SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Plan dla Mnie

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad tylni/przysiad przedni podciaganie na drążku/martwy ciąg lub wiosłowanie sztanga wyciskanie sztangi leżąć/wyciskanie skos góra wycisk na barki/unoszenie bokiem uginanie sztangi stojac/uginanie młokowe francus leżąć/pompki na poręczach Obciążenie z zapasem 2-3 pow.

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1352 Data: 2010-08-22 18:46:16 Liczba szacunów: 0
  • Podciąganie się na drążku

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wiesz mniej czyli ile???????? jesli masz klopoty z dojsciem do 6 to radze najpierw ruszyc gryf z malym obciazeniem stojąć podnosic go na przemian do klatki za glowe.....pozniej pompki maja tez swoje 2 grosze do dodania ....i gdzies jeszcze byla na to zlota rada ...jak znajde albo mi sie przypomni to dam znać,,,pozdro

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 6031 Data: 2005-03-01 17:00:56 Liczba szacunów: 0
  • Podciąganie się na drążku

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Qrde Panowie nie kłóćcie sie ,forum chyba nie do tego jest....a co do mojego problemu,to nie chodzi mi teraz żebym był wielki:)chodzi tylko zebym w jak najktórszym czasie zwiększył moc na drążku.. A więc podsumujmy: cwiczenia pomocnicz: POMPKI i cwiczenia na drązku wykonuje w ten sam dzien co klatke cos jeszzcze

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 6031 Data: 2005-03-01 18:26:04 Liczba szacunów: 0
  • Podciąganie się na drążku

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    MAx130 mam pytanie bo mam ułożony skromny plan: pompki 15x 3 serie brzyszki 20x 3 serie pomki na taborecie 10x 3 serie przysiady 15x 3 serie drążek 6x 3 serie wspinanie na palcach 20x 3 serie Wiem ze jest to nie zbyt profesjonalny plan, ale nie stac mnie na zadne przyrządy, a tak po za tym mam 15 lat i jeden gość mówił zebym trenował to co 2 dni bo

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 6031 Data: 2005-03-01 19:55:49 Liczba szacunów: 0
  • Podciąganie się na drążku

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jeszcze jedno małe pytanie odnośnie mojego poprawinego planu: -pompki na 3 taboretach 15x 3 serie (co 2 dni)(co 4 dni o jedną więcej) -brzuszki 30x 3 serie (co 2 dni) (co tydzień o 10 więcej) -przysiady 15x 3 serie (co 2 dni) -drążek 7x (codziennie) (co tydzień o 1 więcej) -wspinanie na palcach (co 2 dni) (co tydziń o 5 więcej) Robie te ćwiczenia w

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 6031 Data: 2005-03-02 13:46:43 Liczba szacunów: 0
  • HST

    Post
    Trening w domu

    Plecy ściąganie drązka wiosłowanie Nogi Przysiady - na zmiane z MC Wspięcia na palce Klatka wyciskanie na płasko/ w gore Przenoszenie - wywal, jesli juz to daj pompki na poreczach Barki wyciskanie sztangi zza głowy Kaptury - wywal Biceps Unoszenie przedramion stojąc - gryf prosty Triceps Francuskie wyciskanie Hantelki oburącz

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2361 Data: 2007-03-04 11:09:16 Liczba szacunów: 0
  • wielki problem

    Post
    Trening dla początkujących

    2 10 10 prog rozpiętki 3 s 12 12 12 (stały cieżar) wyciskanie z przed klaty 3s 12 10 10 unoszenie hantli bokiem 3s 12 12 12 (stały cieżar) wyciskanie francuzkie 2s 12 10 prog pompki na poreczach 3s 12 12 ( 10 kg na nogach B1 :wt nogi plecy biceps (lekko) wypychanie ciezaru na suwnicy 2s 12 10 prog syzyfki 2s 12 10 w wspiecia na palce 3s 15 15 15 wi

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 641 Data: 2009-11-04 21:14:57 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana treningu, ocencie wyniki, co sadzicie, dyskusja mile widziana

    Post
    Trening dla początkujących

    Push 1 Przysiady 5x10 Wyciskanie 5x10 Wyciskanie żołnierskie 5x10 Wyciskanie sztangielek skos dod. 4x15 Pompki na poreczach w wersji na triceps 4x15 Push 2 Przysiady 5x10 wyciskanie 5x10 wyciskanie sztangielek siedząc 5x15 Wykroki 5x15 Francuz leżąc za głowe 5x15 Pull 1 1.Mc 5x10 2.Wiosłowanie 5x10 3.Żuraw 5x10 4.Uginanie stojąc 5x15 5.Szrugsy 5x15

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 541 Data: 2013-04-21 18:36:45 Liczba szacunów: 0
  • Pompki na poręczach...

    Post
    Trening dla początkujących

    No bo pompki na poręczach w wersji na triceps są jednym z lepszych ćwiczeń rozwijających triceps.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1566 Data: 2013-07-21 12:10:52 Liczba szacunów: 0
  • Pompki na poręczach...

    Post
    Trening dla początkujących

    No właśnie ja robiłem pompki ale byłem po prostu pochylony + nisko się zniżałem i po prostu nieźle pompowałem klatę, dlatego triceps nie był głównym mięśniem. Czyli generalnie kolega miał racje i ja miałem, po prostu są 2 techniki tych pompek na poręczach

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1566 Data: 2013-07-21 17:52:07 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoć w ułorzeniu planu.

