SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • FBW - pomóżcie doprecyzować mój plan, bym mógł wreszcie prawidłowo ćwiczyć.

    Post
    Trening dla początkujących

    tak,jak juz sam jestes tego swiadom-postepy ogranicza obciazenie,ktorym dysponujesz(no i w pewien sposob sztangielki-zamiast sztangi) co do planu gdzie przedzialy powtorzen? rownie dobrze moglbys podac sam uklad cwiczen. za duzo wyciskan(w stosunku do ruchow pull) za duza objetosc dla bic/tric Pompki tylem z nogami na podwyższeniu NAJGORSZY WYNALA

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 532 Data: 2012-05-01 01:59:25 Liczba szacunów: 0
  • Pomóżcie - kurza klatka piersiowa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Mam 21 lat, diety nie stosuje (zamierzam zaczac od stycznia), ćwicze narazie w domu na na chantlach i tak ogolnie pompki,brzuszki,biegam itp.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 15286 Data: 2005-12-13 11:08:15 Liczba szacunów: 0
  • Plan na rzeźbę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ydek siedzac(maszyna) 3 x 15-20 powt Uda : przysiady 3 x 20-15-12 wyprosty nog siedzac 3 x 15-20 lub zginanie nog lezac 3 x 15-20 Klata: wyciskanie sztangi lezac 3 x 15-12-10 pompki na poreczach 3 x max Barki: odmachy na boki hantlami 3 x 12-15 lub wyciskanie hantli siedzac3x15-12-10 Plecy: sciaganie drazka g. wyciagu do karku 3 x 15-12-10 maszyna

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 12545 Data: 2006-01-05 15:38:50 Liczba szacunów: 0
  • plan do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s Barki: - Wyciskanie hantli 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s Plecy: - Martwy ciąg 2s - Podciąganie sztangielki w opadzie 2s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s B Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płask

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 830 Data: 2011-03-11 21:58:36 Liczba szacunów: 0
  • FBW z hantelkami - ocena planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Pompki z podparciem kolan – 4x15 - jak jesteś w stanie robvić normalne poimpki to po co takie w wersji lajtowej na kolanach, co do wiosła nie musisz opierać kolana na ławce tak samo mozesz normalne wiosłwoanie robić to kolano nic nei zmienia.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 135 Data: 2018-12-22 17:24:21 Liczba szacunów: 1
  • trening do spawdzenia redukcja

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    mozesz wyc krzyzowanie na klate co tyd zamieniac np na pompki na poreczach.Plan ogolnie dobry.Tak jak napisal kolega na gorze kluczowej roli nie odgrywa trening,cwiczenia sedno sprawy lezy tez w sposobie wykonywania danego cwiczenia. Rzekomo na rzezbe wolne pow dodakowe pow super serie,gigant serie czestszy trening (nawet 2x w tyg kazda grupa) tren

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 814 Data: 2009-07-09 16:39:45 Liczba szacunów: 0
  • 5x5 czy fbw pod sporty walki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    azku (do klaty, nie do karku, ruch do karku jest szkodliwy czy to drazek czy sciaganie linki wyciagu jak chciales) (opcjonalnie z obciazeniem) 5x5 wyciskanie wasko 3x8 B podrzut siłowy 5x5 przysiad 5x5 wiosło sztangą5x5 pompki na poreczach z obciazeniem 5x5 uginanie ramion ze sztangą 3x8 Zmieniony przez - revan2005 w dniu 2011-06-19 23:09:23

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 4023 Data: 2011-06-19 23:08:14 Liczba szacunów: 0
  • FBW oceniajcie jeśli możecie poprawiajcie !

    Post
    Trening dla początkujących

    ie możesz ćwiczyć nóg, zostaje Ci niewiele wartościowych ćwiczeń - martwy ciąg (o ile lekarz pozwoli, lub wersja na sztywnych nogach), wyciskanie stojąc i leżąc, wiosłowanie, pompki na poręczach, podciąganie na drążku - wszystko to możesz spokojnie robić w jednym, max 2 treningach - dzielenie na 3 nie ma sensu. Pozdro. Nawet jeśli masz problemy z k

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1061 Data: 2008-06-25 12:03:23 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy doborze diety i treningu po 2 latach przerwy ( uwaga - spłycenie lordozy)

    Post
    Trening dla początkujących

    Na początek chce zgubić tłuszcz z brzucha a potem probówać nabierać powoli w miarę możlwiości suchej masy. 3serie po12powtorzeń. przerwy max 60sek. 1dzień klatka/triceps Rozpiętki ze sztangielkami leżąc na ławce poziomej Wyciskanie sztangi na ławce dodatniej Krzyżowanie/rozpiętki linek wyciągu górnego Prostowanie przedramion na wyciągu górnym n

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 871 Data: 2016-04-10 09:00:34 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy doborze diety i treningu po 2 latach przerwy ( uwaga - spłycenie lordozy)

    Post
    Trening dla początkujących

    Na początek chce zgubić tłuszcz z brzucha a potem probówać nabierać powoli w miarę możlwiości suchej masy. 3serie po12powtorzeń. przerwy max 60sek. 1dzień klatka/triceps Rozpiętki ze sztangielkami leżąc na ławce poziomej TO NA KONIEC Wyciskanie sztangi na ławce dodatniej Krzyżowanie/rozpiętki linek wyciągu górnego ZAMIAST TEGO WYCISKANIE NA SKO

