SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • WORKOUT dziennik początkującego

    Post
    Trening w domu

    Wtorek 01.03.2016 Technika + Sylwetki czas trwania (ok40 min) -Wznosy nóg prostych w leżeniu na brzuchu 30x -Wznosy tułowia w leżeniu na brzuchu 30x -"Kołyskę" w leżeniu na brzuchu 30x + 15 sec (z rękami i nogami u góry) -Wznosy tułowia w leżeniu na plecach 50x -Wznosy nóg w leżeniu na plecach 30x + 15 sec przytrzymać ręce i nogi u góry +++++

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-02 08:41:35 Liczba szacunów: 0
  • WORKOUT dziennik początkującego

    Post
    Trening w domu

    Środa dzien wolny od treningu CZwartek 03.03.2016 Technika + Sylwetki czas trwania -Wznosy nóg prostych w leżeniu na brzuchu 30x -Wznosy tułowia w leżeniu na brzuchu 30x -Wznosy tułowia w leżeniu na plecach 50x -Wznosy nóg w leżeniu na plecach 30x + 15 sec przytrzymać ręce i nogi u góry ++++++++++++ -Stanie na rękach przodem do ściany 2x40 s

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-03 18:39:17 Liczba szacunów: 0
  • WORKOUT dziennik początkującego

    Post
    Trening w domu

    Dzisiaj sobie pykłem taki szybki trening : pompki w staniu na rekach: 8/8/8/6 Dipy : 15/15/13/13 Pompki z nogami wyżej na podstawkach do pompek: 14/14/12/12 W poniedzialek ruszam z 6-8 tyg planem treningowym ktory niedawno opisałem :)

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-18 15:29:31 Liczba szacunów: 0
  • WORKOUT dziennik początkującego

    Post
    Trening w domu

    WTOREK 05.04.2016 GIGANT SERIE (3 ĆWICZENIA POD RZĄD) 1. Przysiady + 22,5kg .........................................................................20/20/20/20 Pompki w staniu na rękach przodem do sciany .............................5/5/5/5 Zwis w podciągnięciu nachwytem czołem do drążka.....................25s/25s/25s 2.Dipy na krzesłach + 5kg

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-05 20:32:06 Liczba szacunów: 0
  • WORKOUT dziennik początkującego

    Post
    Trening w domu

    PIATEK 08.04.2016 GIGANT SERIE (3 ĆWICZENIA POD RZĄD) 1. Podciąganie nachwytem na szer barków ...5/5/5/5 Podciąganie podchwytem wąsko .....................6/6/6/6 Podpór przodem ...................................................45s/45s/45s/45s 2.Pompki na barki z nogami wyżej ...................8/8/8/8 Pompki diamentowe.........................

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-08 17:25:32 Liczba szacunów: 0
  • WORKOUT dziennik początkującego

    Post
    Trening w domu

    Alloha :) Witam po prawie trzy tygodniowej przerwie podczas której nie oszczędzałem się jeśli chodzi o jedzenie, alkohol słodycze. Po prostu jadłem piłem i nie przejmowałem się niczym ^^ Jutro zrobię jakieś pomiary i sprawdzę wagę :) A dzisiaj zrobiłem delikatny trening, bo nie chce jutro miec problemów z poruszaniem sie spowodowanym przez zakw

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-15 17:34:21 Liczba szacunów: 0
  • WORKOUT dziennik początkującego

    Post
    Trening w domu

    Wczorajszy trening Czwartek 16.06.2016 Pompki zwykłe: 3x12 Podciaganie podchwytem: 3x6 Dipy: 3x8 Pike push up: 3x7 Pompki diamentowe: 3x10 Wznosy nóg do drążka: 3x6 Przysiad na jednej nodze: 3x5

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-17 19:24:53 Liczba szacunów: 0
  • Trening w domu! Pomocy

    Post
    Trening w domu

    ięśnie bo to będzie źle wyglądać a do tego będą kontuzje w domu można na prawdę wiele zdziałać jeśli masz drążek to możesz podciągać się nachwytam podchwytem wąsko szeroko... pompki w różnym rozstawie można robić pompki na barki jeśli ktoś da radę przysiady wspięcia na palce można zrobić tego na prawdę dużo sam pamiętam jak robiłem rozpiętki z bute

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1590 Data: 2009-10-02 14:46:14 Liczba szacunów: 0
  • Trening podciągania na drążku bez drążka.

    Post
    Trening w domu

    ćwicz 3x w tyg jedz zdrowo. a najlepiej to zakup drążek i go szanuj plan dla Ciebie. przysiady klasyczne 3x żuraw 3x stanie na rękach czasowe 3x 35 sek.stojąc pod ścianą. pompki klasyczne 3x Pompki z nogami na krześle 3x pompki w podporze tyłem 3x brzuch. wykonuj taki trening 3x w tyg powt wg własnych mozliwości jednak nie jedź do maxu w serii. TE

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 7572 Data: 2011-01-04 19:47:39 Liczba szacunów: 0
  • Czas na poprawe sylwetki - dziennik wg mawashiego.

    Post
    Trening w domu

    08.03.2012 r. Kolejny dzien treningowy :) Na zachęte fota z Bodybuilding Motivation. Plan na 08.03.2012: Wspiecia na palce: 15/15/15/15 Przysiady z obciazeniem: 20/20/20/20 - po 12,5 kg w rece Wiosłowanie: 15/15/15/15 - 12,5 kg Pompki klasyczne: 12/12/12/12 Wyciskanie hantli: 8/8/10/10 - 7,5 kg na reke Uginanie przedramion: 12/12/12/12 - 7,5 kg na

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2644 Data: 2012-03-09 09:00:17 Liczba szacunów: 0
  • Czas na poprawe sylwetki - dziennik wg mawashiego.

