SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • (L)Gorzka83/ Słodko-gorzkie rozterki

    Post
    Trening dla początkujących

    le dasz rade utrzymać) Trening B. A. Martwy ciąg B1. Wyciskanie sztangi stojąc B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem C1. wypady C2. uginanie nóg leząc D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń Po treningu 20min aerobów na bieżni lub rowerku, lub orbitreku... Czyli w sumie po 8 treningów z każdego planu, można je robić 2-3

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-10 21:06:13 Liczba szacunów: 0
  • (L)Gorzka83/ Słodko-gorzkie rozterki

    Post
    Trening dla początkujących

    7+7kg B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem - 15x 25kg / 13x 30kg C1. wypady - 15x 10kg / 15x 14kg C2. uginanie nóg leząc - 15x 22,5kg / 15x 22,5kg D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń - 0,75x ------------------------------------------------------ Suple: codzinnie standard - tran - 2x2tabs - wit. D3 - 1x5krople -

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-17 19:20:38 Liczba szacunów: 0
  • [DT] RunForest - poprawić sylwetkę

    Post
    Dzienniki Juniorów

    3.03 aero 30' na śr. pulsie 160 }:-( 4.03 Ramiona - drążek 1s max podchwytem - 10 (nowy rekord) - pompki 1s max - 32 - wyciskanie francuskie sztangielką 4s - 7,5kg -> 9 8 7 6 - uginanie ramienia z supinacją 4s - 10kg -> 11 10 10 8 (przedramie jeszcze trzyma) - wyciskanie francuskie sztangą 3s - 15kg -> 12 10 10

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1461 Data: 2014-03-04 16:09:49 Liczba szacunów: 0
  • Trening totalnego amatora.

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam, mam pytanko, chciałbym trochę schudnąć, zwiększyć kondycję i nabrać trochę siły więc pomyślałem, że zacznę biegać, a do tego robić pompki. Myślicie, że może to zadziałać ? Chodzi mi o to, że np. biegnę, zatrzymuję się gdzieś, robię pompki, biegnę dalej. Wiadomo, nie oczekuję cudów, nie mam dostępu do żadnego sprzętu, o siłowni nie ma mowy,

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 555 Data: 2018-09-20 09:27:42 Liczba szacunów: 0
  • BAMFette - dziennik/W drodze na PŚ w TSK

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening tydzień II dzień C (powtórka sprzed urlopu - ciężary generalnie -2,5kg) Podrzut (zarzut pod przysiad i wybicie ponad głowę,rampa po 2 powt.) 30,35,40,45,50,55 x2 (52,5 x 2) Przysiad 50,60,70,80 x4 ,90x1 , 100x1 , 100x1 , 90x4 (97,5 x 2) Wspięcia na palce 120x20, 140x40 Pompki na poręczach 4,4,4,4,4,4 Klasyczny martwy ciąg 40,50,60,70 x4 ,

    Odpowiedzi: 952 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-26 16:34:13 Liczba szacunów: 0
  • BAMFette - dziennik/W drodze na PŚ w TSK

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ok zalegele dwie wypiski poniżej Tydzien IV Trening B 5 serii x 8 powt. Podrzut (zarzut pod przysiad przedni i wybicie ponad glowe) 27.5, 32.5, 37.5, 42.5, 47.5 x5 (55x4) Klasyczny martwy ciag ze szrugsem i wspiecia na palce 45, 52.5, 60 x8 ,67.5x2 ,75x8 , 67.5x8 (72.5x9) Floor press 25, 32.5, 40 x8 ,47.5x2, 55x8 , 47.5x8 (52.5x9) Przysi

    Odpowiedzi: 952 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-08 00:37:30 Liczba szacunów: 0
  • BAMFette - dziennik/W drodze na PŚ w TSK

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tydzień III Trening B 5x9 Podrzut 5x5 32.5, 37.5, 42.5, 47.5, 52.5 x5 (51x5) MCK+szrugsy +wspiecia na palce 52.5, 60, 67.5, 75, 82.5 x9 (80x10) Floor press 32.5, 40, 47.5, 55,62.5 x9 (60x9) Przysiad podwójne dno 62.5, 70 x9, 77.5x2, 85x9, 77.5x9 (75x10) Wspięcia na palce 105.5x20 , 125.5x33 Dziendobry 42.5, 55, 65 x9 (62.5x10) Floor press ok

    Odpowiedzi: 952 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-07 00:25:43 Liczba szacunów: 0
  • BAMFette - dziennik/W drodze na PŚ w TSK

