SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Trening na rzeźbę do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    ie poziomo 3s 15-12 powtórzeń - wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 3s 15-12 powtórzeń - military press 3s 15-12 powtórzeń - uginanie ramion ze sztangą 2s 15-13 powtórzeń - pompki w podporze tyłem 2s 15-13 powtórzeń - wspięcia na palcach stóp stojąc 3s 30-20 powtórzeń - brzuszki 4s 30 powtórzeń (poniedziałek: dół, środa: skos, piątek: proste) Tak

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 2089 Data: 2011-07-16 15:45:06 Liczba szacunów: 0
  • Sezonowiec ^^ / Nie mogę już na siebie paczeć :D

    Post
    Trening dla początkujących

    w ostatniej serii, ale minimum 1,25 kg można dodać. 4. Po raz pierwszy wykonywałem to ćwiczenie, ale jak najbardziej ok. 2,5 kg musowo trzeba dołożyć. 5. Pierwszy raz robiłem pompki na poręczach i jest dramat :D 6. 2,5 dorzucę na następnym treningu. Notka: Po południu byłem w pracy, a wieczorem siłka z nowym treningiem. Jutro z rana robię pomiary.

    Odpowiedzi: 314 Ilość wyświetleń: 17389 Data: 2012-07-09 21:32:56 Liczba szacunów: 0
  • Sezonowiec ^^ / Nie mogę już na siebie paczeć :D

    Post
    Trening dla początkujących

    06.09.2012 (czwartek) Bieganie: 1. Starty z pozycji (rozpędzanie się do 15 metra): - stojącej, - z leżenia przodem, - z leżenia tyłem, - z siadu prostego, - ze zrobieniem pompki, - z klęku. 2. Bieg 5 x 25 metrów (z minutową przerwą pomiędzy seriami). Notka: Od wczesnego ranka gotowanie, później praca, bieganie i wieczorem poker z kolegami :) /O

    Odpowiedzi: 314 Ilość wyświetleń: 17389 Data: 2012-09-07 09:17:25 Liczba szacunów: 0
  • Sezonowiec ^^ / Nie mogę już na siebie paczeć :D

    Post
    Trening dla początkujących

    22.11.2012 (czwartek) Siłka: Barki: 1. Wyciskanie sztangi zza głowy: 12<10<8=8, 22,5 kg/25 kg/27,5 kg/27,5kg (+2,5 kg). 2. Unoszenie sztangielek bokiem: 10=10=10, 4,5 kg/4,5 kg/4,5 kg (+1,5 kg). 3. Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia: 10=10=10, 4,5 kg/4,5 kg/4,5 kg (+1,5 kg). 1. Dorzucam kolejne 2,5 kg na następnym treningu. 2. Można sp

    Odpowiedzi: 314 Ilość wyświetleń: 17389 Data: 2012-11-23 10:25:04 Liczba szacunów: 0
  • Sezonowiec ^^ / Nie mogę już na siebie paczeć :D

    Post
    Trening dla początkujących

    27.12.2012 (piątek) Siłka: Barki: 1. Wyciskanie sztangi zza głowy: 12<10<8=8, 29,5 kg/32 kg/34,5 kg/34,5 kg (+1 kg). 2. Unoszenie sztangielek bokiem: 10=10=10, 9,5 kg/9,5 kg/9,5 kg. 3. Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia: 10=10=10, 12 kg/12 kg/12 kg (+1,5 kg). 1. Lekko, więc dokładamy kolejne kilogramy. 2. Udało się wykonać wymagan

    Odpowiedzi: 314 Ilość wyświetleń: 17389 Data: 2013-01-01 19:22:47 Liczba szacunów: 0
  • Sezonowiec ^^ / Nie mogę już na siebie paczeć :D

    Post
    Trening dla początkujących

    04.01.2013 (piątek) Siłka: Barki: 1. Wyciskanie sztangi zza głowy: 12<10<8=8, 30 kg/32,5 kg/35 kg/35 kg (+0,5 kg). 2. Unoszenie sztangielek bokiem: 10=10=10, 9,5 kg/9,5 kg/9,5 kg. 3. Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia: 10=10=10, 12 kg/12 kg/12 kg. 1. Coś już ciężar czuć, ale dokładamy na następnym treningu. 2. Nie dokładałem i pewn

    Odpowiedzi: 314 Ilość wyświetleń: 17389 Data: 2013-01-06 14:48:41 Liczba szacunów: 0
  • Trening Splita do oceny(staż ponad pół roku)

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek: Klatka: Wyciskanie sztangi płasko 4 serie 12,10,10,8 Wyciskanie hantli w skosie 4 serie 12,10,10,8 Rozpiętki na ławce płaskiej 4 serie 15,12,10,10 Triceps: Wyciskanie wąskim chwytem na płaskiej 4 serie 12,10,10,8 Wyciskanie "Francuskie" sztangi w leżeniu 4 serie 12,10,10,8 Pompki w podporze tyłem 3-4 serie MAX MNIEJSZ WSZYST

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 468 Data: 2009-11-20 15:46:16 Liczba szacunów: 0
  • Pantera_amerykańska zaczynamy!

