SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Dziennik motywacyjny START

    Post
    Ladies SFD

    Trening na dziś:       1) Zakroki        12×11kg na noge      12×11kg       12×11kg           2) Przysiady klasyczne ze sztangą        8×49kg        8×49kg        8×49kg               4) wejście na ławkę z hantlami(wys.ławki 45cm.)        12×11kg        12×11kg        12×11kg            5) wznosy z opadu-tutaj zrobiłam jako ćwiczenie na barki      

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-10 20:07:07 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik motywacyjny START

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejszy trening był super,oczy zalane miałam potem:-D Trening na dziś:        1) Zakroki         12×12kg na noge       12×12kg        12×12kg            2) Przysiady klasyczne ze sztangą         9×50kg         9×50kg         9×50kg                 4) wejście na ławkę z hantlami(wys.ławki 45cm.)         12×12kg         12×12kg         12×12kg    

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-16 16:43:08 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik motywacyjny START

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejszy trening był super,oczy zalane miałam potem:-D Trening na dziś:        1) Zakroki         12×12kg na noge       12×12kg        12×12kg            2) Przysiady klasyczne ze sztangą         9×50kg         9×50kg         9×50kg                 4) wejście na ławkę z hantlami(wys.ławki 45cm.)         12×12kg         12×12kg         12×12kg    

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-16 22:10:01 Liczba szacunów: 0
  • na domowo

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Cóż. Moge Ci podać mój plan jakim ja ćwicze w domu od 1 miecha (przynosi mi bardzo dobre rezultaty). Więc Poniedziałek: Klatka (priorytet) + triceps 1.Pompki z nogami u góry 5x12 2.Pompki płaskie 5x12 3.Przenoszenie sztangielki 5x12 4.Rozpiętki 5x12 5.Pompki w podporze tyłem 5 x12 Środa: Plecy + biceps + przedramie 1.Podciąganie podchwytem 3xmax 2.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 698 Data: 2005-09-08 18:46:35 Liczba szacunów: 0
  • Pompki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ą rewelacyjne co potwierdzi zawartość dużej liczby postó na sfd - od tego trzeba było zacząć :). A jak je robić żeby faktycznie "pompowały". Przedmówca zaproponował pompki na 3 taboretach i to jest podstawa - schodzić klatką jak najniżej podobnie do wyciskania chantlami. Ustawienie rąk prostopadle do tułowia - nie kombinować łokciami i ni

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2841 Data: 2004-06-27 23:21:22 Liczba szacunów: 0
  • DT Kasandra 2014

    Post
    Ladies SFD

    jacks, boxing shuffle,skip A. Dzień pierwszy 1a. wyciskanie sztangielek skos 7kg 12,12,10 1b. wiosłowanie sztangielkami w opadzie tułowia (bez piłki) 5 kg 3 x12 2a. pompki (bez piłki) Tutaj wykonalam pompki na podwyzszeniu nizszym niz ostatnio. 12,12,10 2b. wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu 3.5kg 3x12 3a. uginanie rami

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 8354 Data: 2014-04-19 11:34:38 Liczba szacunów: 0
  • DT Kasandra 2014

    Post
    Ladies SFD

    ffle,skip A. Dzień pierwszy 1a. wyciskanie sztangielek skos 7kg 12, 8kg 10 , 8kg 8 1b. wiosłowanie sztangielkami w opadzie tułowia (bez piłki) 5 kg 12, 6kg 8, 6kg 8 2a. pompki (bez piłki) Tutaj wykonalam pompki bez podwyzszenia 3 x 7(niestety tylko na tyle mnie bylo stac) 2b. wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu 3.5kg 12, 4kg 5,

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 8354 Data: 2014-04-23 09:19:27 Liczba szacunów: 0
  • DT Kasandra 2014

