SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Gdy na dworze wicher wieje każdy w SPAMie dupsko grzeje! %)

    Post
    Trening w domu

    Racja, w ogóle sporo mitów narosło wokół treningu w domu, że to nic niewarte pompki brzuszki itp., a bez sprzętu też idzie ciało nieźle styrać

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-16 22:05:25 Liczba szacunów: 0
  • Gdy na dworze wicher wieje każdy w SPAMie dupsko grzeje! %)

    Post
    Trening w domu

    Ja robię ponad pół treningu na mrozie: plyometryka (pistolety podparte z wyskokiem zamiennie z wskokiem jednonóż na schód), potem podciąganie, pompki na jednej i wiosłowanie dzisiaj poszło pierwszy raz (mam priorytet na plecy bo średnio wyglądają). W domu pistolety i babka. Ale w piątek odpuściłem, tak ścięło mrozem, że się zniechęciłem

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-05 21:08:43 Liczba szacunów: 0
  • Gdy na dworze wicher wieje każdy w SPAMie dupsko grzeje! %)

    Post
    Trening w domu

    To cw J z lafaya jest tego ni dodalem:-), tak to pseudo pompki w staniu na rekach tylko ze podkulone nogi trzymasz na jakiejs podporce w tym przypadku jest to parapet. Cialo do podloza jest pod katem ok 45 st Zmieniony przez - gsmt w dniu 2012-02-19 11:20:11

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-19 11:17:50 Liczba szacunów: 0
  • Gdy na dworze wicher wieje każdy w SPAMie dupsko grzeje! %)

    Post
    Trening w domu

    Czytalem gdzies ostatnio, ze by utrzymac dany miesien potrzeba obciazenia, na jakim sie trenuje. W cwiczeniach z masa ciala by utrzymac miesnie wystarczy znalezc drzewo do podciagania, a pompki jakies przysiady itd. robi sie bez sprzetu.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-23 22:34:34 Liczba szacunów: 0
  • Gdy na dworze wicher wieje każdy w SPAMie dupsko grzeje! %)

    Post
    Trening w domu

    gsmt świetna ta strona dołączę :-) dokładnie jak wyżej sprawdź ćwiczenia i określ które najlepiej wchodzi :-D Jak dla mnie pompki tyłem :-))

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-06 15:49:24 Liczba szacunów: 0
  • Gdy na dworze wicher wieje każdy w SPAMie dupsko grzeje! %)

    Post
    Trening w domu

    a może pompki na 1 ręce na 2 krzesłach z klaśnięciem? %-) DobreImie haha zacnie Cie tamten gość nazwał :-D

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-06 18:13:20 Liczba szacunów: 0
  • TEST NIESPONSOROWANY MARYLINNN SZUKA MASY :)

    Post
    Odżywki i suplementy

    GI + BARKI 1. przysiad 5x100 /3x120kg/1x140(nie udane)3x120/5x100 2.4glowe maszyna 4x12 3.2glowe maszyna 4x12 4.łydki stojac 3x15 5.lydki maszyna skos 4x12 6. suwnica 3x10 7 pompki na rekach 3x 8 8.tzw arnoldki 3x10 14kg 9. unoszenie hantli bok 3x8 10kg tez mega nogi zrobione jestem zadowolony SUPLEMENTACJA rano:5g cm3 + 10g flexit drink przed tre

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 13639 Data: 2013-03-23 13:43:47 Liczba szacunów: 0
  • [FIT PRZEMIANA] żeleś

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    ony trening boksu i bjj Oczywiście odbiło się to kosztem trenigów na siłowni Jedyne co zrobiłem mały test z podciągania i dipów: -podciąganie siłowe nachwyt 1 seria MAX 24 -pompki na poręczach 1 seria MAX 33 O ile w podciąganiu to nienajgorszy wynik w dipach mogło a nawet powinno być zdecydowanie lepiej zobaczymy jak będzie na konic DIETA /SFD/I

