SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • [DT] Cien REDUKCJA - pods str 15-32-43

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzien 10 DT KLATKA+RAMIONA /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/91c4a53df1ec4386bb04c5a513e715b3.jpg Wycisk skos + 60kgx20 70kgx15 80x10 90x5 Wyciskanie hantle skos + 24x20 29x16 34x12 34x10 Poprawione wyciskanie ;-) https://www.youtube.com/watch?v=mPSvi9u5Cgc&feature=youtu.be Pompki rózne wersje 6x25 Rozpietki lekki skos + 4 serie stały ciężar 20 kg

    Odpowiedzi: 460 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-20 02:38:22 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Cien REDUKCJA - pods str 15-32-43

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 39 DT KLATKA + ŁAPY 17.05.2014 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3a9ecdd0f2f247efba94d74b5adebcbd.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/7ebc169ce56d4e25a85c432dbbf03c78.jpg Klata Skos + sztanga 60x16 70x14 80x10 90x7 i pół za tydzień będzie 90x8 ! :-) 60x16 https://www.youtube.com/watch?v=sM3NX5Azdvw&feature=youtu.be 70x14 https://www.youtube.com/watch?v=q

    Odpowiedzi: 460 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-19 00:37:27 Liczba szacunów: 0
  • Do Pumy666

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Pompki klasyczne z niestabilna podstawa - pilka/poduszka cos innego co sie chwieje pod rece. Pompki na kosciach wasko z podstawa niestabilna pod nogi - np nogi na pilce lub czyms ruchomym. Pierwsz uruchamia klatke, drugie uruchamia triceps. Dwa sprzeczne cele. Pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 11230 Data: 2009-01-18 22:57:36 Liczba szacunów: 0
  • Do Pumy666

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1a.pompki ruchome klasyczne 3 seria max 1b.pompki na poręczach 3/12 10 10 progresja Wyciskanie skos sztangielki 4 / 8 6 6 6 prog Wyciskanie wyciskanie sztangielek głową w dół / 8 6 6 prog wieczorem Wycisk sciskajacy 3/ 15 12 12 Rozpietki skos górny 3/ 15 12 12 Rozpętki skos dolny 3/ 12 12 12

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 11230 Data: 2009-01-21 20:32:14 Liczba szacunów: 0
  • Do Pumy666

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    W twoim treningu, masz cwiczenie aktywacyjne, na aktywacje klatki ;), więc jest to juz troche bardziej zaawansowane;p. Jeśli o tym mowa: 1a.Pompki klasyczne na podporze niestabilnej po 4*10 - aktywuje klate, jak juz puma wcesniej pisał. 1b.Pompki na poręczach wersja na klatkę 8-6,8-6,8-6,8-6 2.Wyciskanie sztangielek skos dodatni 3* 10-8 3.Wyciskani

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 11230 Data: 2009-01-27 17:45:14 Liczba szacunów: 0
  • Andy walczy, czyli prośba o pomoc w redukcji

    Post
    Ladies SFD

    do klatki szeroko z nachwytem 15kg 20kg C1. wypady 2x4g 2x4kg (trochę się obawiałam ze względu na kolana, ale było ok - nic nie boli) C2. uginanie nóg leząc 15kg 20kg D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 7 po 20 min bieżni - 2.72 km i miska z dziś: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/7194747c1fc948c38050b457d33d4d2c.png Zmieniony przez - ania

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 6354 Data: 2013-03-12 21:11:28 Liczba szacunów: 0
  • Andy walczy, czyli prośba o pomoc w redukcji

    Post
    Ladies SFD

    tojąc 15x12,5kg 12x15kg B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 15x20kg 12x25kg C1. wypady 15x 2x5kg 15x 2x6kg C2. uginanie nóg leząc 15x20kg 15x25kg D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 8męskich (osttania była już resztką sił) i po - 25 min (w tym 5 min cool down) biezni - 3.98 km no i micha: /ObrazkiSFD/zdjeciaSF

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 6354 Data: 2013-03-16 20:03:07 Liczba szacunów: 0
  • Andy walczy, czyli prośba o pomoc w redukcji

    Post
    Ladies SFD

    sztangi stojąc 12x15 10x17.5 B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 12x30kg 12x30kg C1. wypady 12x6kg 12x6kg C2. uginanie nóg leząc 12x25kg 12x30kg D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 8 + 25 min bieg (w tym 5 min cool down) - 4.1 km dziś był dzień aero - bieg na bieżni - 50 min (w tym 5 cool down) - 8.32 km. a ju

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 6354 Data: 2013-04-10 22:06:20 Liczba szacunów: 0
  • Andy walczy, czyli prośba o pomoc w redukcji

    Post
    Ladies SFD

    skanie sztangi stojąc 10 x 15/17.5/17.5 B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 10x 25/30/30 C1. wypady 10x 6/7/7 C2. uginanie nóg leząc 10x 25/30/30 D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 7 bieżnia 25 min (w tym 5 min cool down) - 4.09 km i miska: warzywa: pekinska, pomidor, rzodkiew, seler naciowy, cebula płyny: w

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 6354 Data: 2013-04-13 20:27:04 Liczba szacunów: 0
  • Andy walczy, czyli prośba o pomoc w redukcji

    Post
    Ladies SFD

    skanie sztangi stojąc 8 x 17.5/17.5/20 B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 8x 25/30 6x35 C1. wypady 8x 7/7/8 C2. uginanie nóg leząc 8x 25/30 5x35 D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 8 + 25 min bieżni - 4.19 km środa - aero - jogging - 10.22 km w 1h03min56s czwartek Trening A. 09.05.2013 A. Przysiad ze sztanga

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 6354 Data: 2013-05-09 20:48:57 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana planu treningowego po cyklu

