SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • [BLOG] moreloweciasto - Jedziemy

    Post
    Trening dla początkujących

    sobota 19 lipca, dzień treningowy Trening pleców, biców ciężko, klatki lekko, łydek 1. Nibydrążek jednorącz: -/-/-/-/- 8x38kg/ 8x46kg x 4 serie 8x54kg x 5 serii 8x54kg x 2 serie/ 8x62kg x 3 serie 8x54kg/ 8x62kg x 4 serie 8x62kg/ 8x70kg x 4 serie 2a. Podciąganie chwytem neutralnym: -/-/-/- 10,6,8,5 10,8,6,5 plus kilka półruchów po każdej serii

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-19 16:37:59 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] moreloweciasto - Jedziemy

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening barków i tricepsów, poniedziałek 17 listopada: 1. Clean and Press 4x8 8x30kg / 8x35kg / 8x40kg 8x35kg / 8x37,5kg / 8x42,5kg 8x37,5kg / 8x40kg / 8x42,5kg / 8x45kg 8x30kg / 8x40kg / 8x45kg / 6x50kg https://www.youtube.com/watch?v=kHjTMgthWD0&feature=youtu.be Tutaj źle ustawiłem kamerę, wydaje mi się że wybicie biodrem przyzwoite, łokcie je

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-17 20:06:32 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] moreloweciasto - Jedziemy

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening barków i tricepsów, poniedziałek 24 listopada: 1. Clean and Press 4x8 8x30kg / 8x35kg / 8x40kg 8x35kg / 8x37,5kg / 8x42,5kg 8x37,5kg / 8x40kg / 8x42,5kg / 8x45kg 8x30kg / 8x40kg / 8x45kg / 6x50kg 8x30kg / 8x40kg / 8x45kg / 7x50kg / 3x55kg 2. Dipsy tricepsowe 4x8 8xcc / 8xcc + 5kg / 8xcc + 10kg 8xcc +5kg / 8xcc + 10kg / 8xcc +15kg 8xcc

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-24 21:21:39 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] moreloweciasto - Jedziemy

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening barków i tricepsów, poniedziałek 1 grudnia: 1. Clean and Press 4x8 8x30kg / 8x35kg / 8x40kg 8x35kg / 8x37,5kg / 8x42,5kg 8x37,5kg / 8x40kg / 8x42,5kg / 8x45kg 8x30kg / 8x40kg / 8x45kg / 6x50kg 8x30kg / 8x40kg / 8x45kg / 7x50kg / 3x55kg 8x35kg / 8x45kg / 8x50kg / 4x55kg / 2x60kg https://www.youtube.com/watch?v=7SBQgbpbFIY&feature=youtu.

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-01 21:18:53 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] moreloweciasto - Jedziemy

    Post
    Trening dla początkujących

    Czwartek 30 lipca Dzisiejszy dzień to dowód na to, że jednak nie da się w nieskończoność trzaskać 3xdziennie interwałów z 1300 kaloriami %-) Spałem tylko jakieś 6,5h, na czczo przejechałem rowerem około 6km na spotkanie i z powrotem, wróciłem do domu, zjadłem prawie całą pulę jedzenia na dzisiaj.. A potem zjadłem więcej %-) Wyszło około 250g białka

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-30 23:33:11 Liczba szacunów: 0
  • Długofalowy schemat TS dla każdego

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Zamiast poreczy mozesz robic pompki w podporze tylem z dodatkowym obciazeniem na nogach.

