SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Panda: codziennie DT! 20/69/152/175 /275

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    yć- nie chcę jeszcze uzywać pasa, ale na 80 kg w MP to będzie chyba konieczność. Ostatniego repa walnąłem sobie z pp, a co! 2. Dipsów klatkowych nie robiłem nigdy, a odstanie pompki na poręczach leciały jakieś 7-8 miesięcy temu. Dzisiaj więc była reedukacja ruchu i testowanie ciężaru. 20 kg mnie dosłownie zniszczyło, a kiedyś podwieszałem na tricep

    Odpowiedzi: 2864 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-17 19:51:52 Liczba szacunów: 0
  • Panda: codziennie DT! 20/69/152/175 /275

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    . W każdym razie chuy, 150 kg na sucho wyciśnięte, mogę sobie zrobić przerwę i zadbać o wygląd piersiowych, bo jeszcze niedawno wyglądały jakbym w życiu nie zrobił ani jednej pompki.. Dlatego dzisiaj poszły hantle z supinacją W siadach tylnich muszę jeszcze pokombinować z objętością, ale też będzie klasycza rampa + 2/3 serie docelowe/ewentualnie re

    Odpowiedzi: 2864 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-07 20:15:36 Liczba szacunów: 0
  • Panda: codziennie DT! 20/69/152/175 /275

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, jak mówiłem mam mało czasu ostatnio na cokolwiek. Krótki recap: Waga ciała: 84,3 (20,7 kg poszło, ale nadal jestem gruby \-) ) Dieta: jaka była, mało zmian. 2-4 posiłki dziennie, szczegóły w dzienniku żywieniowym, go prowadzę regularnie. Trening: wprowadzam trening intuicyjny, to jest 90 % treningu jest takie same, ale zawsze coś delikatn

    Odpowiedzi: 2864 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-11 17:36:34 Liczba szacunów: 0
  • Panda: codziennie DT! 20/69/152/175 /275

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    8Xup3vaU&feature=youtu.be 3. dipsy + 5 kg cc x 6 30 kg x 2 40 kg x 1 50 kg x 4 głębokość ok 30 kg x 5 cc x 10 http://www.youtube.com/watch?v=0YDZIRzCYoI&feature=youtu.be 4.pompki podchwytem z nogami na ławce, na uchwytach cc x 12 cc x 12 cc x 12 cc x 12 Nie dało rady dołożyć powtórzeń %-) 5. Unoszenie podchwytem przodem 25 kg x 6 22 kg x 6 20 kg

    Odpowiedzi: 2864 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-21 13:58:48 Liczba szacunów: 0
  • Panda: codziennie DT! 20/69/152/175 /275

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ek na nachwyt, sporo łatwiej 32 kg x 3 37 kg x 8 27 kg x 12 17 kg x 15 Widać było spadek siły na 22 kg na młotku, także zmiana chwytu dobrze zrobi mi na ego. Plus- wyrzuciłem pompki, więc nie będzie dublowania chwytów. Młotek dobrze stymulują poręcze. 3. Dipsy cc x 4 15 kg x 3 30 kg x 5 (kieeepsko, ale mam nadzieję, że to kwestia powrotu do trening

    Odpowiedzi: 2864 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-04 14:18:50 Liczba szacunów: 0
  • ćwiczenia w domu - total gym

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jednorazowki 5. Chuck Noris niegdy nie cwiczyl na tym gownie z linkami, gdzies w starych czasopismach ze sportami walki byl opisany jego trening. Z treningu silowego to tylko pompki przysiady podciaganie na drazku i brzuszki robil. 6. Chyba nikt nie wierzy ze pan Pudzianowski wytrenowal sie na tym cwiczeniu do pompek i zostal strong-menem. Na dobra

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 17001 Data: 2005-01-05 23:11:32 Liczba szacunów: 1
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    rie głową w dól(15/12/10/8)(53/57/59/61) *4x10 rozpiętki (hantle po 7 kg) na płaskiej ławce leżąć *3x10 wyciskanie francuskie sztangielki (na każdą rękę po 4razy)(7kg) *3x10 pompki w podporze tyłem *3x10 pompki na poręczach Wtorek:wolne Środa: Biceps + Plecy 4x10 wiosłowanie w leżeniu na ławce poziomej 4x10 podciąganie sztangi w opadzie 4x10 m

