SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • proszę o sprawdzenie fbw

    Post
    Trening dla początkujących

    zed glowy 2s Szrugusy sztangą 2s wyrzuc BICEPS: Uginanie ramion ze sztanga 2s TRICEPS: Prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia 2s francuz lezac/wyciskanie wasko/pompki na poreczach PRZEDRAMIĘ: Sztangielki nadchwytem 2s to niepotrzebne ŁYDKI: Wspięcia na palce w staniu ze sztangą 2s B NOGI: Przysiady ze sztangą 3s Prostowanie nóg w sia

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 690 Data: 2008-08-28 08:18:18 Liczba szacunów: 0
  • Szukam Treningu na masę mięśniową 3 dni w tygodniu.

    Post
    Trening dla początkujących

    Znalazłem na sfd taki zestaw treningowy i chciałbym się was zapytać co i jak. 3 x tyg. A/B przemiennie A - przysiad 5x5 - wyciskanie na lawce 5x5 - wioslowanie 5x5 - pompki na poreczach (lub zwykle pompki-lokcie blisko tulowia) 3x max ilosc powt. + lydki lub brzuch 2-3x15-20p B - przysiad 5x5 - wyciskanie w staniu 5x5 - mc(klasyk) 1x5(5

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 789 Data: 2015-06-04 21:16:53 Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy, pomoc w wyborze

    Post
    Trening dla początkujących

    serie Klatka: - wyciskanie w leżeniu - 4 serie Barki:================================================= - military press - 3 serie Biceps:================================================= - uginanie ramion ze sztangą - 3 serie Triceps:================================================= - pompki tyłem - 3 serie - Szrugsy 3 Serie Sobota: Brzuch 3 serie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 677 Data: 2009-10-10 16:04:52 Liczba szacunów: 0
  • A6W + pompki.

    Post
    Trening w domu

    pompki rób przez treningiem brzucha, bo robiąc pompki brzuch też pracuję, i potem po prostu twój brzuch będzie zbytnio zmęczony i trudniej będzie Ci sie wykonywało A6W. A robiąc najpierw pompki, raczej to nie bedzie utrudniało robienia A6W. Swoją drogą A6w to G***o wg mnie :D

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2547 Data: 2011-03-29 22:38:08 Liczba szacunów: 0
  • Duża redukcja, odliczanie od 100kg w dół, 6miesiecy str.39

    Post
    Ladies SFD

    tak: plasko leze na plecach i podnosze nogi, tak? wspiecia-dobrze rozumujesz, dobrze na czyms stanac, np na progu (ja staje na obciaznikach do maszyn) zeby 'czuc' miesnie, pompki-tutaj mam problem bo jest gdzies fajny link do cwiczenia ale znowu go nie moge znalezc (damskie tu sie odradza-najlepiej sie uczyc od razu normalnych), pierwszy stopien

    Odpowiedzi: 409 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-29 16:34:26 Liczba szacunów: 0
  • Duża redukcja, odliczanie od 100kg w dół, 6miesiecy str.39

    Post
    Ladies SFD

    dlaczego mleka masz 240g? możesz tyle? odwrotne pompki spróbuj na 2 krzesłach. Tylko uważaj, żeby sie nie rozjechały :-)Jak znajdę zdjęcia to Ci wkleję. Nie martw się :-)ćwicząc nabierzesz siły i będziesz mogła robić ćwiczenie jak na tutorialu Obli.:-)) O fak, zupełnie mi umknęło, że jest ograniczenie spożywania nabiału! }:-(( Dobrze, że mi o tym

    Odpowiedzi: 409 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-03 21:49:03 Liczba szacunów: 0
  • TEST - RYWALIZACJA >>> OLIMP MASSACRA <<< Pietruch88 vs Skorup pods.str.42-43

    Post
    Odżywki i suplementy

    g, 10x80kg, 8x90kg, 6x100kg 2. wyciskanie sztangielek na ławce (skos - góra): 10x29kg, 7x32kg, 7x32kg 3. wyciskanie sztangi na ławce (skos - dół): 10x70kg, 10x80kg, 6x90kg 4. pompki na poręczach: 12powt, 10powt, 10powt 5. unoszenie sztangi łamanej stojąc: 12x31kg, 10x41kg, 7x51kg, 4x56kg 6. unoszenie sztangielek stojąc (chwyt młotkowy): 9x13kg, 6x1

