SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Superserie bic i tric

    Post
    Trening dla początkujących

    to racja triceps wiekszy od bic-a lecz ja polecam robic najpierw bic-a. z tego wzgledu ze bic= uginanie a triceps prostowanie ramienia. uginanie przedramion ze sztangą + Wyciskanie francuskie sztangi Uginanie przedramion ze sztangielkami + Prostowanie ramion na drazku gornym Modlitewnik + pompki tyłem albo porecze

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 630 Data: 2010-03-25 22:47:10 Liczba szacunów: 0
  • Początki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No ale przecież nie bedzie robił tego wszystkiego w jeden dzień Początkujący robi pompki,brzuszki,drążek,przysiady hehe Pozdro MisieX

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1159 Data: 2006-04-16 15:45:17 Liczba szacunów: 0
  • Jak Dobrac cwiczenia

    Post
    Trening w domu

    Fajnie fajnie juz sobie wczesniej poczytałem ale chodzi mi bardziej czy jak robie pompki zalozmy z 100 roznymi wariantami,podciagam sie na drazku to mozna to robic codziennie czy trzeba dac im odpoczac pare dni odnosze sie tutaj do thug workout czyli freestyle na ulicy i jak komus sie chce to prosze o plan na brzuch :P

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1779 Data: 2008-11-07 18:25:16 Liczba szacunów: 0
  • Trening biceps + triceps w superseriach - Puma666

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jesli mam byc szczery to powyzszy plan ma bardzo dobre zastosowanie w takiej formie: 1 Pompki na poręczach 3s 10-8p 2 Uginanie ze sztangą 3s 12-8p 3 Francus leżąc skos ujemny 3s 12-8p 4 Uginanie na modlitewniku łokcie wąsko 3s 12-8p 5 Wycisk wąsko 3s 8p 6 Uginianie ramion z ze sztangielkami lezac plecami na skosie 3s 12-8p Bez superserii - ba

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3544 Data: 2008-12-21 20:08:41 Liczba szacunów: 0
  • zdjecia kregoslupa ledzwie i piersiowy

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Zdjęcie lędźwiowego ok. Brzuszki raczej bez sensu. Pompki są ok. Dla tułowia są tym samym co podpór przodem, więc możesz je robić, na zmianę z podporami. Najlepiej, wybierz się do dobrego fizjoterapeuty który nauczy Cie odpowiedniej kontroli tułowia i pokaże jak te ćwiczenia wykonywać. Jeśli podasz mi w jakim mieście mieszkasz, mogę znaleźć kogoś

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 6084 Data: 2013-07-20 12:56:04 Liczba szacunów: 0
  • zdjecia kregoslupa ledzwie i piersiowy

    Post
    Zdrowie i Uroda

    os fachowy spojrzal na to zdjecie, bo ortopede i rezonas mam w odleglym czasie, a chcialbym sobie jakos juz zaczac pomagac. bede cwiczyl tak jak przekazalaes z yt, podparcia, pompki, rozciganie zginaczy.a co myslisz o rowerze? poczytalem troche o tej chorobie scheuermanna i nie ukrywam, ze sie troche przerazilem, co rozumiec przez np. przebyta chor

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 6084 Data: 2013-07-21 13:07:53 Liczba szacunów: 0
  • Trening w domu poczatkujacy nastolatek PLAN do oceny!

    Post
    Trening dla początkujących

    superman to tak średnio, jak masz drążek to raczej jest zbędny lepiej dać cos na barki , pompki na triceps zamaist wąsko daj np w podporze tyłem, do siadów dodaj sobie plecak, czy w rękach 5 litrowe butelki wody, z butelkami też mozesz barki robić, ramiona.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 329 Data: 2017-10-14 14:28:14 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu FBW

    Post
    Trening w domu

    mam za mało obciążenia na hantle a poza tym pompki dobrze mi wchodzą

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1068 Data: 2009-10-20 20:32:20 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu FBW

    Post
    Trening w domu

    rnok, ta kolejność jest dobra, bo robimy partię współpracujące ze sobą mogą być na odwrót. w stacyjnym jest wiele kombinacji. co do klaty to zależy od poziomu wytrenowania, bo niektórym 15 pompek w 3 seriach to ciężko jak chłopak może to dipsy a jak nie to odinowe pompki, zwykłe. a Twój zestaw na klatę jest dobry na split ale nie na stacyjny. pzdr

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1068 Data: 2009-10-20 21:42:39 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu FBW

    Post
    Trening w domu

    Ten trening co podałem wcześniej był wpisany tak na szybkości i nie myślałem o kolejności, ale wiem że ma to znaczenie. A czy te pompki które podał DARNOK to wszystko na 1 treningu czy jakos to podzielić, że część do A i część do B?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1068 Data: 2009-10-20 21:53:58 Liczba szacunów: 0
  • Problem ze zmianą planu ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    Czwartek: Aeroby + Bicepsy + Tricepsy Rower 10min Uginanie przedramienia ze sztangą podchwytem stojąc (15r 12x 10x) Uginanie przedramion ze sztangielkami leżąc przodem na ławce dodatniej (12x 12x 10x) Uginanie przedramion ze sztangą podchwytem na modlitewniku (15r 12x 12x) Wyciskanie francuskie sztangi nachwytem leżąc (15r 12x 12x) Pompki na poręc

