SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Co wy na to ?

    Post
    Trening w domu

    ecy: wiosłowanie sztangielka opierajac sie np. o biurko 3s - o biurko zle: o taboret / siedzisko krzesla tak aby plecy byly proste - pozycja jak na laweczce poziomej Klatka: pompki na poreczach w wersji na klatke - oparciach od krzesel 5 s (i klata bedzie jak ta lala za 3 miechy :) Barki : Arnoldki 3s + BRZUCH - dodaj 3 cw. po 3 serie na kazda p

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1571 Data: 2011-03-26 20:06:34 Liczba szacunów: 0
  • FBW Do sprawdzenia z góry dzięki za pomoc

    Post
    Trening w domu

    A Nogi: - Przysiady przednie 2s-12p - Wspięcia na palce stojąc (palce na zewnątrz) 2s -10p Plecy: - Wiosłowanie sztangą (do klatki) 2s-10p - Podciąganie na drążku nachwytem 2s-5p Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi do szyi 3s-10p Barki: - Wyciskanie żołnierskie (do klatki) 2s-8p Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztangą (podchwytem) 2s -10p Tr

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 501 Data: 2011-03-06 07:32:04 Liczba szacunów: 0
  • Kluf - powrót na poważnie - FBW do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    A. Przysiad5x10 Wiosło4x10 WL3x10 WL sprzed głowy3x10 +1ćw brzuch/łydki B. MC5x10 Podciąganie4x max WL na skosie dodatnim sztangielek 3x10 Pompki na poręczach 4x max +1 ćw na brzuch /łydki Jeśli dojdą wspięcia 4x20.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1536 Data: 2011-08-07 19:15:06 Liczba szacunów: 0
  • Kluf - powrót na poważnie - FBW do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    ne 2.wiosłowanie- 1 seria rozgrzewkowa 3 konkretne 3.wyciskanie poziom - 1 seria rozgrzewkowa 3 konkretne 4.wyciskanie sprzed głowy stojac- 1 seria rozgrzewkowa 3 konkretne 5.podciaganie podchwytem - 3 maxx - 6.pompki na poreczach 3 maxx i to jest tyle jedziesz do zastoju i przechodzisz wtedy na dwa. nawet poreczy nie trzeba , ale nie zaszkodza

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1536 Data: 2011-08-07 19:52:11 Liczba szacunów: 0
  • HST

    Post
    Trening w domu

    ie sztanga 2s Wyciskanie sztangi sprzed karku. 1s Wznosy boczne stojąc ze sztangielk. 2s Wznosy boczne w opadzie tułowia 2s Szrugsy 3s Uginanie ze sztangą prosta stojąc 2s Triceps prostowanie na wyciągu 2s uginanie ramion z hantla 1s pompki na poreczach 1s Wspięcia na palce stojąc 2s Wspięcia siedziac. 2s brzuch 4s, unoszenie nog na drazku

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1270 Data: 2006-05-14 13:29:49 Liczba szacunów: 0
  • dziura na srodku klaty

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    pompki na poręczach wyc. gł. w gore -chwyt młotkowy, hantelki supers. wyciskanie ścisające rozpiętki Zmieniony przez - apokalipsa w dniu 2009-12-04 17:24:46

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 8765 Data: 2009-12-04 17:24:26 Liczba szacunów: 0
  • dziura na srodku klaty

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A czego tu nie rozumiesz Don? pompki na poręczach tego chyba nie trzeba tłumaczyć wyc. gł. w gore -chwyt młotkowy, hantelki Wyciskanie na skosie górnym hantlami - chwyt młotkowy supers. wyciskanie ścisające rozpiętki Superseria składająca się z wyciskania ściskającego -starasz się jakby ścisnąć gryf do wewnątrz w końcowej fazie wycisku (sztangą rz

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 8765 Data: 2009-12-04 18:18:56 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceeny

    Post
    Trening w domu

    Pozwól że odpowiednio skoryguje plan 1.Unoszenie wyprostowanych nóg w leżeniu do pionu 2.Przysiady z hantlami lub pistolety(przysiad na jednej nodze) 3.Pompki na krzesłach 4.Podciąganie na drążku podchwytem 5.MC na prostych nogach 6.Arnoldki 7.Uginanie ramion z hantlem w podporze o kolano 8.Wyciskanie francuskie hantla w siadzie lub leżeniu 9.Ugina

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 644 Data: 2010-03-22 21:00:06 Liczba szacunów: 0
  • SPAŚLAK87 / DZIENNIK sylwetka

    Post
    Trening dla początkujących

    Mój jadłospis i trening na dziś Jadłospis 13:40 4 jaja kurze 436 kcal 39,2 białka 30,4 tłuszczu tuńczyk 139 kcal 28 białka łyżka oleju 91 kcal 10 g tłuszczu pomidor 27 kcal 6 g węgli 1 cebula 44 kcal 10 węgli plaster sera żółtego przed treningiem - 16:10 tuńczyk 139 kcal 28 białka 2 pomidory 54 kcal 12 g węgli 1

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 4517 Data: 2009-06-10 14:12:15 Liczba szacunów: 0
  • SPAŚLAK87 / DZIENNIK sylwetka

    Post
    Trening dla początkujących

    Właśnie zacząłem trening. Trochę późna pora.... no ale lepiej późno, niż wcale. Mam teraz przerwę między seriami. Strasznie ciężko mi idzie. Pompki jak robiłem, to przy niektórych seriach, nie dałem rady zrobić wszystkich powtórzeń. To samo przy podciąganiu. Właśnie zabrałem się za triceps... została mi jeszcze jedna seria. Tu już idzie mi dużo lep