    Post
    Trening dla początkujących

    Ułożyłem plan, proszę o ocenę : I Dzień: klata: - wyciskanie na skosie x 4 (12,10,8,6) - wyciskanie hantli na skosie x 4 (10,10,10,10) - rozpiętki x 3 (12,12,12) - przenosy x 3 triceps: - Francuskie wyciskanie ze sztanga leżąc x 3 - Francuskie wyciskanie hantlą zza głowy x 3 - Prostowanie na wyciągu x 3 - Pompki na poręczach max II Dzień Plecy: -

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 570 Data: 2012-03-01 21:22:45 Liczba szacunów: 0
  • Ciezki powrót do formy.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    http://www.sfd.pl/METODA_15_10_5_%3A_ALTERNATYWNE_ZESTAWY_FBW-t307722.html ZESTAW 2 NA W PELNI WYPOSARZONA SILOWNIE. A:\ 1 WYCISKANIE NA LAWCE SKOSNEJ 2 PRZYSIADY 3 WIOSLOWANIE OBURĄCZ NA WYCIAGU DOLNYM 4 UNOSZENIE SZTANGIELEK BOKIEM LACZONE Z WYCISKANIEM SZTANGIELEK STOJAC 5a MuGINANIE ZE SZTANGĄ 5b PROSTOWANIEM RAMION W DOL linki 6 Uginanie nóg

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 775 Data: 2009-02-28 19:20:26 Liczba szacunów: 0
  • Czy jusz mozna cwiczyc na silowni??

    Post
    Trening w domu

    Tez z doświadczenia wiem, ze ludzie którzy wczesniej zaczynali trening na siłowni żle skonczyli :] Teraz było by nawet wskazane jak być robił brzuszki,pompki,chodził na basen i pływał i podciągał się na drązku.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 7324 Data: 2007-11-28 22:39:12 Liczba szacunów: 0
  • Jak rozwinąć górę i środek klatki piersiowej?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie robisz serii na płasko ? rob wyciskanie płaskie, mozesz dodac pompki na poręczach,wyciskanie sztangi jak i hantli na skosie

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2154 Data: 2014-03-19 17:39:57 Liczba szacunów: 0
  • Trening MMA + do tego siłownia

    Post
    Sztuki Walki

    e 3x10 wycisk. Franc 3x10 unoszenie hantli ze skretem na lawce skosnej 3x10 PT wyciskanie hantli na przemian 8/10/12 front kicki 3x30sek podciaganie do gryfu prostego poziomo (odwrotne pompki) 8/10/12 rwanie sztangi nad glowe 8/10/12 prostowanie ramion na atlasie/ wyprost ramion stojac przed siebie (ciosy proste) 8/10/12 uginanie mlotkowe 8/10/12

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2384 Data: 2014-06-15 22:39:40 Liczba szacunów: 0
  • pomoc, rozpiska itp

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    KLATA: 1. WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ: 4x 14 2. ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ: 4x 14 3. PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LEŻENIU W POPRZEK ŁAWKI POZIOMEJ: 4x 14 TRICEPS: 1. WYCISKANIE "FRANCUSKIE" SZTANGI W LEŻENIU: 4x 12 2. WYCISKANIE "FRANCUSKIE" JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE: 3x

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2418 Data: 2005-03-02 18:53:57 Liczba szacunów: 0
  • 189cm wzrostu 62 kg ;/

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ge i sam jestem niski i takze nie mam dostepu do sprzetu w zwiazku z tym staram sie jesc co popadnie oczywiscie przestrzegam podstawowe zasady żywienia a cwiczenia to polecam pompki drążek brzuszki itp. jak juz bedziesz miał jakies 50 zł to skołuj sobie jednego hantla 7.5 KG mozna znalesc na allegro.pl albo w wielu sklepach sportowych !! Albo jak m

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3263 Data: 2006-03-13 18:48:27 Liczba szacunów: 0
  • PLAN TRENINGOWY

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Generalnie plan soldiera jest OK ja bym zmienił pare rzeczy - wyciskanie wąskie bym dał po rozpietkach jako pierwszye cwiczenie trica - zamiast francuza w siadzie - pompki na ławeczce - przenoszenie sztangi dałbym w treningu klaty nie pleców - martwy ciąg lub wyprosty tułowia na ławeczce rzymskiej aby potrenować też prostowniki - bicepsa dodałbym j

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2322 Data: 2005-01-02 12:58:32 Liczba szacunów: 0
  • masakryczny problem z drążkiem

    Post
    Trening dla początkujących

    Cześć wszystkim... Ja mam 13 lat i nie mogłem nigdy się podciągnąć na drążku ale odkąd robię pomki to podciągam się ok. 30 razy... Wy też może róbcie pompki to może też coś da.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1217 Data: 2009-12-08 13:32:47 Liczba szacunów: 0
  • prosze o pomoc

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    razy w tygodniu nastepne 3 treningi polegają na technice rzucania piłką ,utrzymywania równowagi itp . Całą godzine nie katuje brzucha na ABS poswięcam około 15 min cwiczenia z przerwami po 10 sek po zrobieniu 30 powtórzeń , następne 30 na różnego rodzaju pompki a reszte na biceps i barki . w dni weekendu np dzisiaj zrobiłem juz 2 takie treningi .

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1167 Data: 2014-11-22 16:05:45 Liczba szacunów: 0