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1479 Data: 2010-04-02 17:58:44 Liczba szacunów: 0
  • Spartakus94 - Gdy ty nie ćwiczysz ktoś inny trenuje by skopać ci dupę

    Post
    Trening dla początkujących

    wcześniej. PLECY podciąganie szeroki nachwyt 4x 1 wiosłowanie sztanga kg 3x mc 3x wiosłowanie hantlą 3x TRICEPS wyciskanie sztangi wąsko 4x wyciskanie francuskie hantlą 4x pompki tricepsowe 2x pompki w podporze tyłem 2x No to był mój ostatni trening na masę, w tym tygodniu zaczynam matury i robię przerwę od siłowni, na mma dalej będę śmigał i mo

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2512 Data: 2013-05-05 13:57:43 Liczba szacunów: 0
  • MOJ PROGRAM NA MASE...OCENCIE!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    iedzialek: brzuch, klatka 1) brzuszki 2) unoszenie nog do pionu 3) wyciskanie sztangielek 4) rozpiętki 5) przenoszenie sztangielki w częściowym oparciu o ławeczke plecami 6) pompki 7) pomki z nogami na krześle wtorek: brzuch, biceps, miesnie naramienne 1) brzuszki raz do jednej, raz do drugiej nogi 2) unoszenie nog do pionu 3) uginanie ramion ze

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1285 Data: 2004-01-18 16:04:19 Liczba szacunów: 0
  • Yaxiz - endless history

    Post
    Trening dla początkujących

    , ale nudziło mnie to troszkę więc pomyślałem o interwałach. Miałem je dopiero w kwietniu wprowadzić, ale nie wyszło. Na siłkę nie chodzę. Przynajmniej na razie. Wtorek 13.03 pompki interwały x5 (nie wiem jak sobie mierzyć czas i tak na oko robię) drążek ok 5 kg obciążeń 1,2,3,3 Środa 14.03 pompki: 40/43 (chyba pomyliłem się w liczeniu xD),30,23 dr

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 705 Data: 2012-03-14 23:03:51 Liczba szacunów: 0
  • DT Bellafiore - kierunek redukcja

    Post
    Ladies SFD

    o tłuszczu, ale że tak powiem w moim ciele i codziennej diecie to składnik nadmiarowy %-). .Natomiast rozjazd % jak dla mnie akceptowalny TRENING - 2x12 hyper extension - 3x5 pompki damskie - 2x12 na nogę bułgara - 2x12 klasyczne wznosy bioder z piłką - 2x12 dipsy z piłką - 2x12 unoszenie naprzemienne kończyn z piłką pod tułowiem - 2x12 na nogę odw

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-04 22:31:19 Liczba szacunów: 0
  • DT Bellafiore - kierunek redukcja

    Post
    Ladies SFD

    bardziej pilnować i powinno być lepiej. Bardziej mnie to martwi, że wczoraj miałam mocny problem z oddychaniem od nerwobóli w klatce piersiowej, ale wiosło małym ciężarem ani pompki nie powinny dawać takich problemów. Dzisiaj na razie nie czuję nic dziwnego. Z tego co zdążyłam się dowiedzieć od kilku fizjo, którzy nie widzą problemów w siłowni to t

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-23 13:39:49 Liczba szacunów: 0
  • DT Bellafiore - kierunek redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Pomysł na trening 1. MC + wykroki ze sztangą 3x12 2. Wyciskanie sztangi na skosie górnym + wiosłowanie 3. Uginanie ramion z supinacją + wyciskanie francuskie ? 4. Hyper extensions ? 5. Pompki damskie + Więcej cardiooo Kiepsko to wygląda o.0 No to jedna seria rozgrzewkowa też wejdzie :)

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-30 18:32:32 Liczba szacunów: 0
  • DT Bellafiore - kierunek redukcja

    Post
    Ladies SFD

    nie dla wszystkich MC i wiosło na jednym treningu i praktycznie po sobie to dobry pomysł, już tym bardziej dla osób początkujących, a, że pomiędzy są pompki 3x5 to tez mała przerwa, może tutaj tkwi problem, gdy technika jeszcze nie taka?

