SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • [BLOG]Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    Post
    Trening dla początkujących

    4.08.2014 - Klata, brzuch 1. Pompki na poreczach - RAMPA 6 CC x 6 +10 kg x 6 +20 kg x 3 +30 kg x 5 +10 kg x 8 CC x 10 /z zatrzymaniem 1 sek na dole Do powtorki zdecydowanie, min. 7-8 powtorzen ma wejsc. 2. Wyciskanie hantli na skosie dodatnim - 4x8 25 kg x 8 27 kg x 8 30 kg x 8 32 kg x 6 20 kg x 15 32 do powtorki - bardzo slabo. Cwiczenie slabo d

    Odpowiedzi: 631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-04 22:53:24 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    Post
    Trening dla początkujących

    Noga dochodzi do sprawnosci szybciej niz sie spodziewalem. Dzisiaj wszystko na luzie zrobione. Aktywnosc bedzie troche mniejsza wiec miche ucinam nieco, tj: DT: 4100 kcal DNT: 3600 kcal 25.08.2014 - Klata 1. Pompki na poreczach - RAMPA 6 CC x 6 +10 kg x 6 +25 kg x 3 +37 kg x 5 +20 kg x 8 +10 kg x 10 Swietnie, za tydzien 40 kg i musi wejsc te 6x! W

    Odpowiedzi: 631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-25 23:11:32 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    Post
    Trening dla początkujących

    20.09.2014 - Triceps, Biceps 1. Pompki na poreczach - 8x6-15 CC x 10 +7 kg x 8 +17 kg x 8 +22 kg x 8 +27 kg x 8 +32 kg x 6 +10 kg x 12 CC x 17 Ok, do 35 za tydz. W regresie z CC tricepsy mocno poczulem. 2. Prostowanie linek wyciagu w opadzie - 4x15-20 Do zapamietania: mocno wczuwac sie w prace tricepsa i przytrzymywac w maksymalnym napieciu 1-2 se

    Odpowiedzi: 631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-24 15:36:07 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    Post
    Trening dla początkujących

    2.10.2014 - Barki + Triceps 1. Wyciskanie zolnierskie - RAMPA 12 20 kg x 12 30 kg x 12 40 kg x 12 50 kg x 10 Za malo serii zdecydowanie, za tydzien 52 w topowej + jeden regres. 2. Unoszenie bokiem siedzac - 4xMAX 12 kg x 15 12 kg x 15 12 kg x 15 12 kg x 15 5 kg x ponad 40 Za tydzien chyba regresja 15 - 12 - 10 - 8 - ew. 6 kg. Plakac, krzyczec ale

    Odpowiedzi: 631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-04 21:11:01 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    Post
    Trening dla początkujących

    10.10.2014 - Barki + Triceps 1. Wyciskanie zolnierskie - RAMPA 12 22 kg x 12 32 kg x 12 42 kg x 10 52 kg x 10 40 kg x 12 30 kg x 17 Topowa super, jestem mega zadowolony. W regresach teroretycznie malo powt ale zwracalem uwage na technike - dluzszy negatyw. 2. Unoszenie bokiem stojac - 5xMAX 15 kg x 15 12 kg x 15 10 kg x 17 8 kg x 20 8 kg x 15 + d

    Odpowiedzi: 631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-10 19:10:20 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    Post
    Trening dla początkujących

    26.09.2016 - Klata + biceps 1. Pompki na poreczach - 4x10 CC x 10 +5 kg x 10 +7,5 kg x 10 +10 kg x 10 +12 kg x 10 +15 kg x 8 Ok, za tydz do 17,5. 2. Wyciskanie hantli na skosie dodatnim - RAMPA 12 15 kg x 12 17 kg x 12 20 kg x 12 22 kg x 12 25 kg x 12 27,5 kg x 8 Za tydzien R10 do 30 kg. 3. Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim na smithie - 4x1

    Odpowiedzi: 631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-27 20:15:58 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    Post
    Trening dla początkujących

    16.10.2016 - Klata + biceps 1. Pompki na poreczach - RAMPA 6 CC x 10 +5 kg x 10 +12 kg x 6 +17 kg x 6 +22 kg x 10 +22 kg x 8 +5 kg x 12 Jest jeszcze zapas, spokojnie 25 kg za tydz + regres 10kg i CC. 2. Wyciskanie hantli na skosie dodatnim - RAMPA 8 20 kg x 8 25 kg x 8 30 kg x 8 35 kg x 6 35 kg x 6 + 2 z pomoca 22 kg x ~15 W pierwszej serii 35 s

    Odpowiedzi: 631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-16 19:28:31 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    Post
    Trening dla początkujących

