SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wtorek: Plecy ŚCIĄGANIE DRĄŻKA WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT 10-12x4 PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM 4x12 WIOSŁOWANIE W LEZENIU NA PLASKIEJ (SZTANGIELKI) 4x12-15 Ostatnie ćwiczenia dałbym nie w leżeniu lecz w podparciu jednorącz. Triceps WYCISKANIE "FRANCUSKIE" SZTANGI W SIADZIE 3x10-12 PROSTOWA

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-18 21:08:34 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ,10 PRZYSIADY WYKROCZNE LUB HACK PRZYSIADY 4 X 12 - Martwy ciąg na prostych nogach / 4x 10,8,8,8 2.TRICEPS: - Prostowanie ramion na wyciągu stojąc / 4x 10,8,8 8 - Odwrotne pompki / 4x 15 Czwartek: 1.PLECY: - Podciąganie na drążku nachwytem / 4x Max - WIOSLOWANIE PODCHWYTEM 4x 10,10,8,8 - Dzień dobry / 3x 12,10,10 przedramiona. brzuch. Pią

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-03 21:08:10 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    NANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI Siedząc PODCHWYTEM 4 serie Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc("uchwyt młotkowy") 4 serie Triceps: francuskie od czola 4 serie pompki w wąskim rozłożeniu dłoni 4 serie Czw. ud przysiady ze sztanga na barkach lub z przodu 4s prostowanie nóg siedząc 4 Dwugł. ud -ugnianie nóg leżac 4 Łydki -wspięci

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-28 20:09:41 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    lkap Poniedziałek Klatka 1.ławka pozioma - wyciskanie sztangielek 5x 15 2.ławka skos - wyciskanie sztangi w szerokim uchwycie 5x 15 4.ławka pozioma - odchylanie ramion ze sztangielkami - czyli rozpietki 3x 15 Triceps 7.wyciskanie na ławce poziomej w wąskim 4x 15 8.francuskie leżąc 3-4x 15 A6W + Bieg (5km) -jak dasz radę Wtorek A6W Śr

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-24 22:02:20 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    yc czy poczatek listopada czy jeszcze pozniej (klatka,triceps) 1 krzyzowanie linek na wyciagu 4x5 2 wyciskanie sztangi glowa w dol 4x5 3 wyciskanie hantli glowa w gore 4x5 1 pompki na poreczach 3x5 2 pompki w podporze tylem 3x5 3 prostowanie ramienia podchwytem stojac 3x5 (plecy,biceps) 1 sklony ze sztanga 4x5 2 sciaganie drazka na wyciagu w siadz

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-19 20:53:20 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    sztangielki w lezeniu w poprzek lawki 12/12 - rozpiętki na ławce skośniej głową w górę 12/12 Triceps - wyciskanie francuskie na ławce płaskiej 4x12 Progresja 12/12/10/10 - pompki na poręczach z ciężarem plecami do ziemi. Progresja 12/12/10/10 Wtorek wolne Środa: plecy + biceps Plecy - ściąganie drążka wyciągu za kark 4x12 - podciąganie szta

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-16 19:37:46 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wiek 15,4 staż 9 miesięcy waga 66kg cel siła przede wszystkim na klate :) Poniedzialek Grzbiet Ramiona klata ściaganie linki wyciągu górnego 3 serie przyciąganie linki wyciągu dolnego 3 serie martwy ciąg 3 serie Prostowanie rąd wyciąg gorny 3 serie Uginanie rąk wyciąg dolny 3 serie Ściskacze 3 serie Wyciskanie leżac płasko 4 serie Pompki

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-24 14:01:03 Liczba szacunów: 0
  • Boksero - Masa ~ "sam wyznaczaj sobie cele"

    Post
    Trening dla początkujących

    cwiczenie, nie wiedzialem jak obciązenie dac, 41kg na poczatek lekko, duzo lepiej czuc dwojki niz przy normalnym gm i troche dol plecow, zobaczymy czy spelni swoje zadanie:-) pompki - uwielbiam to cwiczenie, ale robic je na stojakach gdzie wbijaja ci sie w rece kanty, nie fajnie, narazie luz brzuszki - tak jak Antos napisał u Cokty, unosiłem sie dz

