SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Koktajle kaloryczne. Czy dobre ?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    i DAJ TUTAJ SKOS W GOORE I JAKO DRUGIE CWICZENIE 12,10,8,8 POWTOORZEN triceps -wyciskanie francuskie leżąc i siedząc DAJ TYLKO JEDNO, MOZE BYC SIEDZAC, 12,10,10,8 POWTOORZEN -pompki odwrotne 10-12 POWTOORZEN, DAJ OBCIĄZENIE NA KOLANA JAK BEDZIE ZA LEKKO 4 SERIE Środa plecy tutaj mam dwa ćwiczenia ale nie wiem jak je opisać znalazłem je w atlasie s

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 5221 Data: 2004-07-10 18:05:47 Liczba szacunów: 0
  • jakieś poprawki?

    Post
    Trening dla początkujących

    en wicisk na ławce,wolne ciężary zawsze się lepiej spiszą niż maszyny ćwiczenie izolowane jak rozpiętki z reguły daje się na koniec. triceps: zamiast trzeciego ćwiczenia daj pompki w podporze nogi: przysiad wykroczny jako drugi plecy: zamiast ściągania na maszynie podciąganie na drążku. Jak nie masz drążka to rób to nieszczęsne ściąganie ale pomyś

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 561 Data: 2009-07-08 17:38:39 Liczba szacunów: 0
  • TRENING DO OCENY :) Spece niech sie wypowiedzą

    Post
    Trening w domu

    Ja nie widzę potrzeby trenowania nóg. Nie chce być jakimś kulturystą tylko normalnie dobrze zbudowanym chłopem. Nie znam się na żadnym "split". Przykładowy split na mase: Poniedziałek: Klatka: - Wyciskanie sztangi plasko 10<8<6=6 - Wyciskanie sztangielek na lawce skośnej 10=10=10=10 - Rozpietki na lawce skośnej 12=12<10=10 Tricep

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 806 Data: 2010-10-07 09:01:09 Liczba szacunów: 0
  • jak sie bronic przed wiekszym i silniejszym

    Post
    Sztuki Walki

    b2iw wiekszosc twoich znajomych pewnie cwiczy w warunkach domowych, brzuszki, pompki, drazek nie sadze by znalazala sie chodz jedna osoba co tak maxa odpuszcza cwiczenia czy to basen czy inny sport. Druga sprawa aby stac sie naprawde napakowanym trzeba dbac o diete, brac odzywki, regularnie cwiczyc. Kto ma na to czas? Kto ma na to pieniadze? Ludzie

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-05 09:53:09 Liczba szacunów: 0
  • Dieta + trening do sprawdzenia

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    . iel trenujesz ? Jeśli masa to tez unikaj zadużo izolowanych ćwiczeń a na bica dałeś uginanie na modlitewniku i w podporze o kolano to są ćwiczenia izolowane triceps wyrzudziłbym wycisaknie wąsko dał w to miejscie te wyciskanie francuskie sztangi a na 2 ćwiczenie pompki w podporze tyłem .Jeśli chcesz mase to dieta skromna daj nadwyżke kaloryczną.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 813 Data: 2013-09-20 12:14:41 Liczba szacunów: 0
  • Dieta + trening do sprawdzenia

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dałbym fbw jeśli to faktycznie powrót po długiej przerwie :) a masa dobrze rośnie na tym typie trneingu .. nadwyżka taka bo jestes ketomorfikiem tak? Ale pisałeś że zapotrzebwoanie 3100 a zrzut z diety nawet do tej liczby nie dochodzi .. Patrz to mój plan : A-B-A Plan A 1.Martwy ciąg 2.Przysiady ze sztangą 3.Wyciskanie sztangi na ławce płąskiej 4

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 813 Data: 2013-09-20 12:42:02 Liczba szacunów: 0
  • rzeźba---> coś nowego a niby to samo

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    klata, plecy 1. Pompki na poręczach RAMPA 5 2. Podciąganie na drążku RAMPA 5 3a. Wyciskanie hantli głową w górę 3-4s 8-10p 3b. Wiosłowanie sztangą nachwytem 3-4s 8-10p 4a. Rozpiętki z linkami dolnych wyciągów leżąc płasko 3s 12-15p 4b. Face pull 3s 12-15p 5. MDS: Szrugsy poziome / skośne 45st / stojąc 3s 8-10p 6a. Uginanie nadgarstków podchwytem 3

