SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    ehh miałem nadzieje że napiszecie ze pompki ;D dobra nagram wiosło Ide na łorkałt

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-19 14:27:39 Liczba szacunów: 0
  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    Konowator dzieki;-) Today's workout Squat 5x5 72kg (+1) WL 5x5 52,5kg (tylko +0,5) Wiosło 5x5 52kg (+2) odwrotne pompki 3x8 23kg (+1) wznosy nóg w zwisie 3x16 (+1powt) stare ale zayebiste: http://www.youtube.com/watch?v=IJf5qyoQIEU

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-30 18:10:21 Liczba szacunów: 0
  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    bie z 100x5%-) ale przeciez to nie wyścig... Jutro ide na jakąś szczepionke po której podobno nie można praktyczie ruszyc reką wiec dzisiaj zrobiłem na szybko dwa cwiczenia z jutrzejszego treningu WL 5x5 56,5kg Odwrotne pompki 3x8 29kg Pozdro koksy mam nadzieje ze jak najszybciej naprawią mi tego neta, obiecuje nadrobic zaległości niedługo;-)

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-19 23:25:10 Liczba szacunów: 0
  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    Przeciwko tężcowi. Kiedyś poszedłem na jakąś szczepionke a potem zrobiłem trening trica i spuchnął mi na kilka dni, a dodatkowo kumple mówili że łapa boli po tej szczepionce to wolałem WL i pompki zrobic przed nią. MC ujdzie?%-)

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-21 20:21:03 Liczba szacunów: 0
  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    DOMSów ale nic z tego. Czwórki, posladkowe a nawet przywodziciele bolą. Ale z drugiej strony fajnie jest znów odczuc DOMSy, bo od kiedy zacząłem 5x5 to raz tylko miałem%-) Zastanawiam sie czy całkowicie odpuścic dzisiejszy trening czy zrobic go bez siadów. Czyli tylko WL wiosło i odwrotne pompki Zmieniony przez - vixen3 w dniu 2011-12-29 12:07:44

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-29 11:47:58 Liczba szacunów: 0
  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    ło tak źle WL 5x5 58kg (+0,5) Tutaj lipa straszna. W 3 serii poszły 3 powtórzenia, w 4 przyspieszyłem tempo + troche mobilizacji i poszło 5 powt, a w ostatniej 4 powt Wiosło 5x5 58kg (+1) Odwrotne pompki miało byc 3x8 33kg (+2) pierwsza seria zgodnie z planem, druga 4,5powt, trzecia 3,5powt Zmieniony przez - vixen3 w dniu 2011-12-31 15:09:07

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-31 15:00:35 Liczba szacunów: 0
  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    maxwell No szczególnie fajnie sie siady robiło. Wreszcie nie musiałem zdejmowac sztangi ze stojaków do wl robiąc niemalże dd zdejmując sztange, tylko elegancko od razu sztanga ułożona w prawidłowym miejscu. Pompki na poręczach też mi sie spodobały. Tata mi to spawał z takich metalowych kątowników (chyba tak to sie nazywa) o przekroju kwadratu do te

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-07 22:19:01 Liczba szacunów: 0
  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    a czemu superserie miały by być złe? że za mały staż? nie wydaje mi się... vix czujesz coś klatę robiąc te zwykłe pompki?

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-30 16:13:27 Liczba szacunów: 0
  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    Tren pleców dla mnie ok :P.Dobrze wykonane pompki dają lepsze efekty niż zwykły wl :P

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-30 17:12:34 Liczba szacunów: 0
  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    Pompki nie zastapia wl , a wl nie zastapi pompek , tyle :P . Tren ok , czemu teraz obciazenia nie piszesz ?

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-30 20:38:01 Liczba szacunów: 0
  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    nie widzieć kilku osób żeby uwierzyć. W pływaniu na plecach ruch nóg jest przecież identyczny, chyba że ja chvjowo pływam;) warunki mają duży wpływ na wynik, no a jeszcze byłeś napewno grubiej ubrany więc i to mogło dodać kilka sekund:) czemu pompki na pięściach? jeśli w celu utwardzania to poczytaj - http://www.fight24.pl/art-mity-utwardzania/