    Odpowiedzi: 1693 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-19 17:37:04 Liczba szacunów: 0
  • Sontan / Dziennik Treningowy - Wymarzona Sylwetka

    Post
    Trening dla początkujących

    6,3/20;22;22;30;33kg - wyciskanie w leżeniu na ławce skośnej w górę sztanga - 4/12,10,8,6/60;65;70;80kg - rozpiętki w siadzie na maszynie - 4/12,10,8,6+4/40;40;42,5;45+35kg - pompki na poręczach - 4/8,8,8,8/0 Triceps: - pompki w podporze tyłem - 4/12,9,8,6/20;30;40;50kg - uginanie ramion z hantlem stojąc (za głowę) - 3/12,10,8/14;14;14kg Sobota Ple

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 4501 Data: 2009-11-07 19:34:12 Liczba szacunów: 0
  • Ból pleców.

    Post
    Trening dla początkujących

    przy podciąganiu sztangielki w opadzie (gdy rękę mam wyprostowaną) i lekko przy pompkach w podporze tyłem. W czwartek robiłem klatę, barki i triceps. na klatę: -rozpiętki x1 -pompki szeroko na krzesłach x3 -pompki wąsko x3 barki: -wyciskanie sztangielek x2 -unoszenie sztangielek bokiem w górę x2 -unoszenie ramion w przód ze sztangielkami x1 triceps

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1492 Data: 2009-11-29 13:58:19 Liczba szacunów: 0
  • Podstawowe porady co do sztuk walk

    Post
    Sztuki Walki

    aha spoko czyli tajski trenujesz myślałem ze kicka !pozdro a poza tym robiac pompki na kostkach sciara sie naskórek na kostkach przez co krwawia ale dzieki temu skóra robi sie grubsza i nie czujemy bulu a po za tym robiac pompki na przednich kostach w walce mozemy uniknąc nawyku bicia z całej piescii skupiajac sie na dwych pierwszych kostkach nie w

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 14096 Data: 2004-11-17 15:07:07 Liczba szacunów: 0
  • BIGLOLEK-Redukcja do 80kg

    Post
    Trening dla początkujących

    tni razowy z soją i słonecznikiem 90 POSILEK 3: 250g Ser twarogowy półtłusty, oliwa 15 g białko 30 g TRENING: Nogi-Przysiady 3 serie x 15 (35 kg) MC- 3x 15 (33 kg) Klatka-pompki 3x10 pełne pompki Barki-wyciskanie gryfu za głowa. 2x12 (18kg) Tric – uginanie ramion z głowa 2 x 12(5,5 kg) Bic mlotek –2x 12(8 kg) Brzuch- nożyce unoszenia nóg spin

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 6895 Data: 2011-12-09 18:34:53 Liczba szacunów: 0
  • Parę pytań po 2 miesiącach FBW

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ki na podwyższeniu (4 serie po 15 powt) Barki: Wypychanie hantli nad głowę siedząc (3 serie po 15 powt.) Wznosy sztangielek na boki (3 serie po 10 powt.) Tricepsy: - Odwrotne pompki (4 serie po 15 powt.) - Pompki w wąskim uchwycie ( 3 serie po 10 powt.) Brzuch: - Deska na przedramionach (2 x 2 min) Legs: - Przysiady (zwykłe, bez sztangi) (3 serie p

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1019 Data: 2016-12-16 16:47:01 Liczba szacunów: 0
  • Konkretny trening w domowych warunkach - ma sens?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    nujemy tutaj na maxa! Można ewentualnie robić obwody po określoną ilość powtórzeń i ostatni obwód na maxa. nogi: przysiady z wyskokiem plecy: podciąganie nachwytem klatka: pompki z nogami na podwyższeniu barki: pompki z wąskim rozstawem rąk triceps: pompki w podporze tyłem (tzw. pompki szwedzkie) biceps: podciąganie podchwytem wzięte z tego

