Tu krótka relacja z sobotnich aerobów (z obciążeniem). Plenerowe treningi strasznie mi się podobają. Tu nie było planu. Jak mi się jakieś ćwiczenie przypomniało to je łupałem. http://www.youtube.com/watch?v=o95hVa38s5I To było w sobotę. A wczoraj... Wczorajszy trening w słowach: Rozgrzewka LPx3; 5 minut bez przerw Zarzut Przys

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-02 08:19:38 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik budowania formy na 40 urodziny. Kettlebell, siłownia, bieganie, rower.

    Post
    Po 35 roku życia

    No i odbyte zgodnie z planem. Prawie. O tym za chwilę. Zmiany kosmetyczne. Nie lubię takiego treningu. Musiałem (musiałem?) zabrać dzisiaj ze sobą całą torbę szpeju. Uchwyty do pompek, szejker, woda, kamera i statyw. W garażu szybka decyzja: biorę 25 i 16 kg. Rozruch to rozruch, a poza tym pogoda raczej męcząca się zapowiada. Przyszedłem na swoje "

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-03 15:43:16 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik budowania formy na 40 urodziny. Kettlebell, siłownia, bieganie, rower.

    Post
    Po 35 roku życia

    SFD2/22be0bafdf7d45eb81bfacc4f138a254.jpg Zaczynam od godziny treningu siłowego. Bez ortodoksji odważnikowej. W godzinnym treningu śmiało upakuję i martwe ciągi ze sztangą; i pompki i drążek czy dipsy. Od mojej inwencji, ochoty i celów będzie zależało co zrobię. Przy drugim treningu już mam 5 minut na wytrzymałość. Zmieści się akurat Tabata. Przy 1

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-31 16:06:59 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik budowania formy na 40 urodziny. Kettlebell, siłownia, bieganie, rower.

    Post
    Po 35 roku życia

    - długi cykl z podrzutem Cztery serie 16 - wyciskanie boczne Seria: 8 do 10 powtórzeń (bez drabin) w tempie 15 rep./60 s. Odpoczynki po 2 minuty. Potem wracam do domu i robię pompki wg swojego systemu, na domowej drabinie (takiej do włażenia na ostatnie półki w szafie) Na jednej ręce, po 1 powtórzeniu na każdą stronę - 2 schodek - Pomiędzy 2 i 1 sc

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-05 18:52:12 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik budowania formy na 40 urodziny. Kettlebell, siłownia, bieganie, rower.

    Post
    Po 35 roku życia

    zyczkę :-) Pompki to piękne ćwiczenie. Dla pełnej jasności: || dłonie równolegle -- dłonie prostopadle /\ dłonie pod kątem) Tak jak podejrzewałem, przy tej ilości powtórzeń, pompki w wariancie szerokim, nie sprawiały większych problemów, nawet z nogami na balustradzie balkonu i niezależnie od kąta ustawienia dłoni (jednak dłonie równolegle || na u

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-09 13:35:40 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik budowania formy na 40 urodziny. Kettlebell, siłownia, bieganie, rower.

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Pisałeś w moim temacie, żebym robił pompki na hantlach po 5powtórzeń na początek. Robię od kilku tygodni, 6-7, od 4 z nogami w górze bo góra klatki słaba. Robię po 15 powtórzeń w serii, myślałem o dołożeniu jakiegoś obciążenia powoli. Nie wiem czy to co robię jest tym, co miałeś na myśli. Hantle równolegle do ciała

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-11 18:00:24 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik budowania formy na 40 urodziny. Kettlebell, siłownia, bieganie, rower.

    Post
    Po 35 roku życia

    ) W rolach głównych: https://dl.dropboxusercontent.com/u/69665444/ikony/kettlebellmaly_.pngkettlebells 2x16;24;32 kg snatch im cięższy tym lepiej LCCPress - 24 swingi - 32 kg pompki renegata 24 https://dl.dropboxusercontent.com/u/69665444/ikony/sztanga.png sztanga (lekka), ale żadnego leżenia jak naleśnik: kompleks sztangowy 666: RDL-zarzut-front s

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-23 14:25:44 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik budowania formy na 40 urodziny. Kettlebell, siłownia, bieganie, rower.

