SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Wakacyjny konkurs "Bring Sally Up" wg Tsubame33

    Post
    Po 35 roku życia

    bede probowac :-) naliczylam 32 pompki :-D

    Odpowiedzi: 199 Ilość wyświetleń: 16170 Data: 2018-08-29 21:16:44 Liczba szacunów: 1
  • Wakacyjny konkurs "Bring Sally Up" wg Tsubame33

    Post
    Po 35 roku życia

    bede probowac :-) naliczylam 32 pompki :-D Niby tak, ale ja bym sobie ostatniej nie zaliczyła }:-(

    Odpowiedzi: 199 Ilość wyświetleń: 16170 Data: 2018-08-29 21:19:43 Liczba szacunów: 0
  • Poprawa tre z priorytetem na ramiona

    Post
    Trening dla początkujących

    śnej w górę, 12/10/8/8 - rozpiętki na ławce poziomej, 3x12 Triceps: - wyciskanie francuskie 3x10 - ściąganie linki na drążku 3x12 - prostowanie ręki w opadzie tułowia 3x10 - pompki tyłem - ile się da Środa: Biceps: - ugięcia ramion prostym gryfem 10/8/8/6/ - ugięcia ramion ze sztangielkami młotek 12/10/8/6/ - modlitewnik z supinacją 3x12 Plecy:

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 769 Data: 2009-11-10 16:41:33 Liczba szacunów: 0
  • Poprawa tre z priorytetem na ramiona

    Post
    Trening dla początkujących

    poziomej, 3x12 <----- zmien na 12/10/8/6 Triceps: - wyciskanie francuskie 3x10 <----- wywal - ściąganie linki na drążku 3x10 - prostowanie ręki w opadzie tułowia 3x10 - pompki tyłem - ile się da Środa: Biceps: <---zacznij od pleców, a nie od bica - ugięcia ramion prostym gryfem 10/8/8/6/ - ugięcia ramion ze sztangielkami młotek 12/10/8/6/

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 769 Data: 2009-11-12 19:03:51 Liczba szacunów: 0
  • TRENING NA RZEŹBE.. POMOC

    Post
    Trening dla początkujących

    ie sztangi na ławce płaskiej - Wyciskanie hantli z supinacją na ławce skośnej - Przenoszenie hantla za głowę - Rozpiętki z głową w górę Triceps : - Francuskie pompki - Uginanie ramienia w oparciu o kolano Dzień 2. (Plecy + Biceps) Plecy : - Wiosłowanie ze sztangą - Wyciskanie sztangielki na boki w oparciu o kolano

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 977 Data: 2009-11-13 00:51:58 Liczba szacunów: 0
  • miesien zebaty przedni- brak efektów

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Hmm sądzę, że pompki na poręczach dają dosyć dobry bodziec zwłaszcza na piersiowe mniejsze. Co do zębatych polecam ćwiczenie które zaproponował Puma - wypychanie barków na ławce skośnej, do tego pracują w wyciskaniach na barki i to powinno załatwić sprawę

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 16096 Data: 2008-07-26 10:39:57 Liczba szacunów: 0
  • FBW(do oceny) + BJJ 4x w tyg,

    Post
    Trening dla początkujących

    Ciezko mi sie robi wioslowanie po MC. Zamienic z wyciskaniem na klate w treningu A? Czy pompki na poreczach + wyciskanie na 1 sesji doprowadza do przetrenowania klaty i tricepsu?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 669 Data: 2012-01-28 07:48:36 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny + kilka pytań

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Nie nauczysz się techniki z filmów, szczególnie w takim wieku i bez kontroli ogarniętej osoby, musi ci ktoś ją pokazać inaczej zrobisz sobie krzywdę. Zrobiłbym jeden zestaw. Jak nie masz stojaków to przysiadów z obciążeniem nie zrobisz, wyciskanie na klatę bez ławki też tak średnio. Masz drążek do podciagania? Jeśli nie to zaopatrz się w niego w pi

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 653 Data: 2015-08-29 19:31:42 Liczba szacunów: 1
  • trening ze strony 100pompek.pl

    Post
    Trening w domu

    no wiadomo ze to jest przesadzone ale ja np. nie mam sprzetu w gomu i nie moge robic prawie innych cwiczen na klatke niz pompki bo musze same statyczne, wlasnie czytam jakis temat o tym treingu w sumie jesli wasze opinie sa takie jakie sa to raczej zmienie trening

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 11080 Data: 2012-01-25 12:32:44 Liczba szacunów: 0
  • Jaki trening będzie dobry ?

    Post
    Trening dla początkujących

    ze skrętem 3s 12-10-8 B Nogi: przysiady 3s 12-10-8 plecy: martwy ciąg 3s 12-10-8 klatka: wyciskanie skos 3s 12-10-8 barki: wyciskanie sztangielek 3s 12-10-8 triceps: odwrotne pompki 2s 12-10 biceps: uginanie sztangielek z supinacją 2s 12-10 kaptury: szrugsy sztangą z przodu 3s 12-10-8 przedramiona: uginanie podchwytem 2s max brzuch: skłony w leżeni

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 1599 Data: 2012-05-11 10:37:48 Liczba szacunów: 0
  • Jaki trening będzie dobry ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Plecy: mc 3s Klata: wyciskanie sztangi płasko 3s Barki: wyciskanie sztangielek żołnierskie 2s Biceps: Uginanie ramion ze sztangielkami z subinacja nadgarstka 2s Triceps: pompki na poręczach 2s Planuje ćwiczyć 3 razy w tygodniu ABA BAB. Powtórzenia robie 12-10-8 jak są 3 serie jak 2 to 10-8 Co tydzień będe starać się dokładać troche ciężaru .

