SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • alechandro / wiara czyni cuda / małymi krokami do celu

    Post
    Trening dla początkujących

    razek 2s *nogi przysiady 2s wspiętki 2s *bajceps uginanie ramion ze sztangą STOJĄC 2s B *klatka wyciskanie hantli płasko 3s *bary unoszenie hantli bokiem 2s *tric pompki w podporze 2s *plery wiosłowanie 2s MC 2s *nogi przysiady wykroczne 2s wspięcia albo take coś: 30 powtórzeń na obie nogi 15 powtórzeń na każdą osobno 24 obie 12 o

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1613 Data: 2011-04-27 18:28:57 Liczba szacunów: 0
  • trening masowy? oceńta

    Post
    Trening dla początkujących

    onych cw ( jednak z pewnymi kosmetycznymi zabiegami zmienilem co nie co ;D A -przysiady 5x5 -wyciskanie na plaskiej 5x5 -martwy ciag 5x5 -uginanie ramion ze sztanga 5x5 -pompki na poreczach z obciazeniem 5x5 B -przysiady 5x5 -podciąganie na drążku 5x5 -wioslowanie w opadzie 5x5 -wyciskanie w staniu 5x5 -wyciskanie wąskim chwytem 5x5 Jesli

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1282 Data: 2009-08-12 18:35:14 Liczba szacunów: 0
  • Nowy na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam ponownie, poczytałem trochę o FBW i wybrałem trening użytkownika georgu : tylko niestety nie wszystkie ćwiczenia mam możliwość wykonania (brak sprzętu ) Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s Barki: - Wyciskanie hantli 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s Plecy: - Martwy ciąg 2s - Podciąganie na drążku 2s Nogi: - Uginanie nóg w

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 3092 Data: 2011-05-03 20:29:07 Liczba szacunów: 0
  • Nowy na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    oim hobby Ale niestety mój obecny plan daje mi mierne efekty więc postanawiam go zmienić na: poniedzialek i czwartek : podciaganie na drazku podchwytem 10 serii po 1-6powt pompki na poreczach 10 serii po 1-10 powt unoszenie talerzy bokiem, stojac 5x5p wtorek i piatek przysiady ze sztanga 10 serii po 1-10 powt wspiecia na palce uginanie nog

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 3092 Data: 2011-06-07 22:19:29 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy dla 17.5 letniego mężczyzny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Wklej dietę. 3dniowy ? 4 nie wchodzą w gre? Szrugsy nie sztrugsy Ale MC daj do pleców, na nogi daj np uginanie nóg lezac na brzuchu. Barki, nie wyciskaj zza karku, lepiej z przodu. Na triceps daj pompki na poręczach zamiast francuza. Na biceps też dwa ćwiczenia, nie musisz robić 3.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1386 Data: 2012-01-21 13:47:49 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy dla 17.5 letniego mężczyzny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    8 (zrobie mniej powtórzeń, ale będę dążył do celu) ! 2 wiosłowanie 12/10/8 3 szrugsy 12/10/8 4. martwy ciąg 12/10/8 triceps 1 wyciskanie sztangi wąski chwytem 12/10/8 2 pompki na poręczach 12/10/8 Niedziela nogi 1 martwy ciąg 12/10/8 2 wykroki ze sztangielkami 12/10/8 3 przysiady 12/10/8 4 WSPIECIA NA PALCE W STANIU SZTANGIELKA 12/10/8 ni

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1386 Data: 2012-01-22 10:51:41 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy dla 17.5 letniego mężczyzny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    szeroko nachwytem 12/10/8 (zrobie mniej powtórzeń, ale będę dążył do celu) ! 3 wiosłowanie 12/10/8 4 szrugsy 12/10/8 triceps 1 wyciskanie sztangi wąski chwytem 12/10/8 2 pompki na poręczach 12/10/8 Niedziela nogi 1 WYPYCHANIE CIĘŻARU NA MASZYNIE/SUWNICY PALCAMI NÓG 12/10/8 2 wykroki ze sztangielkami 12/10/8 3 przysiady 12/10/8 4 WSPIECI

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1386 Data: 2012-01-25 13:46:44 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy dla 17.5 letniego mężczyzny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    a poza siłownią robić jakieś pompki lub inne ćwiczenia oczywiście nie mam w domu hantli i maszyn do ćwiczenia .

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1386 Data: 2012-02-07 15:44:06 Liczba szacunów: 0
  • Trening masowo-ogólnorozwojowy proszę o ocenę i korektę

    Post
    Trening w domu

    @Riobson, ja właśnie chciałbym trochę inaczej poćwiczyć biceps i triceps, bo od dłuższego czasu tylko hantle i hantle i pompki odwrotne dlatego dałem ten drążek na koniec.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 530 Data: 2010-07-13 20:12:27 Liczba szacunów: 0
  • plan na mase do ocenki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    GRESJE - rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej 4 serie 10-12 powt. Triceps: - wyciskanie francuskie jednorącz sztangielki w siadzie 4 serie 10-12 powt. - pompki w podporze tyłem 4 serie 10-12 powt. ======================================================================================= ŚRODA: Plecy: - podciąganie albo wyciąg