    Odpowiedzi: 602 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-20 22:19:00 Liczba szacunów: 0
  • Długofalowy schemat TS dla każdego

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Czyli ostatecznie wygląda to tak. Mogę rozpisać jeszcze z ciężarami. PON Przysiad30/10 40/8 50/8 60/6 70/4x6 Przysiad wolny z zatrzymaniem60/3x4 WL30/10 40/8 50/8 60/6 70/4x6 Wyciskanie wąsko40/8 60/3x6 Pompki w podporze tylem3x6 Wyciskanie z klaty8+3x6 Spięcia+unoszenie nóg SUPERSERIA3x20+20 PT WL dynamika30/4 40/3 55/3x8 MC30/10 40/8 50/8

    Odpowiedzi: 602 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-21 12:46:13 Liczba szacunów: 0
  • Długofalowy schemat TS dla każdego

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    no wlasnie nie kurcze ogolnie to mam cos z lokciem co poniedzialek mi cos w nim sie psuje np ostatnio na poreczach pompki robilem i tak samo musze isc do lekarza ale rce mi tak nigdy nie lataly na boki nigdy

    Odpowiedzi: 602 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-01 12:51:12 Liczba szacunów: 0
  • Długofalowy schemat TS dla każdego

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Mam pytanie: czy lawe lekko mozna zamienic na pompki na poreczach w wersji na klatke? Bo troche nudzi i meczy mnie robienie 2 razy w tygodniu tego samego i na tej samej ilosci powotrzen.

    Odpowiedzi: 602 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-17 19:30:12 Liczba szacunów: 0
  • Długofalowy schemat TS dla każdego

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    No to ciekawe jak się młodzicy sprawdzą na tym planie - zaczynamy około lutego-marca Aha i po wejściu na 4x4 to jak to zmodyfikować? PON MC 30/10 40/8 50/8 60/6 70/6,6,6,6 (co tydzień do4x6 +2,5kg) Szrugsy 12,12,12 Wiosło 8,3x6powt Drążek 8,8,8 Uginanie ramion stojąc 3x10-8 Uginanie ramion chwytem młotkowym 3x10-8 Brzuch dowolnie ŚR WL 30/10 40/8 5

    Odpowiedzi: 602 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-30 10:44:16 Liczba szacunów: 0
  • Długofalowy schemat TS dla każdego

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Rumcek a jak nie robił poręczy tylko wyciąg np. jako ostatnie ćwiczenie? to wtedy zamiana z oryginalnego: WL Wyciskanie hantli na skosie górnym 8,8,8 Wyciskanie wąsko(łokcie przy tułowiu) 8,6,6,6 Wyciąg góryn 8,8,8 na przykładowo: WL Poręcze z obciążeniem 6,6,6 Wąskie 6,4,4,4 Francuz 8,6,6 Jest jak najbardziej dobra po prostu tutaj traktujesz por

    Odpowiedzi: 602 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-07 15:21:58 Liczba szacunów: 0
  • Długofalowy schemat TS dla każdego

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    po co ci te pompki na krzesłach???? Poręczy nie zamieniaj, to podstawa w budowaniu solidnej siły klaty i tricepsa, nie wiem czemu chcesz je wywalić wl aktywne opuszczanie wyciskanie waski chwyt dipy i tyle wystarczy. w opuszczaniu nie przesadź z iloscią bo to mocno obciążające układ nerwowy ćwiczenie, ja proponuje na początek 2 serie po 1 powtór

    Odpowiedzi: 602 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-08 11:46:44 Liczba szacunów: 0
  • Długofalowy schemat TS dla każdego

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    gi w ktorych klata jest robiona 2 lub nawet wiecej razy tyg a nie ma nic takiego na martwe? i jeszcze pytalem o trening na ekspozywnosc. czy moglbym jakies elementy takiego treningu wmieszac w moj plan?jesli tak to jakby to zrobic ?? juz cwiczylem ostatnio pompki z klasnieciem po treningu klaty ale to sie raczej kupy nie trzyma ;/ z gory dzieki :)

    Odpowiedzi: 602 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-12 15:00:51 Liczba szacunów: 0
  • Długofalowy schemat TS dla każdego

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    ć na 5powt w WL i nieco przerobić schemat na coś takiego: PON WL 30/8 40/6 50/6 60/5 70/5,5,5,5 Wyciskanie hantli na skosie górnym 6,5,5 Rozpiętki na płaskiej 8,8,8 Wyciskanie wąsko na ławce poziomej 6,4,4,4 Prostowanie na wyciągu lub pompki w podporze tyłem 8,6,6,6 (co tutaj było by lepsze ? ponieważ nie mam poręczy ;/) Jak to widzisz sene ?

