SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Dziennik treningowy - Affro

    Post
    Trening w domu

    Dzień 43 Treningowy 1. Napinanie mięśni brzucha leżąc 4> 15. 2.Przysiady 4> 15 3.Napinanie mięśni pleców leżąc przodem 4> 15 . 4. Podciąganie się na drążku(nachwyt) 1 seria 10 2 seria 8+2 3 seria 5+5 4 seria 4+4+2n 5.Pompki klasyczne z nogami na podwyższeniu 1 seria 15, 2 seria 15 3 seria 15, 4 seria 10 na podwyższeniu 5 normalnie 6."

    Odpowiedzi: 230 Ilość wyświetleń: 13589 Data: 2009-05-26 19:28:17 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy - Affro

    Post
    Trening w domu

    Dzień 45 Treningowy 1. Napinanie mięśni brzucha leżąc 4> 15. 2.Przysiady 4> 15 3.Napinanie mięśni pleców leżąc przodem 4> 15 . 4. Podciąganie się na drążku(nachwyt) 1 seria 10 2 seria 8+2 3 seria 5+5 4 seria 4+4+2n 5.Pompki klasyczne z nogami na podwyższeniu 1 seria 15, 2 seria 15 3 seria 15, 4 seria 10 na podwyższeniu 5 normalnie 6."

    Odpowiedzi: 230 Ilość wyświetleń: 13589 Data: 2009-05-28 21:06:01 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Trening silowy w warunkach domowych

    Post
    Sztuki Walki

    ko że drążek i poręcze miałem na polu ćwiczeń dla żołnierzy na poligonie :) : a) podciąganie szeroko 4 b) stanie na rękach pod drzewem 4 ( takie wyciskanie ciała na barki) c) pompki zwykłe lub z klaśnięciem 4 d) pompki na poręczach 4 e) żabki z obciążeniem 4 f) przysiady na jednej nodze 4 g) brzuch taki trening plus rozgrzewka plus rozciąganie po

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 5228 Data: 2011-02-16 11:38:01 Liczba szacunów: 0
  • ocena planu treningowego na 3 dni

    Post
    Trening dla początkujących

    traktor71 Czy ten plan będzie dobry ?3 x tyg. A/B przemiennie A - przysiad 5x5 - wyciskanie na lawce 5x5 - wioslowanie 5x5 - pompki na poreczach (lub zwykle pompki-lokcie blisko tulowia) 3x max ilosc powt. + lydki lub brzuch 2-3x15-20p B - przysiad 5x5 - wyciskanie w staniu 5x5 - mc(klasyk) 1x5(5x5) - drazek (podchwytem) 3 x max ilosc powt. + brzu

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 725 Data: 2012-03-20 21:42:13 Liczba szacunów: 0
  • K1 połączone z siłownią

    Post
    Sztuki Walki

    5 podrzut 6x3p - tylko w tygodniach 2, 4 i 6 czesc wytrzymalosciowa BEZ PRZERWY A) podciaganie na drazku podchwytem ciezarem ciala B) uginanie ramion sztangielkami 15kg C) pompki na poreczach D) pompki E) hack przysiady F) martwy ciag G)brzuszki " Ewentualnie jakieś zmiany? lub tego typu trening nie będzie dla mnie dobry? "Geng" Można powie

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 934 Data: 2015-09-08 00:12:26 Liczba szacunów: 0
  • Parisienne: redukcja cz.I, dane i foto: str6

    Post
    Ladies SFD

    obli, czyli moj plan calotygodniowy wyglada tak: pon - aerobik wt - siatkowka (& aerobik) sr - ACT plus 30 minut kardio czw - interwalowy pt - ACT plus 30 minut kardio sb- interwalowy ndz - ACT plus 30 minut kardio czy moze tak byc? aha, i czy moge zamienic niektore cwiczenia, np unoszenie nog w zwisie na drazku --->>> na unoszeni

    Odpowiedzi: 339 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-18 11:32:55 Liczba szacunów: 0
  • Parisienne: redukcja cz.I, dane i foto: str6

    Post
    Ladies SFD

    ebym ja miala jakis wybor ...) ale pompek nie ma w planie michaila ktory zostal mi ustalony na pierwsze 4 tygodnie a prawo nie dziala wstecz, wiec na razie nie musze robic ... chyba nie musze ? ps. o ja glupia, po co pytalam o pompki Zmieniony przez - parisienne w dniu 2010-12-11 15:00:41 Zmieniony przez - parisienne w dniu 2010-12-11 15:01:02

