SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • DZIENNIK Shinji77 - czyli kocie ruchy na barierkach %)

    Post
    Trening w domu

    Czas na wpiskę, jestem zadowolony z dzisiejszych wyników chociaż dał mi poalić dzisiaj niezle plan . Wyszła nawet mała progresja . Dipsy 10/10/10/10/9/8,5 25s. Pompki niżej 10/10/10/10/10/10 25s. Pompki wyżej 10/10/10/10/10/10 4min. Podciąganie za kark (zakres ruchu 1/3) 9/9/9/9/9/9 25s. Podciąganie podchwytem (zakres ruchu 1/3) 9/9/9/9/9/9 3min. P

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 12753 Data: 2010-03-05 23:35:30 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK Shinji77 - czyli kocie ruchy na barierkach %)

    Post
    Trening w domu

    No to pora na kolejną wpiskę , wczoraj po treningu wybraliśmy się piątkować więc nie było jak zrobić wpisu wczoraj . Trening był bardzo ciężki ale udało mi się wykonać wszystko to co chciałem . Dipsy : 7/7/7/7/7/7 Pompki wyżej : 12/12/12/12/12/12 Pompki niżej : 7/7/7/7/7/7 Podciąganie zza karku (zakres 2/3) : http://www.youtube.com/watch?v=Iab38YQB

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 12753 Data: 2010-03-27 14:49:19 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK Shinji77 - czyli kocie ruchy na barierkach %)

    Post
    Trening w domu

    Nie umarłem ale dzięki za pamięć Pewnie gdybym mieszkał gdzie indziej to też bym nie lubił biegać\jeździć na rowerze ale że teren jest fantastyczny to mnie tak motywuje (chociaż bardziej moja dziewczyna która biegnie przede mną ). A motorem to git pomysł, na szlak bunkrów czy ogólnie motorem po Biesach to zayebista sprawa . Wracając do rozpiski to

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 12753 Data: 2010-04-09 13:12:54 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK Shinji77 - czyli kocie ruchy na barierkach %)

    Post
    Trening w domu

    Już po dzisiejszym treningu , jestem zadowolony 8 powtórzeń zostało ładnie utrwalonych , w niektórych nawet udało mi się zwiększyć liczbę powtórzeń, ale zaczynamy od początku : Dipsy : 8/8/8/8/8/8 Było ciężko dzisiaj sam nawet nie wiem czemu, ale nie na tyle ciężko żebym nie dał rady , tylko ostatnia seria raczej bez zapasu powtórzeń. Pompki wyżej

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 12753 Data: 2010-04-12 23:17:17 Liczba szacunów: 0
  • Split, proszę o sprawdzenie osobę kompetentną

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jedno pytanko jeszcze, mianowicie czy mogę wykonywać wyciskanie sztangi wąską na maszynie Smitha? lub czy istnieje możliwość abym zamiast owego wyciskania robił pompki na poręczach jak w poprzednim planie? Smith's odpada. Możesz pozostawić pompki ostatecznie. PS. nie mam na siłowni maszyny do wspięć na palce siedząc. Rozwiązaniem będzie położenie

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2131 Data: 2010-10-17 12:22:05 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z 90 do 58 by nightsky

    Post
    Ladies SFD

    permenie zabezpieczyc plecy to trzeba spiac dupsko, nie wystarczy unoszenie klatki do gory :-)) mysle ze na Twoim etapie nie ma sensu sobie udziwniac czyms takim jak chodzone pompki, staraj sie robic zwykle pompki, pracowac nad ich wykonaniem i iloscia, duzo wiecej zyskasz od 5 poprawnie wykonanych klasycznych pompek niz wykonujac byle jak takie w

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 17271 Data: 2015-08-24 23:01:19 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z 90 do 58 by nightsky

    Post
    Ladies SFD

    shred zaliczony :-) * pompki prawa-lewa, zamienione na zwykłe pompki (w drugiej turze na kolanach bo nie dałam rady{:-( ) * plank chodzony zamieniony na zwykły (na ugiętych ramonach) - o dziwo utrzymałam 30s :-PP * supermany - spięłam dupkę i faktycznie trochę lepiej wychodzą :-)) Dodałam do rozciągania ćwiczonka na plecy, ale mam wrażenie, że zami