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zaległe wypiski Tydzień IV Trening A 4 x 15 Przysiad rwaniowy 28.5, 33.5, 38.5, 43.5, 48.5 x5 (47.5x5) Wiosło 37.5, 47.5, 57.5, 67.5 x15 (65x15) Wyciskanie leżąc chwyt 55cm 15, 22.5, 27.5, 28.5 x15 (27.5x15) Hack przysiad 32.5, 42.5, 52.5, 62.5 x15 (60x15) Podrzut jednorącz 7.5, 10, 12.5, 15 x15 (15x15) Pull over 5, 7.5, 10, 12.5 x15 (12.5x1

    Odpowiedzi: 952 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-16 17:50:37 Liczba szacunów: 0
  • BAMFette - dziennik/W drodze na PŚ w TSK

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tydzien I Trening B Podrzut z opuszczaniem 5x5 32.5, 37.5, 42.5, 47.5, 52.5 MC podrzutowy 30, 40, 50, 60 x5 Floorpress 40x10,50x10,57.5x9, 65x8 Przysiad podwójne dno 67.5x10, 75x10, 82.5x9, 90x4 Wspiecia 130x30 Face pull 10, 20, 30 45 x10 Sciaganie drązka wyciągu górnego nachwytem 30x10, 40x10, 50x9, 60x8 Na tym treningu popełniłam straszny błąd

    Odpowiedzi: 952 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-02 17:06:24 Liczba szacunów: 0
  • BAMFette - dziennik/W drodze na PŚ w TSK

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tydzień II Trening B 4x10 Podrzut z opuszczaniem 5x5 33.5, 38.5, 43.5, 48.5, 53.5 (52.5) MC podrzutowy z podwyższenia 50, 60, 70, 80 (60x8) Floor press 41, 51, 58, 66, 70 x10 (65x8) Przysiad II dno (ciężar skopiowany z MC) 50, 60, 70, 80 (90x4) Wspięcia 120x50 (130x30) Face pull 10, 20, 30, 45 x10 (45x10) Sciaganie drążka wyciągu górnego n

    Odpowiedzi: 952 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-13 22:44:42 Liczba szacunów: 0
  • BAMFette - dziennik/W drodze na PŚ w TSK

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tydzień III Trening A Uginanie nóg 10, 20, 25, 30 x5 (32.5x2) Pełne rwanie 10, 15, 22.5, 28, 32.5 x3 (31x3) Wiosło 38.5, 48.5, 58.5 x15 (57.5x15) Wyciskanie 55cm 15, 23, 28.5, 33.5, 36 x15 (32.5x10) MC składanka rwaniowy /podrzutowy /sumo 40,50,60,70 x5 (67.5x5) Pull over 7.5, 12.5, 17.5 x15 Rotacje leżąc 3,5,5 x15 Wyciskanie miałam stanąć n

    Odpowiedzi: 952 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-23 19:40:51 Liczba szacunów: 0
  • BAMFette - dziennik/W drodze na PŚ w TSK

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Przysiad 57.5 ,67.5 ,77.5, 88.5 ,98.5x5 (97.5x5) Wspięcia na palce 138.5x40 (137.5x35) Pompki na poręczach 5,5,5,5,5 Dociągania z nad kolan 100 ,110, 120 ,130, 140 x5 140x5) Rotatory siedząc 3,5,3,3,3 x5 Sciaganie linki wyciągu górnego 40,50,60,70,80 x5 (70x5) 2 podciągniecia na drązku *wyniki porównawcze w nawiasach z tygodnia I treningu A

    Odpowiedzi: 952 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-25 16:49:05 Liczba szacunów: 0
  • BAMFette - dziennik/W drodze na PŚ w TSK

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ty głowy pózniej miją. Czy to moze byc kwestia rozgrzewki? Czy powinnam sie rozgrzewac na maszynie?(odpowiednik poreczy do pompek z regulacja obciążenia) to nie były poprawne pompki na poręczach! zauważ że barki masz cały czas nad dłońmi patrząc od boku! co to znaczy? że wyłączasz siłę mieśni przedniego naramiennego+piersiowego większego+najszers

    Odpowiedzi: 952 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-06 02:03:41 Liczba szacunów: 0
  • BAMFette - dziennik/W drodze na PŚ w TSK

