SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Luki77-przygotowania do debiutów 2014

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    edząc 5x15 -rozpiętki skos góra 5x15-20 BARKI: -wyciskanie na maszynie siedząc 5x15-12 -unoszenie sztangielek bokiem 5x20-15 TRICEPS: -prostowanie na wyciągu z liną 5x20-15 -pompki na maszynie 5x20-15 +45min.aero Ciężary szły dosłownie kobiece,bo pompa była taka,że nie pozwalała mi na jakiekolwiek dźwiganie%-)jutro podobnie z tym,że potrenuję ple

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-26 17:11:48 Liczba szacunów: 0
  • Luki77-przygotowania do debiutów 2014

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    liny wyciągu(rozgrzewka) 2x30 -wyciskanie wąskim chwytem 60x12 100x12 120x10 140x6+100x8 140x6+100x6 -francuz leżąc 40x12 50x12 60x9 -prostowanie z drążkiem wyciągu 3x12-15 -pompki na maszynie 2x12-10 BICEPSY -uginanie łamanym na modlitewniku 30x15 40x13 50x8 40x10 -młotki 20x10 25x8 27,5x8 -uginanie na linką wyciągu oburącz 3x15-12 PRZEDRAMIONA

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-30 18:36:31 Liczba szacunów: 0
  • Luki77-przygotowania do debiutów 2014

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    65x10+22,5x10 70x9+30x6 superseria 2: -francuz leżąc+uginanie młotkowe na modlitewniku maszynie 40x12+60x18 60x10+60x14 60x9/dropp na 40x8+60x12/dropp na 30x8 superseria 3: -pompki na maszynie+odwrotny modlitewnik łamanym gryfem 130x20+25x15 130x13+25x10 130x12+25x9 przedramiona: -prostowanie nadgarstka ze sztangielką+uginanie 3x20-10 Trening bard

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-27 19:58:03 Liczba szacunów: 0
  • Luki77-przygotowania do debiutów 2014

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ning KLATKA -wyciskanie sztangi płaska 60x20,20 100x10 120x10 140x10 160x6+140x6+100x6+60x12 -wyciskanie hantli na ławce skośnej 60x8,8 45x12 -rozpiętki na maszynie 3x12-15 -pompki na poręczach 3x12-10 bez cieżaru ŁYDKI -wspięcia siadząc 6x20-12 jak widać sił już nie ma wszystko było w ch** cieżkie %-) aero standard 35min po treningu i 40 wieczor

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-14 17:42:02 Liczba szacunów: 0
  • Luki77-przygotowania do debiutów 2014

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ciskanie wąsko/uginanie z hantlami siedząc 30x20+20/15x12 50x15+15/20x10 70x6+8/25x8 70x5+6/27,5x6 -prostowanie na wyciągu uchwyt V/uginanie młotkowe z linką wyciągu 3x20-10 -pompki na maszynie/uginanie na maszynie modlitewniku 3x15-12 po treningu pozowanie i 35min.aero wieczorem standard kolejne 40min. po wczorajszym ładowaniu węglami pompa była

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-17 12:36:43 Liczba szacunów: 0
  • Luki77-przygotowania do debiutów 2014

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ,5x8 -uginanie ze sztangielką modlitewnik+francuz jednorącz zza głowy 3x12-15 -prostowanie na wyciągu+uginanie młotkowe z liną na wyciągu 2x12-8 obie serie to podwójne dropy -pompki na poręczach+uginanie w bramie 2x20 po treningu standardowo 40min aero,wieczorem to samo niżej daje foto i makro wczorajszego czita i powiem,że mój organizm mnie zaska

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-03 12:57:32 Liczba szacunów: 0
  • Luki77-przygotowania do debiutów 2014

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ięcia boczne na ławce 3x30+15 -spięcia na maszynie 3x25-20 ŁAPY: -prostowanie ramion na wyciągu z V-ką+uginanie oburącz na wyciągu 3x20-10+potrójny dropp w ostatniej serii -pompki na maszynie+młotki 3x15-10 -prostowanie ramienia ze sztangielką jednorącz zza głowy+uginanie sztangielki na modlitewniku 3x20-12 -prostowanie z liną wyciągu+uginanie ra

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-10 20:16:55 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies]DT misworld//fitnessowy rock&roll s.17