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 697 Data: 2012-04-13 11:36:16 Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłę - 8msc stażu

    Post
    Trening dla początkujących

    A może coś takiego? A Wyciskanie na ławeczce poziomej 5x5 (klata, tric) Wyciskanie siedziąc przodem lub żołnierskie 5x5 (barki) MC 5x5 (plecy, nogi) Uginanie ze sztangą łamaną 5x5 (bic) B Wyciskanie skos 5x5 ( klata, barki, w sumie tric tez) Wiosłowanie 5x5 (plecy, bic troche) Przysiad 5x5 (nogi) Wyciskanie francuskie sztangi 5x5 (tric) cz

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1075 Data: 2012-04-01 12:43:38 Liczba szacunów: 0
  • PLAN DO OCENY MASA MASA !!

    Post
    Trening dla początkujących

    odatni 12/10/8 -krzyżowanie linek wyciągu górnego 10/10/10 triceps: -prostowanie na wyciągu górnym 12/10/8 -wyciskanie francuskie sztangi szeroko na ławce poziomej 10/8/8/6 -pompki w podporze tyłem 3x max wtorek:Plecy+Biceps Plecy: -ściąganie wyciągu górnego do klatki 10/8/6 -ściąganie wyciągu górnego do karku 10/8/6 -wiosłowanie sztanga nachwytem

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1372 Data: 2010-01-21 14:54:57 Liczba szacunów: 0
  • PLAN DO OCENY MASA MASA !!

    Post
    Trening dla początkujących

    wąski uchwyt jest na triceps hahahah :D nie słuchaj adamura, bredzi :D ćwiczysz 2 lata więc stanowczo powinno ci to wchodzić bajkowo, nie masz linek hmmm Klatka: -pompki na porenczach 10/8/6 (nachyl sie do przodu :D ) -wyciskanie poziomo 12/10/8/6 -rozpiętki skos 12/10/8 -wyciskanie sztangi skos 10/8/6

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1372 Data: 2010-01-23 11:58:28 Liczba szacunów: 0
  • Niezadowalające efekty czyli "małe dużę mięśnie" i plan treningowy

    Post
    Trening w domu

    NICA RĄK. http://img40.imageshack.us/i/p1090325b.jpg/ CO ROBIĆ?? PUNCHER To jaki trening wykonywać ?? pomożesz mi w go opracowaniu?? Ten co mam teraz zmieniałem już 5 razy i dalej wiadomo jakie są efekty.. mam tylko *hantle 12 kg *ławeczkę *ekspander + mogę robić pompki - przysiady z plecakiem Zmieniony przez - Oskar71 w dniu 2011-04-13 15:46:21

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2072 Data: 2011-04-13 15:40:25 Liczba szacunów: 0
  • Niezadowalające efekty czyli "małe dużę mięśnie" i plan treningowy

    Post
    Trening w domu

    ków (szrugsy)? 11. Wiosłowanie sztangielką , też nie wiem 12. Wyprosty tułowia na ławeczce , raczej nie wykonalne na mojej ławeczce , ale coś pokombinuje. 13. Wypchnięcia nóg ? w sensie że w górę?? Te pompki z nogami wyżej robić z plecakiem?? i jakie ćwiczenia na nogi Oo , przysiady z plecakiem? Zmieniony przez - Oskar71 w dniu 2011-04-13 18:21:23

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2072 Data: 2011-04-13 18:18:50 Liczba szacunów: 0
  • FBW czy SPLIT?? o to jest pytanie

    Post
    Trening dla początkujących

    PONIEDZIAŁEK Klatka 1. WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 3x10 2.WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ 3x10 1.POMPKI NA PORĘCZACH 2x max 2. WYCISKANIE “FRANCUSKIE” 3x10 sie wkleiło przez przypadek sory :)) Zmieniony przez - Krzychu_84 w dniu 2012-03-29 15:26:43

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1142 Data: 2012-03-29 15:25:52 Liczba szacunów: 0
  • Zakręcona, Plan treningowy pomoc w uporządkowaniu

