SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Trening Klatki piersiowej ?

    Post
    Trening dla początkujących

    na klate, 2 na triceps. Po drugie ten twoj wymyslony mix to katastrofa. Jezeli wyciskasz sztangielkami a potem masz sile jeszcze na rozpietki to znaczy ze gowno zrobiles. Wycisnanie sztanga Wyciskanie sztangielek na skosie Rozpietki na skosie Pompki na poreczach lub pompki w tylem albo jakies inne cwiczenie Francuz lezac Tak to powinno wygladac.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1468 Data: 2009-12-20 14:40:10 Liczba szacunów: 0
  • Trening przy kreatynie do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ngielki w siadzie 3 s: 12-10-10 3. UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI W SIADZIE NA ŁAWCE SKOŚNEJ 3s: j/w 4. PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC PODCHWYTEM J/W 5. Uginanie ze sztangą na modlitewniku 2-3s 12-15p 6. pompki na poreczach w wersji na triceps 4x10p 7. Uginanie nadgarstków podchwytem 3s 12-15p 8. Uginanie nadgarstków nachwytem 3s 12-15p

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 708 Data: 2011-08-23 20:34:51 Liczba szacunów: 0
  • Andy walczy, czyli prośba o pomoc w redukcji

    Post
    Ladies SFD

    do klatki szeroko z nachwytem 15kg 20kg C1. wypady 2x4g 2x4kg (trochę się obawiałam ze względu na kolana, ale było ok - nic nie boli) C2. uginanie nóg leząc 15kg 20kg D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 7 po 20 min bieżni - 2.72 km i miska z dziś: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/7194747c1fc948c38050b457d33d4d2c.png Zmieniony przez - ania

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 6517 Data: 2013-03-12 21:11:28 Liczba szacunów: 0
  • Andy walczy, czyli prośba o pomoc w redukcji

    Post
    Ladies SFD

    tojąc 15x12,5kg 12x15kg B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 15x20kg 12x25kg C1. wypady 15x 2x5kg 15x 2x6kg C2. uginanie nóg leząc 15x20kg 15x25kg D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 8męskich (osttania była już resztką sił) i po - 25 min (w tym 5 min cool down) biezni - 3.98 km no i micha: /ObrazkiSFD/zdjeciaSF

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 6517 Data: 2013-03-16 20:03:07 Liczba szacunów: 0
  • Andy walczy, czyli prośba o pomoc w redukcji

    Post
    Ladies SFD

    sztangi stojąc 12x15 10x17.5 B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 12x30kg 12x30kg C1. wypady 12x6kg 12x6kg C2. uginanie nóg leząc 12x25kg 12x30kg D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 8 + 25 min bieg (w tym 5 min cool down) - 4.1 km dziś był dzień aero - bieg na bieżni - 50 min (w tym 5 cool down) - 8.32 km. a ju

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 6517 Data: 2013-04-10 22:06:20 Liczba szacunów: 0
  • Andy walczy, czyli prośba o pomoc w redukcji

    Post
    Ladies SFD

    skanie sztangi stojąc 10 x 15/17.5/17.5 B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 10x 25/30/30 C1. wypady 10x 6/7/7 C2. uginanie nóg leząc 10x 25/30/30 D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 7 bieżnia 25 min (w tym 5 min cool down) - 4.09 km i miska: warzywa: pekinska, pomidor, rzodkiew, seler naciowy, cebula płyny: w

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 6517 Data: 2013-04-13 20:27:04 Liczba szacunów: 0
  • Andy walczy, czyli prośba o pomoc w redukcji

    Post
    Ladies SFD

    skanie sztangi stojąc 8 x 17.5/17.5/20 B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 8x 25/30 6x35 C1. wypady 8x 7/7/8 C2. uginanie nóg leząc 8x 25/30 5x35 D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 8 + 25 min bieżni - 4.19 km środa - aero - jogging - 10.22 km w 1h03min56s czwartek Trening A. 09.05.2013 A. Przysiad ze sztanga

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 6517 Data: 2013-05-09 20:48:57 Liczba szacunów: 0
  • Mightiest self

    Post
    Trening dla początkujących

    25.06.2013 - Klatka 1. Chest dips 6xcc/6x5/3x10+3xnegatyw Siły jak na lekarstwo, ale nawet 3 serie z kijową techniką wystarczyły mi, aby wstępnie rozpruć klatkę. Zostawiam te pompki jako ćwiczenie, które zada klatce pierwszy cios i wyczuli klatkę na coraz mocniejsze bodźce w kolejnych. http://www.youtube.com/watch?v=6E-xwaV0egU&feature=youtu.be 2.

