SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    siowe): 1. WL - 3s 8/12/16powt – regres 60kg/50kg/40kg 2. Wyciskanie sztangielkami na skosie dodatnim – 3s 8/12/16 -regres 16kg/14kg/12kg 3. Rozpietki lezac 2s 15powt 9kg 4. Pompki na poreczach 2s 7/3 5. Brzuch Nie było aż tak bardzo ciężko, ale pompki mnie zniszczyly, w 2 serii chcialem zrobic bardziej dokladnie i wykonalem jedynie 3 ruchy.

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-03 20:22:01 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    * Poniedziałek - (nogi+łydki+brzuch) 1. Przysiad - 3s 8/12/16powt 2. Prostowanie nóg na maszynie – 3s 25-30ruchów 3. Wykroki ze sztangielkami 2s 12/16powt 4. Zuraw 2s 15powt 5. Łydki metodą SZOPREXA- kilka obwodów 6. Brzuch * Wtorek - (piersiowe): 1. Wyciskanie sztangielkami na ławce poziomej- 3s 8/12/16powt 2. Wyciskanie sztangi na skosie doda

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-11 18:04:03 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING 31.01.2012 KLATKA (+ brzuch) 1. Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim: 36,5kg x 8 38,5kg x 8 41kg x 8 43kg x 8 2. Pompki na trzech krzesłach: CC x 10 CC x 10 CC x 10 3. Rozpiętki z hantlami: 8kg x 15 8kg x 15 4.Przenoszenie hantla za głowę na ławce: 11kg x 12 12kg x 12 5.Unoszenie kolan do klatki w zwisie: 10 10 10 Po trenie 15min rowerka

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-31 21:06:47 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Po trenie zrobiłem 3 gigant-serie Wodyna i już jakbym czuł poprawę w prawym barku, jakoś mniej "łupie" niż wcześniej. Z racji tego, że dawno nie było żadnego filmu, nagrałem pompki jakie wykonuje. Po nich klata chce eksplodować, polecam każdemu;-) http://www.youtube.com/watch?v=OsFYDe3ApNo&feature=youtu.be Zmieniony przez - Cokta w dniu 2012-02-09

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-09 20:28:39 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    a poręczach - 3xmaks CCx6 / CCx8 / CCx8 CCx9 / CCx8 / CCx7 CCx9 / CCx8 / CCx7 CCx8 / CCx8 / CCx7 CCx9 / CCx8 / CCx7 4. Łydki metodą Szoprexa - 2 obwody Klata dobrze spompowana, mogłem nagrać pompki, bo technicznie myślę, że było ok i chciałbym wam pokazać :-) ogólnie trening lekki i szybki. Zmieniony przez - erwinoos w dniu 2012-06-05 18:58:56

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-05 18:57:31 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Wtorek - Klatka + triceps 1. Wyciskanie hantli skos dodatni - rampa 8 8x15kg / 8x18kg / 8x20kg / 16x15kg 8x18kg / 8x20kg / 8x23kg / 16x18kg 8x19kg / 8x21kg / 8x24kg / 16x18kg 2. Pompki na poręczach - 4xmaks 12xCC / 12xCC / 10xCC / 10xCC 12xCC / 8x2,5kg / 7x5kg / 6x7,5kg 11xCC / 10xCC / 10xCC / 10xCC 3. Rozpiętki na bramie - 4x16 16x10kg / 16x10kg /

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-09 13:24:49 Liczba szacunów: 0
  • [DT] maciej1408

    Post
    Dzienniki Juniorów

    km rowerkiem 18 września 2014 wyciskanie żołnierskie 10x20, 8x30, 8x35, 5x40 unoszenie sztangielek bokiem 4sx10 powt x8kg unoszenie sztangielek bokiem w opadzie 4sx10powtx5kg pompki na poręczach 8,8,5 pompki w podporze tyłem 8x20kg, 8x20kg, 8x20kg, 10x20kg francuskie w siadzie dwurącz 10x20kg, 10x20kg, 10x20kg prostowanie na wyciągu górnym 4sx10pow