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 7472 Data: 2016-04-02 11:05:02 Liczba szacunów: 0
  • [FIT PRZEMIANA] żeleś

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    /SFD/Images/2016/5/10/e168ed8c0de54ae3b3cff10745b26b0a.png 10.05.2016 DZIEŃ TRENINGOWY TRENING Wtorek Push: 1. Pompki na poręczach 5s 4-6 2. Wyciskanie sztangi stojąc z wybiciem nóg 4s 4-6 3. Wyciskanie hantli głową w górę 4s 6-8 4. Wyciskanie wąsko na ławce płaskiej 4s 6-8 5. Francuz sztangą leżąc 4s 6-8 NIE miałem czasu ani siły na areoby :-

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 7472 Data: 2016-05-10 19:32:23 Liczba szacunów: 0
  • [FIT PRZEMIANA] żeleś

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    /SFD/Images/2016/5/19/09ba5b0f7fa844ff99e3968025f571ba.png 19.052016 TRENING : ramiona/barki A1. Wyciskanie hantli siedząc 3x6 odpoczynek 10 s A2. Unoszenie ramion siedząc 3x12 odpoczynek 10 s A3. Unoszenie ramion z linkami wyciągu 3x25 odpoczynek 2 minuty B1. Pompki na poręczach lub wyciskanie wąsko 3x6 odpoczyne

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 7472 Data: 2016-05-19 20:38:25 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o radę w sprawie żywienia.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    do bicepsu, jednakże obie ręce na raz się zginają (12x) + przy pełnym (8kg) obciążeniu w oparciu kolanem i ręką o łóżko zginanie jednej ręki 12x. x4 - czwarte ćwiczenie: a'la pompki z rękami na krzesłach i nogami na ziemi, gdzie liczyło się jak najniższe zejście + przysiady (po 12 razy każde w 4 seriach). Zakończeniem były kaptury z opuszczaniem si

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2031 Data: 2010-05-13 13:10:51 Liczba szacunów: 0
  • ćwiczenia w domu na redukcję

    Post
    Ladies SFD

    stawiam się na spektakularne i szybkie efekty. Ale chętnie poznam rady i się do nich zastosuję. Co do tych 3 kg hantli - ja chyba mam strasznie słabe ręce. W życiu ani jednej pompki nie zrobiłam, ani jeden raz się nie podciągnęłam na drążku ( = próbowałam, ale się nie udało:( ). Kiedyś wzięłam do ręki sztangielki 5 kg, to na wzięciu do ręki się sko

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 3119 Data: 2013-05-22 08:40:55 Liczba szacunów: 0
  • maślor / Dziennik - Rosnę więc jestem %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    35-40-45-50 (10-8-6-4 powt) > 3) martwy ciąg 4 serie- 50-60-70-80 (10-8-6-4 powt) > Triceps > 1) wycisk wąski na ławeczce płasko- 30-35-40-45 (10-8-6-4 powt) > 2) pompki w podporze tyłem* * - ćw. nie wykonane. komentarz: > Plecy > 1) o serie za duzo! ale zle nie bylo, tylko druga seria marna ciut. > 2) ciężko to idzie, momenta

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-09 18:43:03 Liczba szacunów: 0
  • maślor / Dziennik - Rosnę więc jestem %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    -40-50-60 (10-8-6-4 powt) > 3) martwy ciąg 4 serie- 60-80-100-116 (10-8-6-4 powt) > Triceps > 1) wycisk wąski na ławeczce płasko- 30-35-40-45 (10-8-6-4 powt) > 2) pompki w podporze tyłem- 5-10-15-20 (10-8-6-4 powt) komentarz: > Plecy > 1) ciężko ciężko na tym drążku 65cm.. ale poszło planowo. znów to cholerne szybkie tętno bardzo

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-01 02:55:38 Liczba szacunów: 0
  • Mariusz Raczycki - powrót na scenę