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 4517 Data: 2009-06-12 22:37:36 Liczba szacunów: 0
  • Taki trening da taki efekt?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Proponujesz jakiś konkretny plan? Bo ja mam taki: Poniedziałek: Nogi Przysiady 12/10/8/6/6 Prostowanie nóg maszynie 12/12/12/15 Uginanie nóg maszynie 10/8/8/6 Barki Wznosy ramion bokiem 4/6/8 Arnoldki 5/8/12 Wznosy ramion bokiem w opadzie 5/8/10 Wyciskanie od czubka głowy (z tyłu, płytko) 12/12/12/12/12/6 Un.szt

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3117 Data: 2007-07-18 11:53:37 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie do znawców

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ja zacząłem stosować taki plan. Poniedziałek Klatka: WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU -> SKOS GŁOWĄ W DÓŁ 5s. 12-16powt. WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU -> SKOS GŁOWĄ W GÓRĘ 4s. 12-16powt. ROZPIĘTKI NA SKOSIE GŁOWĄ W GÓRĘ 3s. 12-16powt. Biceps: UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ NA „MODLITEWNIKU” 4s. 12-16powt. UGINANIE RAMION ZE

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 2301 Data: 2010-03-16 20:47:14 Liczba szacunów: 0
  • efekty po 5 miesiącach

    Post
    Trening dla początkujących

    bo jesteś przyzwyczajony do lżejszych ćwiczeń ale szybko powinnien organizm sie zaadoptowac . Góra: martwy ciąg wyciskanie leżąc podciąganie na drążku wyciskanie żołnierskie pompki na poręczach uganianie ramion ze sztangą Dół: Przysiady żuraw wykroki z hantlami wspiecia na palce odwrotne wspiecia na palce poniedziałek- góra wtorek- dół środa-wol

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2495 Data: 2011-12-26 21:54:54 Liczba szacunów: 0
  • efekty po 5 miesiącach

    Post
    Trening dla początkujących

    pomoge torszke: Góra: martwy ciąg 4-5 wyciskanie leżąc 3 podciąganie na drążku 3-4 wyciskanie żołnierskie 3-4 pompki na poręczach 3-4 uganianie ramion ze sztangą 3 Dół: Przysiady 4-5 żuraw 3 wykroki z hantlami 2 wspiecia na palce 2 odwrotne wspiecia na palce 2 tak oritentacyjnie

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2495 Data: 2011-12-26 23:27:19 Liczba szacunów: 0
  • Zmieniony trening, pytanie odnośnie ilości serii i powtórzeń.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zwyczaj robie tak: -Na duze partie po 3 cw i po 4 serie -Na male partie po 2cw i po 4 s lub po 3 cw i po 3s -W cwiczeniach typowo silowych 8 powt lub progres (Martwy, plaska, pompki na poreczach, siady...) -W cwiczeniach rozciagajacych i izolowanych po 12 powt (rozpietki, przenosy, modlitewnik, francuz hantlem jednoracz...) -W cwiczeniach "inn

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 589 Data: 2007-07-12 16:29:30 Liczba szacunów: 0
  • Jak mogę dobrze wygladać ?

    Post
    Trening dla początkujących

    a co mam mu napisać? pompki rób?

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1478 Data: 2009-06-10 12:31:51 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki.Właśnie ułożyłem sam FBW,tylko nie wiem czy dobrze Poniedziałek- A Wtorek - B Czwartek- A Sobota- B Trening A Klatka: Wyciskanie sztangi płasko 12x10x10 Przenoszenie sztangielki w leżeniu w poprzek ławki poziomej 12x12x10 Barki: Wyciskanie sztangi zza głowy 10x10x8 Arnoldki 10x10x10 Triceps: Prostowanie hantli 8x8x8 Pompki w podpo

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 637 Data: 2008-06-15 21:11:56 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o poprawienie planu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    . 19-20 lat, 71 kg wagi, 176 cm wzrostu 2). systematycznie trenuje od jakis 4-5 miesiecy na silowni, wczesniej nieregularnie w domu z ciezarami, oprucz tego prawie od zawsze pompki, brzuszki i takie tam 3). nie stosowalem jeszcze okresu regeneracyjnego bo chyba jeszcze nie ma co regenerowac, nie zmienialem treningow, zmieniam male szczeguly nieraz

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 610 Data: 2004-03-28 14:03:01 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja Ci mówię co byłoby najlepsze. Troche ogłady. Poniedziałek: klatka, tricepsy - Klatka: Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 4s 12/10/8/6 Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 4s 10/10/10/10 Rozpiętki na ławce skośnej 4s 10/10/10/10 - Triceps: Pompki na poręczach 4s 10/10/10/10 (czyli max - około 10) Wyciskanie francuskie sztangą leżąc 4s 12/

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 650 Data: 2008-06-18 20:19:12 Liczba szacunów: 0
  • Bieganie a masa?

    Post
    Trening dla początkujących

    Jestem taki bardziej endomorfik niż mezomorfik, bardziej ubity od pasa w dól zawsze grubszy w udach łydkach itp natomiast od pasa w góre tez zawsze dość dużawy z tendencją do tycia, tylko po tym bieganiu dół został wyrobiony a góra wychudła :/ przedstawie plan do oceny: poniedziałek: Rozgrzewka m.in bieżnia 5-10min umiarkowany bieg + rozciąganie Kl

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 765 Data: 2010-11-06 08:56:35 Liczba szacunów: 0