SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • wcześniej szkieletor, a teraz.... pomożecie się pozbierać???

    Post
    Ladies SFD

    8x17.5kg/ 1x8x17.5kg 3.Ściąganie drażka górnego 1x8x 32kg/ 1x8x 36kg/ 1x8x32kg 4.wypady 1x8x17.5kg/ 1x8x17,5kg/ 1x8x17,5kg 5.uginanie nóg 1x8x18kg / 1x8x22.5kg/ 1x8x27.5kg 6. pompki: 8, 7, 5 Przy MC już powoli chyba zaczynam łapać o co chodzi, i plecy mnie już nie bolą. Nie wiem jak z wyciskaniem stojąc, ale nie jestem w stanie tutaj progresować z

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 14628 Data: 2013-10-01 20:02:52 Liczba szacunów: 0
  • Masa-plan do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    TYLKO KILOGRAMY, KTóRE WAżYSZ, A NIE JAKIE DźWIGASZ!! poniedziałek: wyciskanie HANTELEK na płaskiej - 12, 10, 10, 8 wyciskanie sztangi skos w górę - 3 x 10 rozpiętki - 3 x 12 pompki na poręczach 3 x max prostowanie na wyciągu 3 x 12 środa: przyciąganie drążka 3 x 8 wiosłowanie sztangą 3 x 8 unoszenie ramion łamaną 12, 10, 8 unoszenie hantelek siedz

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 856 Data: 2008-11-18 19:47:15 Liczba szacunów: 0
  • FitMumRocks/6mies.str.12

    Post
    Ladies SFD

    anie drążka do klatki 10x25kg 9x25 10x25 3a. Wykroki ze sztangietkami 10x 25kg 10x25 10x25 ( 10 na każdą nogę) 3b. uginanie nog leżąc 10x30,5 10x30,5 10x30,5 4. pompki 12x Na aero nie starczyło czasu, za to wieczorem było marszobieg 40 min ( 4 min bieg/30s marsz). Tym samym zakończyłam trening nr 1. Czy mogę od poniedziałku rob

    Odpowiedzi: 111 Ilość wyświetleń: 11091 Data: 2014-03-21 23:00:57 Liczba szacunów: 0
  • FitMumRocks/6mies.str.12

    Post
    Ladies SFD

    kg 10x18kg 10x16kg 10x16kg 10x16 kg 15x16kg 15x15 kg C2. uginanie nóg leząc 10x13 10x25kg 10x25,5kg 10x23,5 10x25 8x25,5 10x22kg 10x 23,5 kg 10x23,5kg 15x20kg 15x22 kg D. pompki zrobiłam pózniej w domu x11 x9 x12 x8 Aero było wieczorem, 50 min bieg. Miska: Warzywa: pieczarki, szpinak, ogórek, fasolka szparagowa, papryka Napoje: woda, zielona,

    Odpowiedzi: 111 Ilość wyświetleń: 11091 Data: 2014-05-28 23:01:46 Liczba szacunów: 0
  • FitMumRocks/6mies.str.12

    Post
    Ladies SFD

    5kg 10x20 kg 10x25kg 10x13,9 10x18,9 10x20 10x20 10x12kg 10x16kg 10x20kg C2. uginanie nóg leząc 10x15kgx 10x22 10x27 10x15 10x 10x 22kg 9x27kg 10x13 10x25kg 10x25,5kg D. pompki 12 11 x11 A. film do oceny w poprzednim poście B1. spadek mocy w łapkach. moze za ostro zaczęłam? B2. tu tez spadek mocy. Jak szeroko chwytać drążek? C1. trochę bujał

    Odpowiedzi: 111 Ilość wyświetleń: 11091 Data: 2014-06-07 01:12:36 Liczba szacunów: 0
  • FitMumRocks/6mies.str.12

    Post
    Ladies SFD

    Magda jaki masz teraz rozkład? powiedz mi, co fizjo poiedział w temacie twoich bioder? Pompki sa ok, Mc wstajesz pupa a powinnaś pierw unosić ciało, czyli ciągnij w górę pierw z bioder nie z kolan, one prostują sie w drugiej fazie, słowem po prostu wstawaj mając ciało cały czas proste z kręgosłupem w pozycji neutralnej, przyjmij te pozycje juz jak