    Post
    Ladies SFD

    lek skos 8kg 10, 9 ,9 tutaj myslalam,ze jajko zniose.Probowalam ciagnac ten ciezar. 1b. wiosłowanie sztangielkami w opadzie tułowia (bez piłki) 6 kg 12, 7kg 8, 7k 8 2a. pompki (bez piłki) 6, 4.5 ,3.5 ha i tu ja podpatrzylam w filmikach jak Arphiel robi pompki ,to zrozumialam w czym tkwil moj blad.Nie opuszczalam sie w dol,teraz to ryje noch

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 8354 Data: 2014-05-01 22:45:38 Liczba szacunów: 0
  • trening na wakacje

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    moja propozycja: praca 14-22: poniedziałek: TRENING A: POWER CLEAN (zarzut siłowy sztangi z ziemi) 5 x 5 (=> MOC, całościowe ćwiczenie - plecy, nogi; w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu) PRZYSIAD PRZEDNI (front squats) 5 x 8-10 (=> NOGI, częściowo plecy, brzuch) SUMO DEAD LIFT HIGH PULL 5 x 5 (=> PLECY - w szczególności prostowniki grzbie

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2042 Data: 2013-06-19 15:59:56 Liczba szacunów: 0
  • Trening masa do sprawdzenia

    Post
    Trening w domu

    ami 3x -wspięcia na palce 4x20 Barki: -wyciskanie sztangielek 3x 14-12 -podciąganie sztangielek do brody 3x 14-12 -unoszenie hantli na boki w opadzie.3x 14-12 Środa: Klatka: -pompki płasko z obciążeniem na plecach 3x16-14-12 -pompki z nogami na podwyzszeniu z obciążeniem na plecach 3x16-14-12 -wyciskanie Sztangielek płasko 4x 14-12 -rozpiętki płask

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 3712 Data: 2011-11-16 18:01:27 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze pompek ;))

    Post
    Trening w domu

    do wazzup ... no akurat taka wiedze mam tylko pytam was o zdanie .jak chcesz wiedziec to w domu cw fbw 1 zestawowe i pytanie zadałem tylko o same pompki a nie o cały plan.wedłog mnie najlepsze beda : 1 .pompki klasyczne 4s ,2 pompki na taboretach 4 s i 3. pompki z nogami wyzej i pytam sie czy to moze byc wedłog was.! odp juz uzyskałem od anubisa co

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1007 Data: 2011-07-19 17:32:37 Liczba szacunów: 0
  • W dążeniu do perfekcji. DT by PIECHOS

    Post
    Trening dla początkujących

    Wtorek - (piersiowe): 1. WL - 3s 8/12/16powt – regres 65kg/55kg/45kg 2. Wyciskanie sztangielkami na skosie dodatnim – 3s 8/12/16 -regres 17kg/14,5kg/12kg 3. Rozpietki lezac 2s 15powt 9kg 4. Pompki na poreczach 2s 8/8powt http://www.youtube.com/watch?v=wI0D-kgm1fA&feature=youtu.be Proszę o ocenę techniki. Dzisiaj trening ogólnie bardzo ciężk

    Odpowiedzi: 284 Ilość wyświetleń: 15986 Data: 2012-01-03 19:24:53 Liczba szacunów: 0
  • Trening obwodowy

    Post
    Trening w domu

    . 5. Ćwiczenia siłowe, czyli tak jak wcześniej pisałem, A-B, co trening zmiana. I to wygląda tak : Trening siłowy A: -Pompki 25 25 25 -Podciąganie nachwytem 3x MAX -Wąskie pompki 15 15 15 -Szerokie pompki 15 15 15 -Podciąganie podchwytem 3x MAX -Wspinaczka 20x Trening siłowy B: -Przysiad 100 75 50 -Wykroki 100 -Wzniosy łydek stojąc 3x MAX

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1005 Data: 2013-01-31 20:47:44 Liczba szacunów: 0
  • [DT] SM - lato 2014 !

