SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • split

    Post
    Trening dla początkujących

    W poniedziałek wyciskanie wąskim chwytem zamień na jakieś inne ćwiczenie, za dużo wyciskania jak na jeden trening wymień np. na pompki na poręczach i możesz dodać jeszcze jedno ćwiczenie. Tak 9 serii na triceps powino być ok. Po za tym w treningu barków brakuje ćwiczenia na tylnie akony. I w treningu bicepsa wymień jedno ćwiczenie na izolowane.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1016 Data: 2013-03-23 20:23:19 Liczba szacunów: 0
  • Rozbudowanie masy mięśnowej

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    iskanie na płaskiej sztangą 12/10/8/8 2) wyciskanie na ławce skośnej hantle 12/10/8/8 3) rozpiętki na płaskiej 10/10/10 Triceps 1) francuskie wyciskanie leżąc 12/10/8/8 2) pompki w podporze tyłem 10/10/10/10 CZWARTEK (WOLNE) PIĄTEK (nogi+barki+przedramie) Nogi 1) przysiady ze sztangą 12/10/8/8 2) przysiady wykroczne 10/10/10 3) martwy ciąg na

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1170 Data: 2013-01-06 22:26:46 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny ____

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    na barki dodaj unoszenie przodem jeszcze , na klate rozpietki na biceps chwyt młotkowy (neutralny) a na triceps odwrotne pompki :) sory zapomnialem jeszcze na plecy , jak nie masz wiecej nakladu to na kija od szczotki wiadeka 5-10l lub wiecej i wioslowanie :) Zmieniony przez - Stania w dniu 2007-10-24 19:49:44

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 624 Data: 2007-10-24 19:47:17 Liczba szacunów: 0
  • ręce - hantle

    Post
    Trening dla początkujących

    ze. Wyciągasz proste ręce jak najdalej do przodu i jednocześnie pchasz biodra do tyłu. Zadbaj, aby plecy były proste (nie garb się!) Ćwiczenie to można trochę zmienić dodając pompki. Pozycja jak wyżej, potem uginasz ramiona, prostujesz jednocześnie wypychając biodra w tył. Wszystko oczywiście bez pośpiechu i bez szarpania, ani forsowania mięśni. Ef

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 728 Data: 2010-12-12 12:39:23 Liczba szacunów: 0
  • ręce - hantle

    Post
    Trening dla początkujących

    ze. Wyciągasz proste ręce jak najdalej do przodu i jednocześnie pchasz biodra do tyłu. Zadbaj, aby plecy były proste (nie garb się!) Ćwiczenie to można trochę zmienić dodając pompki. Pozycja jak wyżej, potem uginasz ramiona, prostujesz jednocześnie wypychając biodra w tył. Wszystko oczywiście bez pośpiechu i bez szarpania, ani forsowania mięśni. Ef

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 728 Data: 2010-12-12 12:41:21 Liczba szacunów: 0
  • pytanie o plan

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Możesz np tal: 1DZIEŃ -ławka płaska -ławka skos w górę -rozpiętki -pompki na poręczach 2DZIEŃ -ławka płaska - na wąsko -francuz leżąc -francuz stojąc -wyciskanie wąskie stojąć 3DZIEŃ -wyciskanie zza karku -martwy ciąg -wiosłowanie -ścąganie drążka zza kark -ściąganie linek do siebie 4DZIEŃ -Uginanie ramion ze sztangą podchwytem stojąc (biceps) -to

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 663 Data: 2004-05-23 18:38:43 Liczba szacunów: 0
  • Plan ćwiczeń...

    Post
    Trening dla początkujących

    1.Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch), 2.Prostowanie nóg na maszynie w siadzie-(czworogłowe ud), 3.Uginanie nóg w leżeniu przodem na maszynie-(dwugłowe ud), 4.Wyciskanie sztangielek w leżeniu na skośnej ławce-(klatka), 5.Unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu-(naramienne), 6.Wyciskanie sztangi zza karku w siadzie-(naramienne)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 577 Data: 2010-05-04 21:25:43 Liczba szacunów: 0
  • TRENNING W DOMU NA 3 DNI

    Post
    Trening w domu

    Ankiete wstaw! Poza tym jak już ćwiczyłeś na siłowni to twój plan dotychczasowy przerób na domową wersje np. wyciskanie na płaskiej na pompki na 3 taboretach itp. Ułóż plan i daj do sprawdzenia, bo nokt na forum ci nie będzie planu od tak układał. pzdr

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 502 Data: 2010-05-10 19:57:24 Liczba szacunów: 0
  • Jedna partia mięśni 3 razy w tygodniu (FBW)

