SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • FBW - prosze o ocene

    Post
    Trening dla początkujących

    achanie hantlami na biceps = bez sensu;] jesli masz full silke to ja proponuje: A/B przysiady/Mc 4s podciaganie na drazku/wioslowanie sztanga(hantlem) 3-4s wyciskanie lezac/ pompki na poreczach 3s unoszenie hantli na bok i w opadzie/zolnierskie 3s uginanie ramion ze sztanga/uginanie ramion z supinacja 2s dipsy/ francuskie wyciskanie lezac 2s brzuc

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 617 Data: 2010-01-06 12:58:54 Liczba szacunów: 0
  • FBW - prosze o ocene

    Post
    Trening dla początkujących

    obciazenie powinno byc zanizone bys mogl miec ciagly progres z treningu na trening badz tez z ty godnia na tydzien. plecy w B brakuje ciezkiego cwiczenia, triceps w B pompki na poreczach zamiast tego wcyaigu w B te rozpietki jesli sa tylko po to zeby rozciagnac miesien to mozesz zostawic. na barki to zolnierskie masz w A to w B zrobilbym superserie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 617 Data: 2010-01-06 14:21:33 Liczba szacunów: 0
  • plan 4 dniowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Podbijam, proszę o ocenę i ew poprawki jeżeli coś jest źle - Poniedziałek: Plecy + Biceps + Przedramiona Wtorek: Klata + Barki + Przedramiona Środa: OFF Czwartek: Plecy + Triceps + Przedramiona Piątek: Nogi + Przedramiona Sobota: OFF Niedziela: OFF Poniedziałek: Plecy 1. Drążek szeroko nachwyt 4s 2

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1242 Data: 2010-03-07 19:09:16 Liczba szacunów: 0
  • plan 4 dniowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek: Plecy + Biceps + Przedramiona Wtorek: Klata + Barki + Przedramiona Środa: OFF Czwartek: Plecy + Triceps + Przedramiona Piątek: Nogi + Przedramiona Sobota: OFF Niedziela: OFF Poniedziałek: Plecy 1. Drążek szeroko nachwyt 4s Tutaj prędzej widziałbym 5 serii, niż w nastepnym ćwiczeniu. 2. Wiosłowanie sztanga 5s 3. MC 3s dodaj s

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1242 Data: 2010-03-11 21:48:19 Liczba szacunów: 0
  • trening do sprawdzenia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ej serji 20 sek. ciągłego napiecia) TRICEPS : -wyciskanie francuskie sztangi w lezeniu 3 serie po 12-8 powt -prostowanie ramienia ze sztangielka w opadzie 3 serie po 10 powt -pompki w podporze tyłem 3 serie po max czwartek PLECY+KAPTURY 1.PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE)5x10 2.PRZNOSZENIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ5x10 3.P

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 716 Data: 2007-06-24 19:37:26 Liczba szacunów: 0
  • Masa-trening dzielony

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    10-cio minutowa rozgrzewka (bieg + ćwiczenia rozciagające) 1.Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch), 2.Prostowanie nóg na maszynie w siadzie-(czworogłowe ud), 3.Martwy ciąg na prostych nogach -(dwugłowe ud), 4.Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej(klatka), 5.Wyciskanie sztangi zza karku w siadzie-(naramienne), 6.Unoszenie szt

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 8138 Data: 2007-01-31 23:41:19 Liczba szacunów: 0
  • Biorę się za siebie na 100proc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A to co robię nie jest FBW ? Bo w końcu pracuje całe ciało ... Tylko w moim systemie tygodnia dnia to musiałbym podzielić na górę ciała i na dół. albo jakoś poprzeplatać. Bo jedynie mam 2 dni wolne na trening tak jak pisałem praca praca wolne wolne praca praca ..... i tak na przemian 2 dni roboty i 2 dni wolnego. Znalazłem coś takiego myślę że będ