    Odpowiedzi: 111 Ilość wyświetleń: 11091 Data: 2014-06-12 11:03:37 Liczba szacunów: 0
  • Ma to ręce i nogi? Plan do oceny.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    owym). Uginaj sztangę podchwytem,później mogą być sztangielki + uginanie nachwytem i młotki które traktuj jako ćwiczenie na ramienny i ramiennopromieniowy. W tricepsie mogą zostać te pompki odwrotne.Zrób sobie 5s x 15 na stałym ciężarze z przerwami nie dłuższymi niż minuta.Oczywiście z obciążeniem.To ćwiczenie charakteryzuje się potężną dźwignią.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1051 Data: 2013-03-09 09:55:32 Liczba szacunów: 0
  • Ma to ręce i nogi? Plan do oceny.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Biceps 1.Uginanie z prostym 2.Uginanie z supinacją 3.Młotki 4a Uginanie nachwytem nadgarstków 4b Uginanie podchwytem Tak zrób. Tricepsy: Jeżeli chcesz miłej odmiany: 1.Ciężki francuz z prostym gryfem za głowę + california press 4*10/max 2.Tate press 4*15 3.Pompki odwrotne 5x15 1 ćwiczenie to w zasadzie seria łączona-taki mini MDS. Robisz 10p francu

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1051 Data: 2013-03-11 14:23:45 Liczba szacunów: 0
  • Ma to ręce i nogi? Plan do oceny.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    m). Uginaj sztangę podchwytem,później mogą być sztangielki + uginanie nachwytem i młotki które traktuj jako ćwiczenie na ramienny i ramiennopromieniowy. W tricepsie mogą zostać te pompki odwrotne.Zrób sobie 5s x 15 na stałym ciężarze z przerwami nie dłuższymi niż minuta.Oczywiście z obciążeniem.To ćwiczenie charakteryzuje się potężną dźwignią.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1051 Data: 2013-03-17 01:40:44 Liczba szacunów: 0
  • KruQ - masa 2017, aktualne foto na str.180

    Post
    Doping

    Dzisiaj łapka poszła i pompowanie pleców: Triceps: 1. Pompki na poręczach z obciążeniem: 12,12,10,10 2. Zgniatacz czaszki: 12,10,8 + drop set 3. Superseria: prostowanie przedramion z liną stojąc (w dół) + wyciąganie przedramionami liny wyciągu z dołu nad głowę: 3x15+15 Biceps: 1. Superseria: modlitewnik + uginanie młotkowe siedząc: 15+15, 12+12, 10

    Odpowiedzi: 1835 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-21 15:18:16 Liczba szacunów: 0
  • KruQ - masa 2017, aktualne foto na str.180

    Post
    Doping

    Dzień 6: PRZERWA Dzień 7: - przysiad klasyczny 5x5 - hak-przysiady 5x5 - wyciskanie żołnierskie 5x5 - unoszenie hantli na boki 5x 18-10 - rozciąganie linek wyciągu 5x 18-10 - pompki na poręczach (triceps) 5x 16-8 Dzień 8: PRZERWA Dieta: Podstawa wygląda w ten sposób. W zależności od potrzeby podbicie kcal będzie następowało przez dokładanie węglowo

    Odpowiedzi: 1835 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-19 14:25:31 Liczba szacunów: 0
  • KruQ - masa 2017, aktualne foto na str.180

    Post
    Doping

    Moc nadal ze mną :-)) Dzisiaj leciało tak: - przysiady 5x5 - hak przysiady 5x5 - wyciskanie żołnierskie 5x5 - unoszenie hantli na boki - unoszenie hantli w opadzie - pompki na poręczach (triceps) Niebieskie leciały tak: 80, 90, 100, 102.5 i 90% maksa dla 5 powtórzeń. Do przysiadów spokojnie 5 albo nawet 7.5% mogłem dołożyć, aż żal było tego nie zro

    Odpowiedzi: 1835 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-24 13:29:33 Liczba szacunów: 0
  • KruQ - masa 2017, aktualne foto na str.180

    Post
    Doping

    trzeba sobie jakoś humor poprawić ;-) organizm wysyłał sygnał a Ty to olałeś miałem tak samo - robiłem pompki na poręczach i coś mnie zakuło - to już był znak że coś się dzieje ja za parę dni wskoczyłem na wyciskanie i przy 180 kg w połowie 3 powtórzenia poszło - dźwięk rozrywanego materiału tylko że u mnie praktycznie żadnego siniaka nie było

    Odpowiedzi: 1835 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-12 10:59:24 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Ranqu - w pogoni za forma

