SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Nitka2 / str32 małe podsumowanie

    Post
    Ladies SFD

    2. wiosło sztangielką 4x 8 na stronę: 11kg i czułam łopatkę( 13kg musiałam źle ciągnać, bo czułam bardziej ramiona) 3. ściąganie gumy prostymi rękami 3 x max : 18/ 14/ 14 4. pompki 3 x max - najpierw chciałam spróbować na wąskich rękach, potem rozstawiłam szerzej i wyszło: 4/3/5 5. brzuszki na piłce 3 x 20 Co do drugiego banana - był przed trenin

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-18 22:34:41 Liczba szacunów: 0
  • Nitka2 / str32 małe podsumowanie

    Post
    Ladies SFD

    x 10: zrobiłam z kijem od miotły na próbę i przysiadałam na ławce 2. wiosło w oparciu o ławkę 4 x 6-8 - 4 x 6 13 kg 3. ściąganie gumy prostymi rękami 3 x max - 30, 25, 23 4. pompki 3 x max - 6, 2, 3, 3 - 4 serie, bo przy drugiej mi przeszkodzono 5. brzuszki na piłce 3 x 20 Co do przysiadu: to widziałam na jednym z filmików jak facet siada sobie

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-13 08:35:21 Liczba szacunów: 0
  • Nitka2 / str32 małe podsumowanie

    Post
    Ladies SFD

    19.10.2013 TRENING 1. wznosy 79kg x 33s / 83 kg x 37 s / 83kg x 47 s 2. sciąganie gumy 21/16/15 3. przysiad na jednej nodze 8/8/8 4. pompki 7,5/5/4 5. rdl na jednej nodze 9kg x 11 / 9kg x 8 / 7kg x 12 6. wznosy bioder bokiem 17 i 17 7. sit up 17 a po treningu jeszcze 5 tak dla siebie 8. bok brzucha 15 i 15 oraz 10 i 10 W zasadzie każde ćwiczenie:

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-19 09:59:24 Liczba szacunów: 0
  • Nitka2 / str32 małe podsumowanie

    Post
    Ladies SFD

    iałam na ziemi do sztangi i zobaczyłam te kilogramy na niej i wtoczyłam ja sobie na biodra to adrenalina od razu podskoczyła i poczułam moc i chęć walki:D - najgorzej idą mi pompki, robię na podwyższeniu, ale i tak bardzo źle, beczeć mi się chce w trakcie %-) - rdl poprawiłam, wypinałam klatkę do przodu i patrzałam przed siebie, zginałam nogę w ko

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-02 11:14:37 Liczba szacunów: 0
  • Nitka2 / str32 małe podsumowanie

    Post
    Ladies SFD

    24,11.2013 OFF 25.11.2013 TrENING SIŁOWY + GPP 1.wznosy 69kg x 6 + 4 / 71 kg x 6 +7 / 71kg x 6 + 4 2. invert row 10/6/7 3. goblet 21 kg x 10 / 22kg x 8 / 22kg x 9 4. pompki ( robię na podwyższeniu ) 8/6/5 5. sumo dl 49kg x 12 / 59kg x 6 / 59 kg x 8 6. xband walk 20 na stronę 7. brzuchy 20/20 8. wood chopper 5 kg x 15 na stronę / 3kg x 15 na stronę

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-25 20:39:26 Liczba szacunów: 0
  • Nitka2 / str32 małe podsumowanie

    Post
    Ladies SFD

    15.12.2013 TRENING 1. wznosy 59kgx7/69kg x 6+4/73kg x 6+4/73kg x 6+4 2. invert row 8/6/8 3. goblet 18kg x 10 / 18kg x 10 / 8kg x 10 4. pompki 8/5/3 5. sumo DL 49kg x 10/53kg x 10/ 53kg x 6 6. xband walk 20 na stronę 7. brzuszki na piłce 2 x 20 8. wood chopper 2 x 15 na stronę 5kg Trochę przez ten czas odzwyczaiłam się od takiego wysiłku i często

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-15 20:53:26 Liczba szacunów: 0
  • Nitka2 / str32 małe podsumowanie

