SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Rosół z Lisa, vol. 2.

    Post
    Ladies SFD

    wka. 1. Inverted row: 7x5x5 2. Renegate row, 7,5 kg 1x 7,2x 5, 3x 5 na rękę 3. Wykroki z hantlami i unoszeniem 2,5 kg 1x 10 , 2x 9 , x 9 na noge 4. Burpees 9x8x8 5. Odwrotne pompki w oparciu o ławkę 10x10x11 6. Wyciskanie skosem hantle 8 kg 1x10, 2x6, 3x5 i z powrotem do domu na rowerze (8 km). Michen machen: Zmieniony przez - Lisus w dniu 2013-0

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 6276 Data: 2013-08-03 14:13:21 Liczba szacunów: 0
  • Rosół z Lisa, vol. 2.

    Post
    Ladies SFD

    5x28 kg 2x13x 28 kg C1. wypady 1 seria po 12 na noge sztanga 15 kg 2 seria po 8 na noge sztanga 20 kg na plecach C2. uginanie nóg leząc 1x15x3 2x12x3 sztabki nadal nie wiem co u mnie na siłowni oznacza to 3 %-) D. pompki 1 seria .......2..... 20 min bieg na bieżni. Nie było to dla mnie łatwe. Zmieniony przez - Lisus w dniu 2013-08-15 16:18:13

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 6276 Data: 2013-08-15 16:10:00 Liczba szacunów: 0
  • Rosół z Lisa, vol. 2.

    Post
    Ladies SFD

    bieg 5 km. Piątek, 30 sierpnia, trening B. MC 1x 15x 25 kg 2x 15 x 30 kg Wypady ze sztangą 15 kg 1x 10 2x 8 na nogę Uginanie nóg: 1x15x3 szt. 1x 12 x 4 szt. Wyciskanie sztangi 1x 12 x 15 kg 1x 10 x 15 kg Sciaganie drazka szeroko: 1x 15 x 28 kg 1x 1 5x 28 kg pompki razy 3. insanity walk 12 minut Zmieniony przez - Lisus w dniu 2013-09-02 11:27:14

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 6276 Data: 2013-09-02 11:13:33 Liczba szacunów: 0
  • Nowy Plan treningowy (do oceny)

    Post
    Trening dla początkujących

    WzT poprawiłem plan na duże i małe partie mięśniowe. Proszę o sprawdzenie 1.WYCISKANIE FRANCUSKIE SZTANGIELKI W LEŻENIU (3S) 12,10,8 2.Ściąganie drążka na maszynie stojąc (4S) 12,12,10,10 3.POMPKI NA PORĘCZACH (4S) MAX WTOREK: (NOGI+PRZEDRAMIE) 1.PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH (4S) 12,12,10,10 2.UGINANIE NÓG W LEŻENIU (4S) 12,12,10,10 3.WYPYCHANIE

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 564 Data: 2009-02-17 13:38:16 Liczba szacunów: 0
  • Trening stacyjny

    Post
    Sztuki Walki

    ka. Mi osobiście pasują takie zestawy ćwiczeń: Siłowe 7. wyciskanie zza głowy sztangi, bądź sztangielek (tu bym zrobił podrzut sztangi, żeby zaangażować nogi i grzbiet) 10. pompki na poręczach Skocznościowe (dynamika, czy same nogi?) 3. wyskoki z piłką lekarską trzymaną za głową (może być też ze sztangą - przysiady z wyskokiem) 12. ciosy proste z

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1419 Data: 2017-12-18 11:25:55 Liczba szacunów: 1
  • PLAN TRENINGOWY ! prosze o jakieś poprawki i rady doświadczonych

    Post
    Trening dla początkujących

    s dobre beda 2 cw w 4 seriach Uginanie ramion ze sztangą Modlitwenik Plecy: Podciąganie nachwytem do klatki Wiosłowanie sztanga M.C Triceps: Wyciskanie w wąskim chwycie lub pompki na poreczach prostowanie na wyciągu Uda: Dobre Łydki : ok Barki : ok Brzuch wcisnij w poniedziałek i piątek a przedramionko w srode. Pozdro i pytaj jak jeszcze chcesz c