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2189 Data: 2006-08-17 15:59:20 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    Wiek : 24 lata Waga : 68,5 Wzrost : 183 cm Cel treningowy : masa miesniowa Staż treningowy na siłowni : miesiac Uprawiane inne sporty : brak Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : profesjonalna silownia Dieta : 1 posilek: 150g owsianki + 100 ml mleka oraz 100 ml jogurtu naturalnego + owoc + lyzka miodu do smaku - to w

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 944 Data: 2012-11-05 23:30:12 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    1. Podciąganie na drążku najsilniejszym chwytem 2. Wyciskanie sztangi stojąc 3. Pompki klasyczne z dłońmi trzymanymi na hantlach bądź podestach 4. Przysiady ze sztangą na barkach 5. RDL 6. Wiosłowanie ze sztangą w pochyleniu tułowia minal juz miesiac od kiedy stosuje ten plan, czas na jakas modernizacje? Zmieniony przez - salkometer w dniu 2012-12

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 944 Data: 2012-12-02 19:26:44 Liczba szacunów: 0
  • Mam zbyt zatłuszczone piersi, co mam zrobić by schudły???

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja mam podobny problem tyle, że u mnie cycki są twarde (chyba mięśnie) ale nie mają tego kształtu. Co mam robić? też pompki z naciskiem na klate?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 9551 Data: 2009-06-30 09:47:09 Liczba szacunów: 0
  • TRENING MASA- DO OCENY

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    ąg na nogach prostych 4x6-12 przyciąganie dolnego wyciągu do klatki 4x6-12 Triceps: wyciskanie "francuskie" sztangi leżąc 3x8-12 prostowanie ramion w opadzie 3x8-12 pompki na poręczach 3xmax DZIEŃ 3 Wolne!!! DZIEŃ 4 Barki: wyciskanie sztangi zza głowy stojąc 4x6-12 wyciskanie hantli siedząc 4x6-12 unoszenie hantli na boki siedząc 4x6-12 p

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2050 Data: 2011-01-07 19:57:58 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny!!-sprawdzcie i poprawcie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    towanie ramion na wyciagu nachwytem 2x12 -prostowanie ramion na wyciagu podchwytem 2x12 -wyciskanie francuskie jednoracz w siadzie 12/10/8/6 ZALEZNIE OD STAZU 2 DO 4 SERII -pompki w podporze tlowia 12/10/8/8 ZA DUZO WTOREK Plecy (16 seri) -przyciaganie linki dolnego wyciagu 12/10/8/6 -podciaganie konca sztangi w opadzie 12/10/8/6 -sciaganie d

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 688 Data: 2003-07-07 09:34:00 Liczba szacunów: 0
  • Masa, masa i jeszcze raz masa

    Post
    Trening dla początkujących

    tak jak tomek radzi jak chcesz nabrac masy - musisz jesc, 6 posilkow dziennie zasada mniej a czesciej. a na trening proponuje narazie pozadne FBW: 1.Przysiad 3x10 2.WL 3x10 3.MC 3x10 4.wioslowanie w opadzie 3x10 5.wyciskanie na barki przodem 3x10 6.pompki na poreczach 3xmax 7.podciaganie nachwytem 3xmax

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 738 Data: 2011-06-27 06:44:15 Liczba szacunów: 0
  • Szerokie

    Post
    Trening w domu

    ie rozumiem. Każdy rozstaw rąk angażuje inne części klatki piersiowej. Im bliżej ręce siebie, tym bardziej będziesz angażował środek klatki piersiowej, im dalej tym odleglejsze od środka. Edit: A w ogóle zamiast zwykłych pompek, duże lepiej robić dipsy na krzesłach. Albo pompki na jednej ręce. Zmieniony przez - Venc1Lq w dniu 2011-10-27 16:38:08

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1898 Data: 2011-10-27 16:35:59 Liczba szacunów: 0
  • Szerokie

    Post
    Trening w domu

    Dziękuje za odpowiedz, mam jednak drugie pytanie z tego co wyczytałem w google, dipsy to pompki na poręczach, pytanie brzmi jak mogę je trenować w domowych warunkach mając tylko uchwyty do pompek. Mam jeszcze pytanko co do szerokich (szeroki rozstaw rąk) lepiej robić ten rodzaj pompek czy klasyczne na szerokości barków, pytam ponieważ chciałbym w

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1898 Data: 2011-10-27 20:46:09 Liczba szacunów: 0
  • Szerokie

    Post
    Trening w domu

    Pompki z większą szerokością niż barki działają bardziej na szerokość Twojej klatki. Po sobie nie zauważyłem, żeby znacząco różniło się zaangażowanie tricepsa przy łokciach przy ciele, czy na boki... Zmieniony przez - MojeImie w dniu 2011-10-27 20:49:00

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1898 Data: 2011-10-27 20:48:09 Liczba szacunów: 0
  • Szerokie

    Post
    Trening w domu

    nawet można na tym drugim szeroko bardzo, ale czy Masz dużo siły by tak zrobić? Pompki na pięściach są trudniejsze, umiesz je chociaż?

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1898 Data: 2011-10-30 14:12:09 Liczba szacunów: 0