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 551 Data: 2014-04-18 21:05:51 Liczba szacunów: 0
  • Trening w domu ;/ help

    Post
    Trening w domu

    Jeżeli wiesz jak dobrze poprawnie wykonywać pompki, jak mieć ustawione ciałe, co nie jest takie proste jak się wydaję i będziesz je robił pełne tj. dotykając klatką podłogi i zatrzymując się na powiedzmy 3-5sek., gwarantuje Ci, że nie będą tylko na wytrzymałość Pompki na pięściach to tylko złudne wrażenie, że są lepsze, będziesz miał tylko bardzie

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1089 Data: 2008-10-08 23:33:53 Liczba szacunów: 0
  • unknovvn/DT (str.17,34)

    Post
    Ladies SFD

    plaskiej 4x4-6 2min 6x 28/30,5 5x 33 3x 35,5 6x 28/30,5 5x 33 2x 35,5 2a.wyciskanie sztangielek na plaskiej 4x6-8 8x 6/8/10 5x 13 (x2hantle) 8x 5/6 7x 10 6x 10 (x2hantle) 2b. pompki 4xmax 2min 8/3/3/2 3/4/3/3 3.krzyzowanie linek 4x6-8 plus 2dropsety 2min 8x 1/2/2/2 dropset: 1x 3szt + 6x 2szt + 10x 1szt 8x 1szt/2/2/2 + dropset: 10x 2szt + 13x 1szt 4

    Odpowiedzi: 513 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-10 22:34:57 Liczba szacunów: 0
  • unknovvn/DT (str.17,34)

    Post
    Ladies SFD

    Ar8qI0 to go zrobiłam dla sprawdzenia. Ilość powtórzeń nie liczyłam robiłam ile dam radę, największe schody były przy pompkach na tricepsa %-) max 3 zrobione. A tak wyglądały pompki w moim wykonaniu:)) Finał najlepszy %-) żem leszczu http://youtu.be/HApC_eggntU jak foka :)) Zrobiłam pompek w sumie 3 serie po 10, reszty nie liczyłam %-) Najcięższe

    Odpowiedzi: 513 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-07 18:22:13 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/*Skitelsik*

    Post
    Ladies SFD

    robiła. Owszem sapałam i wyglądałam komicznie, ale bez przesady Dobrze, że było mało osób to chociaż dałam radę zrobić cały trening *burpees 2 pierwsze obwody z podskokiem, pompki damskie, 2 ostatnie obwody burpees "oszukane", bo nie dawałam rady **pompki damskie we wszystkich obwodach(jak je robiłam to mi, aż niedobrze było ) ***Te tur

    Odpowiedzi: 278 Ilość wyświetleń: 13712 Data: 2011-04-13 17:10:18 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Lejjla/ Dziennik/ Nine lives, Cat Eyes

    Post
    Ladies SFD

    28.01.12 Trening: 30/20/10 - push press kb 2x12kg - sit ups - pompki - przysiady bez obciążenia - invert rows - swing kb 12kg czas: 21:10 Push press #-P - czułam różnicę pomiędzy siłą w ręce lewej, a prawej. Pod koniec powtórzeń prawą dużo ciężej było wyprostować. Pompki - męskie i znów zostałam upokorzona %-) Invert rows na zgiętych nogach, więc t

    Odpowiedzi: 1490 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-28 12:17:50 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Lejjla/ Dziennik/ Nine lives, Cat Eyes

    Post
    Ladies SFD

    16.04.12 KB + bieg w terenie: 30-20-10 powtórzeń: - push press 2x12kg - sit- ups - pompki - przysiady (bez obciażenia) - wiosłowanie 2x12kg - swing 16kg czas: 19:17 Brzmi znajomo? :-D Zabijały mnie pompki, zabijało mnie wiosło #-P Bieg: Dystans 6.31 km Czas trwania 33m:28s Średnia prędkość 5:18 min/km Max prędkość 4:15 min/km Tętno 155 / 170 /Obr

    Odpowiedzi: 1490 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-16 19:58:54 Liczba szacunów: 0