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 17271 Data: 2015-08-26 21:35:18 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o ocenę planu treningowego

    Post
    Trening w domu

    Trening siłowy Dzień pierwszy - 3 serie x 12 powtórzeń 1a. wyciskanie sztangielek skos 1b. wiosłowanie sztangielkami w opadzie tułowia (bez piłki) 2a. pompki (bez piłki) 2b. wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu 3a. uginanie ramion na piłce 3b. francuskie prostowanie ramion leząc 4a. uginanie ramion młotkowe(bez piłki) 4b. prostowanie ra

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1461 Data: 2015-02-17 21:15:04 Liczba szacunów: 0
  • Cut Fat !!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzień 15 / trening Zimno ..... j****an*&^%$$$#$&*(#%& -}:-(((}:-(((}:-((( zamarzło mi sprzęgło, 35 km }:-(((}:-(((, na nerwie ! Szukam nowej zabawki na 4 kółkach, bo już mam dość ..., ogólnie jakiegoś przedłuzenia michała:->. Dieta 6:45 jajkownica na maśle + owsiane + ogorki 12:30 chleb razowy + pieczeń ze śliwkami 16:30 basmanti + kurczak + ol

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-31 08:32:04 Liczba szacunów: 0
  • Cut Fat !!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzień 22/ trening Poniedziałek, wciąż zimno. W aucie do wymiany najprawdopodobniej świece, kable lub aparat zapłonowy. Jak ją pomęcze to zapali... Dieta 06:45 jajecznica na maśle 12:30 chleb razowy + pieczeń ze śliwkami 15:30 basmanti + kurczak + warzywa 19:30 basmanti + kurczak 22:30 twaróg półtłusty Trening Trening poszedł dobrze, jestem z

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-07 08:48:33 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Powrót do formy i dobicie do 90kg by Darioman7-pods.str.29!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Panowie, am pytanie, który z tych treningów jest wg was lepszy na uzyskanie jak najwięcej masy?? Trening 1 4 razy w tygodniu, trening podzielony na A i B: Poniedziałek, trening A 1.Przysiady 5x 15-8 2.Wiosłowanie ze sztangą 4x 12-8 3.MC 5x 10 4.Podciąganie z obciążeniem 4x 10 Wtorek, trening B 1.Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 5x 10-8

    Odpowiedzi: 294 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-01 18:57:50 Liczba szacunów: 0
  • moo - redukcja 2.

    Post
    Ladies SFD

    1. Martwy ciąg na prostych nogach - sztanga. 2. Podciaganie obciążenia wzdłuż tułowia - sztanga. 3. Wyciskanie leżąc - hantle. 4. Podciaganie hantli w opadzie. 5. Odwrotne pompki. Myślałam o 3 seriach po 15 powtórzeń, oraz pompki i wznosy z opadu do oporu. Czy to jest ok? Prosiłabym bardzo aby ktoś obeznany zajrzał i się wypowiedział.Starałam si

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 9922 Data: 2015-07-16 10:52:29 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Przymierzam się powoli do rozpoczęcia nowego treningu: Jedyne co mi w tym planie przeszkadza to pompki na poręczach czy można jakimś innym ćwiczeniem zastąpic pompki na poręczach. Odrazu sprostuje dla czego mi to przeszkadza, bo cwicze na swojej siłowni.A tam nie posiadam akurat sprzętu aby wykonać to ćwiczenie. A - przysiad 5x5 - wyciskanie na

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1057 Data: 2012-07-18 12:56:26 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy dla początkującego 17latka

    Post
    Trening w domu

    Znalazłem taki plan treningowy, tylko mam pytanie czym zastąpić ćwiczenia z drążkiem oraz dwiema hantlami? (ja mam jedną) Plan treningowy: Poniedziałek Przysiady z obciążeniem własnego ciała Pompki Podciąganie na drążku Wzniosy hantli nad głowę stojąc Uginanie ramion z hantlą Prostowanie ramion z ekspanderem Tradycyjne brzuszki Środa Wykroki z han

