SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Sorg/Dziennik/Szukajac motywacji

    Post
    Trening dla początkujących

    (12/8/6/2) 2. Suwnica 180/200/220/240 (12/10/7/6) 3. Łydki na maszynie stojąc 80/80/80 (15/12/12) Triceps: 1. Wyciskanie francuskie sztangi łamanej leząc 47/57/62 (10/8/5) 2. pompki na poręczach z obciążeniem 15/20/30 (12/10/6) 3. Prostowanie ramion na wyciągu 5/6/7 sztabek (10/9/8) Bardzo przyjemny trening i jak widać dzięki zmiana wprowadzonym w

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 4539 Data: 2010-08-12 11:16:18 Liczba szacunów: 0
  • Sorg/Dziennik/Szukajac motywacji

    Post
    Trening dla początkujących

    Piątek: barki triceps Barki: 1. Unoszenie sztangi nad głowa stojąc 60/70/80 (10/8/6/) 2. Wyciskanie nad głowa na maszynie 110/130 (10/6) 3. Unoszenie hantli stojąc bokiem 17/17/17 (10/10/10) 4. Tył barków na maszynie 5/6/7 -sztabek- (19/15/12) Triceps: 1. Pompki na poręczach 30/40/50 (10/8/7) 2. Przenoszenie linki wyciągu dolnego za głowę klęcząc

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 4539 Data: 2010-08-20 20:04:25 Liczba szacunów: 0
  • Sorg/Dziennik/Szukajac motywacji

    Post
    Trening dla początkujących

    Piątek: Biceps triceps Triceps: 1. Pompki na poręczach 30/45/55 (10/8/7) 2. Wyciskanie francuskie sztangi łamanej leząc/Wyciskanie tego samego ciężaru wąskim uchwytem 47/57/62 (10/8/6)(12/8/7) 3. prostowanie ramion na wyciągu x 3 serie Biceps: 1. Uginanie ramion z hantlami stojąc 17/22/27 (12/9/6) 2.Uginanie ramion z hantlami stojąc uchwyt młotko

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 4539 Data: 2010-08-27 11:51:09 Liczba szacunów: 0
  • Sorg/Dziennik/Szukajac motywacji

    Post
    Trening dla początkujących

    Piątek: Biceps, Triceps Triceps: 1. Pompki na poręczach cw/20/40/60 (16/12/10/6) 2. Wyciskanie francuskie sztangi łamanej leząc/Wyciskanie tego samego ciężaru wąskim uchwytem 47/57/62 (10/8/6)(12/8/7) 3. prostowanie ramion na wyciągu x 3 serie 4. Prostowanie ramiona z hantlem nad głową 14/17/17 (10/8/8) Biceps: 1. Uginanie ramion z hantlami stojąc

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 4539 Data: 2010-09-03 11:38:13 Liczba szacunów: 0
  • Dobry Gainer z Afrika ,zmasowalem sie. a jak %-) SPAM POST +18 %-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    rzerwać wpisy. Sixth moje początki zaczęły się trochę w podstawówce miałem jakieś tam hantelki i brzuszki robiłem W gimnazjum miałem już większe, też trochę machałem, do tego pompki, unoszenie bokiem hantle, brzuszki i wyciskanie hantelek na klatkę leżąc na dwóch pufach wszystko to było raczej takie chaotyczne, nieprzemyślane, bez diety. Ale pamię

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-23 11:38:04 Liczba szacunów: 0
  • Dobry Gainer z Afrika ,zmasowalem sie. a jak %-) SPAM POST +18 %-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    siemaa http://www.sadistic.pl/pompki-mariana-vt41568.htm

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-29 10:08:44 Liczba szacunów: 0
  • Paula- dziennik ciążowy vol. 2