    Post
    Dzienniki Juniorów

    owa wyglada tak (4 obwody + 1 min odpoczynku na obwod ) - Burpees x 10 - podciąganie/ podciąganie z wybiciem z ziemi x 5 - w zwisie na drążku wznosy kolna do klatki x 10 - pompki x 10 - tabata squat x 15 - krótkie sprinty między 2 przedmiotami z dotknięciem ziemi i powrotem ok. 10m x 5 Dzisiaj zrobilem 4 obwody i powiem ze bardzo sie zmeczyle

    Odpowiedzi: 233 Ilość wyświetleń: 18184 Data: 2014-12-11 21:09:47 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Ranqu - w pogoni za forma

    Post
    Dzienniki Juniorów

    m trening z piatku na sobote bo nie mialem asystenta :) - Burpees x 10 - podciąganie/ podciąganie z wybiciem z ziemi x 5 - w zwisie na drążku wznosy kolna do klatki x 10 - pompki x 10 - tabata squat x 15 - krótkie sprinty między 2 przedmiotami z dotknięciem ziemi i powrotem ok. 10m x 5 Dieta - 2 dzien swiat pierogi ruskie = pierogi z grzybami

    Odpowiedzi: 233 Ilość wyświetleń: 18184 Data: 2014-12-27 20:27:37 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Ranqu - w pogoni za forma

    Post
    Dzienniki Juniorów

    lecimy z tematem ;) http://i61.tinypic.com/2ufrgqg.png - Burpees x 10 - podciąganie/ podciąganie z wybiciem z ziemi x 5 - w zwisie na drążku wznosy kolna do klatki x 10 - pompki x 10 - tabata squat x 15 - krótkie sprinty między 2 przedmiotami z dotknięciem ziemi i powrotem ok. 10m x 5 http://i62.tinypic.com/ebam50.png /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3

    Odpowiedzi: 233 Ilość wyświetleń: 18184 Data: 2015-02-19 22:20:11 Liczba szacunów: 0
  • DT - B.B. - Ćpam Sport z ActivLabem. - nowe foty str. 38, 48, 54

    Post
    ActivLab

    Przeczuwałem, żeby skopiować wypiskę bo przy edytowaniu róznie mogło być. Dzięki Paweł,że zrobiłeś porządek, przez ten błąd wysłało się kilka razy... Co do lodów, to widziałem jak na insta/fejsie ludzie wyczekują czy to masła czy to lodów to chciałem spróbować. Ja mogę polecić je, miały duże zbite kawałki masła orzechowego. Masła nie jadłem, nie

    Odpowiedzi: 543 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-22 23:49:55 Liczba szacunów: 0
  • DT - B.B. - Ćpam Sport z ActivLabem. - nowe foty str. 38, 48, 54

    Post
    ActivLab

    Dzień 112. Niedziela 5.07 Dzień nietreningowy, odsypianie poprzednej nocy i ogólnie taki lajtowy dzień. Upał straszny nawet jeśc się nie chcialo za bardzo. Poszliśmy na obiad do Sphinxa,tylko dlatego by już odpocząć i nie stać przy garach wziąłem tą shoarmę (ryż mięso surówki) i powiem,że surówki takie same są w delikatesach centrum, ryż suchy ja

    Odpowiedzi: 543 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-06 23:58:10 Liczba szacunów: 0
  • DT - B.B. - Ćpam Sport z ActivLabem. - nowe foty str. 38, 48, 54

    Post
    ActivLab

    Na 3 fotce jak powiększysz to widać %-) cd. wypiski. Wczoraj. Dieta: 1)Jajecznica,chleb własnej roboty z mąki żytniej +pomidor 2)Placek owsiany (płatki owsiane górskie +4jaja+cynamon+jagody banan +rodzynki+masło orzechowe z wiórkami kokosowymi) 3)Ryż jaśminowy +pierś+ogórek ze skórką+białko jaja+olej sezamowy + fasolka szparagowa 4)Ryż jaśminowy

    Odpowiedzi: 543 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-28 22:41:02 Liczba szacunów: 1
  • DT - B.B. - Ćpam Sport z ActivLabem. - nowe foty str. 38, 48, 54

    Post
    ActivLab

    Dzień 154. Niedziela 16.08 Dzień nietreningowy, cały dzień po za domem,ciężko było z czasem by przygotować posiłki to poszły dwa batoniki High Whey Protein :-) Dieta; 1)Placek owsiany (płatki owsiane górskie +2jaja+cynamon+jabłko+brzoswkinia+śliwki+dzem 100%owoców) 2)Ryż jaśminowy +udka z kurczaka +surówka z kapusty pekińskiej 3)High Whey Protei

    Odpowiedzi: 543 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-18 22:37:15 Liczba szacunów: 0