    Post
    Trening w domu

    Plan z dnia 11.03.2012: Wspiecia na palce: 15/15/15/15 Przysiady z obciazeniem: 20/20/20/20 - po 12,5 kg w rece Wiosłowanie: 15/15/15/15 - 12,5 kg Pompki klasyczne: 12/12/12/12 Wyciskanie hantli: 8/10/10/10 - 7,5 kg na reke Uginanie przedramion: 12/12/12/12 - 7,5 kg na reke Pompki z waskim ustawieniem rak: 8/8/8/8 Uginanie nadgarstkow z hantla: 10/

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2644 Data: 2012-03-13 15:38:05 Liczba szacunów: 0
  • Czas na poprawe sylwetki - dziennik wg mawashiego.

    Post
    Trening w domu

    16.03.2012 Wspiecia na palce: 15/15/15/15 Przysiady z obciazeniem: 20/20/20/20 - po 12,5 kg w rece Wiosłowanie: 15/15/15/15 - 12,5 kg Pompki klasyczne: 12/12/12/12 Wyciskanie hantli: 10(7,5kg)/10(7,5kg)/10(10kg)/10(10kg) Uginanie przedramion: 12/12/12/12 - 7,5 kg na reke Pompki z waskim ustawieniem rak: 8/8/8/10 Uginanie nadgarstkow z hantla: 10/10

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2644 Data: 2012-03-17 10:07:27 Liczba szacunów: 0
  • Nwm co robić

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    łowe ramion) 10-12 powtórzeń 8) Pompki z wąskim ustawieniem rąk(m. trójgłowe ramion) 8-10 powtórzeń 9)Nawijanie ciężarka na sznurek z uchwytem prostym (m. przedramion) 10) pompki w podporze tylem 12 powtórzeń 11) przysiady z obciążeniem (1 serie z obciążeniem reszta bez) 12) Wyciskanie francuzkie hantli zza głowy oburącz siedząc 13) planka 30

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4320 Data: 2015-11-08 19:14:54 Liczba szacunów: 0
  • Nwm co robić

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    kolano (biceps) 9) Uginanie przedramion z baniakami z wodą (m. dwugłowe ramion) 10-12 powtórzeń 10) Pompki z wąskim ustawieniem rąk(m. trójgłowe ramion) 8-10 powtórzeń 11) pompki w podporze tylem 12 powtórzeń 12) Wyciskanie francuzkie hantli zza głowy oburącz siedząc 10x 13) planka 30s 14) Nawijanie ciężarka na sznurek z uchwytem prostym (m.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4320 Data: 2015-11-08 20:46:35 Liczba szacunów: 0
  • PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU JAKO SPORT CZ.2

    Post
    Inne dyscypliny

    Hej na forum jestem już trochę ale wzięło mnie ostatnio na podciąganie na drążku i pompki na poręczach, przeglądałem Twoje lukix filmy na tubie i mam pytanie, na tym filmie z treningiem obwodowym robisz pompki na poręczach na takim patencie , samoróbka? można to gdzieś kupić? Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-01 13:18:52 Liczba szacunów: 0
  • PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU JAKO SPORT CZ.2

    Post
    Inne dyscypliny

    Ułożyłem sobie taki plan: podchwyt 3s max nachwyt (negatywy ) 3s x10 p wiosłowanie jednorącz sztangą ( nie wiem czy większy ciezar a mniejsza liczba powtórzeń czy na odwrót) pompki na poręczach 3s max zwykłe pompki 5 s unoszenie hantli bokiem zwis na drążku 5s 1min + coś na łydki i brzuch Jest to taki ogólny zarys fajnie jakby ktoś doświadczony

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-02 12:42:53 Liczba szacunów: 0
  • PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU JAKO SPORT CZ.2

    Post
    Inne dyscypliny

    W sumie swoje tempo takie szybkie moge trzymac tylko zebym mial wyprostowane nogi i mozna smigac. :) A tak pozatym ja nie cwicze podciaganie :) robie trening obwodowy 2 razy w tygodniu ktory wyglada tak: 1- Unoszenie hantelek na tylne aktony 15x (barki) 2- Uginanie nog na laweczce lezac 20x (20kg) (nogi) 3-podciaganie nadchwytem x15 (plecy) 4- ugin

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-29 18:31:15 Liczba szacunów: 0
  • PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU JAKO SPORT CZ.2

    Post
    Inne dyscypliny

    To jesą najlepsze pompki jakie widzialem - przypomina mi się ten filmik. Te pompki twoje sa idealne, aż za idealne. Myślę że takich pompek jak robią chłopaki na chalange to 80 byś zrobił - i tu prośba ; spróbuj się zabawić chociaż w jeden konkursik - Sprobuj Marek.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-12 20:27:35 Liczba szacunów: 0
  • PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU JAKO SPORT CZ.2

    Post
    Inne dyscypliny

    Nie ma jeszcze filmów z przyblokami, są tylko pompki. Pompki Lee Wade, mają największą ilość, Duffa 58 pompek, no i http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=F771Q47BQV8 http://www.youtube.com/watch?v=TIxXSb9Jjgs

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-13 21:01:25 Liczba szacunów: 0
  • PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU JAKO SPORT CZ.2

    Post
    Inne dyscypliny

    Mariusz lepiej żebyś pompki robił bokiem do aparatu,ale coś nie masz formy wydawało mi się że wolniej kończyłeś te pompki. Nie mogę wejść na ich stronę jakiś błąd.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-07 20:02:26 Liczba szacunów: 0