    Post
    Trening w domu

    ie, raczej dałbym przysiady na jednej nodze. Plecy: Podciaganie na drążku szeroko 3s 12-10-8 Klatka: Rozpiętki 3s 12-10-10 Daj tu coś co lepiej pobudzi klatkę do wzrostu, np. pompki na poręczach (poręcze możesz zastąpić 2 solidnymi krzesłami, które wytrzymają Twój ciężar). Barki: Unoszenie sztangielek bokiem 3s 12-10-8 Możesz dać wyciskanie sztangi

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2187 Data: 2011-06-01 18:38:35 Liczba szacunów: 0
  • Jedna partia mięśni 3 razy w tygodniu (FBW)

    Post
    Trening w domu

    Chyba w przypadku barków i klatki będę stosował 2 zestawy. Na barki u mnie dobrze działają wznosy bokiem, a pompki szwedzkie (robię cały czas) głównie dół mi rozwijają.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2187 Data: 2011-06-01 18:51:58 Liczba szacunów: 0
  • FBW 5x5

    Post
    Trening dla początkujących

    Te pompki u góry to tzw. diamond pushups. Piszę gdybyś szukał.

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1987 Data: 2012-09-07 23:09:58 Liczba szacunów: 0
  • zapytanie ws. pompek

    Post
    Trening w domu

    rozumiem ze cwiczysz regularnie na siłowni tak? jezeli tak to po co do tego jeszcze robić pompki w domu??? duzo nie znaczy lepiej...ale niech sie jeszcze wypowiedza bardziej doświadczeni użytkownicy

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 942 Data: 2009-03-10 12:23:09 Liczba szacunów: 0
  • zapytanie ws. pompek

    Post
    Trening w domu

    któryś z MR OLIMPIA robił pompki po treningu klaty na "dojechanie" mięśni.. no i na rozgrzewkę też powinny być dobre.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 942 Data: 2009-03-11 15:59:34 Liczba szacunów: 0
  • Pompki - jak robić, żeby efekt był najlepszy

    Post
    Trening dla początkujących

    Drążek pewnie. Podciąganie podchwytem, nachwytem, wąsko, szeroko. Ramiona i plecy można bardzo mocno wyrzeźbić na tym. Tak jak wyżej, albo pompki z ciężarem albo trudniejsze progresje czyli diamentowe, czy na jednej ręce. I wtedy fajnie by było gdybyś sobie ułożył jakiś plan i robił to 3, 4 razy w tygodniu. Zmieniony przez - Melomann w dniu 2018-09

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 462 Data: 2018-09-23 20:15:55 Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Myślę, że jest dobrze bo pompki dojdą to przy okazji na barki pójdzie a reszta dla mnie jest w porządku chociaż nie jestem jakimś ekspertem :) Na priv dam Ci link do dobrego programu na podciąganie szerokim :)

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 756 Data: 2014-02-06 17:57:27 Liczba szacunów: 0
  • dobry plan ??

    Post
    Trening dla początkujących

    wiem :) ułożyłem sobie tak : pon - drążek , ekspander wtorek - pompki środa - wolne czwartek - drążek piątek - ekspander, nogi, brzuch sobota - atlas - szczególnie butterfly niedziela - wolne

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3991 Data: 2004-01-25 19:22:14 Liczba szacunów: 0
  • Problem z oddychaniem :(

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    chyba 'pompki'

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1551 Data: 2012-04-29 19:46:11 Liczba szacunów: 0
  • Powrót do treningu po chorobie

    Post
    Trening dla początkujących

    bardzo mozliwe choc nie w 100% ze zanotujesz spadki. mozesz wrocic po malu na silownie - jesli czujesz sie na silach, jesli nie a jestes w dobrej kondycji sportowej mozesz pocwiczycz w domu - pompki podciągania przysiady itp

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 3704 Data: 2008-01-16 15:07:56 Liczba szacunów: 0
  • BICEPSY JAK KULE ARMATNIE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jaco, hantelki lawka skosna) Cwuczenia triceps: - francuskie wyciskanie na lawce prostej gryf lamany - na maszynie drazek prosty nachwyt (ew. podchwyt) - cw zmieniane co tydzien (pompki na poreczach (ew z obcizeniem), linki na maszynie, waskie wyciskanie na lawce prostej, prostowanie hantelek w opadzie) Trening opracowalem sam daje niezle efekty;)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3389 Data: 2005-05-30 01:50:47 Liczba szacunów: 0
  • BICEPSY JAK KULE ARMATNIE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ramion ze sztangą stojac 12,10,8,8 -prostowanie ramion w opadzie 3x10 na koniec -modlitewnik 12,10,8,8 czwartek: bic lekko tric ciężko super serie: -wyciąg 12,10,8,8 -unoszenie ramion z hantlami suplinacja 3x10 na koniec na przemian: -francuzkie siedząc 3x10 -pompki tyłem 1x10 z ciężarem to jest tylko rozpiska dni w tyg kiedy jest biceps i triceps

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3389 Data: 2005-05-30 08:22:43 Liczba szacunów: 0