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1679 Data: 2014-09-18 21:58:47 Liczba szacunów: 0
  • W pogoni za mięśniami/ Violette inaczej niż rówieśniczki

    Post
    Ladies SFD

    am drążka :-( Przeczytałam pierwszy link i wybrałam sobie niektóre ćwiczenia. Rozpisałam to, ale ciągle nie wiem czy jest dobrze, także proszę o rady;-D 1. Rozciąganie. 2. Półpompki 4x15 3. Pompki klasyczne 3x8 4. Pompki boczne 4x10 5. Uginanie ramienia z ekspanderem stojąc 2x15 ( na ręke ) 6. Rozciąganie ekspandera przed sobą 5x8 7. Rozciąganie ek

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1476 Data: 2012-07-30 08:44:38 Liczba szacunów: 0
  • Pompki + Brzuszki

    Post
    Trening w domu

    Na pewno nie codziennie ;) Jak ja kiedyś robiłem pompki i brzuszki, to najpierw pompki, a później brzuszki. Wykonywałem wtedy po 15 powtórzeń w serii. Np. ćwiczyłem w poniedziałek, wtorek przerwa i w środę znowu :D Powiem Ci, że po z miesiącach nawet bardzo zadowalające efekty były (Wgl. nie miałem dostępu do siłowni. Tylko pompki i brzuszki) :)) P

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 661 Data: 2012-12-02 14:47:28 Liczba szacunów: 0
  • ~ Masz pojedyńcze pytanie/pytania ?- reaktywacja ~

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poprawiłem plan:) Apokalipsa jak byś polecał ćwiczenia na plecy?? Nie obciążające kręgosłupa ??? Poniedziałek, Czwartek Klata 1. 6,10,15,20 sztangą na ławeczce płaskiej 2. 3 * 10 sztangą na ławeczce skośnej góra 3. 12,10,8,6 rozpiętki 4. 2 * max pompek ręce szeroko ustawione Bary 1. 8,10,12,14 Wyciskanie sztangi szerokim uchwytem na ławeczce

    Odpowiedzi: 3014 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-04 16:05:11 Liczba szacunów: 0
  • ~ Masz pojedyńcze pytanie/pytania ?- reaktywacja ~

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Coś się stało z moim tematem, nie widać jego tytułu (chyba za długi),więc wrzucam to tu : Plan - ogolny kontakt z siłownią. Przyzwyczajenie do większęgo wysiłku siłowego. Witam, do niedawna cwiczylem obwodowym programem. Stwierdziłem, że czas na plan dzielony. Ogólnie dostęp mam do hantli i mam regulowaną ławeczkę firmy marbo sport. Wklejam progr

    Odpowiedzi: 3014 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-09 21:46:23 Liczba szacunów: 0
  • TEST: RYWALIZACJA - Road to the Olympia pods.str.67

    Post
    Odżywki i suplementy

    tylko zwiększyłem intensywność np. drop sety małe - Triceps zaskoczył mnie w wyciskaniu francukim. Wcześniej nie robiłem tym cięzarem! - Ostatnie ćwiczenie na triceps czyli pompki w podprze tyłem robiłem 1 raz od ponad roku i raczej sprawdzałem jak mi wejdzie w tym zestawie ćwiczeń. Powiem tak - nie było szału ale nie było też zmarnowane, lecz za

    Odpowiedzi: 710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-05 22:40:34 Liczba szacunów: 0
  • TEST: RYWALIZACJA - Road to the Olympia pods.str.67

    Post
    Odżywki i suplementy

    z hantelkami na ławce skośnej/Prostowanie ramion na wyciągu 4x12(13kg) 4x12(25kg) Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku/Prostowanie ramienia z hantlem w opadzie tułowia/pompki tyłem 4x15(25kg) 2x15(7kg) prostowanie ramienia/ 2x15 pompki tyłem Zważyłem się z ciekawości po treningu, waga pokazała 90,3 kg, ale wiadomo że po treningu waga o wiele

