SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Boks - Trening wytrzymałościowo-siłowy

    Post
    Sztuki Walki

    na wytrzymałość powinny wystarczyć jeśli do tego dołożysz 3 treningi boksu i bieganie. W obwodach staraj się wykorzystywać ćwiczenia pylometryczne żeby poprawić dynamikę, np. pompki z klaśnięciem. Zostaw sobie przynajmniej jeden dzień gdzie w ogóle nie będziesz trenował żeby twoje ciało się zregenerowało. PS. Zapraszam: http://www.sfd.pl/Co_Ci%C4%9

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1904 Data: 2012-02-11 19:42:56 Liczba szacunów: 0
  • Boks - Trening wytrzymałościowo-siłowy

    Post
    Sztuki Walki

    Przecież odwrotne pompki są na wiele mięsni

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1904 Data: 2012-02-11 23:00:13 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    ok to jeszcze raz - dużo pozmieniałem Środa: PLECY ŚCIĄGANIE DRĄŻKA WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) MARTWY CIĄG TRICEPS PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 729 Data: 2008-11-11 14:41:13 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o ocene planu i wskazowki

    Post
    Trening dla początkujących

    rążka na bramie (do ud, że tak powiem- na motyla) 12/10/8/6 Wyciskanie sztangi na płaskiej wąskim uchwytem 12/10/8/6 Wyciskanie francuskie sztangi leżąc 12/10/8/6 (mogą być pompki na poręczach) Wypychanie w dół na bramie (nie mam pomysłu jak to inaczej ująć) 12/10/8/6 Ściąganie linek w dół na bramie 12/10/8/6 Czwartek Nogi + Brzuch Przysiady

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 478 Data: 2009-03-19 22:22:06 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition!/ lilith

    Post
    Ladies SFD

    szny jak piszą %-)%-) jedyne co zrobiłam bez przerwy to situpy, reszta na raty thrusters po 25,20,15,10 .... MC po 15,10,na końcu już ledwo po 5... ale najgorsze okazały się pompki :)) to była niekończąca się opowieść, pot kapał, k*rwy leciały, zaczełam od 20 a konczyłam dobijając po 1 czy 2 %-) polecam |-) + aero do pełnej godziny MISKA 120/60/1

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3053 Data: 2013-04-26 22:45:36 Liczba szacunów: 0
  • 3x karate + siłka - za duże obiążenie - pomoc!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Z tym FBW nie za bardzo rozumiem... A jakbym wyrzucił ten brzuch i pompki z planu oraz zmniejszył powtórzenia w pozostałych ćwiczeniach do 8 to będzie OK? Zmieniony przez - rycerz-88 w dniu 2009-03-15 20:54:34

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 957 Data: 2009-03-15 20:34:33 Liczba szacunów: 0
  • 3x karate + siłka - za duże obiążenie - pomoc!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Masz za mały staż na trening dzielony. W FBW chodzi o to że na każdym treningu wykonujesz podstawowe ćwiczenia np: Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 3s Plecy: Wiosłowanie sztanga 3s Klatka: Wyciskanie sztangi na skosie 3s Barki: Wyciskanie sztangi z za glowy 2s Biceps: Uginanie ramion ze sztanga 2s Triceps: Wyciskanie sztangi wasko 2s I robisz

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 957 Data: 2009-03-15 21:36:20 Liczba szacunów: 0
  • 3 dniowy HST, początkujący. Proszę o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    A takie FBW może być? ABA, BAB A Nogi: Przysiady ze sztangą 3s Klatka: Wyciskanie hantli na skosie 3s Plecy: Wiosłowanie sztangą 3s Barki: Wyciskanie zza karku stojąc 2s Triceps: Wyciskanie francuskie hantlem 2s Biceps: Uginanie ramion ze sztanga podchwytem 2s B Nogi: Marwy Ciąg 3s Nogi: Wykroki 3s Klatka: Wyciskanie sztangi płasko 3s Pl

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 927 Data: 2011-08-25 13:46:28 Liczba szacunów: 0
  • PLAN DO SPRAWDZENIA !!!!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    owym, 3. podciąganie na drążku, 4. wysokie ciągi ang. high pulls, 5. wiosłowanie pół-sztangą jednorącz, 6. wiosłowanie sztangą oburącz, 7. rwanie siłowe, 8. pompki na pierścieniach, 9. wspinaczka po linie, 10. wybicia na nożyce, 11. zarzuty siłowe. Im więcej czasu poświęcasz na IZOLACJĘ, czyli: MASZYNY do ćwiczenia nóg, ram

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 507 Data: 2011-09-20 20:52:38 Liczba szacunów: 0
  • Dieta + plan treningowy w domowych warunkach

    Post
    Trening w domu

    yle. Jednak według mnie powinieneś skupić się na trudniejszych ćwiczeniach. Obciążenia stosować nie musisz jeśli nie chcesz. Jest dużo filmów na temat tego jak utrudnić sobie pompki lub podciąganie. Najlepiej jakbyś wybrał parę ćwiczeń ogólnorozwojowych. Przysiady na jednej nodze lub sprinty pod górkę, podciąganie, dipy, unoszenie nóg w zwisie. Są

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 487 Data: 2014-04-12 19:20:50 Liczba szacunów: 0
  • konkretne pytanie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zymska 12 12 12 4s x 8p aeroby: 40 min piatek: ramiona: sztanga / sztangielki zza plecow 12 10 8 co to? arnoldki: 12 10 8 podciaganie sztangi do brody: 12 10 8 unoszenie sztangielek rekami na boki: 12 10 8 triceps: pompki na poreczach 3x opor francuski: 12 10 8 sciaganie linek w dol 12 10 8 brzuch: cokolwiek 25 25 25 25 aeroby: 40 min