    Odpowiedzi: 339 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-11 14:59:37 Liczba szacunów: 0
  • Parisienne: redukcja cz.I, dane i foto: str6

    Post
    Ladies SFD

    to mozliwe, zeby byla tak duza dysproporcja miedzy sila rak i reszy ciala? no raczej ja wytargałam 85kg w martwym ciągu, a po 10 pompkach z moimi 60kg padam na glebe a poważnie, pompki to genialne ćwiczenie jeśli nie możesz od razu trzaskać męskich, to rób na podwyższeniu, jak Ania sugerowała - bo "damskie" to o kant dupy potrzaskać

    Odpowiedzi: 339 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-11 18:01:30 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/curara/Podsumowanie str. 17

    Post
    Ladies SFD

    ) Jeśli zaś chodzi o trening to na razie jest big big nie wiem, jak to będzie. Podciągać się nie potrafię, RDL nie robiłam, przysiadu bułgarskiego również nie. W gratisie mam pompki (męskie, lub na podwyższeniu,co wieczór. Pierwsze próby wykazują umiejętność robienia męskiej pompki na poziomie 3/4 %-) Dziś, więc obczaję, czy stolik z ikei da radę %

    Odpowiedzi: 180 Ilość wyświetleń: 15162 Data: 2012-01-16 09:54:57 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Czy teraz jest juz lepiej?? Czy nie przesadzilem z iloscia na plecy i nogi?? Zmienic cos jeszcze ?? PONIEDZIAŁEK: ]- KLATKA 1.Wyciskanie sztangielek na ławce 3x12 2.Rozpiętki sztangielkami na ławce 3x12 3.Pompki na poręczach ( krzesła) 3 x max -BICEPS 1.Podciąganie na drążku 3 x Max ( Podchwyt wąski) 2.Uginanie ramion sztangielkami ze

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1751 Data: 2015-10-16 19:12:17 Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening A Klatka Wyciskanie hantli na ławce płaskiej 3s sztanga Barki Wyciskanie hantli 2s Triceps Pompki na poręczach 2s Plecy Podciąganie na drążku 2s Biceps Unoszenie hantli na przemian 2s Nogi Przysiady ze sztangą na barkach 4s Wspięcia na palcach ze sztangą na barkach 2s Trening B Klatka Wyciskanie hantli na ławce dodatniej / Po

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 358 Data: 2016-09-14 13:57:51 Liczba szacunów: 0
  • SZYYYMON/ DZIENNIK - SIŁA FBW 5x5

    Post
    Trening dla początkujących

    34 5x41 5x48 Pompki tylne bez obciążenia 3x10pow. Uginanie ramion 3x15x13kg Unoszenie hantli na boki+wyciskanie 2x8x6kg Lekko przedramię Dzisiaj lekka zmiana treningu-dodałem pompki bo w sumie nie miałem żadnego ćwiczenia na triceps. Przy ćwiczeniu strasznie zaczęło mnie boleć przedramię w lewej ręce pod nadgarstkiem i po pierwszej serii odpuściłem

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 2862 Data: 2011-05-09 19:25:04 Liczba szacunów: 0
  • SZYYYMON/ DZIENNIK - SIŁA FBW 5x5

    Post
    Trening dla początkujących

    na triceps spróbuj pompki w podporze tyłem, jeśli koniecznie coś tam chcesz dorzucić. myślę, ze lepiej wejdą niż pompki.

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 2862 Data: 2011-05-09 21:12:44 Liczba szacunów: 0
  • XXL NUTRITION 'BIGGER IS BETTER' by ŁUKASZ PIŁAT

    Post
    Odżywki i suplementy

    talerzem 3 serie - 15/12 powt. -wznosy boczna sztangielek w opadzie tułowia 3 serie - 15 powt. Triceps -prostowanie przedramion z linką wyciągu górnego 3 serie - 15/12 powt. -pompki na maszynie 3 serie 12/10 powt. -prostowanie przedramion z rączką wyciągu górnego 3 serie - 15 powt. Brzuch -unoszenia nóg w zwisie na drążku 4 serie - max -spięcia leż

    Odpowiedzi: 414 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-09 17:41:52 Liczba szacunów: 0
  • XXL NUTRITION 'BIGGER IS BETTER' by ŁUKASZ PIŁAT