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 871 Data: 2016-04-12 11:21:14 Liczba szacunów: 1
  • Plan piorytetowy do oceny/poprawy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ą w dół 3x12 SUPERSERIA -przenoszenie sztangielki zza głowy 3x12 SUPERSERIA . TRICEPS: -wyciskanie francuskie 12,10,10,8 -wyciskanie sztangi wąskim uchwytem 12,10,10,8 -pompki w podporze tyłem 4x12 Piątek: PLECY: - podciaganie szerokim nachwytem 4 x max -podciąganie jednorącz hantla na ławce 12,10,10,8 -wislowanie sztanga jw -MC lub "

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 806 Data: 2007-03-04 14:00:16 Liczba szacunów: 0
  • 4 problemy i ruszam:)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    szy i co bedzie zakladal lozko???w pompkach nie wykonasz wymuszonych albo uszukanych powtorzen.jego klatka z poczatku napewno troche sie rozrosnie i bedzie widac roznice ale nie zrobi masy takiej jak ze sztanga bo gdyby tak bylo to dorian yates czy innii walili by pompki z "plecaczkiem"a laweczke uzywali by zeby sie dzemnac po treningu

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1049 Data: 2005-03-04 17:23:44 Liczba szacunów: 0
  • 4 problemy i ruszam:)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kiego jak mawashi czy mihail czy pompkami zbuduje "solidna Mase" bo mi sie wydaje ze do solidnej masy potrzebna jest przedewszystkim dieta i porzadny trening a nie pompki z plecakiem!!!pompowac z plecakiem to on moze w szkole na przerwie z nudowpoczytaj zasady budowania miesnia i jego masy bo progresja tez jest wazna. a co on ma za progr

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1049 Data: 2005-03-04 21:25:58 Liczba szacunów: 0
  • Moja dieta i trening - proszę o sugestie.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ysz efekty , jest ciepło można robić tyle żeczy i nie ćwicz codziennie siłowo ! Pamiętaj że mięsnie rosną kiedy odpoczywają a nie kiedy ćwiczysz ( max 4x na tydzien ) pozatym nie powinieneś jeszcze ćwiczyć ze sztangą/sztangielkami tylko jakieś pompki przysiady itd ( trening w domowych warunkach ) Zmieniony przez - _jax_ w dniu 2010-05-12 15:41:03

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 793 Data: 2010-05-12 15:38:06 Liczba szacunów: 0
  • Split 3 push pull legs do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    4s w kolejności MC/drazek/wiosłowanie. Jedno ćwiczenie na biceps bym zostawił 3-4 serie. Nogi ok jak dasz MC do pleców. Jeśli zalezy ci na podcięciu klatki to daj na początek pompki na poręczach potem skos w góre i brame, ew. wywal skos w góre z tego planu co podałeś. Na trica zostawiłbym jedno ćwiczenie 3-4 serie. Wyciskanie zza karku jest kontuzj

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 793 Data: 2010-10-25 20:52:09 Liczba szacunów: 0
  • trening - czy dobry?

    Post
    Trening w domu

    PeZeT1996 - Niezły postęp na koniec kwietnia nawet jednej pompki klasycznej zrobić nie mogłeś.Teraz robisz po 10+ Zmieniony przez - Zieluch_16 w dniu 2009-05-03 12:48:37

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1537 Data: 2009-05-03 12:48:17 Liczba szacunów: 0
  • Problem z lipomastią

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czy ja mówię, że do 10bf schudłem źle przeczytałeś to co napisałem ;p na razie masuje bf mam pewnie wysokie dość bo tłuszcz/miecho lecialo nie wiedzialem jak cwiczyc po prostu jechalem pompki w dzien w dzien zeby zgubic cyce + silka a a jadlem jak anorektyk

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 4465 Data: 2009-02-07 11:58:57 Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    tzn ten moj fbw powstal tak ze ktos zaproponowal mi skrocone FBW i tak jakos spodobaly mi sie cw i robilem. A sciaganie drazka nie powinno byc 1? Przeciez wszystkie glowy trica pracuja. I co do klaty jeszcze, wepchnalbym tam pompki na poreczach z obciazeniem ale z naciskiem na klate, bo na tym cwiczeniu ladnie mi rosla masa i sila, tak z 3s

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1200 Data: 2011-01-29 19:01:58 Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    gielki w takim razie. Dałbym bica do A a trica do B, to małe partie a pracują przy innych ćwiczeniach. Jak chcesz robić trica/bica na jedym treningu do daj np. wyciskanie francuskie sztangi leżac i uginanie ze sztangielkami w chwycie młotkowym albo z supinacją i w B pompki na poręczach w wersji na triceps i uginanie ze sztangą stojąc. Po 2 serie.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1200 Data: 2011-01-30 00:35:59 Liczba szacunów: 0
  • Planik do ocenki(massa)

    Post
    Trening dla początkujących

    ogólnie ćwiczę z rok, lecz 6mies z dużym zaangażowaniem w tym co robię i jakimś pojęciem, wcześniej coś tam machałem jeszcze wcześniej były pompki itp. to z dwa lata wstecz, poprzednio miałem dosyć klapę, bo rozłożony na 3dni i ogólnie troche mniej ćwiczeń na partię, przez co nie czułem takiej pompy jak teraz, a robie tym tydzień. Przed 5miesiącami

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 760 Data: 2011-02-10 22:04:35 Liczba szacunów: 0