SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • HST - pomozcie poskladac (sogi) :-D

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    anie sztanga (max.wzrosnie do 3 serii) 4.KLATA: - wyciskanie na plaskiej (max.wzrosnie do 3 serii) 5.BICEPS: - uginanie sztangi (max.wzrosnie do 2 serii) 6.TRICEPS: - pompki w podporze tylem (max.wzrosnie do 2 serii) 7.Uginanie podudzi (przez caly casz trwania cyklu 1 seria) 8.Wznosy boczne (przez caly casz trwania cyklu 1 seria) 9.Unosze

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 5164 Data: 2007-07-23 10:40:18 Liczba szacunów: 0
  • BOR

    Post
    Sztuki Walki

    o napisal korian! nie jest tak jak w wielu innych instytucjach w polsce ze przyjma kogos kto sie nie nadaje ale ma znajomosci, w borze musisz sie za***iscie nadawac i oprocz tego musisz miec znajomosci/poreczenie/polecenie przez kogos itp to masz ostra panne moja nie potrafi zrobic jednej normalnej pompki (ale damskich moze juz by zrobila kilka )

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 16888 Data: 2006-07-04 18:42:10 Liczba szacunów: 0
  • 3- dniowy plan do oceny. Masa.

    Post
    Trening dla początkujących

    Ej ja robię jednego dnia hantle,podciąganie,ABS2 a drugiego pompki i ABS2.Czy jest dobrze ułożony plan czy coś należy zmienić ? Zauważyłem że ten ABS2 przeszkadza mi w podciąganiu bo ciężko z zakwasami na brzuchu się podciąga

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 531 Data: 2013-07-17 17:30:56 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - Wendeta*** /Team Ronie220/

    Post
    Trening dla początkujących

    23.02 DT Już po chorobie wjeżdżam na pełnym naładowaniu ;] trzeba będzie się jeszcze bardziej starać aby odzyskać to co straciłem ;] Dieta: http://oi50.tinypic.com/2lvmhr6.jpg Do tego warzywka: 1 posiłek 100g marchewki 2 posiłek (przed treningiem 1,5h) 200g buraków ząbek czosnku 3 posiłek(po treningu 1h) 200g kapusty kwaszonej 4 posiłek 300g

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 14416 Data: 2013-02-23 20:12:00 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - Wendeta*** /Team Ronie220/

    Post
    Trening dla początkujących

    01.03 DT Dieta: http://oi49.tinypic.com/2zswk82.jpg Do tego warzywka: 1 posiłek 100g marchewki 2 posiłek(przed treningiem 2h) 100g buraków ząbek czosnku 100g ogórek konserwowy 3 posiłek(po treningu 1h) 200g kapusty kwaszonej 4 posiłek 100g marchew 150g papryka czerwona 200g ogórek kiszony 5 posiłek 100g marchewki Trening: 1.Wyciskanie szt

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 14416 Data: 2013-03-01 16:39:47 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - Wendeta*** /Team Ronie220/

    Post
    Trening dla początkujących

    08.03 DT Dieta: http://oi48.tinypic.com/23mdf4.jpg Do tego warzywka: 1 posiłek 100g marchewki 2 posiłek(1,5h przed treningiem) 200g buraki Ząbek czosnku 3 posiłek(1h po treningu) 200g kapusty kiszonej 4 posiłek 200g kapusty pekińskiej 150g ogórek konserwowy 100g marchewki 5 posiłek 100g marchewki Trening: (Dziś cały dzień boli mnie głowa ch

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 14416 Data: 2013-03-08 18:03:12 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - Wendeta*** /Team Ronie220/

    Post
    Trening dla początkujących

    15.03 DT Dieta:(3 posiłek jest z robiony w omleciki wiec zależy na co w drodze trafie, ale chyba nie ma znaczenia?) http://oi48.tinypic.com/12631pt.jpg Warzywka: (dziś mniej ;/) 1 posiłek (1,5h przed treningiem) 200g buraki 2 posiłek(1h po treningu) 200g kapusta kisozna 3 posiłek 200g marchwi 150g ogórek zielony 100g papryka czerwona http://oi49.

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 14416 Data: 2013-03-15 10:52:49 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - Wendeta*** /Team Ronie220/

    Post
    Trening dla początkujących

    Wyciskanie DMX%-) Ok.Ale wydaje mi się że kazałem ci powtórzyć ciężar:-) Sissy squat Ok. Wyciskanie stojąc Niech będzie. Pompki Ok. Reszta również o,tylko w prostowaniu ciężar musi spoczywać na dole piszczeli(okolice kostek).

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 14416 Data: 2013-03-17 11:28:11 Liczba szacunów: 0
  • Plan do sprawdzenia

    Post
    Trening w domu

    Nogi Przysiady ze sztanga 5x 10 ,8,8,6,6 Hack przysiady 4x 10 8 8 6 Przysiady wykroczne 4x 10, 8, 8, 6 Martwy ciąg na prostych nogach 4x 10, 8, 8, 8 Żuraw 4x spięcia na palce 5x 10, 10, 10, 10, max odwrotne spiecia na palce 5x 8 8 8 6 4 klatka i biceps 1. Wyciskanie sztangi na ławce prostej 5x 10-8-8-6-6 2. DODAJ COŚ - NP. POMPKI NA PORĘ

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 1741 Data: 2013-06-02 20:37:49 Liczba szacunów: 0
  • Trening na rzeźbe [pomoc]

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    aa i robie również codziennie brzuszki po 100 na noc i 100 z rana , pompki 30 , podciaganie na drążku oraz bieganie , basen równiez gdy jest okazja w sobote

