SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Ok- do tej pory ćwiczyłem następująco PONIEDZIAŁEK Klatka: wersja 1 1.Wyciskanie sztangi na ławce poziomej. 15,12 ,10 ,6-7 2.Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej (głowa do góry kat 45% ) ,12,10,8, 8 3 Rozpiętki głowa w dół (kat 30 %) 12,12,10,8 wersja 2 1.Wyciskanie hantli na ławce poziomej. 15,12,10,6,7 2.Pompki na poręczach 15,12,12,8 (j

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-07 21:26:47 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    ie na drazku 50 powt. total + brzuch i/lub lydki sroda: lekko 1. przysiad 5x5 ( minus 20% obciazenia z poniedzialku) 2. wyciskanie z klatki w staniu 5x5 3. wioslowanie 5x5 4. pompki na poreczach 3-4x10-15 + lydki i/lub brzuch piatek; srednio 1. przysiad 3x5+2x3 (dochodzac do obciazenia 5kg wiekszego,niz w poniedzialek) 2. wyciskanie na skosie (30

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-08 14:25:26 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Witam Ćwiczę tym planem (delikatnie zmodyfikowanym) około 2 miesięcy i przyrosty masy oraz siły są bardzo duże. Moje modyfikacje, a raczej brak wiedzy }:-( spowodowały, że mój plan treningowy przez te dwa miesiące wyglądał następująco: poniedziałek-środa-piątek: Przysiady: 1x5x50; 1x5x60; 1x5x70; 1x5x80; 5x5x90 Rumuński martwy ciąg (RDL): 1x5x60; 1

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-12 11:01:26 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    -wioslowanie sztangielką 2x12 - tutaj musi być koniecznie 5x5 sztangą czy moge tak jak teraz ? Bo wole sztangielką i chyba lepiej rozbuduje najszersze o ile sie nie myle -pompki na poreczach 3 x max -uginanie biceps 2x12 + brzuch/lydki B) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie w staniu 5 x 5 -klasyczny MC 5 x 5 -drazek nachwytem 3 x max -fr

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-19 01:51:11 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Czyli z tego co zrozumiałem robię trening najlepiej 8-5-3 tak? Czyli 1 trening 3 serie po 8 powtorzen, drugi trening 5 serii po 5 powtorzen i 3 trening 8 serii po 3 powtorzenia. tak moze byc? A. 1.Przysiad ze sztanga 2.Wyciskanie na plaskiej 3.Wioslowanie 4.Uginanie ramion stojac 5.Wyciskanie francuskie B. 1.Przysiad 2.Wyciaskanie zza karku 3.Podc

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-07 17:34:49 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    Cześć jestem nowym uzytkownikiem i mam pytanie: Mam sztangielki 15 kg, robie pompki rozne rodzaje codziennie, czego moge sie po tym spodziewac i po jakim czasie??

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-21 15:03:29 Liczba szacunów: 1
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    odkopie troche ten temat bo nie wiem zasadniczej najwazniejszej rzeczy a mianowicie pompki na waskim czy szerokim rozstawie to mam robic tak ze lokcie ida na zewnatrz czy pod siebie?wiecie o co biega?

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-08 20:46:04 Liczba szacunów: 1
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    i jak najlepiej na rzezbe klaty walic pompki? szeroki rozstaw i nogi uniesione na czym wyzej od rak?

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-08 20:48:29 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    ety... Dopiero pod koniec zacząłem 3 dni w tygodniu. Przerwa od ost. razu to z 3-4 miesiące. I na razie nie chodzę na siłownię, ze względu na wadę postawy (lekka kifoza) i tu rodzi się moje pytanie. Czy jest sens po takich wcześniejszych ćwiczeniach, ćwiczyć w domu jakimś treningiem bez użycia niczego (czyli pompki, przysiady itd.)? Edit: 15 lat.

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-18 13:20:15 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    lordtorez przeciez pompki w podporze tylem sa o niebo latwiejsze:P trzymasz wtedy 1/3masy ciala :P nie zgadzam sie z toba:P

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-20 11:44:15 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    ale raczej tylko trenujący je zauważa Zacząłem w styczniu ale chorowałem wię cfaktyczny trening to mam od początku kwietnia, i o ile na początku byłem lama, bo robiłem babskie pompki, to teraz też jestem lama ale robie 10 prawdziwych Naprawdę polecam, robie 4 obwody, ostatniozainwestowałem w sztange i ciężary i jest lepiej. Bedzie secondpudzian

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-24 12:16:06 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    prosił bym o foty do 8a)Pompki w podporze tyłem (m. trójgłowe ramion) 12-15 powtórzeń - łatwe i 7)Uginanie przedramion z baniakami z wodą (m. dwugłowe ramion) 10-12 powtórzeń - średnie.

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-27 16:27:02 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    7. Klęk podparty, ugiecia ramion 10-15 razy. jak to wykonać Pompki na kolanach. i Treningu 4)Podciąganie na drążku podchwytem na szerokości barków (m. pleców) 8-10 powtórzeń - trudne, lub te ćwiczeni da sie jakoś zastąpić innym bo nie mam drążka w domu czy jest bardzo potrzebne. Myślałem zamiast tego ćwiczenie myślałem nad wyciskanie sztangi 30

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-19 09:43:04 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    eszcie to przeczytałem) ja skończyłem trzeci tydzień.Znaczy jutro robie już 4 obwody .W wyglądzie się poprawiłem napewno,w sile jeszcze bardziej(min. widać jak mi się robiło pompki a jak teraz dość lekko lecą i to już mnie bardzoo ucieszyło),po tej piłeczce co się grało sporo to i nogi mam dość dobrze wyrobione.A zdjęcia jeśli w ogóle można po tak

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-27 14:10:49 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    I jesli ktos moglby wrzucic jakies zdjecia jak wykonywac pompki na taboretach to bylbym wdzieczny

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-13 22:29:22 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    Pompki, lepiej robić na kostkach czy dłoniach?

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-15 10:00:02 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    mam pytanie co zrobic jeśli nie moge wykonać 2 obwodu z pompkami klasycznymi? Przenież jest napisane, że jeżeli nie dajesz rady wykonujesz łatwiejszą wersję, w tym przypadku pompki na kolanach. A i tutaj jeszcze 1 pytanko moze jakieś czwiczenie zastępsze zamiast cwiczen z drążkiem byś podał bo niestety nie posiadam a i tak nie mam gdzie zamocować

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-20 19:03:14 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    Można zastapić pompki wyciskaniem sztangielek płasko?

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-10 13:38:21 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    o własnie tez tak ze 2 razy chcialbym sobie dorzucic jakies pompki,drazek i eskapander mozna czy raczej nie??

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-03 16:44:11 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    Pompki zastąp ćwiczeniem podobnym, np. wyciskaniem sztangielek. Rozpiętki można dołożyć jeśli klatka ma ewidentne braki w stosunku do innych partii.

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-19 14:33:52 Liczba szacunów: 0