    Post
    Ladies SFD

    nymi biodrami 3x12 (stopy na zewnątrz) 3.Hip Thrust z cięzarem ciała 1xmax +(10sek )max+max 4. serratus crunch 3x8-10 5. hip rotation z gumą 3x 10 na stronę Dzien3. 1. pompki 5 min drabina 2. podciaganie 4x max na gumą 3a. MC na jednej nodze 3x 6 3b. marsz w mostku biodrowym 3x max 3. rollout 3x max 4. TGU 3x 3 na stronę Aeroby obowiązuja na

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-18 10:02:46 Liczba szacunów: 0
  • ACTIVLAB nas stąd nie wyrzuca wiec kolejny SPAM tu wrzucam :D

    Post
    ActivLab

    Lekki trening to nie jest Push 1. Push press 3s - dynamicznie 2. Wyciskanie sztangi na poziomej 5s 3. Wyciskanie sztangielek siedząc 4s 4. Wyciskanie hantli z rotacją na skosie w dół 4s 5. Wznos boczny wylewający 5s 6. Gilotyna incline na lawce skonsnej dodatniej 4s 7. Pompki w podporze tyłem 4s 8. Wyciskanie francuskie sztangi 4s Pull 1

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-17 22:53:40 Liczba szacunów: 0
  • ACTIVLAB nas stąd nie wyrzuca wiec kolejny SPAM tu wrzucam :D

    Post
    ActivLab

    dolną cześć klaty , -Wycisk sztangi skos 4x12 -Wycisk sztangielki poziom 4x12 -Rozpiętki 4x15 + w ten dzień leciał triceps ;-) Pompki na poręczach tyłem 4x12 -Wyciskanie francuskie sztangielki 4x12

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-20 19:46:30 Liczba szacunów: 0
  • ACTIVLAB nas stąd nie wyrzuca wiec kolejny SPAM tu wrzucam :D

    Post
    ActivLab

    ja robie 3 tydzien trening push pull legs Zobaczcie jak tren push wyglada: Push 1. Push press 3s - dynamicznie 2. Wyciskanie sztangi na poziomej 5s 3. Wyciskanie sztangielek siedząc 4s 4. Wyciskanie hantli z rotacją na skosie w dół 4s 5. Wznos boczny wylewający 5s 6. Gilotyna incline na lawce skonsnej dodatniej 4s 7. Pompki w podporze tyłem

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-22 19:37:55 Liczba szacunów: 0
  • Manieczki hard mass

    Post
    Doping

    Tydzień 3 Trening 3 Pany proszę o radę. Jakoś waga idzie mi bardzo powoli w górę. Pierwsze 2 tygodnie szybko skoczyło parę kilo (woda itp zapewne), ale teraz rośnie baaardzo delikatnie. Ciągle w granicach 101kg. Zastanawiam się czy nie dorzucić może jeszcze jednego posiłku. Jakiś ser biały, owoc lub coś w ten deseń. Mimo wszystko sylwetka zmienia s

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-03 09:45:27 Liczba szacunów: 0
  • Eksperyment 40+: masa! (potem rzeźba)

    Post
    Po 35 roku życia

    od możliwości i co komu pasuje, na początek nie ćwiczyłbym częściej niż 3x tydzień, co drugi dzień max godzinę. możesz robić np trening kalesteniczny typu bar brothers czyli pompki, podciągania, przysiady, trening z własnym ciałem, możesz robić treningi typu 5x5, możesz robić split lub full body workout, może to być 15-10-5, na forum bodyfactory

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 4730 Data: 2014-12-23 09:33:29 Liczba szacunów: 0
  • Eksperyment 40+: masa! (potem rzeźba)

    Post
    Po 35 roku życia

    alować! Większość swojego życia trenuję w domu. Obywałem się bez ławeczki i sztangi. Doskonale rozbudujesz swoje mięśnie w domu. Trening 3x w tygodniu: podciąganie na drążku pompki na 3 taboretach przysiady na jednej nodze MC ze sztangielkami wyciskanie stojąc sztangielek wznosy tułowia (nóg) z leżenia na plecach A przede wszystkim jedz trochę wię

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 4730 Data: 2014-12-23 18:16:43 Liczba szacunów: 0
  • Test IHS nr 7 -regeneracja stawów Iron Flex -wg Viki