    Post
    Odżywki i suplementy

    wyciskanie sztangielek siedząc 4 serie - 12/10/8/8 powt. -kierownica z talerzem 4 serie - 15/12 powt. -wznosy w opadzie z rączką wyciągu dolnego 4 serie - 15/12 powt Triceps -pompki na poręczach 4 serie - 15/12/10/10 powt. -wyprosty przedramion z linką wyciągu górnego 3 serie - 12 powt. -francuz jednorącz ze sztangielką 3 serie 12/10 powt. -wyprost

    Odpowiedzi: 414 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-14 20:09:19 Liczba szacunów: 0
  • XXL NUTRITION 'BIGGER IS BETTER' by ŁUKASZ PIŁAT

    Post
    Odżywki i suplementy

    utamine Powder TRENING Klatka -wyciskanie sztangi na płaskiej 4 serie 15/10/8/6 powt. -rozpiętki na skosie 3 serie 15 powt. -wyciskanie hantli na skosie 3 serie 12/10 powt. -pompki na poręczach 3 serie 12/10 powt. Biceps -uginanie przedramion ze sztangą prostą 3 serie 12/10 powt. -uginanie przedramienia ze sztangielką w podporze o ławkę 3 serie 12

    Odpowiedzi: 414 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-25 19:33:22 Liczba szacunów: 0
  • XXL NUTRITION 'BIGGER IS BETTER' by ŁUKASZ PIŁAT

    Post
    Odżywki i suplementy

    a 4s 15/12/10/8 powt. 8 * 100kg -wznosy sztangielek bokiem 3s 15 powt. -wznosy sztangielki jednorącz 3s 15/12 powt. -wznosy sztangielek w opadzie tułowia 4s 15 powt. Triceps -pompki na maszynie 4s 12-10 powt. -prostowanie przedramion na wyciągu górnym 4s 12-10 powt. -francuz ze sztangielką oburącz 4s 12-10 powt. Dopadła mnie choroba, leci z nosa, o

    Odpowiedzi: 414 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-22 19:50:28 Liczba szacunów: 0
  • XXL NUTRITION 'BIGGER IS BETTER' by ŁUKASZ PIŁAT

    Post
    Odżywki i suplementy

    dzie 4s - 15/12/10/10 powt. -wznosy sztangielki jednoracz 4s - 15 powt. -wznosy sztangi przodem 4s - 15/12 powt. -wznosy sztangielek w opadzie tułowia 4s 15/12 powt. Triceps -pompki na maszynie 3s 12/10 powt. -prostowanie przedramion z drążkiem V 3s 12/10 powt. -francuz ze sztangielką jednorącz 3s 12/10 powt. -prostowanie przedramion podchwytem z r

    Odpowiedzi: 414 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-30 15:09:14 Liczba szacunów: 0
  • XXL NUTRITION 'BIGGER IS BETTER' by ŁUKASZ PIŁAT

    Post
    Odżywki i suplementy

    ryżu basmati -180g woła -sałatka -5ml oleju lnianego /SFD/Images/2015/12/31/a5f79e1d98a04c159333705553374f2f.jpg TRENING Klatka -wyciskanie sztangi płasko 4s 15/10/8/6 powt. -pompki w pochyleniu na poręczach 3s 12/10/8 powt. -wyciskanie sztangielek skos 3s 12/10/8 powt. -rozpiętki płasko 3s 15/12 powt. Biceps -modlitewnik ze sztangielką 3s 12/10 po

    Odpowiedzi: 414 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-08 20:02:45 Liczba szacunów: 0
  • XXL NUTRITION 'BIGGER IS BETTER' by ŁUKASZ PIŁAT

    Post
    Odżywki i suplementy

    Poniedziałek - 29 kwietnia. Trening klatki + biceps. TRENING Klatka -wyciskanie sztangielek na płaskiej 4s 12/10/8/8 powt. -pompki na poręczach 3s 12/10 powt. -wyciskanie sztangi na skosie 3s 12/10/8 powt. -rozpiętki na płaskiej 3s 12/10 powt. Biceps -naprzemienne uginanie przedramion ze sztangielkami siedząc 3s 12/10 powt. -uginanie przedramion ze

    Odpowiedzi: 414 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-29 23:21:04 Liczba szacunów: 0