SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie moge zaedytowac wiec napisze od nowa Witam wszystkich to mój pierwszy post na forum.Poruszony artykułem o Jasiu postanowiłem napisać własny plan treningowy. Pon. Klatka triceps Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 3serie 8-12 powt Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej-głową w górę 3serie 8-12 powt Wyciskanie sztangielek w leże

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1138 Data: 2009-03-29 19:40:50 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Barki+Przedramie Klatka - Wyciskanie na ławeczce ze sztanga - 5 * - Rozpietki na ławeczce skosnej - 3 ** -Wyciskanie na ławeczce skośnej ze sztanga- 5 * Triceps - Odwrotne pompki - 5 (max) - Wyciskanie francuskie - 3 * Grzbiet - Podciaganie na drażku - 5 ( max ) - Podciaganie sztanga w opadzie(wiosłowanie):4 ** - Martwy ciąg - 3 * - Szrugusy

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1138 Data: 2009-03-30 16:27:36 Liczba szacunów: 0
  • niesmiertelny temat-PLAN DO ... hehe

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nek za glowe 20 25wywal (tric) wyciskanie sztangi wasko 10 8 6 4 wyprosty jednoracz zza glowy 10 8 6wywal wyciag podchwytem 15 20wywal wyciag nachwytem 20 30francuskie lezac! pompki na poreczach 20 20 wyprosty nog siedzac 3 serie 20 - 40 a tutaj czworoglowe tylko po co? dzien IV - barki sztanga (przod) stojac 20 15 10 arnoldki 10 6 6wywal unoszenie

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 823 Data: 2008-07-31 17:44:26 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase - proszę o ocenę

    Post
    Trening dla początkujących

    Zmieniłem trochę twój plan i obecnie wygląda on tak: Trening A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s Barki: - Wyciskanie hantli 3s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 3s - Uginanie nóg w leżeniu 3s Plecy: - Podciąganie na drążku 3s - Wiosłowanie sztangą w opadzie 3s Tricepsy: - Pompki na poręczach 3s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 647 Data: 2011-07-19 15:52:42 Liczba szacunów: 0
  • Gryf 120 cm do przysiadów i martwego ciągu

    Post
    Trening dla początkujących

    uszkodizic na razie będę się uczyl na 28kg. A co do przysiadów, to mogę robić różne wykroki/przysiady bułgarksie itd potem, to to ok. Planuję podciągnięcia z plecakiem, no i pompki z nogami na kanapie. Ewentualny zakup takich mini 'poręczy/drazków' na ziemię do pompek ma sesn? To jest małe i bym mógł sie w to wyposażyć. Takie co wygląda jak 'szpac

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1811 Data: 2016-08-05 13:21:45 Liczba szacunów: 1
  • Klatka piersiowa w domowych warunkach

    Post
    Trening w domu

    Ja przez 3 lata ćwiczyłem tylko w domu na klate. Jak sprawdziłem się na siłowni, wyciskałem 108 kg na klate, tylko po samych pompkach Tzn. robiłem "cięzkie" pompki. Kładłem na plecy 8 kg + nogi wyżej. No i tak 10 serii. Niestety cięzko było iśc dalej niż 108

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-02 13:00:16 Liczba szacunów: 0
  • Klatka piersiowa w domowych warunkach

    Post
    Trening w domu

    Panowie rzucilibyście jakiś konkretny plan pod pompki. Jakie przerwy między seriami, wykonywac kazda serie do oporu czy tylko jakis procent maxa, ile serii,cwiczyc codzinnie?

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-02 16:28:27 Liczba szacunów: 0
  • Klatka piersiowa w domowych warunkach

    Post
    Trening w domu

    Siemka, a ja napisalem w paru tematach pytanie i nie otrzymalem odpowiedzi :D Moze tu ... Robie pompki roznorakie, mam hantelka 15 kg jakich efektow moge sie spodziewac i po jakim czsie ? pzdr.

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-24 20:28:46 Liczba szacunów: 0
  • Klatka piersiowa w domowych warunkach

    Post
    Trening w domu

    Mam pytanie; Jak zrobic obciążenie na pompki i jak je nałożyc? Czy może to byc plecak pełen książek i moze byc normalnie nałożony na plecy?(to byl przykład)

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-29 14:34:58 Liczba szacunów: 0
  • FBW 2 razy w tygodniu do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    A Nogi/Plecy: - Martwy ciąg 10-8-6 (plus seria rozgrzewkowa na początku) Plecy: - Podciąganie na drążku 6-6-6 Klatka piersiowa:- Wyciskanie hantli na skosie 12-10-8 (plus seria rozgrzewkowa na początku) Barki:- Wyciskanie hantli 8-8-8 (plus seria rozgrzewkowa na początku) Bicepsy:- Uginanie ramion ze sztanga 10-8-6 (plus seria rozgrzewkowa na pocz

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1080 Data: 2010-10-14 19:04:14 Liczba szacunów: 0
  • Trening w domu dla 15 latka.