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 833 Data: 2008-07-12 18:44:19 Liczba szacunów: 0
  • cspsp- masa+podciaganie=sukces

    Post
    Trening dla początkujących

    ub inny chwyt pod jaki ćwiczysz martwy wiosło nachwy/podchwyt sztangą szrugsy sztangą +bicepsy i tricepsy 2sparowane ćwiczenia np uginanie stojąc/modlitewnik + wycisk wąski i pompki na poręczach lub prostowanie na wyciągu podchwyt/liny/nachwyt off klatka; ogólna rozbudowa + nauka mindmuscle w niektorych cwiczeniach poręcze klatkowe rampa 6 wycisk h

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3382 Data: 2012-12-06 22:26:26 Liczba szacunów: 0
  • cspsp- masa+podciaganie=sukces

    Post
    Trening dla początkujących

    i jajeczka i twarozek:) ladnie poszla rampa w podciaganiu:) dobry dzien ogolnie, tylko jakos nie dopracowałem bicepsu i tricepsu zrobilem po dwa cwiczenia na kazdy i 3 serie na przemiennie: uginanie stojac-bic pompki szfedki-tric unoszenie hantli(młotki)-bic prostowanie na wyciagu-tric jakos tak zupełnie nie czuje bulu w nich, ale moze to dobrze?

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3382 Data: 2012-12-10 21:46:28 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do sprawdzenia

    Post
    Trec

    oszenie hantla za głowę leżąc w poprzek ławki 4x10 TRICEPS 1. wyciskanie sztangi od czoła leżąc prosty gryf 3x10 2. wyprosty przedramion ze sztangą (kratka) nad głową 3x10 2. pompki odwrotne na ławce 3x10 KAPTURY 1. szrugsy z obciążeniem 3x20 Trening 2 NOGI 1. przysiady ze sztangą 4x10-12 2. martwy ciąg ze sztangą 4x10-12 3. wykroki z hantlami 4x10

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1460 Data: 2010-12-29 20:12:44 Liczba szacunów: 0
  • Czy mój plan treningowy nie jest za mało urozmaicony?

    Post
    Trening dla początkujących

    a powoli, bo masz male hantelki) - 3s. pompek w podporze tylem!!! super cwiczenie na tricepsy! wyciskanie hantli 3x10, unoszenei sztangielek bokiem w gore 3x10 na klatke rob pompki, waska rece, potem serokosc barkow, potem szeroko rece, ogolnie rob z 8 serii pompek, i z 4 s rozpietek biceps moze byc ogolnei to wejdz na www.kulturystyka.pl/atlas i

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 935 Data: 2009-08-24 16:36:04 Liczba szacunów: 0
  • Plan Treningowy + dieta, kalenistyka - początkujący

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Skoro interesujesz się kalisteniką, to czytaj o kalistenice na forum kalistenicznym. Polecam Skazanego, polecam spotkania grup Street Workout, polecam ćwiczenia z partnerem treningowym. Kupuj drążek/ znajdź jakiś w okolicznym parku bez drążka nie ma kalisteniki, nie ma front lever nie ma back lever nie ma muscle upa nie ma podciągania się nie ma w

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 14325 Data: 2014-09-07 00:24:42 Liczba szacunów: 0
  • FBW do ocenypoprawy! + kilka pytań

    Post
    Trening dla początkujących

    Mogę zrobić wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu zamiast tych popmek na poręczach? Bo jakbym wywalił pompki to bym nie miał żadnego ćwiczenia na trica w planie A :P mozesz Druga sprawa to w ACT robiłem wspięcia na łydki. Skoro w obydwóch treningach wypada mi uginanie nóg w leżeniu to można by tu zamiast tego zrobić wspięcia? mozesz dodac do A

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 599 Data: 2010-03-01 20:51:36 Liczba szacunów: 0
  • FBW - zastój klaty - kilka pytań