    Odpowiedzi: 602 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-26 08:49:28 Liczba szacunów: 0
  • Długofalowy schemat TS dla każdego

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    ok, a co do tricepsa to które ćwiczenie bardziej pomocne: wyciąg czy może pompki tyłem z obciążeniem ponieważ nie mam niestety poręczy ;/ ?

    Odpowiedzi: 602 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-26 10:36:17 Liczba szacunów: 0
  • Długofalowy schemat TS dla każdego

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Zacząłem 10 tydzień tym treningiem. Wszystkie serie z zapasem(4x4). Od następnego tygodnia wbijam na 3x3. Aktualnie mój schemat WL wygląda tak: WL: 4x4 Hantle skos: 5,5,5 Rozpiętki poziom: 6,6,6 Wycisk wąsko: 6,4,3 Pompki: 8,6,6,6 Jeśli chodzi o hantle na skosie czy rozpiętki to skok siły jest ogromny odkąd robie długofalowy. WL też do przodu sądzą

    Odpowiedzi: 602 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-02 17:58:36 Liczba szacunów: 0
  • Długofalowy schemat TS dla każdego

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    16-18 tygodni.Nie bedzie za długo?Może lepiej dodawać po 3kg,albo na zmiane,jeden tydzien 2kg,nastepny 3kg?Drugie pytanie dotyczy rozkładu(chodzi o siłe raw): 1 dzien : wl ww pompki na poreczach wyciskanie hantlami 3x5?(ma to sens,czy lepiej wyrzucic?) 2 dzien: wl 60%/3x5 barki lajt Nie chce robic aktywnych opuszczan,trzymania sztangi,gum nie mam.M

    Odpowiedzi: 602 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-03 22:43:05 Liczba szacunów: 0
  • TEST: PVL - REDUKCJA by Tora pods.str.9

    Post
    Odżywki i suplementy

    OK BANAN tak zrobie. Na focie przedtreningowa dopałka - do ktorej dolączy jeszcze THERMO MAXX ktory mam nadzieje dojdzie na środę... Jestem juz po treningu. Oto wypiska Przypominam ze aktualnie lecą 10'tki. Wszystko po 2 serie. 1. Przysiad ze sztangą z przodu 75kg 2. Martwy ciąg 90kg 3. Wyciskanie sztangi na ławie skośnej 80kg 4. Wyciskanie zza kar

    Odpowiedzi: 111 Ilość wyświetleń: 13854 Data: 2007-04-30 18:25:30 Liczba szacunów: 0
  • TEST: PVL - REDUKCJA by Tora pods.str.9

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam, juz po treningu, chwile temu spiłem WHEY COOLER a teraz zabieram sie do pisania. Tak to dzis wyglądało: 1. Przysiad ze sztangą z przodu 80kg 2. Martwy ciąg 100kg 3. Wyciskanie sztangi na ławie skośnej 85kg 4. Wyciskanie zza karku na shmicie 72kg 5. Wiosłowanie sztanga podchwyt 77 kg 6. Pompki na poręczach z pochyleniem +7,5kg 7. Podciąganie

    Odpowiedzi: 111 Ilość wyświetleń: 13854 Data: 2007-05-04 11:58:15 Liczba szacunów: 0
  • TEST: PVL - REDUKCJA by Tora pods.str.9

    Post
    Odżywki i suplementy

    Hej, witam po dlugim weekendzie. W piątek ok. godziny 14 przyszla do mnie paczka od FA z THERMO MAXX i CLA, i tegoz samego dnia suple te dołączyly do reszty branego towaru, tak wiec fat burning leci juz na 100%. Ktoś się machnął i do paczki zamiast CLA PVL wsadzil CLA z Premium Nutrition, jednak w koncu CLA to CLA wiec to zaden problem. Dzis juz st

    Odpowiedzi: 111 Ilość wyświetleń: 13854 Data: 2007-05-07 17:48:01 Liczba szacunów: 0