    Post
    Ladies SFD

    Udało mi się trochę zregenerować i ogarnąć. Wczoraj się zdrzemnęłam 2h, ogarnęłam mieszkanie a dzisiaj udało się poćwiczyć. I od razu lepiej. Gdyby nie głupi zwyczaj mojego męża, że strasznie lubi mi dokuczać w ciąży :P Wie, że jestem zmęczona i łatwo się irytuję i to wykorzystuje bo sprawia mu to przyjemność. Ehh.. :) Dzisiaj zrobiłam sobie taki

    Odpowiedzi: 410 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-12 22:03:40 Liczba szacunów: 0
  • Paula- dziennik ciążowy vol. 2

    Post
    Ladies SFD

    Na szczęście obyło się bez problemów. I na szczęście Jerzyk nie jest bardzo wymagający. Inaczej bym się na drugie dziecko tak szybko zdecydowała. Wczoraj byłam sama. Mały usnal sam. Niemożliwe rzeczy się dzieją. Dzięki temu zamiast wieczornej jogi zrobiłam krótki trening wzmacniający : 1. Przysiad z wyskokiem TRX 3x10 2. Przysiad plie 3x10 3. Zakr

    Odpowiedzi: 410 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-25 11:57:52 Liczba szacunów: 0
  • Paula- dziennik ciążowy vol. 2

    Post
    Ladies SFD

    Tsubame oj tak w szpitalu była masakra. Ja jakoś mega nie puchłam ale mam koleżanki, które musiały buty męża nosić :P North oj tak polecam. A stopy czasem moczę nawet. Robię sobie basen dla ubogich- wystawiam na balkon wielką miskę z wodą i mały się pluska to i ja stopy pomoczę :P Na tarasie już będzie jakiś prawilny basen :P Cieszę się, że się k

    Odpowiedzi: 410 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-07 22:02:19 Liczba szacunów: 3
  • Paula- dziennik ciążowy vol. 2

    Post
    Ladies SFD

    delikatnie bierze- zaraziłam się przeziębieniem u synka. czuję się ok ale kondycja słabsza. Rozgrzewka 5 powitań słońca Przysiad z gumą 3x12 RDL z kettlem 3x12 Invert row 3x12 Wznosy blokiem z gumą 3x10 Odwrotne pompki 3x10 Unoszenie ręki i nogi w podporze 3x10 Ćwiczenia oddechowe Już oficjalnie zaczęłam 6 miesiąc. Jeszcze tylko 4 miesiące :P

    Odpowiedzi: 410 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-24 13:19:55 Liczba szacunów: 0
  • Twoja Chwila Prawdy 13 (Piatek 13)

    Post
    Doping

    ia do czola hantli uginanie mlotkowe Wyrzuty dotylu hantli w opadzie tulowia Wyciskanie francuskie siedzac na wyciagu Francuskie w lezeniu z hanlami chwyt neutralny + dobicie pompki na laweczkach prostowanie jednoracz podchwytem na wyciagu 4. nogi 4 x 12-20 Wyciskanie nogami na suwnicy przysiady prostowanie nog na maszynie Uginanie lezac uginanie

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-16 14:06:14 Liczba szacunów: 0
  • Twoja Chwila Prawdy 13 (Piatek 13)

    Post
    Doping

    Nie . Wszystko po kolei. Laczona serie tylko na triceps robie frasncuz z hantlami plus pompki na poreczach. Resztaleci po kolei cwiczenia w ilosci sei i pow tak jak pisze wyzej przy podziale dni.

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-16 23:29:02 Liczba szacunów: 0
  • Twoja Chwila Prawdy 13 (Piatek 13)

    Post
    Doping

    tangą 4x10 3. sciaganie linki wyciągu do brzucha 4x10 4. szrugsy 4x10 TRIC 5.wyprosty na wyciagu 4x10 6.pwyciskanie francuskie leżąc 4x12,10,8,6 progresja ciezaru 7. odwrotne pompki 4x10 Przedramie 8. uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 4x max 9. uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie 4x max III DZIEN Bary+ Nogi+ Łydki BARY 1. Wyciskanie ha