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1473 Data: 2017-01-31 17:27:15 Liczba szacunów: 0
  • envy9/ redukcja

    Post
    Ladies SFD

    W wyciskaniu lezac w zasadzie bym mogla - na nastpnym treningu postaram sie zwiekszyc obciazenie. W wyciskaniu na barki stojac juz stanowczo nic nie zwieksze, w kazdym obwodzie ostatnie powtorzenia robilam resztkami sil %-) Czy taki rozklad obciazen jest ok? To moj plan na trening A: 1) Wznosy nóg z leżenia 15/ 15/ 15 2) Wspięcia na palce obunóż 15

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 5608 Data: 2014-10-16 18:56:00 Liczba szacunów: 0
  • envy9/ redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Ok, dzieki za wyjasnienie. ;) Czuje wyrazna roznice miedzy treningami z machaniem hantlami, ktore robilam wczesniej, a dwoma ostatnimi. ;) Moje gryfy sa leciutkie, jeden wazy 0,5kg. Tym razem dodalam ta wage do wpisywania obciazenia. DT: Trening: 1) Wznosy nóg z leżenia 15/ 15/ 15 2) Wspięcia na palce obunóż 15x5kg/ 15x5kg/ 15x5,5kg/ 3) Przysiady k

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 5608 Data: 2014-10-17 18:44:26 Liczba szacunów: 0
  • envy9/ redukcja

    Post
    Ladies SFD

    DT Trening: 1) Wznosy nóg z leżenia x15/ x15/ x18 2) Wspięcia na palce obunóż 15x5,5kg/ 15x5,5kg/ 15x7,5kg 3) Przysiady klasyczne z hantlami 15x5,5kg/ 15x5,5kg/ 15x7,5kg 4) wejście na ławkę z hantlami 15x5,5kg/ 15x5,5kg/ 15x7,5kg 5) wznosy z opadu 15x2,5kg/ 15x3kg/ 18x3kg 6) Pompki klasyczne max powtórzeń x15/ x15/ x8 7) Podciąganie obciążenia wzdł

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 5608 Data: 2014-10-22 19:00:20 Liczba szacunów: 0
  • MojeImie + Igor101 = dziennik treningowy

    Post
    Trening w domu

    Dzięki. Trening nr. 3 (9 styczeń 2013) Klatka - pompki wąskie x15 - pompki szerokość barków x15 - pompki szerzej niż barki x9 Brzuch - unoszenie kolan w zwisie na drążku x15 - unoszenie prostych nóg nad głowę w lezeniu na plecach x15 - spięcia x15 - plank przodem 30sek. Komentarz: W klatce miało być jeszcze pompki z nogami wyżej, ale nie dałem rady

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 3422 Data: 2013-01-09 20:24:25 Liczba szacunów: 0
  • [ART.] Wpływ postawy na wyniki i osiągnięcia atletyczne- przodopochylenie miednicy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Do tej pory to było tak: 1.podciaganie nachwyt 5x 2.pompki na poreczach 5x 3.podciaganie/porecze-powolne opuszczanie 3x 4.wznosy nóg w zwisie 3x 5.zwisy na drazku jednoracz 3x Sam to ukłożyłem i zastanawiam sie czy na tym daleko'zajade' dlatego wole żeby ktoś doświadczony za wczasu mnie poprawił:-) Bo obecnie jest tragedia. W mc i przysiadach robi

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 14842 Data: 2016-03-31 23:42:57 Liczba szacunów: 0
  • [ART.] Wpływ postawy na wyniki i osiągnięcia atletyczne- przodopochylenie miednicy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Do tej pory to było tak: 1.podciaganie nachwyt 5x 2.pompki na poreczach 5x 3.podciaganie/porecze-powolne opuszczanie 3x 4.wznosy nóg w zwisie 3x 5.zwisy na drazku jednoracz 3x 2x w tygodniu Celem jest poprawa wytrzymałości. Sam to ukłożyłem i zastanawiam sie czy na tym daleko'zajade' dlatego wole żeby ktoś doświadczony za wczasu mnie poprawił:-) B

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 14842 Data: 2016-03-31 23:44:40 Liczba szacunów: 0