SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Rekordy w podicaganiu i pompkach

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Szeroki nachwyt 30 Pompki jednorazowo 90 pzdr

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 8506 Data: 2006-06-18 21:38:31 Liczba szacunów: 0
  • !!!!! Trening Dla 15 latka !!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kiedyś robiłem taki plan dla kogoś kto nie chciał nadwrężać zanadtto kręgosłupa 1.Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch), 2.Spięcia tułowia w leżeniu (brzuch) 3.prostowanie nóg w siadzie (czworogłowe ud) 4.uginanie nóg na maszynie(dwugłowe ud), 5.Wyciskanie sztangi w leżeniu na poziomej ławce-(klatka), 6.Unoszenie sztangielek bokiem w

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1926 Data: 2004-06-30 21:49:39 Liczba szacunów: 0
  • !!!!! Trening Dla 15 latka !!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    enie ramion w przód ze sztangielkami-(naramienne), 6.wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia -(najszersze grzbietu), 7.wznosy tułowia(proste grzbietu), 8.uginanie ramion ze sztanga w staniu-(bicepsy), 9.pompki (tricepsy), 10.Wspięcia na palce z obciążeniem w dłoni-(łydki) Te ćwiczenia nie zachamują mi wzrostu ?? Ile robić serii i ile obwodów ??

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1926 Data: 2004-07-04 22:11:14 Liczba szacunów: 0
  • Proporcje ciała, zła waga

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Za młody jesteś na odchudzanie. Jedz po prostu zdrowo. W domu sobie ćwicz pompki, przysiady, brzuszki, podciąganie na drążku i tyle - starczy. Tak jak wyżej też napisałem, ogólnorozwojowe sporty.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2816 Data: 2008-04-01 07:16:25 Liczba szacunów: 0
  • Sporty walki...

    Post
    Trec

    Chciałbym kiedys coś osiagnąc,,, trenuje rok czasu , treningi mam 5/4 razy w tyg... Trenuję tylko boks... natomiast naturalne że mamy pod koniec część siłową z uzyciem własnego ciała , pompki brzuszki itp. Po treningu jeszcze zostaje i wykonuje cwiczenia bokserskie (siłowe) z tależem 10 kg...

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1226 Data: 2009-11-30 00:20:00 Liczba szacunów: 0
  • plan do oceny i poprawki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    mi siedzac<4 serie> 12-10-8-6 -francuskie hantlą za głowy <4 serei> 12-10-8-6 -lezac na plaskiej uginanie ramion sztanga łamaną do czoła <3 serie>10-8-6 -pompki tylem<> * 8 serii w dwóch ćw. sroda-plecy.............. -wiosłowanie hantelkami <4 serie>12-10-8-6 -kaptury 2 serie w przod 10-8 -2 serie w tył 10-8 -dr

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 786 Data: 2005-02-03 21:14:13 Liczba szacunów: 0
  • trening FBW

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nosy nog na drazku 2x brzuszki na ławce 2x trening 2 wejscia ze sztanga na podest 3x podciaganie na drazku podchwytem 3x wyciskanie sztangi lezac 3x wyciskanie zolnierskie 3x pompki odwrotne 2x skręty z piłka lekarska 2x plank 3x slyszalem ,ze trening powinno sie zmieniac co 2-3 miesiace co jezeli silownia nie jest moim priorytetem i nie chce przec

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1584 Data: 2018-04-01 19:55:00 Liczba szacunów: 0
  • trening FBW

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nosy nog na drazku 2x brzuszki na ławce 2x trening 2 wejscia ze sztanga na podest 3x podciaganie na drazku podchwytem 3x wyciskanie sztangi lezac 3x wyciskanie zolnierskie 3x pompki odwrotne 2x skręty z piłka lekarska 2x plank 3x slyszalem ,ze trening powinno sie zmieniac co 2-3 miesiace co jezeli silownia nie jest moim priorytetem i nie chce przec

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1584 Data: 2018-04-01 21:19:26 Liczba szacunów: 0
  • trening FBW

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nosy nog na drazku 2x brzuszki na ławce 2x trening 2 wejscia ze sztanga na podest 3x podciaganie na drazku podchwytem 3x wyciskanie sztangi lezac 3x wyciskanie zolnierskie 3x pompki odwrotne 2x skręty z piłka lekarska 2x plank 3x slyszalem ,ze trening powinno sie zmieniac co 2-3 miesiace co jezeli silownia nie jest moim priorytetem i nie chce przec

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1584 Data: 2018-04-04 10:57:36 Liczba szacunów: 0
  • Poprawa sylwetki 16 lat

    Post
    Trening w domu

    Dużo owoców to nie najlepsze wyjście, jak masz płaską klatę to niestety jej nie wyrzeźbisz bo nie ma w czym, musisz masy mięsniowej trochę nabrać. Jak robisz pompki to hantle pakuj do plecaka. Nie ma na biceps najlepszego cwiczenia, kazdemu co innego pasuje. Poczytaj jescze o treningu domatora i zajrzyj do atlasu http://www.kulturystyka.pl/atlas/