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Poniedziałek (Mięśnie przyciągające: Plecy, bok barków, tył barków, kaptur, biceps): - Podciąganie na drążku z obciążeniem - 4 x 6-8 - zamiana na przyciaganie drążka szerokim chwytem - Wiosłowanie ze sztangą w opadzie - 5 x 5-6 - Podciąganie sztangi do brody wzdłuż tułowia - 4 x 6-8 - Zarzut sztangi na klatkę lub Martwy ciąg - 4 x 6-8 - Uginanie ra

    Odpowiedzi: 459 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-09 14:49:19 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK - MojeImie

    Post
    Trening w domu

    zcze nie ogarnąłem. 20 podciągnięć, czy 40 dipów nie powinno być dla mnie problemem. Wznosy prostych nóg do drążka również. Nie wspominając o przysiadach na jednej nodze, czy pompki w staniu na rękach bez podpórki. To moim zdaniem są podstawy w treningu kalistenicznym. Póki tego nie ogarnę, nie będę robił nic co wymaga większej siły. Dzisiaj zrobił

    Odpowiedzi: 172 Ilość wyświetleń: 11002 Data: 2015-04-20 18:12:46 Liczba szacunów: 0
  • Popuri - Tniemy pod GP FIWE

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    PIĄTEK Trening mega. Duża intensywność, duży klamot jak lubię, lekko ciśnienie przeszkadzało jednak. Brak apetytu każdy posiłek wciśnięty Pompki na poręczach w wersji prawie pionowej dobrze wchodzą, czuć tylko tricepsy i nie potrzeba zakładać dużo ciężaru TRENING Brzuch 1) Wznosy kolan do góry w zwisie na drążku 3 x 20 do bólu 2) Skłony tułow

    Odpowiedzi: 2567 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-06 20:53:34 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG ]aNty-kulturystyka - dziennik

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ś trening tak : rozgrzewka 4 obiegi po 15 ruchów drążek + poręcze wykluczanie zapaśnicze na odważnikach 27kg minuta pracy + podrzut jednorącz odważnikiem 27kg minuta pracy + pompki na hantlach z wiosłem jednorącz w podporze przodem z odważnikami 27kg minuta pracy powtórzone 2x przysiad z wyskokiem w sekwencji : 1+2+3+4+5+6+7 itp aż do 10 w podsko

    Odpowiedzi: 261 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-18 18:11:08 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG ]aNty-kulturystyka - dziennik

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    listenika : drążek + poręcze 4 obiegi po 12-15 ruchów rwanie sztangą 80kg 8x2 wskoki na skrzynię 110cm z talerzem 20kg 8x5 push press 90kg x3 + wskoki na skrzynię 140cm x3 x5 pompki w staniu na rękach 3x8 naprzemienne wstępy na step minuta pracy + plyo pompki (podłoga+step 1 do 1) 30 sekund pracy x4 scyzoryki, rozciąganie dieta: dziś wyjdą 2 posiłk

    Odpowiedzi: 261 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-20 18:08:09 Liczba szacunów: 1
  • Popuri - Tniemy pod GP FIWE

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    kg 3. Unoszenie hantli do boku RAMPA 8 10 kg 4. Wyciskanie sztangi wąsko 4 x 10 60 kg 5. Prostowanie przedramion na wyciągu górnym 4 x 12 40 kg 6. Deska 4 x 30 + 1 minuta x pompki + szwedzkie + burpees https://youtu.be/eHeUTMQAiew /SFD/2017/1/17/8a1b836a3f6b495fbfac3dc9b383fac2.jpg 1.SAŁATKA 150 g fety + 50 g wędzonego boczku /SFD/2017/1/17/d840

    Odpowiedzi: 2567 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-16 22:24:31 Liczba szacunów: 0
  • Popuri - Tniemy pod GP FIWE

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    e, ale już podoba mi się ten system http://www.iv.pl/images/06050720544545386288.jpg http://www.iv.pl/images/04948631740091958264.jpg Klatka + plecy 1 1. Podciąganie wąsko + pompki na poręczach 4 x 8 2. Sciąganie drążka szeroko w siadzie + Wyciskanie leżąc na ławce skośnej dodatniej 4 x 12-8 40 kg i 75 kg 3. Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce s

    Odpowiedzi: 2567 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-12 16:09:38 Liczba szacunów: 0