    Post
    Po 35 roku życia

    kg to sobie daruj - zwłaszcza jak chcesz kupować. Załóż jakiś wątek - będziemy coś myśleć :) O kettlu i o książkach ! :D Dziś pękł 16. trening 500 wymachów. Zrobiłem przy nim pompki na podpórkach - 3-5-7, czyli 75powt. Nawet poczułem, mimo że liczba niska, to jednak podpórki i powtórzenia NIE-odpękiwane i spoko było. Ostatnio przeczytałem sobie TO

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-24 21:36:02 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik budowania formy na 40 urodziny. Kettlebell, siłownia, bieganie, rower.

    Post
    Po 35 roku życia

    zdewastowane. Idę szykować jakieś jedzenie. Zjadłem po treningu dwie mandarynki i białko z kefirem i jakoś mnie ssie mocno. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/499fad099381433c870843eeaf5933d2.png Gęstość: I część - 3,65 II część (pompki niewliczone do objętości) - 6,91 Dla porównania: SSST z 24 kg to 8,00 Zmieniony przez - MaGor w dniu 2014-01-13 19:54:58

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-13 19:13:41 Liczba szacunów: 0
  • Paszkos244 - spampost numer 2 + przepisy kulinarne

    Post
    Trening dla początkujących

    y o sobie znać nogi w postaci konkretnego bólu w... tyłku %-) - ciężko mi się siada, czuję też solidnie lędźwie i barki. Oznacza to, że ostatnimi czasy nie trenuję lekko. 1) pompki z nogami na podwyższeniu: 4x25 2) zwykłe pompki z nogami na ziemi: 1x25 (na dobicie-zaraz po pierwszych pompkach) 3) wyciskanie na Hammerze: 5x15 24kg (mogłem dać 3x15

    Odpowiedzi: 744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-22 19:07:25 Liczba szacunów: 0
  • agnete DT/pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    ale taka nie jest %-) i daje w kość (przynajmniej mi) dużo bardziej niż rowerek lub orbi. Burpees bardzo chętnie zrobię, tylko jest mały problem: moje słabe m. klaty nie pozwalają mi zrobić pełnej pięknej męskiej pompki }:-( ale ćwiczę i próbuję robić te pompki, dziś rano próbowałam, jeszcze wieczorem spróbuję. Trza trenować to się w końcu uda :-)

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-07 12:49:33 Liczba szacunów: 0
  • agnete DT/pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    natch jednorącz x 3 na reke 10kg -Burpees x 7 - Swing jednorącz x 3 na reke ciężar 13kg -Burpees x 7 -15 pompek -Odpoczynek 30sek -1min x5 czas: 33min 15s Burpees: pierwsze 4 pompki w 1 obwodzie "prawie" męskie, nogi szeroko (prawie, bo nie były klatą do ziemi). Przy 4 już poleciałam na twarz. Potem leciałam pompkami na kolanach jak pani na tym fil

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-13 13:20:26 Liczba szacunów: 0
  • agnete DT/pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    kg/ 15kg/ 17kg/ 19kg x6+3+1 13kg/ 15kg/ 16kgx8/ 14kg E. wypady 3x10 na nogę (sztangielki) 5,5kg/ 5,5kg/ 5,5kg 5,5kg/ 5,5kg/ 5,5kg 4kg5,5kg/ 5,5kg/ 5,5kg x5+5 4kg/ 4kg/ 5kg F. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 10+3+3+2+2 9+2+2+1 na podwyższeniu 11+4 na podwyższeniu 9+3 Push press ---> 8-) dużo lepiej szło niż ostatnio Ogólnie ok, coś tam

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-19 20:18:25 Liczba szacunów: 0
  • agnete DT/pods. str. 19

    Post
    Ladies SFD

    kg/ 6,5kg 6,5kg/ 6,5kg/ 6,5kg 5,5kg/ 5,5kg/ 5,5kg 5,5kg/ 5,5kg/ 5,5kg 5,5kg/ 5,5kg/ 5,5kg 5,5kg/ 5,5kg/ 5,5kg 5,5kg/ 5,5kg/ 5,5kg 4kg5,5kg/ 5,5kg/ 5,5kg x5+5 4kg/ 4kg/ 5kg F. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń na podwyższeniu 12+3 11+3 9+5+3 6+5+4 8+5+3 12+4+3+2+1 10+4+3+3 10+3+3+2+2 9+2+2+1 na podwyższeniu 11+4 na podwyższeniu 9+3 + aer