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 849 Data: 2007-06-07 16:05:50 Liczba szacunów: 0
  • do oceny - trening średniozaawansowany

    Post
    Trening w domu

    1.pompki na taboretach 10-12 powtórzeń 2.podciąganie na drążku ok 10 powtórzeń - podchwyt, 5x2 - nachwyt 3.Spięcia brzucha 25 powtórzeń 4.Unoszenie wyprostowanych nóg, leżąc na plecach 15 powtórzeń 5.hantel 7kg - biceps 15-20 powtórzeń 6.przysiady z obciążeniem - plecak(książki + hantel 7kg)20 powtórzeń 7.wspięcia na palce jednonóż 10 powtórzeń na

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1089 Data: 2008-12-30 12:19:26 Liczba szacunów: 0
  • 89 KG - redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zacznij od przysiadów, potem pompki zwykłe i pod skosem, następnie tyłem, na koniec brzuszki. spójrz do działu "trening w domowych warunkach". Nie biegaj na czczo, a po posiłku. i co znaczy, że odżywiasz się zdrowo? Wklej przykładowy dzień z diety. papierosy zwalniają opróżnianie żołądka, więc hamują apetyt. Mają także wpływ na produkcję

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 798 Data: 2009-07-30 13:13:19 Liczba szacunów: 0
  • boks + kick

    Post
    Scena MMA i K-1

    Brzuszki i pompki zostaw na koniec treningu. Wasz czytelnik forum ...

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2384 Data: 2002-07-09 16:01:00 Liczba szacunów: 0
  • Plan: MASA, 3 dni, do korekty

    Post
    Trening dla początkujących

    ok, skorygowalem, zmienilem uklad na: I)klatka + tric II)plecy + bic III)nogi +czworoglowy+ barki -------------------------------------------- DZIEN I: klatka+triceps -------------------------------------------- 1. - wyciskanie sztangi na lawce prostej 4 serie 12,10,8,6 powt. 2. - wyciskanie sztangi na lawce skosnej glowa w gore 4 serie 12,1

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 984 Data: 2008-02-04 21:33:19 Liczba szacunów: 0
  • Davka/Dziennik/Masa + Siła

    Post
    Trening dla początkujących

    bartek wez sie ostro za triceps i za barki bo widze ze biceps masz wiekszy niz barki patrzac na te zdjecie sobie pompki zaczełem robic 4 serie po 10 powturzen - wg mnie zbedne jesli wczoraj cwiczyles a zreszta co ci da te 10 powtorzen? jak bedziesz mial czas to napisz do mnie na gadu ok?

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 5303 Data: 2008-02-02 22:45:51 Liczba szacunów: 0
  • Bardzo proszę o pomoc z planem redukcyjnym

    Post
    Trening dla początkujących

    Planem pojade takim: 1. Poniedziałek Przysiad 3s 5 RDL 3s 5 Klatka plaska sztanga 3s 5 Wiosło 3s 5 Żołnierskie 3s 5 Drążek 3s 5 w neutralnym ulozeniu rak Biceps 3s 5 mlotki Brzuch 3s 20 spiecia 30min biegu po 2. Środa Hack-przysiad 3s 10 Unoszenie tułowia do góry na ławce (grzbiet) 3s 10 Skos sztangielki klatka 3s 10 Wioslo sztangielki 3s 10 Barki

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1713 Data: 2011-09-13 14:55:36 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - prosba o sprawdzenie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    lub brame (swietne wedlug mnie cwiczenie) Triceps: - wyciskanie prostym gryfem w waskim uchwycie 3S 12,10,8 - wyciskanie francuskie lamanym gryfem (do czola) 3S 12,10,8 - pompki na poręczach 3S 10,10,10 (1 tydzien) natomiast 2 tydzien wjazdy 3S 10,10,10 - dobicie na atlasie 3S 10,10,10 Tutaj również za duzo, moim zdaniem wystarczylyby 4 serie

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1037 Data: 2007-06-24 14:40:43 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Manzanares

    Post
    Ladies SFD

    Obli ok :-)) .Dziekuje .W ogole to dziekuje wszystkim za zyczenia };-).Bull ja to widze troszke inaczej ;-) TRENING z wczoraj tj 02.04 CYKL 1 1 TYDZIEN - DZIEN 2 rozgrzewka 4 x thrustersy interwał 20sek/10sek 2 min 5 x pompka + 5 x invert row 4 x interwał 20sek/10sek 2 min przerwy i powtórzyć O ile trening testowy byl

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 11082 Data: 2013-04-03 21:17:15 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Manzanares

    Post
    Ladies SFD

    seria 2 i 3 / Ostatnia seria mnie zmiazdzyla 2b. uginanie ramion leząc czachołamacz x 12 tempo 20X0 20 kg pierwsza seria 20 kg seria 2 i 3 tu cos doloze ,ale niewiele 2c. pompki odwrotne x 25 tempo 10X0 pierwsza i druga seria ok ,trzecia juz na raty 3a. Uginanie ramion młotkowe x 6 pierwsza seria 6 kg /2 i 3 - 7 kg na lape sprobuje choc z k

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 11082 Data: 2013-05-08 16:53:12 Liczba szacunów: 0