    Odpowiedzi: 1122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-25 21:29:24 Liczba szacunów: 0
  • Mightiest self

    Post
    Trening dla początkujących

    rfly było już dużo lepiej, ale barkowa maszyna do przeszkadzania w treningu się załączyła – po dropie miałem bary mocniej spompowane niż klatę… Wkurviłem się i zacząłem robić pompki: najpierw na sztandze łamanej, potem na ławce (w obu wersjach nogi niżej niż góra), a na koniec na ziemi. Starałem się schodzić w dół poprzez ściągnięcie łopatek i wyka

    Odpowiedzi: 1122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-09 21:14:07 Liczba szacunów: 0
  • Mightiest self

    Post
    Trening dla początkujących

    W związku z dyskusją o skuteczności diety zbilansowanej przypomniałem sobie, że na początku redukcji sam takową stosowałem. Przejrzałem dziennik i porównałem spadek wagi i obwodu pasa na przestrzeni całej redukcji (reszta wymiarów albo stała w miejscu, albo delikatnie leciała w dół niezależnie od diety, więc pozwoliłem sobie ich już nie uwzględniać

    Odpowiedzi: 1122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-26 14:26:54 Liczba szacunów: 0
  • Mightiest self

    Post
    Trening dla początkujących

    8/12x23+12x23/6x28+6x28 Uginanie lepiej niż ostatnio, francuza ledwo co czułem, więc zrobiłem sobie jeszcze w ostatniej serii parę powt. wąskiego wycisku, co by nie brakowało pompki. 6. Uginanie ramienia ze sztangielką jednorącz+prostowanie na wyc. górnym 30x5+15x3 szt./25x6+15x4 szt./15x8+10x5 szt. Wszystko nabite jak należy, bic oczywiście z zapa

    Odpowiedzi: 1122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-05 15:40:36 Liczba szacunów: 0
  • Mightiest self

    Post
    Trening dla początkujących

    22.10.2013 – Push 1. Dipsy klatkowe 5xcc/5xcc/5xcc/5xcc 4xcc/4xcc/4xcc/4xcc/4xcc/4xcc 5xcc/5xcc/5xcc 5xcc/5xcc/8xcc Dwie pierwsze serie powolne i kontrolowane ruchy, ostatnia szybkie ¾ ruchu na dogrzanie klaty przed wyciskaniem. Wszystkie czułem pięknie. 2. Wyciskanie sztangi leżąc RP 8->90%->80%->70% 8x50/12x45/16x40/12x35 8x55/8x50/12x45/12x40 8x

    Odpowiedzi: 1122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-22 21:09:25 Liczba szacunów: 0
  • Mightiest self

    Post
    Trening dla początkujących

    26.10.2013 – Push Wszystkie partie „pchające” miałem zregenerowane, więc dorzuciłem sobie jeszcze jeden push w tym tygodniu, jako że planu na przyszły tydzień mi to nie zakłóci. 1. Dipsy klatkowe 5xcc/5xcc/5xcc/5xcc 4xcc/4xcc/4xcc/4xcc/4xcc/4xcc 5xcc/5xcc/5xcc 5xcc/5xcc/8xcc 5xcc/5xcc/4xcc/6xcc Mocna rozgrzewka. 2. Wyciskanie sztangi leżąc RP 8->90

    Odpowiedzi: 1122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-26 16:16:45 Liczba szacunów: 0
  • Mightiest self