    Post
    Dzienniki Juniorów

    W zasadzie chyba masz rację. Ważyłem około 76 a teraz 71,5. Więc waga ok tylko ten brzuch. Staram się żeby nie tracić więcej niż 0,5 na tydzień. DZIEŃ 4 Dzisiejsze ćwiczenia: Komentarz: Dzisiaj światowy dzień klaty. Bez asekuracji to nie te ciężary co się lubi:( TRENING: KLATA: ROZPIĘTKI: 15kg | 15kg | 15kg | 15kg WYCISKANIE SZTANGIELEK NA ŁA

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 2373 Data: 2014-04-07 18:20:58 Liczba szacunów: 0
  • Pantera_amerykańska zaczynamy!

    Post
    Dzienniki Juniorów

    DZIEŃ 11 Dzisiejsze ćwiczenia: Komentarz: Światowy dzień klaty! SPECYFIKA Jedziemy dalej. Tym razem z asekuracja i odpowiedzią. Czy wyrwę te 70 na 1x? TRENING: KLATA: WYCISKANIE SZTANGI NA ŁAWCE POZIOMEJ: 40kg | 50kg | 55kg | 70kg ROZPIĘTKI NA WYCIĄGU: 15kg | 15kg | 15kg | 15kg WYCISKANIE SZTANGI NA ŁAWCE SKOŚNEJ: 30kg | 40kg | 40kg |

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 2373 Data: 2014-04-14 18:48:17 Liczba szacunów: 0
  • Pantera_amerykańska zaczynamy!

    Post
    Dzienniki Juniorów

    DZIEŃ 13 Dzisiejsze ćwiczenia: Komentarz: MHM, troche odczuwam zmeczenie po wczoraj :D i zakwasy z pon ale juz lekkie. SPECYFIKA Zazwyczaj starałem się robić max 12 powtórzeń. Teraz trochę inaczej, zastanawia mnie czy ma sens robienie tego samego ale staranie się zwiększyć ilość powtórzeń a. 9 --> 12 b. 12-->14 c.14 --> 20 TRENING: Barki: WYCISKA

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 2373 Data: 2014-04-16 19:24:45 Liczba szacunów: 0
  • Pantera_amerykańska zaczynamy!

    Post
    Dzienniki Juniorów

    DZIEŃ TRENINGOWY 34 Dzisiejsze ćwiczenia: Komentarz: Pełny ładny trening SPECYFIKA Nogi + klata? Czemu nie ;D TRENING: NOGI: PROSTOWANIE NÓG W SIADZIE : 42kg | 49kg | 49kg | 49kg GŁĘBOKIE PRZYSIADY ZE SZTANGĄ Z TYŁU (NA BARKACH): 50kg | 65kg | 70kg | 75kg UGINANIE NÓG W LEŻENIU : 35kg | 35kg | 35kg | 35kg PRZYSIADY WYKROCZNE (15

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 2373 Data: 2014-05-13 10:38:18 Liczba szacunów: 0
  • Pantera_amerykańska zaczynamy!

    Post
    Dzienniki Juniorów

    DZIEŃ 35 Dzisiejsze ćwiczenia: Komentarz: W trakcie żmudnego pisanie pracy dyplomowej warto odpocząć ;D SPECYFIKA BIC = TRIC TRENING: Biceps: UGINANIE RAMION ZE SZTANGA PODCHWYTEM STOJĄC: 25kg | 25kg | 30kg | 30kg UGINANIE RAMION Z SUPLINACJĄ: 10kg | 10kg | 10kg UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO: 10kg | 10kg

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 2373 Data: 2014-05-19 20:42:58 Liczba szacunów: 0
  • Pantera_amerykańska zaczynamy!