    Odpowiedzi: 710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-23 19:34:59 Liczba szacunów: 0
  • TEST: RYWALIZACJA - Road to the Olympia pods.str.67

    Post
    Odżywki i suplementy

    DZIEŃ 26 Piątek - Treningowy TRENING TRICEPS 1. Pompki na poręczach - 16 x bez cięzaru - 10 x 15 kg - 7 x 20 kg - 7 x 20 kg 2. Wyciskanie francuskie sztangilki w staniu - 12 x 24 kg - 12 x 27 kg - 10 x 30 kg 3. Prostowanie ramion na wyciągu stojąc podchwytem - 12 x 22,5 kg - 12 x 22,5 kg - 5 x 25 kg + 5 x co 2,5 kg zmniejszany cięzar BICEPS 1. Ugin

    Odpowiedzi: 710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-26 22:33:32 Liczba szacunów: 0
  • ~ Masz pojedyńcze pytanie/pytania ?- reaktywacja ~

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wiczen na klatke i triceps. Odnosnie pompek-mozesz traktowac jako pomper-choc mozesz zrobic cw-ze zwyklym zakresem powtorzen.-Tak jak podalem wczesniej-dobra metoda jest mds. pompki z nogami wyzej normalne rece wyzej wszystko robisz bez przerwy-i to jest 1 seria.Cwiczenia sa ustawione od najciezszej wersji do lzejszej-wiec bez obaw/nie padniesz prz

    Odpowiedzi: 3014 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-24 09:53:05 Liczba szacunów: 0
  • ~ Masz pojedyńcze pytanie/pytania ?- reaktywacja ~

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    mds? to jest to co podales? Raczej jednak zamierzam robic pompki z naciskiem na triceps wiec dorzuce do treningu trica pompki wasko na kosciach powt 15 czy mniej? a ta metoda jest odnosnie nacisku na klatke?

    Odpowiedzi: 3014 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-24 14:19:19 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik redukcyjny pawcia

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie wiem jak edytować wpis? Jakby ktoś mógł podpowiedzieć to byłbym wdzięczny i na przyszłość by mi pomogło :) Zapomniałem napisać o moim celu który przyszedł do głowy z czasem. Pociągnąć redukcje po weselu do końca czerwca, maks do połowy lipca i zejść do bf 15%(może 12% ale to chyba marzenia%-)). A więc myślę żeby na początku maja polecieć 4-5 ty

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 656 Data: 2014-03-31 11:17:18 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Hej, hej. Od samego rana bardzo dobre nastawienie, mimo tego że w nocy budziłem się ze 3 razy, w celu udania się do kibelka, wysmarkania oraz przepłukania zayebanego gardła.. wstałem, zjadłem, wypiłem gorącą pokrzywę, przekimałem się znowu i po tym z moim gardłem było już o wiele lepiej.. kolejne dwa posiłki wleciały bezproblemowo po czym udałem si

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-11 17:27:19 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    jeśli chodzi o pompki na poręczach to krzesełko w S4 jest po ch**u, lepiej robić na windzie tam na przeciwko recepcji, gdzie nie dość że wygodniejsze poręcze to można je ustawić wąsko. Pomimo tego że jestem super wąski to robiąc na krzesełku jedyne co czuje to wykręcone rotatory %-)

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-14 18:58:31 Liczba szacunów: 0
  • Paweł Roszkowski - Przygotowania na 2017!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    -15-15 https://youtu.be/s0KUec_JmGg Wyciskanie hammer dolny 4x12 https://youtu.be/1ZRbwnKrAN0 Rozpiętki na ławce skośnej 4x15 18kg TRICEPS Wyciskanie wąsko 3x12 60kg Odwrotne pompki 3x15 INTERWAŁ 15MIN 30/30 + CARDIO 15MIN STEPPER DIETKA Z DZISIAJ I http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/924/YajBar.jpg /SFD/2016/12/16/f7ea6b6751c14e629f94c14934a7eff

    Odpowiedzi: 612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-16 22:15:03 Liczba szacunów: 0