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3198 Data: 2015-03-02 15:31:30 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzieki. Chciałem sie jeszcze zapytac czy moze, byc 2 razy triceps i biceps w tygodniu? Jezeli nie to dostosuje sie do tamtego planu. 1)Poniedziałem - Klatka + Triceps + Brzuch KLATKA PIERSIOWA: -Wyciskanie na kszesłach prosto* 4serie -- 10,10,9,9 -Wyciskanie na krzesłach nogi wyżej * 4serie -- 10,10,9,9 -Rozpietki na prostej* 4serie -- 10,10,9,9

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1012 Data: 2008-06-10 14:47:59 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli tak bedzie dobrze? 1)Poniedziałek - Barki + Biceps + Brzuch BARKI: -Wyciskanie z za głowy~~4serie -- 10,9,8,8 -Unoszenie sztangielek bokiem w górę~~4serie -- 10,10,9,9 -Unoszenie sztangielek bokiem w górę w opadzie tulowia~~4serie -- 10,10,9,9 BICEPS: -Sztangielkami stojąc~~4serie -- 10,10,9 -Modlitewnik sztangielka~~4serie -- 10,10,10 BRZUCH

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1012 Data: 2008-06-10 17:08:45 Liczba szacunów: 0
  • Trening Strong

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Poniedziałek Nogi 5s Przysiady za sztangą na karku (10,8,8,4,2pow) 4s Wyprosty nóg na maszynie (10-12) 4s Przysiady ze sztangą z przodu (6-8) 4s Uginanie podudzi na maszynie stojąc jednonóż (8-10) 4s Wspiećia na palce jednonóż- w ręce sztangielka (12-15) Brzuch 4s Unoszenie nóg w zwisie na drązku (20-30) 4s Skłony na rzymskej z obciążeniem- ciężar

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 6516 Data: 2006-01-15 01:08:19 Liczba szacunów: 0
  • hollywoorp / No to zaczynamy i więcej nie przerywamy

    Post
    Trening dla początkujących

    ciąganie nachwytem 4xmax 3. Prostowanie nóg na maszynie i odwrotne 2x3x10 4. wyciskanie sztangi na ławce 4x10 5. wyciskanie drążka wyciągu górnego 4x10 6. modlitewnik 3x10 7. pompki tyłem 3xmax 8. wyciskanie sztangielek 3x10 9. unoszenie kolan do klatki 3x10 10. spięcia brzucha 3x10 Staram się zmieścić z samym treningiem w 1h (nie licząc rozgrzewki

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 556 Data: 2012-07-29 14:42:54 Liczba szacunów: 0
  • Split, partia 2x tydzień do oceny/korekt

    Post
    Trening dla początkujących

    ziomlogos, dzięki, zostanę mniej więcej przy tym, ale soga daję. Poprzedni post pisany w pośpiechu, więc jest trochę zmian: CZWARTEK Klatka+barki+triceps (trening ciężki) Klatka = 8 serii Wyciskanie hantli płasko z rotacją 12/10/8 Wyciskanie sztangi skos 10/10/10 Rozpiętki 10/10 Barki = 6 serii Arnoldki 15/12/10 Unoszenie hantli bokiem w opadzie 15

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1160 Data: 2010-03-21 22:02:07 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT Ocena :)

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    c 6x MAX Brzuch: - unoszenia nóg 4x - spięcia 4x WTOREK: Klatka: - wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 5x8 - wyciskanie hantli na skosie 4x10 - rozpiętki na skosie 2x10-12 - pompki na poręczach 2x MAX Biceps: - uginania ze sztangą stojąc 4x10 - uginania ramion z hantlami młotkowo 3x10 - uginania na modlitewniku 3x12 CZWARTEK: Barki: - żołnierskie

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1980 Data: 2013-06-22 12:11:08 Liczba szacunów: 0
  • trening na mase - proszę o ocenę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    to moge zrobic tak że bedzie 9 serii ale co trening bede robił pompki tyłem z obciążeniem albo francuskie wyciskanie sztangą ? Zmieniony przez - soki87 w dniu 2006-03-26 14:37:17

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 838 Data: 2006-03-26 14:27:48 Liczba szacunów: 0
  • DT Redukcja i droga po wymarzona sylwetke.