    Post
    Dzienniki Juniorów

    DZIEŃ 40 Dzisiejsze ćwiczenia: Komentarz: W trakcie żmudnego pisanie pracy dyplomowej warto odpocząć ;D SPECYFIKA BIC = TRIC TRENING: Biceps: UGINANIE RAMION ZE SZTANGA PODCHWYTEM STOJĄC: 25kg | 25kg | 30kg | 30kg UGINANIE RAMION Z SUPLINACJĄ: 10kg | 10kg | 10kg UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO: 10kg | 10kg

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 2373 Data: 2014-06-02 10:57:12 Liczba szacunów: 0
  • Pantera_amerykańska zaczynamy!

    Post
    Dzienniki Juniorów

    DZIEŃ TRENINGOWY 42 Dzisiejsze ćwiczenia: Komentarz: Troszkę gorzej niż ostatnio;/ SPECYFIKA Nogi + klata? Czemu nie ;D TRENING: NOGI: PROSTOWANIE NÓG W SIADZIE : 49kg | 54kg | 63kg | 63kg GŁĘBOKIE PRZYSIADY ZE SZTANGĄ Z TYŁU (NA BARKACH): 50kg | 70kg | 75kg | 80kg UGINANIE NÓG W LEŻENIU : 35kg | 35kg | 35kg | 35kg PRZYSIADY WYK

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 2373 Data: 2014-06-02 11:03:08 Liczba szacunów: 0
  • Pantera_amerykańska zaczynamy!

    Post
    Dzienniki Juniorów

    DZIEŃ TRENINGOWY 43 Dzisiejsze ćwiczenia: Komentarz: W trakcie żmudnego pisanie pracy dyplomowej warto odpocząć ;D SPECYFIKA BIC = TRIC TRENING: Biceps: UGINANIE RAMION ZE SZTANGA PODCHWYTEM STOJĄC: 25kg | 25kg | 30kg | 30kg UGINANIE RAMION Z SUPLINACJĄ: 10kg | 10kg | 10kg UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO: 10

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 2373 Data: 2014-06-02 11:04:50 Liczba szacunów: 0
  • Pantera_amerykańska zaczynamy!

    Post
    Dzienniki Juniorów

    DZIEŃ TRENINGOWY 44 Dzisiejsze ćwiczenia: Komentarz: Po przerwie... SPECYFIKA BIC = TRIC TRENING: Biceps: UGINANIE RAMION ZE SZTANGA PODCHWYTEM STOJĄC: 25kg | 25kg | 30kg | 30kg UGINANIE RAMION Z SUPLINACJĄ: 10kg | 10kg | 10kg UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO: 10kg | 10kg | 10kg SIÓDEMKOWANIE (OCZKO, 21):

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 2373 Data: 2014-06-13 19:02:00 Liczba szacunów: 0
  • Dokładna analiza dotychczasowego treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Staż treningowy: 14 miesiecy przysiad 60kg Cwiczysz ty nogi? czy tak tylko machasz 10kg sztanga? Poniedziałek Klatka 1. Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej: rozgrzewka: 2x12powt 3x8-10powt 2. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej: 3x8-10powt 3. Przenoszenie sztangielki za głowę 3x10-12rozpietki Biceps 1. Uginanie przedramion stojąc ze sztang

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1228 Data: 2008-06-05 14:22:28 Liczba szacunów: 0
  • Spasłem się, ratunku ;-) Lubię jeść

    Post
    Po 35 roku życia

    o wniosku, że w moim przypadku dłuższa przerwa to błogosławieństwo dla nóg i przekleństwo dla klaty. Może na urlopach powinienem brać skautkę albo młodego na plecy i trachać pompki a nóżek nie dotykać? Mam przeczucie, że będzie jakieś bicie treningowego rekordu w siadach w tym roku. Miałem się zapisać na zawody, ale ten wybór kategorii mnie zablok

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-11 22:58:28 Liczba szacunów: 2
  • Pomoc w ułożeniu planu treningowego.

    Post
    Trening w domu

    A co byś powiedział na: *pompki te co napisałem w temacie *Air Alert II *ćwiczenia na brzuch

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 949 Data: 2010-09-28 20:08:09 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu planu treningowego.

    Post
    Trening w domu

    Czyli np coś takiego mi przychodzi do głowy: *przysiady do załamania odpoczynek *pompki do załamania odpoczynek *żuraw 3 serie po 5 odpoczynek *brzuch (jakieś brzuszki, nożyce - proszę o wskazówki) I teraz dłuższy odpoczynek i znów to samo co wyżej. Co sądzicie? Czytałem o AAII i narobiłem sobie chęci.. podobno skuteczne ale tylko po dobrej rozgrze

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 949 Data: 2010-09-29 16:31:28 Liczba szacunów: 0