SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Plan na mase!

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiady 3s -Wiosłowanie sztanga 2s -Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 3s -Unoszenia tulowia z lezenia przodem 2s -Wyciskanie na barki 2s -Wyciskanie francuskie sztangi leżąc 2s -Uginanie ramion z hantelkami stojac stojąc 2s -Wspięcia na palce z hantlami 2s -Skłony na ławce skośnej 2s -pompki w podporze tylem 3s oprocz tego abs 2 to bedzie?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 621 Data: 2010-01-30 11:29:27 Liczba szacunów: 0
  • plan FBW - do poprawy - priorytet nogi

    Post
    Trening dla początkujących

    katuje lydki to niepewnie mi sie wiosluje) -nie konbinuj tylko daj sobie potrzebna przerwe i już- a jesli czujesz sie przy wiosłowaniu niepewnie radze odwiedzić ATLAS CWICZEN w celu upewnienia sie czy technika nie lezy 4.wyciskanie francuskie- ja na twoim miesjcu zrobił bym pompki na poreczach jak robisz mase to jedzenie taki jest jedyna recepta

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 746 Data: 2011-05-19 13:56:23 Liczba szacunów: 0
  • plan FBW - do poprawy - priorytet nogi

    Post
    Trening dla początkujących

    3s 2) wspiecia na palce 3s 3)rumunski martwy ciag 3s 4) wyciskanie na plaskiej 3s 5) wioslowanie w opadzie 3s 6) wyciskanie zolnierskie 2s 7) uginanie ramion ze sztanga 2s 8) pompki na poreczach 2s + brzuszki 3s ten plan czesciowo byl juz opisywany przez drsquat... wypowie sie ktos czy nie jest za duzo cwiczen i moze jakies korekty trzeba wprowadzi

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 746 Data: 2011-06-03 20:37:06 Liczba szacunów: 0
  • Trening ocena/poprawki [Masa]

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    To może tak? Nd. Klata + tric 1.Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 12/10/8/6 2.Wyciskanie sztangielek na ławce - skos 4x8-12 3.Rozpiętki w siadzie na maszynie 5x12 1.Wyciskanie "Francuskie" 3x6-12 2.Prostowanie ramion na wyciągu stojąc 3x10 3.Pompki na poręczach 3x10 Pon. Wolne Wt. Plecy + biceps 1.Ściąganie drążka górnego wycią

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 800 Data: 2007-10-26 22:19:00 Liczba szacunów: 0
  • Wszystko rośnie tylko nie biceps

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    KRYCH666, oto mój plan: WTOREK: Klata: Płaska - 5x8,8,6,6,6 Skos w górę - 4x8,8,6,6,6 rozpiętki w dół - 4x pompki 3xmax Biceps: Sztangielka na modlitewniku 4xmax(robię na przemian każdą rękę bez odpoczynku, około 16 powtórzeń) Sztanga 4x12 Młotki 3x12 Łyda: Wspięcia na jednej nodze 4xmax CZWARTEK: Barki - przód: Wyciskanie sztangi na siedząco p

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3194 Data: 2007-03-11 10:09:11 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a co z ćwiczeniami? jak wspomniałem dostępu do siłowni nie mam i jedyne co mogę robić to jakieś pompki, brzuszki, bieganie, gra w piłke.. czy to wystarczy?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 519 Data: 2012-10-07 15:40:47 Liczba szacunów: 0
  • fbw pomoc z ułożeniem treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    Plany trochę do dupy (ćwiczenia i kolejność). Jak masz drążek to wyciąg możesz na razie olać. Jedziesz przysiad, mc, podciąganie nachwytem, wl, wyciskanie stojąc z przed klatki (barki->naramienne), wyciskanie wąsko/albo te pompki, uginanie ze sztangą stojąc, wspięcia na palce, spięcia brzucha, unoszenie nóg.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 449 Data: 2011-01-16 00:01:19 Liczba szacunów: 0
  • fbw pomoc z ułożeniem treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    Prosił bym o zdanie kogoś jeszcze i cwiczeń którymi zastapie prostowanie nog w siadzie i military press a takze pompki na poreczach krzychu dzieki za pomocc

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 449 Data: 2011-01-16 00:36:55 Liczba szacunów: 0
  • Bokserolog-Blog/foto6/10nowe

    Post
    Trening dla początkujących

    shitman_xD - łapy trenerskie ;D uniki ciosy obrony itp i też pompki walka z cieniem brzuchy itp ;] teraz jeszcze skakankę mam ; D

    Odpowiedzi: 118 Ilość wyświetleń: 5418 Data: 2009-11-30 21:31:47 Liczba szacunów: 0
  • Bokserolog-Blog/foto6/10nowe