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-29 07:56:25 Liczba szacunów: 0
  • Split korekta

    Post
    Trening dla początkujących

    Przeczytałem kilka artykułów i postanowiłem pójść za poradami Ballomusa. Nie ma żadnych wyciągów (no dobra raz, ale to w raz przybywającą siłą zamienię na podciąganie na drążku). Poniedziałek: - Plecy: Marty ciąg 5x8-6 Podciaganie na drążku/ŚCIĄGANIE DRĄŻKA W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM 12,10,8,6 Wiosłowanie w oparciu o ławkę skośną 4x10-8 Szrugsy 3x

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 983 Data: 2011-09-27 14:51:34 Liczba szacunów: 0
  • Split korekta

    Post
    Trening dla początkujących

    x8-6 PL (nogi, plecy, triceps, brzuch) - przysiad 4x12-6 - wypychanie nogami na suwnicy 3x12-10 - martwy ciąg 3x8-6 - podciąganie na drążku 3x6 - wiosłowanie sztangą 3x10-6 - pompki na poręczach 4x10 - podciąganie nóg w podporze 3x15 Szczerze powiedziawszy to mało informacji znalazłem na temat tego treningu, więc mam świadomość, że może nie być naj

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 983 Data: 2011-09-28 16:48:30 Liczba szacunów: 0
  • Gizmo86/redukcja/brak opony, więcej mocy!

    Post
    Trening dla początkujących

    8x30kg; 3x5 45kg Prostowanie tułowia w opadzie 1x12; 3x12 z obciążeniem 5kg Pompki na poręczach 12x20kg; 12x20kg; 9x20kg Brzuszki: 65, 55, 45, 35 Jeśli chodzi o podciąganie i pompki na poręczach to używam do tego tej specjalnej maszyny, która jakby "wypycha" mnie do góry o ciężar, który daję. Trzy tygodnie temu dawałem 35 kg, teraz zszedł

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 3738 Data: 2011-06-12 22:10:37 Liczba szacunów: 0
  • Gizmo86/redukcja/brak opony, więcej mocy!

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 53-57 Dieta Dieta trzymana z jedną modyfikacją - zwiększyłem ilość ww w diecie. I tak: owsiane 80g z orzechami+3 jaja owoce - jabłka, brzoskwinie, banan - staram się zmieniać i codziennie jeść owoce kurak+warzywa+oliwa (sałatka)+2 kromki razowego lub ryżu/makaron/kasza 50g mięso 100g+ryż/makaron/kasza 50gr (najczęściej z sosem ze świeżych pom

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 3738 Data: 2011-08-04 19:32:25 Liczba szacunów: 0
  • Protokół PePoNa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    :) pomiędzy posilkami jak czuje wyrzut insuliny(sennosc, niemożność ściśnięcia piesci) to robie krótkie ćwiczenie aktywujące transporter Glut-4 np ćwiczenia izometryczne lub pompki Transporter GLUT-4 "rozkazuje" energii zeby kumulowała się jako glikogen w miesniach i wątrobie a nie odkladany w tluszczu Zmieniony przez - PePoNeNt w dniu 2013-05-12

    Odpowiedzi: 391 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-11 06:02:19 Liczba szacunów: 0
  • Protokół PePoNa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    yka + 200g warzyw 4. 125g basmati + 250g indyka + 200g warzyw 5. 125g basmati + 250g indyka + 200g warzyw pol czekoladki rittel sport, pol ciasteczek orzechowych z biedronki pompki 2s po 20p wolnych+ zimny prysznic :) w ciagu dnia 2x kefir 22maj środa regeneracja-wolne od treningu pozno wstalem bo preparat DOBRANOC PLUS sprawia ze nie chce mi sie

    Odpowiedzi: 391 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-22 22:32:25 Liczba szacunów: 0