    Odpowiedzi: 500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-20 22:03:16 Liczba szacunów: 0
  • TEST - RYWALIZACJA >>> OLIMP MASSACRA <<< Pietruch88 vs Skorup pods.str.42-43

    Post
    Odżywki i suplementy

    10,5kg, 6x11,5kg 4. unoszenie sztangielek w opadzie tułowia: 11x11,5kg, 10x11,5kg, 9x13kg 5. francuskie wyciskanie sztangi łamanej leżąc: 14x27kg, 12x32kg, 10x37kg, 8x47kg 6. pompki na poręczach: 12powt, 12powt, 10powt 7. prostowanie ramion na wyciągu: 14x3t, 12x4t, 9x5t (t - talerz, wagi nie znam) obiad kasteta - po cenie detalicznej i przy suger

    Odpowiedzi: 500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-01 00:11:10 Liczba szacunów: 0
  • Pompki

    Post
    Trening w domu

    Tak jak kolega wyżej powiedział za mocno obciąża stawy i najbardziej przy nich pracuje triceps. Jest sporo rodzajów pompek: 1.Pompki z podwyższeniem nóg 2.Pompki na poręczach lub innym stabilnym podwyższeniu 3.Pompki z dłońmi ułożonymi w "diament" 4.Pompki z klaskaniem(Dodatkowo ćwiczą dynamikę i refleks) mam nadzieje ze pomogłem :)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 558 Data: 2014-02-05 14:12:45 Liczba szacunów: 0
  • uginanie i prostowanie ramion w podporze leżąc przodem

    Post
    Trening w domu

    Dzięki, to rzeczywiście pompki na ławeczce :D Przyznam, że wcześniej nie widziałam, żeby ktoś w ten sposób trenował ;) Pompki... to pompki... W związku z tym mam kolejne pytanie. Czy waga i wzrost (ogólnie... budowa) nie powinny być brane pod uwagę? Czy to ma jakiś wpływ przy ćwiczeniach? Jak to działa? Myślę, że drobniejszych nie powinno się oceni

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 19478 Data: 2009-12-03 12:06:32 Liczba szacunów: 0
  • masa, trening domowy

    Post
    Trening dla początkujących

    -pompki klasyczne -pompki klasyczne tyle że inny rodzaj ułożenia dłoni, przy brzuchu -pompki na poręczach (2 krzesełka) -drążek szeroki, wąski podchwyt, nachwyt -przysiady -nogi świeca podnoszenie 30-40cm nad ziemią -brzuszki -sztanga sprzed głowy, zza głowy -sztanga tzn. przedramiona ilosci serii i powtórzeń jakie dać? Zmieniony pr

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 959 Data: 2012-02-12 17:43:34 Liczba szacunów: 0
  • Flacha11/ BLOG - LATO 2008

    Post
    Trening dla początkujących

    24.09.2007r V TRENING (2 Tydzień z 11) Klata: Wyciskanie sztangi na ławeczce płaskiej. 0kg x12, 0kg x8, 0kg x8, 0kg x8, 0kg x8 Rozpietki: 0kg x12 4 serie Przenosenie cieżaru za głowe: 0kg x12, 0kg x8 3 serie Triceps: Wyciskanie francuskie leżąc: 0kg x10 3 serie Pompki wąsko: 3 razy po 0 powtorzen Pompki odwrotne: jedna seria 0 powtorze

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 7092 Data: 2007-09-24 19:34:44 Liczba szacunów: 0
  • Flacha11/ BLOG - LATO 2008

    Post
    Trening dla początkujących

    17.09.2007r VII TRENING (3 Tydzień z 11) Klata: Wyciskanie sztangi na ławeczce płaskiej. 37kg x12, 45kg x8, 50kg x8, 50kg x8, 50kg x8 Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej do szyi 50kg x8 4 serie Rozpietki: 7kg x12 3 serie Triceps: Wyciskanie francuskie leżąc: 21kg x12 3 serie Pompki wąsko: 3 razy po 8 powtorzen Pompki odwrotne: 3 seria