    Post
    Po 35 roku życia

    //youtu.be/Bj0hKSr2OPg Poza tym krótki obwód 3x: - podciąganie na pałkach 3x - bar dip 5x - inverty 10x - dipy 5x Później obwód od trenera, w tym 5x podciąganie neutralne, 6x pompki, 5x dipy i różne kombinacje pod przeszkody. Mam zmęczona górę, jutro off od wszelkich akrobacji i ćwiczeń, tylko bieganie. Wczoraj rozkład 115/60/300 i wieczorem głodna

    Odpowiedzi: 141 Ilość wyświetleń: 19194 Data: 2018-05-10 14:10:21 Liczba szacunów: 1
  • Test IHS nr 7 -regeneracja stawów Iron Flex -wg Viki

    Post
    Po 35 roku życia

    na drabinkach, nie wyszło :-( Po pierwsze ręce zmęczone, po drugie mam takie odciski, że nawet ciężko było wisiec na drązku w rekawiczkach. Zrobiłam tylko obwód od trenera - pompki, dipy, podciaganie, cwiczenia na chwyt przeplatane biegiem, czas niecałe 25 min. Następnie ścianka, dawno nie byłam. Rozstawili na terenie przed budynkiem kilka ścianek

    Odpowiedzi: 141 Ilość wyświetleń: 19194 Data: 2018-05-26 20:53:20 Liczba szacunów: 0
  • Test IHS nr 7 -regeneracja stawów Iron Flex -wg Viki

    Post
    Po 35 roku życia

    8 (Iron Flex) Nie mogłam spać w nocy. Obudziłam się wcześnie rano i postanowiłam pobiegać - 45 min. na rozruszanie, w tym 5x sprinty. Później wymyki. W domu miał byc trening (pompki, podciąganie), ale zupełnie nie mam siły i spac mi się chce. Dlatego odpuściłam, trzeba zbierać siły. W niedzielę kolejny bieg na 11km, a w sobotę trening w Centrum Szk

    Odpowiedzi: 141 Ilość wyświetleń: 19194 Data: 2018-06-11 14:34:46 Liczba szacunów: 0
  • Test IHS nr 7 -regeneracja stawów Iron Flex -wg Viki

    Post
    Po 35 roku życia

    3. pompki tu próby wg zasad lipcowego konkursu ;-) Pierwsza na uchwytach - wyszło niewiele i nawet nie wykorzystałam tych 3 min. }:-( Druga na stołkach 46cm - szło lżej, ale i tak ostatecznie zrobiłam tyle samo powtórzeń co na uchwytach %-) Pewnie jakbym nie była zmęczona, to wyszłoby więcej, ale nie są to jakieś ogromne różnice. Zmieniony przez -

    Odpowiedzi: 141 Ilość wyświetleń: 19194 Data: 2018-06-22 10:23:24 Liczba szacunów: 0
  • Test IHS nr 7 -regeneracja stawów Iron Flex -wg Viki

    Post
    Po 35 roku życia

    n dzięki. Magnez + B6 mam taki zwykły z apteki, w postacie mleczanu który podobno dobrze się wchłania, a ZMA tym razem od SFD na próbę, wcześniej miałam ZMB+GMC 7nutrition. A pompki to myślałam, że z przerwami da się robić przez 3 minuty, ale w planku to żaden odpoczynek }:-( Kabo dzięki, nie wiedziłam że jest coś takiego jak dzień selfie. Byłam pi

    Odpowiedzi: 141 Ilość wyświetleń: 19194 Data: 2018-06-22 14:43:07 Liczba szacunów: 1
  • Test IHS nr 7 -regeneracja stawów Iron Flex -wg Viki

    Post
    Po 35 roku życia

    ;-) 25.06 poniedziałek dzień 52 (Iron Flex) Trening na placu. Bicepsy i barki czuję, ale to raczej mięśnie nie stawy. Dlatego zrezygnowałam z typowego treningu - podciąganie, pompki, dipy, a zrobiłam bardziej pod przeszkody. 1. Wymyki (9x) 2. Wznosy nóg i wznosy kolan z izometrią - tu najszybciej męczą mi się ręce :-( https://youtu.be/1ofn1S2oPQk

    Odpowiedzi: 141 Ilość wyświetleń: 19194 Data: 2018-06-26 14:36:13 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase - bardzo prosze o sprawdzenie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    mi się wogóle tric nie podoba 1 franc 2 linka wyciagy 3 pompki na poreczach

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 986 Data: 2007-01-27 22:40:43 Liczba szacunów: 0