    Post
    Trening dla początkujących

    nie trollować Jw. Pisać szczerze. I tak do takich wypowiedzi podchodzę ze stosownym (DLAŃ %-)%-)) dystansem. Wiem, że bf jest spory, a kroczenie w stronę "masywności" to dla mnie dość ryzykowne przedsięwzięcie. Jest niebo lepiej jak w okresie masowania z antkiem, ale i tak jescze długa droga przed Tobą. Ważne by utrzymać ten bf który teraz masz. Mi

    Odpowiedzi: 1122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-23 13:49:26 Liczba szacunów: 0
  • Mightiest self

    Post
    Trening dla początkujących

    30.11.2013 – Trzeci tydzień GVT - ramiona 1. Pompki na poręczach+uginanie ramion ze sztangielkami na skosie 45 st. 10 superserii 5xcc+10x6/5xcc+10x6/5xcc+10x6/5xcc+10x6/5xcc+10x6/5xcc+10x6=5/5xcc+10x5/5xcc+10x5/5xcc+10x5/5xcc+10x5 6xcc+8x6/6xcc+8x6/6xcc+8x6/5xcc+8x6/5xcc+8x6/5xcc+8x6/5xcc+8x6/4xcc+8x6/4xcc+8x6/4xcc+8x6 6xcc+6x8/6xcc+6x8/6xcc+6x8/6

    Odpowiedzi: 1122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-30 14:35:18 Liczba szacunów: 0
  • Mightiest self

    Post
    Trening dla początkujących

    22.02.2014 – DT 1. WL 5x5 50/57,5/60/65/70 (3x5, 1x4 + regres 9x60) 3x75/5x70/5x65/5x60/5x55/10x50 Na samym dole ruchu mocno dawały się odczuć bóle bicepsów i ramiennych po wczorajszym treningu. Łatwo będzie ten problem rozwiązać. http://www.youtube.com/watch?v=zPUc64ALf54&feature=youtu.be 2. Wyciskanie sztangielek na skosie 5x8 13/16/18/20/20 (+r

    Odpowiedzi: 1122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-22 13:09:23 Liczba szacunów: 0
  • Mightiest self

    Post
    Trening dla początkujących

    angi szeroko wzdłuż tułowia+podciąganie sztangi do klatki w opadzie 8x(8+8) 2. Wyciskanie sztangielek chwytem neutralnym 6x15 3. dips+podciąganie wąskim podchwytem 6x(5+3) 4. pompki w podporze tyłem+młotki 5x(8+6) Zakresy zgadzają się z proponowanymi przez Ciebie (poza ćwiczeniami z ciężarem ciała, ale to już wynik tego, że za silny w nich nie jest

    Odpowiedzi: 1122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-07 13:07:14 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    skanie sztangi sprzed głowy 20-18-16 Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 20-18-16 Unoszenie ramion w przód ze sztangą 10-8-6 Wzniosy boczne w opadzie tułowia 20-18-16 Triceps: pompki 10-10-10 wyciskanie francuskie leżąc 10-8-6 pompki w podporze tyłem 10-8-6 z obciążeniami oczywiście Sobota: Klatka: WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 10-1

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 1714 Data: 2013-04-21 14:45:51 Liczba szacunów: 0
  • prosba o ocene planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Wcześniej nie miałem planu ogólnie wykonywałem ćwiczenia tj.wyciskanie sztangi,pompki pompki w podporze tyłem itp.Teraz wziąłem się na poważnie za ćwiczenia i ułożyłem plan To zmienić coś czy ćwiczyć tym planem?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 528 Data: 2009-03-09 13:23:38 Liczba szacunów: 0
  • Zastuj

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    brytus,w jednym z postow podal ze mozna robic act w domu. niewiem czym zastapic punkt 7 bo nie mam jak sie podciagac i co to jest expander??nie wiem jeszcze czy moge ten trening robic jak mam dobrac sobie obciazenie i ilosc powtorzen bo zalezy mi na dobrej 3 tygodniowej regeneracji.pomozcie mi jeszcze z tym 1.Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na pl

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 3657 Data: 2003-06-09 12:07:03 Liczba szacunów: 0