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Wczoraj off Dziś KLATKA PLECY 1. Wyciskanie sztanga ławka pozioma 60kg/15 80kg/12 100kg/10 110kg/10 120kg/10/10/10/10 2a. Pompki poręcze 10/10 cc 9/9/9 7kg 2b. Drążek 5x8 3a. Wyciskanie hantle skos góra 30kg/12 35kg/12 40kg/12 45kg/10/10 3b. Wiosłowanie podchwyt 60kg/12 80kg/10 90kg/10 100kg/8/8 4a. Brama 4x20 4b. Hammer siedząc neutral 15/15

    Odpowiedzi: 1567 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-14 18:41:36 Liczba szacunów: 0
  • Mariusz Raczycki - powrót na scenę

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Jeszcze dziś musiałem zrobić trening mixujac klatę z plecami bo trenuje z koleżanką a jej cały trening klaty nie potrzebny i już od następnego razu będzie u mnie planowo a jej lekko przerobie plan;-) KLATKA PLECY 1. Skos góra sztanga 60kg/12 80kg/12 90kg/10 100kg/8 110kg/8 115kg/8 2a. Hammer z góry ściąganie do klatki szeroko 5x20-10 do 75kg na st

    Odpowiedzi: 1567 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-26 18:14:02 Liczba szacunów: 0
  • Mariusz Raczycki - powrót na scenę

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    A dzisiaj 113.8%-) 12h w robocie to rano trening a później drugie Cardio KLATKA BICEPS 1. Wyciskanie sztangi skos gora 20kg/20 50kg/15 70kg/12 90kg/10 100kg/8 110kg/8 120kg/8 130kg/7 chyba życiowa forma na skosie 2 regresy 115kg/10 100kg/12 2. Hammer siedząc skos góra 5x12-10 do 45kg na stronę i jeden regres na 40kg/12 3a. Pompki porecze 5x10cc 3b.

    Odpowiedzi: 1567 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-11 13:03:24 Liczba szacunów: 0
  • Mariusz Raczycki - powrót na scenę

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    KLATKA PLECY 1. Wyciskanie sztangi leżąc 60/10 80/8 100/8 112.5/6 122.5/6 132.5/6 142.5/6 127.5/11 112.5/14 2a. Pompki porecze 12/cc 4x12kg/10 12/cc 2b. Hammer szeroki nachwyt 5x15-10 do 70kg strona 3a. Hammer skos gora 5x8 3b. Hammer siedząc przyciaganie szeroki nachwyt 5x12-8 3c. Narciarz 5x15-12 4a. Brama 3x15 4b. Ściganie raczek w bramie 3x15

    Odpowiedzi: 1567 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-12 17:01:29 Liczba szacunów: 0
  • Mariusz Raczycki - powrót na scenę

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    KLATKA PLECY 1. Wyciskanie sztangi lawka pozioma rampa 6 50kg/15 70kg/12 90kg/10 110kg/8 120kg/6 130kg/ 140kg/6 147.5kg/5.5 brakło pary%-) ale startowałem od 135 na 6 z waga ponad 4kg wieksza i jestem na dobrym plusie jeszcze nie rozwalony%-) 2a. Pompki porecze cc/10 guma/10 guma +2.5/10 guma +5/10 guma +7.5/10 2b. Hammer szeroki nachwyt 5x15-8 do

    Odpowiedzi: 1567 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-29 18:00:10 Liczba szacunów: 0
  • Mariusz Raczycki - powrót na scenę

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Mlody odstawiony do dziadka Ja z ojcem dogadałem sie ze wyskocze w pracy na 2h na silke bo plazowej pogody nie ma i tylko rejsy z mariny dzis i koncze szybka klate i 20 minut cardio KLATKA 1a. Rozpietki skos wolny koncentryk (5sek) 4x15-12 1b. Wyciskanie hantli skos wolny ekscentryk (5sek) 4x12 2. Pompki porecze cc/10 5kg/10 10kg/10 15kg/10 20kg/

    Odpowiedzi: 1567 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-14 13:37:58 Liczba szacunów: 0