SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • plan na mase do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ię już drugie. Zamiast tego daj unoszenie ze sztangielkami w przód. 3."francuskie" wyciskanie siedzac 12-10-8-6 4.wyciskanie sztangielki oburacz zza glowy 3x12-10 5.pompki w podporze tylem o laweczke 2x10 Pierwszego francuza daj ze sztangą leżąc. 6.brzuch 7.uginanie nadgarstkow na przemiennie podchwytem i nachwytem sztanga 2x max Szkoda,

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1014 Data: 2007-11-13 22:29:25 Liczba szacunów: 0
  • trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    moge wrzucic w piatek pompki na poreczach zamiast skosnej na klate ?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1072 Data: 2008-04-13 21:30:30 Liczba szacunów: 0
  • jak zacząć ćwiczyć-indywidualne pytania

    Post
    Trening dla początkujących

    Z masą u ciebie to się dziwie "Prawię w ogóle nie mam ruchu siedze albo przy kompie albo przy konsoli" w tym przypadku zawsze masa idzie :D Pierw bym zaczął dość dużo jeść - 5 posiłków dziennie Pompki rób codziennie lub co drugi dzień aby zwiększyć ich ilość w serii Jeśli zaczynasz dopiero przygodę z siłownią to witaminy typu "Vita-M

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 932 Data: 2011-03-27 21:41:56 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc: klatka piersiowa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    2 12 3.wypychanie na suwnicy 4x 12 12 12 12 piatek / sobota - biceps + triceps triceps 1.wyciskanie francuskie 3x 12 10 8 2.prostowanie ramion na wyciagu (lina) 3x 12 12 12 3.pompki na poreczach 3x 12 10 8 biceps 1.uginanie ramion ze sztangielkami (supinacja) 3x 12 12 12 2.uginanie ramion ze sztanga (modlitewnik) 3x 12 10 8 3.uginanie ramion ze szt

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1061 Data: 2009-10-09 14:53:20 Liczba szacunów: 0
  • Klata i Drążek

    Post
    Trening w domu

    Właśnie o to ćwiczenie mi chodziło. Ja pompki nie lubię robić. Kiedyś umiałem w pi**u robić ich a teraz męczę się. Chodzi mi z nogami wyżej robię z 6 i wysiadam. To te z nogami wyżej na co zamienić bo naprawdę będę się męczyć żeby zrobić te 3 ćwiczenia. Aha i jeszcze. Byłem u lekarza sportowego i mówił mi, że klatka w pompkach pracuje tylko w 10-20

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 6596 Data: 2011-05-14 22:38:24 Liczba szacunów: 0
  • Klata i Drążek

    Post
    Trening w domu

    Czyli będę robił: Pompki szeroko, na uchwytach i przenoszenie. Tak? Zmieniony przez - Actimelek w dniu 2011-05-14 23:17:15

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 6596 Data: 2011-05-14 23:16:59 Liczba szacunów: 0
  • Klata i Drążek

    Post
    Trening w domu

    Ja dipsa jednego nie umiem a ty mi gadasz że mam to robić. Ja ledwo robię pompki w podporze tyłem a ty mi o dipsach :P

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 6596 Data: 2011-05-15 11:57:43 Liczba szacunów: 0
  • Klata i Drążek

    Post
    Trening w domu

    Narzekasz, że ci dół klatki nie rośnie to dostajesz nań ćwiczenie. Potem narzekasz, że nie dajesz rady. Polak się znalazł. Masz dwa zestawy, jak nie dajesz rady drugim leć pierwszym. Jeśli masz takie braki siłowe to sprawdź program Lafaya zamiast swojego, tam masz tak rozłożone wszystko, żeby to skorygować. Przykładowy pierwszy program na góra 3 ty

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 6596 Data: 2011-05-15 12:18:14 Liczba szacunów: 0
  • HST i kilka pytań

    Post
    Trening w domu

    Nie półwolna sztanga, tylko maszyna półwolna... ;) Jesli chodzi o triceps to siadasz na niej i robisz jakby pompki na trica na poreczach - tyle że na siedząco. Dobrze sie sklada bo w innym poście (Bodajże "Forma z sfd.pl vol.2") pytałem Cie czy pomożesz w HST:). No 13 wyszło...Moge i siedzieć 2h (myśle że z 1,5h maks) o ile może tak zo

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2501 Data: 2011-07-19 14:57:50 Liczba szacunów: 0
  • HST i kilka pytań

    Post
    Trening w domu

    Poczytałem i poprawiłem do czegoś takiego (dośc dobrze się ćwiczy): - Przysiady ze sztangą/MCNPN (na zamiane) 1x - Uginanie nóg na maszynie leżąc 2x - Wzniosy łydek siedząc (stojąc z obciążeniem mam problemy z równowagą) 2x - Wyciskanie skos dodatni 2x - Pompki na poręczach (klatka) 1x - Sciaganie wyciągu do klatki 2x - Wiosłowanie stojąc 2x - Wyc

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2501 Data: 2011-07-21 11:39:47 Liczba szacunów: 0
  • HST i kilka pytań

    Post
    Trening w domu

    powiedz jeszcze jaki jest twój staz na siłowni i czy to jest pierwszy trening z rodzaju Full body ja widzę twój plan tak: Przysiady ze sztangą/MCNPN (na zamiane) 1x nie na prostych nogach tylko klasyk - Uginanie nóg na maszynie leżąc 2x - Wzniosy łydek siedząc (stojąc z obciążeniem mam problemy z równowagą) 2x - Wyciskanie skos dodatni 2x - Pom

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2501 Data: 2011-07-21 12:42:16 Liczba szacunów: 0
  • Mięśnie brzucha. Opinia i pomoc.