    Post
    Ladies SFD

    z rade utrzymać) Trening B. A. Martwy ciąg B1. Wyciskanie sztangi stojąc B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem C1. wypady C2. uginanie nóg leząc D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń Po treningu 20min aerobów. Niestety nie mam możliwości wykonania C2 z treningu A, czy mogę zamienić te ćwiczenie na podciąganie k

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2338 Data: 2015-06-16 23:33:38 Liczba szacunów: 0
  • Scooooooby // Sila z masa mile widziana // nowy plan i foty str. 5

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzien 1 Pierwszy dzien treningowy za mna, ponizej cwiczenia ktore wykonalem: -Lawka plasko 5x60/70/74/75/77,5kg -Wioslowanie sztanga 5x50/60/67,5/70/72,5kg -Drazek do klatki 5x57,5/60/62,5/65kg -Unoszenie gryfu lamanego (biceps) 10x27 8x30 + waga gryfu -Pompki tylem o laweczke 15 12+5kg 10+10kg 8+15kg -Brzuszki 35-25-20 W kazdym

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 4890 Data: 2013-03-04 22:05:14 Liczba szacunów: 0
  • Scooooooby // Sila z masa mile widziana // nowy plan i foty str. 5

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzien 22 Trening -Przysiady 5x45/60/67,5/75/77,5kg -Lawka plasko 5x67,5/76/78/80kg / 4x82kg -Rozpietki 12x13kg / 10x14,25kg / 10x15,25kg + gryfiki -Wioslowanie sztanga 5x60/69/71/72,5/74kg -Drazek do klatki 5x62/65/67/69kg -Unoszenie sztangi lamanej (biceps) 10x31kg / 8x33,5kg + gryf lamany -Pompki tylem o laweczke 15x0 / 12x10kg / 10x15kg / 8x17,5

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 4890 Data: 2013-03-25 23:04:08 Liczba szacunów: 0
  • Scooooooby // Sila z masa mile widziana // nowy plan i foty str. 5

    Post
    Trening dla początkujących

    lo moje plany%-) Leci juz trzeci tydzien bez silowni, reka ma sie coraz lepiej, wczoraj nawet wykonalem pare pompek na probe i mimo, iz bol nadal doskwiera, bylem w stanie te pompki zrobic (tydzien wczesniej nie bylo mowy). Jestem dobrej mysli, moja domowa rehabilitacja przynosi efekty, wiec plan lotu do Polski do dobrego ortopedy odkladam na razie

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 4890 Data: 2013-04-18 19:43:25 Liczba szacunów: 0
  • Zaklad - 100 pompek !

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zrobilem 24 max :( ( ale do 30 dochodze ale teraz juz od pierwszej pompki " ciezko mi szlo " ) i 18 w podporze... kurde 16 tyg 100 pompek - jest to do wykonania ? pierwsze schody w umysle mi sie zaczely ;] . a i dzieki , ze mi odpowiadasz :]... SENSEI ;D.

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 14628 Data: 2005-04-20 13:16:28 Liczba szacunów: 0
  • Zaklad - 100 pompek !

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    uj maxa. Rob to co masz w planie, za 4 tyg relacjonujesz i dostajesz nowy plan. Dodam ze na ostatnim treningu w 4-tym tygodniu (w piatek) robisz rozgrzewke i walisz do oporu pompki (sprawdzian) i wpisujesz ile zrobiles - uczciwych! Odpoczywasz 10 min i jedziesz drugi raz do oporu. Podasz mi wtedy te dwa wyniki. Czyli widzimy sie 20-05-2005r - z

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 14628 Data: 2005-04-20 16:39:21 Liczba szacunów: 0