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 807 Data: 2012-11-09 19:46:09 Liczba szacunów: 0
  • do ocenki poraz kolejny

    Post
    Galeria Zdjęć

    po pierwsze nie cwicze jakims sztywnym programem treningowym, wazne by w kazdym tygodniu przerobic kazda partie miesni, teraz od wczoraj zaczalem trening tzn 300 polaga na tym ze zaczynamy od Podciąganie x 25 Martwy ciąg x 50 Pompki x 50 Skoki na podest x 50 Podrzut sztangielki x 50 Scyzoryki do sztangi x 50 Podciąganie x 25 zajmuje on gora 30 minu

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 4916 Data: 2009-05-26 12:02:02 Liczba szacunów: 0
  • Trening KLATKI - pomocy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1. Poniedziałek : Klata, triceps -wyciskanie sztangi skos głową w górę 3x 12/10/10 -wyciskanie sztangi na płasko 3x 12/10/10 -rozpiętki 3x 12 -pompki na poręczach 3 x 10 -prostowanie ramion na wyciągu (nie wiem jak to fachowo napisać) -uginanie hantelki nad głową -wyciskanie francuskie Brzuch : unoszenie nóg na ławeczce poziomej 2. Wtorek Plecy,

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 3191 Data: 2009-12-16 15:27:05 Liczba szacunów: 0
  • Trening KLATKI - pomocy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    iąg + drążek. i zamiast przyciągania linki wyciągu w siadzie to zrobie wiosłowanie szztangą. plecy po klatce piersiowej wskazane ? chyba tak ? a biceps zrobie w czwartek z barkami ... barki biceps ... chyba dobre bedzie ? w piątek przed ramie i katowanie brzucha i pompki :) nóg narazie nie moge robić i nie bede mógł przez 2 miesiące ... i jak ???

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 3191 Data: 2009-12-16 21:10:47 Liczba szacunów: 0
  • trening na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    dodaj ćwiczenia na maszynach, na klate rób płaską + skos + pompki na poręczach i rozpiętki na maszynie, biceps dodaj sobie np. wyciskanie hantlami, młotki, podaj gryfem i biceps na bramie, do tricepsu możesz wyciskanie wąska na płaskiej, wyciąg górny, francuz, plecy to podciąganie,wiosłowania i wyciągi, barki to wyciskanie zza karku, podnoszenie ha

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 730 Data: 2013-12-14 19:10:46 Liczba szacunów: 0
  • Kąt nachylenia/wysokość nóg - pompki głową w dół

    Post
    Trening w domu

    potwierdzam. Naprawde warto i roznica jest ogromna. Poza tym poprzez fakt ze rece zaciskaja sie na uchwytach mocno napinaja sie tez przedramiona i wyrabia sie uscisk. Zwykle pompki tez oczywiscie mozna robis na uchwytach. Przy okazji jest jeszcze jedno swietne cwiczenie przy wykorzystaniu uchwytow na brzuch (tzn. cwiczen jest wiecej, ale ja akurat

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 5045 Data: 2010-02-06 22:47:38 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia i ćwiczenia w mlodym wieku

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak tylko bierza, rowerek, czy orbitrek to lepiej na dworzu pobiegać sobie czy na rower iść. Mozecie spokojnie robić prosty trening w domu, przysiady wykroki, pompki itp z masą własną ciała. Nawet najprostsze hantelki regulowane można zakupić, raczej większe niz 2x po 10 kg Ci się nie przydadzą obecnie. ja bym pozostał przy basenie i treningu w

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1094 Data: 2018-06-06 22:41:14 Liczba szacunów: 3
  • sterydy a proces gojenia sie ran

    Post
    Doping

    na silownie najwyzej po zdjeciu szwow czyli za jakis tydzien i to tez jakies izolowane cwiczenia i na maszynach, odpadaja ciezkie siady, martwy, wycisk na plaskiej, moge sie podciagac, robic pompki na poreczach jakies inne cwiczenia w pozycji stojacej, na siedzaco i w lezeniu na brzuchu

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1373 Data: 2012-03-26 15:54:38 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na bazie HST do oceny!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie koniecznie analogicznie do korekty tego planu: http://www.sfd.pl/Zaczynam_HST-t102668-s2.html tutaj masz po dwa ćwiczenia na duże partie mięśniowe... *PRZYSIAD x3 *WYCISKANIE SZTANGI LEŻĄC(klatka) x3 *HACK PRZYSIAD x2 *WYC. SZTANGIELEK SKOS GÓRA(klatka) x2 *PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU SZEROKO NACHWYTEM Z OBCIĄŻENIEM x2 *WYC. SZTANGI SIEDZĄC(barki) x

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 822 Data: 2011-06-29 23:24:51 Liczba szacunów: 0
  • Moj plan treningowy :)

    Post
    Trening dla początkujących

    dobry";pull-throughs) - cos na lydki 2. - wyciskanie na lawce 5x5(objetosciowo) - drugie wyciskanie(inny kat,inny sprzet) - wyciskanie w staniu lub wznosy bokiem - pompki na poreczach lub francuz w lezeniu 3. - mc (klasyk) 5x5 (objetosciowo) - drazek 30p TOTAL lub 50p TOTAL - wioslo - face pull 2 x 15-20 - cos na bic - cos na brzu

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 860 Data: 2013-01-21 15:54:08 Liczba szacunów: 0