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 920 Data: 2007-02-28 16:56:04 Liczba szacunów: 0
  • 5x5BS+modyfikacje, potrzeba kontrola jakosci:)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    o split to jako wykańczające całośc można dać, ale nie jako podstawy; jak tutaj. -przysiad -wyciskanie -wiosłowanie plus -wyciskanie zza karku/push press/z przodu- do wyboru -pompki na poręczch -coś na brzuch przysiad 5x4 lawka na skosie dodatnim 5x4 martwy ciag 5x4 plus -podciaganie na drążku -coś na biceps -na klatkę- wyciskanie w skosie połow

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 698 Data: 2010-11-15 16:51:08 Liczba szacunów: 0
  • Trudne początki

    Post
    Trening w domu

    filestube.com lub w księgarniach oczywiście. Jest to kompleksowa metoda rozwijania całego ciała z wykorzystaniem tylko i wyłącznie własnego ciężaru, a zatem są to różnorakie pompki, przysiady, podciągania etc etc. Wszystko podzielone na 13 poziomów aby stopniować wysiłek i złożoność treningów. Jedyny sprzęt Ci potrzebny to krzesła i drążek. Ponad

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 742 Data: 2011-05-11 22:39:22 Liczba szacunów: 0
  • FBW do korekty

    Post
    Po 35 roku życia

    Moim zdaniem 4 serie trzeba robić (co najmniej). Brzuch trzeba byłoby robić. Właściwie to robiłbym: 1. Zarzut na klatkę piersiową 2.Pompki na trzech stołkach (lub podłodze) lub wyciskanie sztangi w leżeniu na podłodze 3.Podciąganie na drążku 4.Wyciskanie sztangi stojąc 5.Przysiady lub wykroki 6.Wznosy tułowia na brzuch lub wznosy nóg w zwisie na d

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2712 Data: 2014-09-11 07:56:52 Liczba szacunów: 0
  • FBW do korekty

    Post
    Po 35 roku życia

    To rób sobie w obwodach, superseriach itp. Zarzut + pompki + wyciskanie stojąc. I już ruszysz klatkę. Wyciskanie z ziemi dwóch sztangielek o masie nie większej niż 20 kg po 12 razy wiele nie da, jeżeli chcesz masy. Ale już takie thrusters z tymi samymi hantelkami przynajmniej zmęczą Cię solidnie. Próbuj i szukaj. Coś znajdziesz :-) Zmieniony przez

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2712 Data: 2014-09-11 21:45:23 Liczba szacunów: 0
  • FBW do korekty

    Post
    Po 35 roku życia

    W planie podpatrzonym na tym forum kiedys i tam właśnie podciaganie jest na końcu. Przysiad 4 x10 Zarzut sztangi 4 x 10,8,6 Pompki z obciazeniem 4 x10 Wyciskanie z klatki stojac 3 x10,8,6 Podciaganie 3 x 12,8,4 Wspięcia na palce 3 x max

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2712 Data: 2014-09-14 19:08:10 Liczba szacunów: 0
  • Oceńcie ewentualnie zróbcie korekte ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    jak bym wiedzial czy beda dzialac czy nie to bym nie prosił o korekte :) Ale juz mam trening FBW A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s Barki: - Wyciskanie hantli 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s Plecy: - Martwy ciąg 2s - Podciąganie na drążku 2s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Bicepsy: - Uginan

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 516 Data: 2008-06-17 20:25:47 Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłe

    Post
    Trening dla początkujących

    No to w koszykówkę. Na siłownie za wcześnie. Rób pompki, podciągaj się.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1646 Data: 2009-10-28 21:50:10 Liczba szacunów: 0
  • Split 4x w tygodniu z ograniczonym sprzętem do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    problem w tym że dużo ćwiczeń by się powtórzyło. Francuskie jednorącz już robiłem, żurawia też, wiosłowanie sztangą i sztangielką też) Poniedziałek: Plecy: Wiosłowanie sztangą 4x12 (w opadzie? Już robiłem) Wiosłowanie sztangielką 4x12 (w oparciu o ławkę? Już robiłem) Podciąganie na drazku 4x max Przedramię: -uginanie nadgarstków podchwytem 4x20 -Ob

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2486 Data: 2010-09-12 19:12:25 Liczba szacunów: 0
  • Split 4x w tygodniu z ograniczonym sprzętem do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek: Plecy: Wiosłowanie półsztangą 4x12 (http://www.kulturystyka.pl/atlas/plecy.asp#6 o to chodzi?) Wiosłowanie sztangielką 4x12 (Już robiłem) Podciąganie na drążku 4x max Przedramię: -uginanie nadgarstków podchwytem 4x20 -Obracanie przedramion ze sztangielkami 3x max(do palenia) Brzuch: -Spięcia brzucha z obciążeniem 4x20 -Unoszenie nóg w

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2486 Data: 2010-09-12 22:32:22 Liczba szacunów: 0
  • fbw 15-10-5 do poprawy/zmiany

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    W treningu A za dużo wyciskania na klate, to na pewno...w treningu błąd-robisz wyciskanie na barki przed pompkami na poręczach...chyba, ze te pompki na poręczach są w wersji tricepsowej, wtedy okale jeżeli w wersji na klate, to wstaw je przed barkami. I wszelką izolacje dawaj zawsze na koniec...No i jak najmniej izolacji... EDIT: "- Wyciskanie

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 651 Data: 2009-10-08 15:10:11 Liczba szacunów: 0