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 843 Data: 2011-03-15 21:49:38 Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW do oceny Masa/Siła

    Post
    Trening dla początkujących

    wprowadzać zamęt. Stały zakres powtórzeń i stały ciężar polecam, czyli 3 serie z ciężarem docelowym, wcześniej rozgrzewka 50% CD. A. przysiad wyciskanie wioslowanie wycisk żołnierski uginanie ramion z sztanga stojac B. MC wyciskanie skos hantle drazek wyciskanie hantli porecze (jeśli brak to wąskie wyciskanie leżąc lub pompki odwrotne)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 688 Data: 2012-02-12 20:28:54 Liczba szacunów: 0
  • Trening, dieta, odzywki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Od 2 miesięcy, robie pompki i brzuszki. Ale nigdy nie stosowałem żadnego planu ani diety. A trening ten wybrałem, gdyż nie mam w dum przyrzadów do ćwiczeń, tzn ławki itp, mam tylko hantle. Zmieniony przez - baserr w dniu 2007-10-27 23:07:22

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1112 Data: 2007-10-27 23:05:56 Liczba szacunów: 0
  • Siłka + boks. Staż pół roku.

    Post
    Trening dla początkujących

    m? Zmienić plan na skrócony full body i może 3 razy w tygodniu? Czy to samo? albo może splita? A) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5 x 5 -wioslowanie w opadzie 5 x 5 -pompki na poreczach 3 x max (może wąskim bo nie mam poręczy na triceps...) + brzuch i/lub lydki 2-3 x 15-20 B) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie w staniu 5 x 5 -klasyczny MC 5 x 5 -

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1927 Data: 2008-03-04 10:44:11 Liczba szacunów: 0
  • Odpowiednia dieta dla alergika

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    artykuły zamiast poznać odpowiedź na jedno pytanie, zrodziło się ich kilka. Chyba będę musiał ponownie zrobić badania na astmę, wtedy myślę że się dowiem dokładnie. Jednak na chwilę obecną nie potrafię Ci odpowiedzieć. :( Człowiek chce tutaj zacząć poważnie ćwiczyć (bo ile można robić same pompki), a tutaj pojawia się mały lecz istotny szczegół.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1602 Data: 2014-12-16 18:05:54 Liczba szacunów: 0
  • Odpowiednia dieta dla alergika

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    więc takie http://www.menshealth.pl/media/lib/209/bischoff_pushups02-54b3efe15b15e7a63335b5b450e4d211.jpg i takie http://sporttopestka.pl/wp-content/uploads/2014/10/jak-robic-pompki.jpg z lekko rozstawionymi nogami - przez ostatnie 3-4 miesiące, robiłem ze złączonymi i tylko te pierwsze. Byłbym bardzo wdzięczny za udostępnienie mi linka do odpowied

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1602 Data: 2015-03-23 00:19:05 Liczba szacunów: 0
  • trening do oceny (HST)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a 2X 15 NOGI Przysiady 2 x 15 Wyprosty na maszynie 2 x 15 wspiecia na palce stojąc 2x 15 siedząc 2x 15 BARKI wyciskanie z zza karku na maszynie 2x 15 Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 2x 15 biceps sztanga 2x 15 uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku 2 x 15 triceps pompki na poręczach 2x 15 francuskie wyciskanie leżąc 2x 15

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 663 Data: 2006-10-08 21:00:21 Liczba szacunów: 0
  • Początek początków

    Post
    Trening dla początkujących

    Za uwarzyłem że te ranne ćwiczenia fajnie rysują mi brzuch tzn 4 górne mięśnie a pompki są na wytrzymałość żeby siłowo iść na drążek. A czytałem że jak się brzuch ćwiczy się przy masie to ponoć też potrafi wypchać :). Spróbuje tak jak mówisz troszkę odjąć od posiłków ale to za 1-2 tygodnie aby zobaczyć jak do końca zadziała rower i bieganie. Dzięk

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 298 Data: 2014-02-05 22:32:57 Liczba szacunów: 0
  • PRZEROBIONY TRENING

    Post
    Trening dla początkujących

    i ktory sie tym profesjonalnie zajmuje i ten tez znalaz blad w tym treningu: Lub drquata: A) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5 x 5 -wioslowanie w opadzie 5 x 5 -pompki na poreczach 3 x max (to bedzie twoj triceps...) + brzuch i/lub lydki 2-3 x 15-20 B) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie w staniu 5 x 5 -klasyczny MC 5 x 5 -drazek podch

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 852 Data: 2012-08-16 10:35:44 Liczba szacunów: 0
  • POMPKI

    Post
    Trening dla początkujących

    serie?hmmm...a długo robiłes pompki? Ja na poczatek robiłem trening 10x10 z przerwami ok 1 min

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1241 Data: 2008-06-23 14:05:56 Liczba szacunów: 0
  • POMPKI

    Post
    Trening dla początkujących

    Na knykciach są zbędne zupełnie, o pompkach głową też nie słyszałem. Ja osobiscie polecam głębokie, spokojne pompki z nogami na podwyższeniu

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1241 Data: 2008-06-23 15:03:32 Liczba szacunów: 0