    Post
    Trening dla początkujących

    Zrób na poczatek te które wymagają najwięcej energi czyli, podciąganie na drązku, nogi, pompki, potem barki ramiona i na koniec łydki i przedramiona. Zamiast napinania brzucha mozesz dać podciąganie kolan do klatki na drażku, czy planka, żabie spięcia http://www.sfd.pl/Trening_mi%C4%99%C5%9Bni_brzucha-t949283.html

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 393 Data: 2016-06-22 21:39:14 Liczba szacunów: 0
  • Sztuki walki hartują charakter?

    Post
    Sztuki Walki

    ng Ma i jesteś przyjęty . Innym razem trener powiedział że dzisiaj zrobimy tylko 10 pompek - oczywiście nie powiedział że patrzy na całą sale i jak ktoś nie zrobił dokładnie pompki to wszyscy zaczynali od nowa - dobiliśy do 140 ale wreszcie zrobiliśmy te 10 pompek . Najśmieszniejszy przykład to wtedy kiedy ćwiczyliśmy o 5 rano w lesie (ćwiczymy t

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 10753 Data: 2010-01-21 23:36:16 Liczba szacunów: 1
  • DT: Aerobic Bodybuilding Crossfit / conditioning

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    XVII Trening C jak Crossfit 2/combat conditioning 5 Na rozgrzewkę trochę Jogi: Hindu pushups(pompki)x8 Back bridge(mostek zapaśniczy)x16 Hindu squats(przysiady)x32 Potem bez furii: Jailhouse ten(Burpees)czas 5,38

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1615 Data: 2012-05-17 15:37:20 Liczba szacunów: 0
  • Zawody na Juwenaliach!

    Post
    Informator ŁÓDZKI

    Nigdzie Przerwa od czerwca, potem sesja, wakacje, praca, znowu sesja Teraz robię prawko. Jak zdam egzamin, i na studiach będzie luźno to postaram się wrócić. Na razie pozostają pompki i drążek

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 854 Data: 2009-05-06 18:04:30 Liczba szacunów: 0
  • Jaki wybrać trening ??

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak, wiem, że nie ma miejscowego spalania tkanki tłuszczowej ;) Ale przez ten nieszczęsny brzuch sam nie wiem czy masować, czy robić redukcje ... Walczę, z tym już dość długo i myślę, że nie ma co odkładać spalania tłuszczu do wakacji, bo mogę tego nie osiągnąć. A o to mój poprzedni trening: Poniedziałek - Klatka + Brzuch Klatka: Wyciskanie sztangi

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 438 Data: 2013-01-16 12:27:09 Liczba szacunów: 0
  • PLAN DO OCENY. PROSZE O PORADY KOMENTARZE.

    Post
    Trening dla początkujących

    . -Rozpiętki 4s 10p. -Przenoszenie sztangielka za głowe na ławce płasiej(proste ręce) 4s 10p. -Wyciskanie hantli chwytem młotkowym 4s 10 p -Uginanie rury królewskiej 4s 10 p -pompki 4 s 10 p w wąskim rozstawie. BICEPS -uginanie ramion ze sztangą podchwytem 4 s 10 p. -uginanie ramion ze sztangielkami podchwytem 4 s 10p. -uginanie ramion ze sztangiel

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 471 Data: 2014-02-01 09:07:53 Liczba szacunów: 0
  • Burpee challenge vol.2

    Post
    Ladies SFD

    4+5 Tylko 2 pompki normalne, reszta babskie. Ale będzie lepiej! :-)

    Odpowiedzi: 321 Ilość wyświetleń: 13569 Data: 2012-05-15 22:16:39 Liczba szacunów: 0
  • Dylemat, pare pytan

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    y jestem. I tam wracajac, ile tam mniej wiecej bez koszulki mam wyciskac zeby zaczac myslec o zawodach ? I czy da sie jakos przy tym wszystkim wygladac, bo treningi na klatke to malo z kulturystyka czesto maja wspolnego, same wyciskanie na klate i pompki na poreczach przez 10 tygodni są kurde :) Jak trzeba to trzeba, ale moze mozna zoptymalizowac

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1404 Data: 2012-10-03 23:15:30 Liczba szacunów: 0
  • Film z dyskoteki z Pudzianem.

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    jazda jazda - a chodzisz na siłownie? - nie ale wale pompki codziennie Zmieniony przez - Bialymis w dniu 2007-12-28 22:05:20

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 9838 Data: 2007-12-28 21:49:03 Liczba szacunów: 0
  • DUDEK /A New Beginning ...

    Post
    Trening dla początkujących

    dzieki hostel, bylo spoko na trenie. Lukas dobra muza, przetestuje next time. Wypiska z treningu: Rwania, Zarzuty, Push press na rozgrzewke - 6 serii, od 40kg do 60kg. G1: Wiosłowanie nachwytem lub Wiosłowanie Pendlay`a 2x8 50kg , 60kg - warm up 3x5 90kg A. Podciąganie z obciążeniem 3x6 - 0kg P: Wyciag dolny 3x10 - 6 sztab G2: Wyciskanie na ławc

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 4261 Data: 2014-07-29 07:29:14 Liczba szacunów: 0