    Post
    Trening dla początkujących

    towałbym wyciskania sztangielek jako głównego ćwiczenia na klatę, raczej jako uzupełniające. Klata rośnie, jak jest progresja siłowa oraz regeneracja i żywienie. Na hantlach ciężko progresować. Na wyciskaniu sztangi łatwiej. U mnie klata zaczęła rosnąć, jak dodałem pompki na poręczach do ćwiczeń. Zmieniony przez - Xyron w dniu 2012-05-15 19:19:18

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 694 Data: 2012-05-15 19:15:55 Liczba szacunów: 0
  • FBW - zastój klaty - kilka pytań

    Post
    Trening dla początkujących

    cy nie pozwala na wyciskanie, już bardziej wyciskanie wąskie. Ewentualnie mógłbym to zastąpić ćwiczeniem na atlasie, ale z kolei ja jestem zwolennikiem wolnych ciężarów. Może pompki z obciążeniem na plecach ? Poręczy też niestety nie ma, ale myślę, że krzesło i biurko załatwią sprawę. Ostatnio gdzieś na forum natrafiłem na artykuł w którym była pod

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 694 Data: 2012-05-15 19:36:15 Liczba szacunów: 0
  • Men's Physique 2015 - Mariusz Janecki (Jankes)

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    18 Dzień (Redukcji) DIETA Bez Zmian TRENING Barki Wznosy na boki 4 x 15,15,12,10 + drop podciąganie sztangi wzdłuż tułowia z użyciem wyciągu dolnego (leżąc) 3 x 14,14,14 Wyciskanie sztangielek siedząc 3 x 16,12,8 + drop Odwodzenie ramion w opadzie tułowia 3 x 12,12,12 Odwodzenie ramion w tył na wyciągu górnym 2 x 14 Triceps Prostowanie przedramion

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 6244 Data: 2015-03-01 08:44:27 Liczba szacunów: 0
  • Korekcja i pomoc w zamianie cwiczen z mojego planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    o no i elegancko! ;) Fakt te pompki od dluzszego czasu mylilem. Robilem w przeszlosci tez szwedzkie,ale uznalem ze one są ogolnie latwe.Wiec albo sa latwym cwiczeniem? Albo robilem je jakos niewlasciwie bo byly dla mnie latwiejsza wersja pompek na poreczach.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 594 Data: 2017-04-24 21:01:41 Liczba szacunów: 0
  • Korekcja i pomoc w zamianie cwiczen z mojego planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan jest w prządku. Pompki w podporze tyłem możesz zamienić np na francuza leżąc jeśli potrafisz go wykonać.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 594 Data: 2017-05-02 08:20:28 Liczba szacunów: 0
  • JAK TRENOWAC//PLAN ?? POMOZCIE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tangi skos 4-12/10/8/6 wyciskanie sztanigielek skos 3-12/10/8 rozpietki poziomo 3-12/12/12 -- wyciskanie fracuskie sztangi 3-12/10/8 wyciskanie franc. sztnagielki 3-12/10/8 pompki w podporze tylem 3-12/10/8 SRODA-brzuch i bary sklony 4-max spinanie 4-max sklony boczne 4-max -- wyciskanie sztangi sprzed glowy 3-12/10/6 podciaganie sztangi wzdluz t

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1508 Data: 2004-09-04 17:02:32 Liczba szacunów: 0
  • DIETA REDUKCYJNA :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tka 1) wyciskanie na płaskiej sztangą 4 serie 2) wyciskanie na ławce skośnej hantle 4 serie 3) rozpiętki na płaskiej 3 serie Triceps 1) francuskie wyciskanie leżąc 4 serie 2) pompki w podporze tyłem 4 serie Pt Nogi 1) przysiady ze sztangą 4 serie 2) przysiady wykroczne 3 serie 3) martwy ciąg na prostych nogach 3 serie 4) wspięcia stojąc 4 serie Bar

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 971 Data: 2009-01-23 16:16:27 Liczba szacunów: 0
  • Future-aktualizacja s.44

    Post
    Galeria Zdjęć

    franciskie i pompki w podporze tyłem mozesz robic na trice

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-20 19:02:56 Liczba szacunów: 0