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-31 17:30:56 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna rada fachowca od supli no i może nico wiecej

    Post
    Odżywki i suplementy

    a powoli powoli w górę. A no i jeszcze, długo długo długo nie miałem motyli widocznych, mimo treningów na te partie nie chciały się one pojawić, dopiero kiedy zacząłem robić pompki takie że: ręce na wysokości żeber i trochę węziej od barków, palce skierowane do góry, po pierwszym treningu takich pompek miałem tak cholernie wielkie zakwasy na moty

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1868 Data: 2015-05-07 12:14:46 Liczba szacunów: 0
  • _puch_ redukcja => lets get the party started

    Post
    Ladies SFD

    rade utrzymać) Trening B. A. Martwy ciąg B1. Wyciskanie sztangi stojąc B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem C1. wypady C2. uginanie nóg leząc D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń Po treningu 20min aerobów na bieżni lub rowerku, lub orbitreku... Jak pisałam sprobowalabym go robic pn-sr-pt rano, przed zajeci

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3370 Data: 2011-08-15 20:28:55 Liczba szacunów: 0
  • _puch_ redukcja => lets get the party started

    Post
    Ladies SFD

    e drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem =>ok C1. wypady => wypady mają być z gryfem lub sztangielkami? Każda noga po 15powt?:P C2. uginanie nóg leząc => ok D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń => oj, będzie słabo rozumiem, że męskie? Nie ma miejsca na babskie?;) Nie mogę się doczekać kolejnego treningu :):):) Dziś jesz

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3370 Data: 2011-08-17 13:27:41 Liczba szacunów: 0
  • _puch_ redukcja => lets get the party started

    Post
    Ladies SFD

    wypady po 15 na noge, mozesz na poczatek bez obciazenia, rob z gryfem jest łatwiej niz obijac sie sztangielkami, pompki pani trenier to meskie jak najbardziej, tyle ile dasz rade, jezeli nic nie wychodzi, to robisz wersje z rekami wyzej ale zasada zawsze taka sama, proste cialo od szyi po piety i strasz sie wykonac jak nawiecej

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3370 Data: 2011-08-17 13:42:37 Liczba szacunów: 0
  • _puch_ redukcja => lets get the party started

    Post
    Ladies SFD

    C1. wypady => cudownie czuć pracujące doopsko :), ze sztangą bez obciążenia C2. uginanie nóg leząc => 1 seria 15kg, 2 tylko 10kg, następnym razem zrobię na odwrót;) D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń => całe 6 , mogłam więcej, ale nie byłyby już idealnie technicznie do tego him&ham&rozciąganie 10:00 zajęcia aqua 11:30

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3370 Data: 2011-08-19 18:40:40 Liczba szacunów: 0
  • _puch_ redukcja => lets get the party started

    Post
    Ladies SFD

    ilmik ze swojego MC Bedzie coraz wiecej siłowych, masz na razie słabe ciezary wez wiecej na nastepnym treningu wybijaj sie z piety przy powrocie do wyprostu w czasie wypadów pompki ok na nastepnym treningu x7 Masz gruba sztange? zapytaj o wage, to wazne jednak podawanie wagi samych krazków strasznie miesza koniec konców POstaraj sie w drugiej ser

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3370 Data: 2011-08-19 20:30:55 Liczba szacunów: 0
  • _puch_ redukcja => lets get the party started

    Post
    Ladies SFD

    wypadów na pewno będzie więcej! Tylko ciężko jest przy 15 powtórzeniach, ale spróbuje:) Co do pięty, do dokładnie szuram nia po podłodze, i sie zastanawiałam czy to dobrze;) pompki ok na nastepnym treningu x7 tak jest Masz gruba sztange? zapytaj o wage, to wazne jednak podawanie wagi samych krazków strasznie miesza koniec konców POstaraj sie

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3370 Data: 2011-08-19 21:19:43 Liczba szacunów: 0