    25.10.2016 - Barki + Triceps 1. Wyciskanie zolnierskie - RAMPA 8 20 kg x 20 30 kg x 8 40 kg x 8 45 kg x 8 50 kg x 6 55 kg x 8 55 kg x 8 55 kg x 7 32 kg x 18 nadzwyczajnie lekko, za tydzien walczyc o 57 kg x 8 x 3 i 35x20 w regresie. 2. Unoszenie hantli w bok - regresja 6 kg x 15 (rozgrzewkowo) 17 kg x 9 15 kg x 11 12 kg x 13 10 kg x 15 8 kg x 20

    Odpowiedzi: 631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-25 22:58:00 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    Post
    Trening dla początkujących

    03.11.2016 - Barki + Triceps 1. Wyciskanie zolnierskie - RAMPA 8 20 kg x 20 / 30 kg x 8 / 40 kg x 8 / 45 kg x 8 / 50 kg x 6 / 55 kg x 8 / 55 kg x 8 / 55 kg x 7 / 32 kg x 18 20 kg x 20 / 30 kg x 8 / 42 kg x 8 / 47 kg x 8 / 52 kg x 6 / 57 kg x 6 / 57 kg x 6 / 35 kg x 16 57 strasznie ciezko, zdecydowanie do powtorki za tydzien. Regres tez slabo, chci

    Odpowiedzi: 631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-05 12:51:04 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    Post
    Trening dla początkujących

    07.11.2016 - Klata + biceps 1. Pompki na poreczach - RAMPA 6 CC x 10 / +5 kg x 6 / +12 kg x 6 / +20 kg x 3 / +27,5 kg x 8 / +27,5 kg x 7 / +12 kg x 10 / CC x 13 CC x 10 / +10 kg x 6 / +20 kg x 6 / +30 kg x 8 / +30 kg x 6 / +15 kg x 10 / CC x 14 Spokojnie 32-35 kg za tydzien, w ostatnim regresie 15x! 2. Wyciskanie hantli na skosie dodatnim - RAMPA

    Odpowiedzi: 631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-07 21:19:40 Liczba szacunów: 3
  • [BLOG]Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    Post
    Trening dla początkujących

    Cele siłowe na najbliższe dwa-trzy tygodnie: Pompki na poręczach: 45-50 kg x 6 Wyciskanie hantli na skosie dodatnim: 40 kg x 5 Uginanie na biceps: 40-45 kg x 8 Podciąganie na drążku: 30 kg x 6 Wiosłowanie sztangą: 120 kg x 8 Wiosłowanie hantlem jednorącz: 57 kg x 12 Martwy ciąg: 120 kg x 6 Wyciskanie żołnierskie: 65 kg x 8-10 Wyciskanie wąsko: 90 k

    Odpowiedzi: 631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-10 23:57:31 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    Post
    Trening dla początkujących

    12.11.2016 - Klata + biceps 1. Pompki na poreczach - RAMPA 6 CC x 10 / +5 kg x 6 / +12 kg x 6 / +20 kg x 3 / +27,5 kg x 8 / +27,5 kg x 7 / +12 kg x 10 / CC x 13 CC x 10 / +10 kg x 6 / +20 kg x 6 / +30 kg x 8 / +30 kg x 6 / +15 kg x 10 / CC x 14 CC x 10 / +5 kg x 6 / +15 kg x 6 / +25 kg x 3 / +35 kg x 7 / +35 kg x 6 / +15 kg x 12 / CC x 16 W pierws

    Odpowiedzi: 631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-13 20:01:06 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    Post
    Trening dla początkujących

    16.11.2016 - Barki + Triceps 1. Wyciskanie zolnierskie - RAMPA 8 20 kg x 20 / 30 kg x 8 / 40 kg x 8 / 45 kg x 8 / 50 kg x 6 / 55 kg x 8 / 55 kg x 8 / 55 kg x 7 / 32 kg x 18 20 kg x 20 / 30 kg x 8 / 42 kg x 8 / 47 kg x 8 / 52 kg x 6 / 57 kg x 6 / 57 kg x 6 / 35 kg x 16 20 kg x 20 / 30 kg x 10 / 40 kg x 8 / 50 kg x 8 / 60 kg x 10 / 40 kg x 15 / 20 k

    Odpowiedzi: 631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-16 20:37:47 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG]Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    Post
    Trening dla początkujących

    21.11.2016 - Klata + biceps 1. Pompki na poreczach - RAMPA 6 CC x 10 / +5 kg x 6 / +12 kg x 6 / +20 kg x 3 / +27,5 kg x 8 / +27,5 kg x 7 / +12 kg x 10 / CC x 13 CC x 10 / +10 kg x 6 / +20 kg x 6 / +30 kg x 8 / +30 kg x 6 / +15 kg x 10 / CC x 14 CC x 10 / +5 kg x 6 / +15 kg x 6 / +25 kg x 3 / +35 kg x 7 / +35 kg x 6 / +15 kg x 12 / CC x 16 CC x 10