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 7092 Data: 2007-10-01 11:12:38 Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    - 4 serie zasadnicze, chyba też zrezygnuję z tego bo czuję że mi się klata angażuje - wielem że to ćwiczenie wielostawowe. zdecydowanie bardziej wchodzi ściąganie linki albo pompki na maszynie. od 60 do 80 kg poszło pompki na maszynie - fajne izolowane, od 64 do 95 kg. pływanie na plecach - 20 min bez przerwy niebawem nowy plan. cel to delikatna o

    Odpowiedzi: 3810 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-01 09:04:45 Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    ążenia a i tak robię po 20 sztuk. zwalniam ruch maksymalnie ale nie męczy mnie to przy tak małym tonażu:-( 3.Wyprosty ramienia w opadzie tułowia 3 x 12 --> lepiej wchodzi niż pompki. 6; 7,5; 10 kg NARAMIENNE 1.Wznosy sztangielki w leżeniu na boku 4 x 20/15/12/12 --> 7,5; 9; 10; 12 - fajnie czuję środkowy. polecam ćwiczenie 2.Wznosy bokiem siedząc 4

    Odpowiedzi: 3810 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-09 08:18:36 Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    pompki elegancko, niestety u mnie na siłce poręcze są zrobione rzemieślniczo z cienkich profili rur i bardzo niewygodnie się robi pompki dlatego rzadko lecą

    Odpowiedzi: 3810 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-13 09:22:24 Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    zrobiłem bo wiedziała że lecę ile dała fabryka, jako jedyny nie musiałem podawać swojego wyniku na głos. Zasugerowała i to słusznie abym na przyszłość jak już mam wymęczone pompki wziął kilka talerzy i podłożył pod klatę aby ruch był za każdym razem idealny. trochę od siebie - w nawiązaniu do słowa" oszukiwanie" Przy okazji w szatni pogadaliśmy

    Odpowiedzi: 3810 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-04 22:01:28 Liczba szacunów: 1
  • Prośba o pomoc :)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    No to dziś wykonałem ten trening dla sprawdzenia i wyszło mi to tak: -Przysiady 35 40 -Pompki z nogami na taborecie 20 15 -Pompki klasyczne 13 14 -Wiosłowanie hantelkami 5kg 25/20 25/20 -Unoszenie hantelek na boki3kg 20 16 -Naprzemiene uginanie rąk z hantlami 3kg 25 25 -Po

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1695 Data: 2011-11-18 18:29:48 Liczba szacunów: 0
  • vv /dziennik / czas pokaze :>

    Post
    Trening dla początkujących

    3.09 Dzis PlAN A -Przysiad 3s - 47,5kg x12 / 52,5kg x10 / 55kg x8 -Wspiecia w staniu - 40kg -Sciaganie drazka do klatki - 5kafli x12 / 5k + 2,5kg x10 / 5k + 5kg x8 -Wznosy z opadu 2s (odpuscilam..po mc z pon zakwasa mam) -Wyciskanie ławka poziom 3s - 30kg x12 / 32,5kg x10 / 35kg x8 -Wyciskanie sztangi z przodu - 24kg x12 / 26,5kg x10 / 29k

    Odpowiedzi: 728 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-03 19:37:06 Liczba szacunów: 0
  • TRANSFORMACJA, MOTYWACJA 95++

    Post
    Trening dla początkujących

    zerwie 2 miesace temu wrocilem do gry :) Ogolne wyniki ktore byly 2 miesiace temu i teraz :) waga 82 / 88 MC 90 / 120 przysiad tylni 70 / 100 przysiad przedni 70 WL 50 / 67 pompki na poreczach 3 / 8 ( plus 10kg) Wyniki to nie maxy a ciezar roboczy :) Moj plan to 5x5 traktora A przysiad military press MC podciaganie brzuch B przysiad WL wioslo

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2906 Data: 2013-04-22 18:12:50 Liczba szacunów: 0