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tydzień II Trening A 03.11.2011 Podrzut z opuszczaniem po 5 powt 40-45-50 wykroki ze sztangą po (3+3)powt 40-45-50 Pompki na poreczach 8x2p MC podrzutowy z podstawki x5 powt 60-70-80-90kg Andrzeju tak mi wszedłes na ambicje ze dzisiejszy trening trwał 1godz.10min /-)_ Mozna? Mozna!:-) Podrzuyt robiłam pod przysiad przedni dzieki czemu az tak bard

    Odpowiedzi: 952 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-09 16:03:04 Liczba szacunów: 0
  • BAMFette - dziennik/W drodze na PŚ w TSK

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    2-5tki: Półprzysiad (od ograniczników)na wysokosci gornego brzucha 90x3/ 100x3/ 110x3/ 120x3/ 130x3/ 140x3/ 140x3/ 150x3/ 160x3/170x1 (145x1) Pompki na poręczach waga ciala/ +2.5x3/+ 5x3/ +7.5x3/ +10x2 (+2.5x3) MC od ograniczników/ wysokość kolan 90x4/ 100x4/ 110x4/ 120x4/ 130x4/ 140x4/ 150x4/ 160x4/ 170x4 / 180x3/ 190x1 (175x1) 3 CW W SKŁADAN

    Odpowiedzi: 952 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-12 00:52:54 Liczba szacunów: 0
  • BAMFette - dziennik/W drodze na PŚ w TSK

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    2-5tki: 8 serii x 2 powtórzenia Półprzysiad (od ograniczników)na wysokosci gornego brzucha 90x2/ 100x2/ 110x2/ 120x2/ 130x2/ 140x2/ 140x2/ 150x2/ 160x2/170x2 /180x1 (170x1) Pompki na poręczach waga ciala/ +2.5x2/+ 5x2/ +7.5x2/ +10x2 /+12.2x0/+15x1!/+5x2 (+10x2) MC od ograniczników/ wysokość kolan 100x2/ 110x2/ 120x2/ 130x2/ 140x2/ 150x2/ 160x2/ 1

    Odpowiedzi: 952 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-01 01:17:51 Liczba szacunów: 0
  • CF na nowo-lepsze forma w 2 miesiace.

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    m jest tylko z tym ze niema szans na proste nogi z przyczyn czysto technicznych, 2 serie po 10 powt niesamowicie czuc gore pleców.. Potem trening : 20 minut AMRAP 5 burpee 10 pompki 15 przysiad 20 brzuch Zrobiłem tylko lub aż 10 obwodów przerw nie było jako takich jedynie na zmianę miejsca do ćwiczenia, burpee ok, najsłabiej odziwo pompki czułem n

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 7910 Data: 2013-05-29 09:43:24 Liczba szacunów: 0
  • CF na nowo-lepsze forma w 2 miesiace.

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    8,7,6 ma dwa razy. Potem już udało się zrobić na raz . Czas nie rewelacyjny, ale najważniejsze ze w pełni zrobione. Drugi obwód miały być dipy ale prze kozaczyłem. Zrobiłem pompki jak w originale u Xzaara. Starałem się jak najlepiej technicznie wykonywać MC. DZIEN 23 Dzis zakwasy konkretne, ale trening będzie. Miska na dziś /ObrazkiSFD/zdjeciaS

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 7910 Data: 2013-06-05 09:11:37 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Never Back Down by Volferine pods.str.40 i 42

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam Pisałem wcześniej że będę dawał fotki z mojej dietki podczas nawet gdy nie ćwiczę. Wczoraj robiłem pompki i brzuszki i muszę przyznać że są zakwasy , czuję się już o niebo lepiej lecz lepiej się wykurować w 100% . Apetyt wrócił , dziś wrąbałem tyle że aż sam nie mogę uwierzyć Na obiadek poszło udko z kurczaka frytki i surówka , której zapom

    Odpowiedzi: 474 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-11 20:04:34 Liczba szacunów: 0
  • Czy da się coś zrobić?

    Post
    Trening w domu

    Dobra dzisiejszy trening zrobiony ;P Nie chciało mi się, ale jakoś się zmusiłem. Trening wyglądał następująco: 3x12 drążek podchwytem 3x12 pompki na krawędziach krzeseł opuszczając się w dół 3x12 pompki 3x12 pompki na triceps( ciało zgięte w odwrócone 'V' i opuszczanie w tej pozycji tłowia) 3x12 izomeryczne(czy jakoś tak ;P) napinanie ręki jak prz

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1415 Data: 2010-04-30 18:34:11 Liczba szacunów: 0