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-02 18:07:53 Liczba szacunów: 0
  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    Pływanie - nie moja opinia, tak tylko mi się przypomniało. Sam nie potrafię zweryfikowac. Pompki na pięściach nie ze względu na jakies wzmacnianie kości czy coś tylko poprostu robiąc na pięściach jest trudniej z tego względu ze zwiększa się zakres ruchu (zauważ że przy pompkach na pięściach dochodzi Ci ok 10cm dłuższy ruch) i jest wieksze rozciągni

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-02 18:14:30 Liczba szacunów: 0
  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    a ja staram się mocno spiąć prostowniki ,dół i daje to efekty ;) pompki na pięściach z dociążeniem potrafią porobić dobrze klate :D

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-03 18:05:46 Liczba szacunów: 0
  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    enia w opadzie i bokiem to miałem już wcześniej w planie i jak widac wcześniej nie pomogła;) Cokta U mnie już też ból ustąpił tylko boje się że wróci jak jutro będe robił np pompki na poręczach. Porządnie się rozgrzeje i zobaczymy Poczes Zawsze miałem respekt do takich ludzi;-) widze że nastała moda na leczenie barków metodą wodyna%-) Janusz Póki

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-13 16:19:47 Liczba szacunów: 0
  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    Poczes Dzięki;-) starałem się Sidex Odwrotne pompki (czyli pompk w podporze tyłem) robiłem podczas 5x5 z obciążeniem. Aktualnie robie bez obciążenia bardziej skupiając się na pompie. Głównie tricepsy tu pracują, ale klatka i przedni akton barków też dostają. Film z pompek jest np. na stronie 53 http://www.sfd.pl/vixen3_%2F_Trzeba_w_ko%C5%84cu_ruszy

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-17 14:42:20 Liczba szacunów: 0
  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    ie planem. Oprócz tego wrzucam bieganie 2x w tygodniu. Przypominam nowy plan A Przysiady tylne 4s Mcnpn 2s Wiosło sztngielką 3s WL 3s MP 3s Ss Podciąganie podchwytem/odwrotne pompki 2s +brzuch B Thrusters 3-4s Podciaganie nachwytem 5s MC 5s Dipsy 4s szrugsy 2s Ss Uginanie z supinacją + francuz 2s +łydy POWODZENIA WAM CHŁOPAKI I DO ZOBACZENIA W MAJ

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-13 16:11:35 Liczba szacunów: 0
  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    lichutko :/ wyciskanie sztangielek w siadzie 3x12 8kg zamiennie za MP, barki słabe fchooj 2x Superseria podciąganie podchwyt (szerokośc ramion, gruby drążek) 2x max odwrotne pompki 2x8 33,5kg wznosy nóg 2s 'świece' 2s Czwórki naqrwiały nieźle przy siadach i nie zrobiłem ostatniej serii, ale reszta siadów zgodnie z planem. Nawet jak kładłem talerz

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-16 21:04:38 Liczba szacunów: 0
  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    W ogóle jakiś dziwny masz ten plan. Po co pompki klasyczne jak są dipsy? Po WL zaraz MP, przecież to drugie będzie wymęczone po wcześniejszym, jak już coś to MP na samym początku przed siadem. Zarzuty i inne dyrdymały też nie wiadomo po co, przecież Ty nie Darek dwu-tru-boista%-) Przysiad z wyskokiem, co to ma zbudować niby? Giga-serie Wodyna to są

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-19 09:05:27 Liczba szacunów: 0
  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    janusz polecam;-) dzisiejszy trening B MC rampa 5 52/62/72/82/92 drążek średnim nachwytem Total=30 +crossfit (5 obwodów) 10x Thrusters 8x pompki z klaśnięciem 13x mountain climbers Crossfit poszedł dużo bardziej lajtowo niz ten który miałem na poprzednim workout'cie więc dołoże następnym razem jakieś brzuszki do każdego obwodu. W podciąganiu zauw

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-26 21:55:37 Liczba szacunów: 0
  • vixen3 / Trzeba w końcu ruszyc z miejsca

    Post
    Trening dla początkujących

    owym a z dowolnym bujaniem technicznym;-) Wczorajszy trening Siady rampa 5 50/60/70/80kg drążek średnim nachwytem (cienki drążek) Total=31 odzwyczaiłem sie od pracy na cienkim drążku i teraz już mi lepiej technicznie idzie na grubym%-) tak źle i tak nie dobrze +crossfit: 7x hang clean and press 12x burpees 10x pompki 6 obwodów zaraz wpadną filmy

    Odpowiedzi: 1959 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-01 12:26:25 Liczba szacunów: 0