    Odpowiedzi: 509 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-16 21:24:07 Liczba szacunów: 0
  • trening w domu (drążek + hantle 2x22,5kg)

    Post
    Trening w domu

    A -Przysiady ze sztangielkami (4x12) -podciąganie na drążku wąskim podchwytem -pompki klasyczne -wyciskanie żołnierskie sztangielek w staniu -uginanie ramienia ze sztangielką w podporze o kolano -wyciskanie francuskie sztangielki w siadzie -pompki w podporze tyłem -pompki francuskie tyłem B -przysiady wykroczne -Wspięcia na palce w staniu -podciąga

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1317 Data: 2013-07-15 17:01:17 Liczba szacunów: 0
  • Mi....sie zawsze chce%-)...BLOG TRENINGOWY.

    Post
    Trening dla początkujących

    trening wczoraj: 1. pompki 3xmax 12/10/8 --->nie wiem jak te pompki robilam ale tak mi klate spompowalo ze pozniej na skosie bez czucia w klacie wyciskalam 2. wycisk skos 4x6-8 22.5x8/25x8/27.5x6/30x4 3a. wycisk waski 3x8-10 22.5x10/25x8/27.5x5 i boom juz dalej nie wyszlo 3b. wioslo podchwyt 3x8-10 40x10/42.5x8/45x8 4. brzuch: -allahy 3x 38x20/4

    Odpowiedzi: 672 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-16 10:08:34 Liczba szacunów: 0
  • Jezoo - piętno stalowego kręgu

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzisiaj znów udało się zrobić trening choć siły miałem już trochę mniej bo więcej spacerowaliśmy i zwiedzaliśmy. Zrobiłem podciąganie na drążku i pompki tyle, że najpierw podciąganie zrobiłem nachwytem aby trochę urozmaicić a pompki z kulturystycznym rozstawem rąk. Podciąganie nachwytem 1/2/3/4/5/6/7/8 Podciąganie wąsko podchwytem 8/7/6/5/4/3/2/1 P

    Odpowiedzi: 727 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-04 20:53:57 Liczba szacunów: 0
  • "Nie rdzewieć mimo upływu lat"

    Post
    Po 35 roku życia

    Rozpiska dzisiejszego treningu. 1. Ćwiczenia rehabilitacyjne na barki: 3 serie Klatka: 1. Wyciskanie sztangi na skosie 3/4 zakresu ruchu: 4x15-12 2. Pompki na 3 taboretach: 4x12-10 3. Rozpiętki 3/4 zakresu ruchu: 3x12* 4. Pompki na 2 taboretach: 12* Ramiona: 1a. Francuskie wyciskanie jednorącz: 3x12-10 1b. Uginanie sztangą prostą: 3x12* 2. Pompki w

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-14 18:34:13 Liczba szacunów: 0
  • Połączenie kilku rzeczy - biegania, Kicka, siłki.

    Post
    Trening dla początkujących

    lę,ze głównym utrudnieniem jest tutaj góra tłuszczu. Przeciwskazania medyczne : kiedyś coś mi się powaliłow nadgarstku od sztangi(zeszła mi). Ale już jest ok. Trener doradzał pompki na kostkach (jak je wpleść?) no i nie wiem czy znaczenie ma to,ze mam strasznie krzywe nogi - tzw. X Zażywane suplementy : witaminy, mam bcaa ale go nie biorę bo pije b

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 663 Data: 2012-11-08 03:26:56 Liczba szacunów: 0
  • Przesta - Droga po mase z 72,5kg do 82 :)

    Post
    Trening dla początkujących

    trening uległ ostatniej zmianie. następna zmianę rutyny planuje na Grudzień.Takze do mojej diety dołączył jeden mały posiłek. Poniedzialek: Klata / Biceps(Mocno) 1.Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej do góry 4 Serie: progresja ciężaru - W ostatniej serii drop set 2.Rozpiętki na ławce skośnej 3 Serie x 8p 3.Wyciskanie na ławce glową w dół ( szt

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2762 Data: 2010-09-13 21:10:26 Liczba szacunów: 0