    Post
    Trening dla początkujących

    A ŁAWCE POZIOMEJ 3s WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ 3s Wyciskanie sztangi sprzed głowy 3s Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3s odwrotne pompki 3s Wspięcia na palce stojąc 2s Brzuszki 3s Wtorek Pull lżejszy Przysiady ze sztangą 3s Podciąganie na drążku 3sxmax Wiosłowanie sztangą 3s Uginanie ramion ze sztangielk

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 1824 Data: 2012-02-24 19:50:36 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana planu treningowego po cyklu

    Post
    Trening dla początkujących

    Naprawdę dziękuje I jeszcze jedno czy zastąpię pompki na poręczach? Mogą to być odwrotne pompki? Zmieniony przez - Mashkull w dniu 2012-02-26 12:39:57

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 1824 Data: 2012-02-26 12:27:01 Liczba szacunów: 0
  • pare pytań do speców:D

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jak Cie zainteresuje,to moim piorytetem sa tez bary i po zmodifikowaniu z innymi osobami na forum ,doszlismy do takiego wniosku: po waszych odpowiedziach zmodyfikowalem cwiczenia: Poniedzialek: WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ:(12,8,6,6serie) WYCISKANIE SZTANGI NA SKOŚNEJ ŁAWCE 35stopni:(12,8,6,6) ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻE

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 898 Data: 2005-08-17 13:11:50 Liczba szacunów: 0
  • brat 12 lat - redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    po pierwsze - zadnych ciezarow i maszyn jezeli koniecznie chce cos robic to - podciaganie na drazku podchwytem, pompki w roznym rozstawie i pod roznym katem, pompki francuskie co do jedzenia - problemem moze byc zle rozlozenie posilkow i zly ich sklad fajnie, gdybys dal rade wrzucic jakis jego dzienny jadlospis nie wprowadzalbym zadnych diet - ogra

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1206 Data: 2007-11-28 00:32:05 Liczba szacunów: 0
  • wytrzymałość,mięśnie i psychika

    Post
    Trening w domu

    Wykroki ze sztangielkami chodzone 4/5s Żuraw 4s Podciąganie na drążku 4s Pompki zwykłe 3-4s Unoszenie sztangielek na boki 2-3s Uginanie ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s Pompki w podporze tyłem 2s Plank na brzuch 2 serie po 30-60 sekund Zakres powtórzeń daj 10-15 w pozostałych ćwiczeniach. 3x w tygodniu. Tak bym to widział. Co do tych pomep

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2529 Data: 2011-01-31 22:32:35 Liczba szacunów: 0
  • pelcu16 / REDUKCJA

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 1 Napisałem 1 ponieważ postanowiłem zacząć od nowa i lecimy. Wykonałem dzisiaj trening aerobowy myślę pójdę pobiegać patrzę na termometr 0 stopni i ciemna noc no to biegał nie będę poćwiczymy w domu no i poćwiczyłem TRENING AEROBOWY 1. Pompki max 2. Przysiady 10x 3. Brzuski z nogami w górze 10x 4. Pompki w podporze tyłem 10x 5. Pajacyki 1

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 5516 Data: 2011-11-14 18:13:06 Liczba szacunów: 0
  • pelcu16 / REDUKCJA

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 5 Trening aerobowy 1. Pompki max 2. Przysiady 10x 3. Brzuski z nogami w górze 10x 4. Pompki w podporze tyłem 10x 5. Pajacyki 15x Wykonałem 5 obwodów widzę chyba że taki trening nie ma sensu go w ogóle się nie męczę muszę znaleźć jakiś inny trening aerobowy poczytam tak jak kolega wyżej pisał o kompleksach metabolicznych i wprowadzę je od nast

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 5516 Data: 2011-11-18 21:05:39 Liczba szacunów: 0
  • TEST PRZEDTRENIGÓWEK FIRMY HI TEC - AMG + STANOFUSION

    Post
    Odżywki i suplementy

    14.10.2013 1 DZIEŃ Wypoczęty po weekendzie wypróbowałem stanofusion. Dzisiaj była klatka+bicek+tric. TRENING: klatka 1. Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej: 4 serie, maks powtórzeń 2. Wyciskanie sztangi na ławce, głową w dół: 4 serie, maks 3. Wyciskanie sztangi na ławce na skosie dodatnim: 4 serie, maks 3. Rozpiętki skosem dodatnim: 4 serie, maks

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-14 22:29:14 Liczba szacunów: 0
  • TEST PRZEDTRENIGÓWEK FIRMY HI TEC - AMG + STANOFUSION

    Post
    Odżywki i suplementy

    21.10.2013 8 DZIEŃ Wypoczęty rozpocząłem kolejny tydzień. Dzisiaj gładko poszło. Użyłem A.M.G. Dzisiaj tric+klata+bic TRENING: klatka 1. Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej: 4 serie, maks powtórzeń 2. Wyciskanie sztangi na ławce, głową w dół: 4 serie, maks 3. Wyciskanie sztangi na ławce na skosie dodatnim: 4 serie, maks 3. Rozpiętki skosem dodatni

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-22 12:43:01 Liczba szacunów: 0
  • TEST PRZEDTRENIGÓWEK FIRMY HI TEC - AMG + STANOFUSION

    Post
    Odżywki i suplementy

    25.10.2013 12 DZIEŃ Dzisiaj bardzo szybka notka... Czeka mnie ch**** weekend, nie będe miał czasu na nic więc nie spodziewajcie się następnej wypiski nie wcześniej niż w poniedziałek, ew. w niedziele późnym wieczorem... Dzisiaj szybki trening z rana, ok. 9 zacząłem i 10;30 skończyłem. TRENING: klatka 1. Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej: 4 serie

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-25 11:26:56 Liczba szacunów: 0