    Post
    Trening dla początkujących

    wyciskanie z przed głowy triceps - 13.5kg/12 x 2 francuz sztangielką biceps - 9kg/12 x 2 sztangielka uginanie ramion potem jeszcze pompki 20 30 i 40 ;D i 20 przysiadów dzisiaj poszło wspaniale nic mnie nie boli nie wiem co ja ćpałem ale było super !!! mógłbym jeszcze ćwiczyć ale mam lekcje barki bez ugina

    Odpowiedzi: 118 Ilość wyświetleń: 5418 Data: 2009-12-01 18:17:14 Liczba szacunów: 0
  • FBW do sprawdzenia< na serio>

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok z ciężarami jeszcze zobaczę. A gdybym wyrzucił podciąganie i pompki na poręczach to jakoś by to wyglądało?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 513 Data: 2011-09-10 09:28:05 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny...

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie to złe rozwiązanie. A. Przysiady Podciąganie Wiosło WL,bądź pompki na poręczach tzw Dipsy Wyciskanie sprzed głowy łydki/brzuch Mc Podciąganie nad chwytem Wiosło sztangielką Wl skos hantle Arnoldki łydki/brzuch ___________________________

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1126 Data: 2011-01-30 20:50:11 Liczba szacunów: 0
  • nowy plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeżeli zależy Ci na dwóch zestawach, możesz wprowadzić taki model treningowy w praktykę. A) 1. Przysiad 2. Martwy Ciąg 3. Wyciskanie sztangi leżąc 4. Milliary press 5. Uginanie przedramion ze sztangą 6. Pompki na poręczach B) 1. Wykroki 2. Podciąganie na drążku 3. Wyciskanie sztangielek skos dodatni 4. Wyciskanie sztangielek siedząc 5. Ugina

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 968 Data: 2016-01-31 11:29:21 Liczba szacunów: 0
  • Zdobyć siłę w wyciskaniu leżąc

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    III trening 1. Wyciskanie klasyczne: x/10 x2; x/8; x/6; x/5; x/4 x/2 2. Wyciskanie skos głową w górę: x/8; x/6; x/4 x/2 3. Wyciskanie wąsko: x/8; x/6; x/4 x/2 4. Tricepsy pompki na poręczach: x/10; x/8; x/6 x/2 5. Tricepsy wyciskanie francuskie leżac x/10; x/8; x/6 x/2 6. Mięśnie brzucha x/10 x/4 masz tu typowy trening siłowy.Zawsze mozesz

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2252 Data: 2006-03-10 20:00:44 Liczba szacunów: 0
  • JAKI TRENING NA PUCHNIĘCIE KLATKI???

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    na dolna czesc klaty dzialaja tez pompki na poreczach, poczytaj dokladnie w atlasie o tym cwiczeniu.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1101 Data: 2004-03-12 01:30:13 Liczba szacunów: 0
  • Spalacz Tluszczu

    Post
    Trec

    ywam gdy jest pogoda , duzo bardzo chodze po miescie intensywnym krokiem , gram w siatke czasem , jezdze rowerem a w rok szkolny cwicze karate ( chyba juz 7 albo 6 rok leci ) wiec... troszke sie ruszam czasem w domu robie pompki i sobie "boksuje z powietrzem" Ale dzieki Pozdrawiam Zmieniony przez - FutureLife w dniu 2008-07-12 15:09:26

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 5081 Data: 2008-07-12 15:06:56 Liczba szacunów: 0
  • Trening Split

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    dobra czyli z tego co wywalic Wyciskanie sztangi płasko 10 powt Wyciskanie sztangielek na ławce skosnej 10 powt rozpietki na ławce płaskiej 10 powt Przenoszenie hantli za głowe w leżeniu pompki 10 powt.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 591 Data: 2013-10-09 15:07:18 Liczba szacunów: 0
  • Trening Split

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    pompki i przenoszenie., Zostaw pierwsze 3 po 4 serie

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 591 Data: 2013-10-09 15:07:31 Liczba szacunów: 0
  • MarcinH ma problem - szybko czytac, bo zaraz kasuje

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    i pomyslal ze do lipca z 10kg przywali. Wlaczyl kompa, wpisal "kulturystyka" albo "biceps" hehe i trafil tutaj. Myslal ze wystarczy zrobic 2 przysiady i 3 pompki i walnac kretke i juz 40cm w biku bedzie do lata a tu czyta, ze jakies diety, ******ly trzeba sie meczyc. Wkruwil sie bo nie chce mu sie wysilac i z frustracji i zazdro

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3406 Data: 2005-05-07 15:58:11 Liczba szacunów: 0
  • Podciąganie na drążku i biegi problem

    Post
    Trening w domu

    to jaki trening zastosować żeby była znaczna poprawa? robić dalej te pompki brzuszki i przysiady?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 626 Data: 2012-09-20 22:00:28 Liczba szacunów: 0