    Post
    Ladies SFD

    dzień 10 TRENING: Ramiona 4x15 1. Wyciskanie hantelek stojąc 4/4/4/3 4/4/4/3 2. Unoszenie rąk przodem (ponad głowę) 1/1/1/0,5 1/1/1x10+5/0,5 3. Unoszenie ramion bokiem stojąc 1/1/1x7+0,5x8/0,5 1/0,5/0,5/0,5 4. Odwrotne rozpętki 1/1/0,5/0,5 1/0,5/0,5/cc + marsz ok. 30min Nieznaczny progres zaliczony %-) dzień 11 TRENING: Klatka + triceps 4x15

    Odpowiedzi: 328 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-13 23:54:40 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies]DT misworld//fitnessowy rock&roll s.17

    Post
    Ladies SFD

    dzień 31 TRENING: Plecy 1. Podciąganie na drążku nachwytem 3x10 op: 10/8/5 2A. Wiosłowanie sztangą 3x8 18/18x7/16 2B. Przyciąganie gumy do brzucha siedząc 3x8 4. Ściąganie gumy (narciarz) 3x 10 cz/pom/pom 5. Wiosło hantlą 3x8 9/8x5+3/7 6. Ściąganie gumy wąsko 3x10 7. Wznosy z opadu na piłce 3x10 + marsz Dziś, tj. trzy dni później, nadal m

    Odpowiedzi: 328 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-05 22:41:12 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies]DT misworld//fitnessowy rock&roll s.17

    Post
    Ladies SFD

    dzień 35 TRENING: Ręce + brzuch 3x10 1. Uginanie rąk ze sztangą 7/7/7 2A. Uginanie z gumą (ręce wysoko) 2B. Młotki 3/3/3 3. Naprzemienne uginania z gumą 4. Pompki w podporze 8/5/3 5. Czachołamacz 7/7/7 6. Prostowanie ręki z hantlą zza głowy 1/1/1 7. Prostowanie z gumą + brzuch: 3x obwód z 4 dowolnych ćwiczeń z piłką (20-15-10 powtórzeń

    Odpowiedzi: 328 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-08 10:54:22 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies]DT misworld//fitnessowy rock&roll s.17

    Post
    Ladies SFD

    Al, zatańczymy? Swingi i te sprawy? \-) Jaka bogini? Zakręciło Cię od obrotów ;-)};-) _____________________________________________________________ dzień 39 TRENING: Barki + brzuch 3x10 1. Wyciskanie żołnierskie 11/11/11 13/13x9/11 2A. Podciąganie hantli 3/3/3 3/3/2 2B. Wyciskanie hantli siedząc 3/3/3 3/3/2 3. Unoszenie rąk przodem siedząc na

    Odpowiedzi: 328 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-12 20:40:26 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies]DT misworld//fitnessowy rock&roll s.17

    Post
    Ladies SFD

    Mikosiu, nie wiem, ale żałuj, że nie widziałaś mojej miny %-) Dorotka, nie podejrzewałam, że może być inaczej ;-D ______________________________________________________________ dzień 42 TRENING: Nogi 1A. Uginanie nóg z piłką 3x10 1B. Prostowanie nogi z gumą 3x10 2A. Wykroki dalekie 3x20 2B. Odwodziciele z gumą 3x20 3A. Wznosy leżąc 3x20 3B. P

    Odpowiedzi: 328 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-15 22:45:56 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies]DT misworld//fitnessowy rock&roll s.17

    Post
    Ladies SFD

    Flou, dziękuję bardzo };-) Roboty to u mnie tyle, że chyba nie do przeskoczenia \-) Jak się okazało, znacznie szybciej idzie mi odwadnianie na 200 gramach ww niż gubienie fatu #-P W każdym razie z kształtu, który osiągnęłam jestem bardzo, bardzo zadowolona :-)):-)) Wracam właśnie od Ciebie i mam nadzieję, że mimo braku wypisek ze zdrówkiem lepiej n

    Odpowiedzi: 328 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-18 18:17:56 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies]DT misworld//fitnessowy rock&roll s.17

    Post
    Ladies SFD

    Viki, haha, nie powiem nikomu %-)};-) Wygląda to tak, że zrobiłam jeszcze raz jeden zestaw i postanowiłam nie kontynuować planu :-O#-P No przepraszam. Wszelkie wyzwiska przyjmę na klatę, ale nie ma to jak ćwiczenia partiami ;-D Wypiski z tego treningu nie będzie, bo wymazałam z pamięci %-) W czwartek zrobiłam machania nogą aerobowo 3x10 (świetna sp