    Post
    Trening w domu

    rozwój innym mięśni, ale zwłaszcza mięśni brzucha. Chcę i będę ćwiczył całe ciało ale najbardziej liczę na efekty i to widoczne efekty brzucha. Będę podciągał się na drążku, pompki,brzuszki,pajacyki i będę dużo biegał. Nie w miejscu lecz wytrzymałościowo. No i dieta oczywiście. Ale jakie ćwiczenia wykonywać aby mięśnie brzucha wyszły. Znaczy już w

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1221 Data: 2012-01-18 12:14:10 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o ocenę

    Post
    Trening dla początkujących

    - pompki na poręczach // Ile serii i powtórzeń? 3-4s powt to zalezy ile mozesz zrobic na maxa w jednej seri - podciąganie się na drążku // jw - ile? 70% tego co dam radę? czy do bólu? 4s, tak samo zelzy od tego ile zrobisz na maxa w jednej seri, Dlaczego nogi olales? tylko 2xw? dodalem 2 dodatkowe (podstawowe) cwiczenia.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 574 Data: 2008-05-26 23:10:04 Liczba szacunów: 0
  • w drodze po sprawność i mięśnie - interesuje mnie tylko sukces! :)

    Post
    Trening w domu

    Ułóż sobie plan 3 dniowy , z najlepszymi ćwiczeniami takimi jak drążek(podchwyt nachwyt) ,przysiady na jednej nodze ,pompki na 3krzesłach lub poręczach bądź na jednej ręce . Do tego dorzuć ćwiczenia na brzuch (tak żeby całe ciało pracowało ) . Vencilq - I tu się mylisz , zależy jak biegasz . Czynniki wpływające to : Rodzaj obuwia , rodzaj nawierzch

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 2404 Data: 2012-09-09 22:04:25 Liczba szacunów: 0
  • Trenin w warunkach domowych.

    Post
    Trening w domu

    rzucił je wszystkie a zamiast tego zrobił poręcze 4s Też mi się wydaje, że za dużo, ale w jednym temacie pisali, że tyle powinno być %-) W pierwotnym tym planie były jeszcze pompki z rękami na podwyższeniu i jakieś jedno ćwiczenie jeszcze %-) Teraz też wychodzi 33-42 serie tyodniowo więc wydaje mi się absurdem tyle katować klatę, dla porównania na

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1153 Data: 2012-10-09 18:12:49 Liczba szacunów: 0
  • Trenin w warunkach domowych.

    Post
    Trening w domu

    Przestarzały plan, wtedy ktoś mógł to uważać za dobry ruch, Na klatę dipsy + pompki z nogami wyżej. Dobre domowe combo.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1153 Data: 2012-10-10 16:28:01 Liczba szacunów: 0
  • Trenin w warunkach domowych.

    Post
    Trening w domu

    Mam jeszcze uchwyty do pompek robić pompki z noami wyżej na krześle i do teo na tych uchwytach czy normalnie na ziemi na uchwytach ?

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1153 Data: 2012-10-10 20:37:23 Liczba szacunów: 0
  • Plan 6-dniowy . Kilka pytan

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    o zaczynalem od jakis 60kg teraz juz podnosze 100kg przynajmniej tyle miesiac temu probowalem nie wiem jak teraz a cwiczena tym planie od 2 miesiecy bo mialem 3 miesieczna przerwe jak wspominalem wczesniej. Wiec ogolnie dobrze mi idzie jesli chodzi o sile a na rzezbe mi daja brzuszki drazek worek treningowy i pompki wiec nie jest tak zle jak mysle

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1673 Data: 2008-04-24 18:42:00 Liczba szacunów: 0
  • FBW - pomocy

    Post
    Trening dla początkujących

    bym proponowal lekka zmiane. klata - rob rozpietki- niech miesnie sie rozciągną przed ukonczeniem ogolnorozwojowki biceps - hantelki supinacja nadgarstka triceps - mysle ze pompki tylem bez zadnego obciazenia nogi - rob jeszcze te przysiady plecy - duza partia rob z dwa cwiczonka np prostowanie tulowia z opadu i sciaganie drązka z wyciagu gorneg

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1563 Data: 2008-07-06 15:16:57 Liczba szacunów: 0
  • Sztuki walki - nadgarstek/przedramienie ból problem

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Możliwe że masz słaby nadgarstek, jego siłę poprawiają takie ćwiczenia jak pompki na pięściach, w dodatku poprawią Ci to że nie skręci Ci się nadgarstek przy uderzeniu w przeciwnika ;-) Zmieniony przez - Krzysztof1996 w dniu 2011-12-07 17:57:57

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1078 Data: 2011-12-07 17:57:23 Liczba szacunów: 0