    Post
    Trening dla początkujących

    PUSH Przysiady 3 x 10 ZAMIENNIE Z WYKROKAMI Wypychanie nogi w tył na wyciągu/na suwnicy leżąc 3x12 5kg/70kg ZAMIENNIE Z HIP THRUST Wyciskanie na ławeczce leżąc 3x10 20kg ZAMIENNIE Z HANTLAMI NA SKOSIE Wyciskanie sztangielek siedząc 3x12 4kg ZAMIENNIE Z WYCISKANIEM ŻOŁNIERSKIM Pompki w podporze tyłem3x8-10 FRANCUZ PULL Rumuński martwy ciąg: 3x10

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 599 Data: 2016-04-15 22:31:57 Liczba szacunów: 1
  • chyba trzeba cos waywalic ale co

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    mianstronnie stojac prosto wywal 12/10/8/8 6.podciaganie sztangi wzdluz tułowia 12/10/8/8 jak chcesz to daj ale maks 3 serie Triceps 1.pąpki na poreczach 4x max pąpki hehe pompki mogą być 2.wyciskanie francuskie lezac na ławce prostej 12/10/8/8 ok 3.wyciag górny w dół w uchwycie linowym stojac 12/10/8/8 wywal 4.wąskie wyciskanie sztangi 12/10/8

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 703 Data: 2007-02-19 08:39:26 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc w stworzeniu diety i planu ćwiczeń.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    więc zostanie jakieś 40 minut czystego ćwiczenia. Bieganie o tej porze jest kiepskie, jakie ćwiczenie porponujecie? Najlepiej w domu... A jeżeli chodzi o ćwiczenia siłowe, to pompki, brzuszki, przysiady... Słyszałem o różnych porpozycjach typu kaloryfer na brzuchu w 4 tygodnie. Takie ćwiczenia mogą być ciekawe, i choć tłuszcz i tak narazie będize p

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1306 Data: 2006-12-28 22:46:14 Liczba szacunów: 0
  • plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    10,9,8 wyciskanie hantli na skosie ustawionym na max kont nachylenia: 10,10,8,8 prostowanie sztangielki w opadzie: 10,10,10 wyciskanie na prostej wąskim nachwytem: 10, 8 pompki na triceps z obciążeniem na nogach: 10,10,8 Z klatki wywal te wyciskanie sztangi na skosie i na koniec daj rozpiętki prostowanie sztangielki ? masz siłe pewnie ;] tak

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1516 Data: 2008-04-08 21:10:48 Liczba szacunów: 0
  • plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    szy Np jak masz klatke barki tric cięższy wycisk płasko 12/10/8 wycisk skos 12/10/8 barki wycisk hantle 12/10/8 unoszenie bokie 10/10/10 tric prostowanie na wyciągu 12/10/8 pompki w podporze tyłem 10/10/10 lżejszy wycisk hantle płaska 12/10 rozpiętki 10/10 barki podciąganie sztangi wzdłóż tułowia 10/10/10 tric francuz leżąc 12/10/8 Masz trening

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1516 Data: 2008-04-09 22:51:57 Liczba szacunów: 0
  • Split korekta

    Post
    Trening dla początkujących

    : Push press/Wycisk stojac Przysiad WL + izolacja na triceps,lydy Taka podstawa, rozszerzenie: Push press/wycisk stojac Przysiad Split squat/wykroki chodzone WL/porecze Wycisk skos sztangielki/sztanga + tricepsy,lydy (trice np. pompki odwrotne z dodatkowym obciazeniem na udach, francuz kombinowany ; lydy : wspiecia siedzac jednonoz, stojac obunoz)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 931 Data: 2011-09-28 17:53:13 Liczba szacunów: 0
  • Split korekta

    Post
    Trening dla początkujących

    PH (barki, nogi, klatka, triceps, łydki) - Push press 4x8-6 - przysiad 4x12-6 - wykroki 3x10 - wycisk płasko 4x12-6 - wycisk skos góra 3x10-8 - francuz jednorącz w siadzie/pompki w podporze tyłem 4x12-10 - wspięcia na palcach 3x15 PL (plecy, barki, biceps, brzuch, przedramię) - martwy ciąg 5x8-6 - wiosłowanie w oparciu o ławkę skośną/podciąganie 3x

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 931 Data: 2011-09-28 18:14:35 Liczba szacunów: 0