    Odpowiedzi: 631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-21 23:44:55 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    Post
    Trening dla początkujących

    Ale 5000 to już sporo, chociaż są dni że zjem tyle i kładę się spać głodny :D 28.11.2016 - Klata + biceps 1. Pompki na poreczach - RAMPA 6 CC x 10 / +5 kg x 6 / +12 kg x 6 / +20 kg x 3 / +27,5 kg x 8 / +27,5 kg x 7 / +12 kg x 10 / CC x 13 CC x 10 / +10 kg x 6 / +20 kg x 6 / +30 kg x 8 / +30 kg x 6 / +15 kg x 10 / CC x 14 CC x 10 / +5 kg x 6 / +15 k

    Odpowiedzi: 631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-29 18:54:57 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    Post
    Trening dla początkujących

    01.12.2016 - Barki + Triceps 1. Wyciskanie zolnierskie - RAMPA 8 20 kg x 20 / 30 kg x 8 / 40 kg x 8 / 45 kg x 8 / 50 kg x 6 / 55 kg x 8 / 55 kg x 8 / 55 kg x 7 / 32 kg x 18 20 kg x 20 / 30 kg x 8 / 42 kg x 8 / 47 kg x 8 / 52 kg x 6 / 57 kg x 6 / 57 kg x 6 / 35 kg x 16 20 kg x 20 / 30 kg x 10 / 40 kg x 8 / 50 kg x 8 / 60 kg x 10 / 40 kg x 15 / 20 k

    Odpowiedzi: 631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-03 11:24:40 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    Post
    Trening dla początkujących

    / 35 lbs + 5 kg x 20 + 20 / 35 lbs + 5 kg x 20 + 15 Na 5 kg lepiej się robi, tzn. mam jeszcze siłe na przytrzymanie w szczytowej fazie. Za tydzien 40 lbs + 5 kg. 4. Odwrotne pompki - RAMPA 15 CC x 20 / +10 kg x 20 / +10 kg x 20 / +10 kg x 15 CC x 20 / +5 kg x 20 / +10 kg x 20 / + 15 kg x 20 / +20 kg x 15 CC x 15 / +10 kg x 15 / +15 kg x 15 / +20

    Odpowiedzi: 631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-27 19:11:53 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    Post
    Trening dla początkujących

    bs + 6 kg x 20+20 35 lbs + 5 kg x 20 + 20 / 35 lbs + 5 kg x 20 + 20 / 35 lbs + 5 kg x 20 + 15 wszystkie 40 lbs + 5 kg x 15 + 20 za tydz 45 lbs + 5 kg x 15 + 20. 4. Odwrotne pompki - RAMPA 15 CC x 20 / +10 kg x 20 / +10 kg x 20 / +10 kg x 15 CC x 20 / +5 kg x 20 / +10 kg x 20 / + 15 kg x 20 / +20 kg x 15 CC x 15 / +10 kg x 15 / +15 kg x 15 / +20

    Odpowiedzi: 631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-05 22:17:53 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    Post
    Trening dla początkujących

    20 + 20 / 35 lbs + 5 kg x 20 + 20 / 35 lbs + 5 kg x 20 + 15 wszystkie 40 lbs + 5 kg x 15 + 20 wszystkie 40 lbs + 5 kg x 15 + 20 za tydz 45 lbs + 6 kg x 15 + 20. 4. Odwrotne pompki - RAMPA 12 CC x 20 / +10 kg x 20 / +10 kg x 20 / +10 kg x 15 CC x 20 / +5 kg x 20 / +10 kg x 20 / + 15 kg x 20 / +20 kg x 15 CC x 15 / +10 kg x 15 / +15 kg x 15 / +20

    Odpowiedzi: 631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-12 21:08:54 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    Post
    Trening dla początkujących

    zód linek wyciągu 4x 20 kg + 45 lbs / 5 sztabek (pierwsza duża) x 15 + 20 Wyciskanie na maszynie z pauzą na dole + unoszenie hantli w bok 4x: 45 lbs + 6 kg x 15 + 20 Odwrotne pompki: CC x 20, 15 kg x 12, 25 x 12, 35 x 12, 45 x max (minimum 10), 15 x max (20-30) Kickback 12 kg 4x12-15 Wyciskanie drążka wyciągu + Prostowanie linek wyciągu 3x: 10 szta

    Odpowiedzi: 631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-17 16:23:27 Liczba szacunów: 0