    Odpowiedzi: 328 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-08 10:54:54 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies]DT misworld//fitnessowy rock&roll s.17

    Post
    Ladies SFD

    Iron, spiknąć się musimy przy najbliższej, wolnej okazji };-) __________________________________________________________________________ dzień 3 TRENING: Klata 1. Wyciskanie hantli na poziomej 5x8 7/7/7/7/5 2. Pompki 3x max 3. Rozpiętki 3x10 3 4. Wyciskanie hantli na skosie 3x10 3 5. Side to side push ups 3x max 6. Dipsy + brzuch + marsz Tren

    Odpowiedzi: 328 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-31 09:32:02 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies]DT misworld//fitnessowy rock&roll s.17

    Post
    Ladies SFD

    Marta, jestem z fotami %-) I fajnie, że udało się zdążyć przed odsłoną dziewczyn \-) Najpierw jednak zaległości ;-) ______________________________________________________________________________ dzień 9 TRENING: Nogi 1. Rozgrzewkowo: prostowanie nóg z gumą 2x30 2. Przysiad sumo ze sztangą 4x15 9 9 3. Przysiad z piłką 4x10 4. Wypady dalekie 3x20

    Odpowiedzi: 328 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-06 16:30:07 Liczba szacunów: 0
  • rada dla kobiety po przejściach, z bagażem w postaci IBS

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ć 135 zł na siłownie.Mogłabym biegać, wiem, ale w mojej mieścinie byłabym już "na językach" a chyba psychicznie za słaba jestem na to... Przed wypłata muszę wykombinowac jakieś ćwiczenia w domowych warunkach. A propos będę wdzięczna za jakąś sugestie ;)...brzuszki, pompki, ciężarki??? Zmieniony przez - Turmeric w dniu 2009-10-26 23:36:46

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 5628 Data: 2009-10-26 23:29:34 Liczba szacunów: 0
  • Olka/DT-Things do not change. We change.

    Post
    Ladies SFD

    mi + 4x na ugietych, 4xpn+3ugiete, 4xpn C1.Wypady: 12kgx12,14.5kgx12(ciezko) 10kgx30, 10kgx30 C2.Wznosy bioder na lawce z obciazeniem: 42kgx12, 46.5kgx12 30kgx12,40kgx10 D.pompki: 6meskich+7pseudo 4meskie wasko rece+6damskich DB mi sie cwiczylo ale w wypadach nie zwiekszam poki co. MISKA: Krewetka & aineko, dziękuję ślicznie za kciukasy, przyd

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 4617 Data: 2013-07-10 22:06:34 Liczba szacunów: 0
  • Olka/DT-Things do not change. We change.

    Post
    Ladies SFD

    7.5kgx10, 72.5kgx10 cc, 63kgx10, 65kgx10, 70kgx10 ccx10R,10kgx10R,63kgx12,68kgx12 10kgx12R 52.5kgx12 57.5kgx14 ccx15R, 53kgx12, 56.5kgx10 42kgx12, 46.5kgx12 30kgx12,40kgx10 D.pompki: 7+7 9+9 9m+7d 8meskich+7damskich 6+meskich+6damskich 6meskich+7pseudo 4meskie wasko rece+6damskich Martwy- lal, tak tylko sprobowalam z tym 60 i okazalo sie ze nawet n

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 4617 Data: 2013-08-04 09:59:51 Liczba szacunów: 0
  • Olka/DT-Things do not change. We change.

    Post
    Ladies SFD

    : 25kgx20,27.5kgx20, 28kgx20 25kgx20, 27.5kgx20,27.5kgx16 C2.Wznosy bioder na lawce z obciazeniem: 20kgR,47.5kgx10,68kgx10,75kgx12 26kgx10R, 47.5kgx10, 67.5kgx10, 72.5kgx10 D.pompki: 8+5 7+7 MC- ok, probowalam nizej z tylkiem ale czulam 4ki @@-), nie zwiekszam, popracuje nad technika Wyciskanie - emmm nie wiem co sie stalo wypady - ciezko, ostatni

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 4617 Data: 2013-08-09 09:11:02 Liczba szacunów: 0