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 1599 Data: 2012-05-16 00:07:51 Liczba szacunów: 0
  • Jaki trening będzie dobry ?

    Post
    Trening dla początkujących

    gi: przysiady wykroczne 3s Plecy: mc 3s Klata: wyciskanie sztangi płasko 3s Barki: wyciskanie sztangielek żołnierskie 2s Biceps: Uginanie ramion ze sztangielkami z subinacja nadgarstka 2s Triceps: pompki na poręczach 2s Planuje ćwiczyć 3 razy w tygodniu ABA BAB. Co tydzień będe starać się dokładać troche ciężaru . Powtórzenia robić od 10 w dół ?

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 1599 Data: 2012-05-19 23:42:38 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT do Oceny + Jakieś porady?

    Post
    Trening dla początkujących

    UP- poprawiony trening + wstawiona dieta z redukcji Dzien 1 Przysiady 6s x10p Wykroki 6s x12p Wspięcia na palcach 4s x12p Dzien 2 Wyciskanie sztangielkami/sztangą skos dodatni 4s x10p Wyciskanie sztangą płasko 5s x10p Rozpiętki 4s x10p Biceps uchwytem młotkowym 3s x8-10p Biceps na sztandze prostej stojac 3s x 8-10p Modlitewnik na prostej 3s x

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 538 Data: 2015-07-20 14:44:30 Liczba szacunów: 0
  • Split do sprawdzenia (Daje sogi!)

    Post
    Trening dla początkujących

    skanie sztangi/hantli skos- góra 10/10/8 4s rób hantlami, to ćwicznie zacznij 1 wyciskanie sztangi/hantli skos- dół 10/10/8 4s rozpiętki na płaskiej 10/10/8 12powt Triceps pompki na poreczach 10/10/8 4s prostowanie ramion na wyciągu stojąc 10/10/8 4s prostowanie ramienia podchwytem stojac 10/10/8 wywal francuskie wyciskanie sztangielki 10/10/8

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 456 Data: 2009-09-25 22:19:52 Liczba szacunów: 0
  • FBW! Prosze o pomoc!

    Post
    Trening dla początkujących

    ze sztanga na barkach 3s Plecy: Wiosłowanie sztanga 3s Klatka: Wyciskanie sztangi poziomo 3s Barki: Wyciskanie sztangi 2s Biceps: Uginanie ramion ze sztanga 2s Triceps: pompki wąsko 2s szrugsy robie 2 serie po treningu. -gdzie(i czy wogóle ) wstawić wspięcia na palcach na łydki? -brzuch w dni treningowe czy w dni luźne? - jakie białko pole

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 461 Data: 2011-02-01 17:44:46 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy ocena

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Te dwa ćwiczenia na triceps to praktycznie to samo. Zamień jedno z nich na np. pompki na poręczach, prostowanie. Na uda dałbym więcej. Albo zwiększ serie, albo dorzuć jakieś wykroki, prostowanie siedząc. Brakuje ćwiczenia na kaptury.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 551 Data: 2014-08-12 15:17:37 Liczba szacunów: 0
  • WASZ WZROST WAGA I WYMIARY W WIEKU 15 LAT

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Niezły byk z ciebie Colter.Tylko że ty trenujesz z wolnymi ciężarami a ja z własnym ciężarem ciała(drążek,brzuszki,pompki).

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-09-24 20:18:07 Liczba szacunów: 0
  • WASZ WZROST WAGA I WYMIARY W WIEKU 15 LAT

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    2 tyg to powiedzial ze musialem metanabol wp*****lac... A tak btw, jesli 3 razy w tyg mam box, odzywiam sie w miare mozliwosci dobrze, na boxie robie sporo cwiczen silowych, pompki na trice, na klate, brzuszki/spiecia, zaroweczki i krecenie łapkami na barki (niezle daje do tego w domu podciagam sie na drozku co 3 dni (3 serie) a w sobote chodze a

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-09-25 19:23:31 Liczba szacunów: 0
  • WASZ WZROST WAGA I WYMIARY W WIEKU 15 LAT

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    16 lat 180 cm 65 kg 28,5-29 cm w bicepsie 101 cm w klacie trenuje 2 tygodnie porzadnego treningu na silowni + 1,5 roku hantle, pompki, brzuszki w domu

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-09-27 21:37:49 Liczba szacunów: 0
  • Po FBW... Split? Do poprawy. Sogi.

    Post
    Trening dla początkujących

    iskanie sztangi płasko 12/10/8/6 wyciskanie hantli skos dodatni 12/10/8/6 rozpiętki 12/10/10 francuskie wyciskanie sztangi leżac 12/10/8/6 wyciskanie wąskim uchwytem 12/10/8/6pompki na poreczach brzuch środa - plecy + biceps + przedramiona Dzień Dobry 12/10/8/6podciaganie sie na drazku wiosłowanie sztangielką 12/10/8/6 martwy ciąg 10/8/6 uginanie p

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 910 Data: 2008-06-17 14:06:02 Liczba szacunów: 0