SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Droga Siły - DT novyneo

    Post
    Po 35 roku życia

    W praniu to wyjdzie po 2-3 tygodniach :-) Skin the Cat - robisz na kółkach?? Przerażające ćwiczenie!! Zwłaszcza jak niektórzy robią na drążku! Jakieś multimedia z rozjazdów mile widziane!! Spróbowałem ze stójki - do pozycji pompki OK, a potem łupnąłem na kolana.. + zakwasy w trickach.. :-) Takie moje objawy. Ile trwa taki trening??

    Odpowiedzi: 1699 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-03 09:14:51 Liczba szacunów: 0
  • Droga Siły - DT novyneo

    Post
    Po 35 roku życia

    Witam spowrotem :-) Konkurs Krata na lato dobiegł końca, więc czas znów pogonić za Siłą. Będzie prosto, będzie wymach, wyciskanie pochylone, pompki, podciąganie, pistolety, brzuch i chwyt. Moje minimum.

    Odpowiedzi: 1699 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-01 06:53:09 Liczba szacunów: 0
  • Droga Siły - DT novyneo

    Post
    Po 35 roku życia

    To jest to - ruszać się. Pompki - b.dobre ćwiczenie! Brzuszki do siadu też Nadmierne obcięcie kalorii może skutkować niechęcią do aktywności fizycznej ale nie zatrzymaniem spadku tłuszczu.

    Odpowiedzi: 1699 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-12 08:43:27 Liczba szacunów: 0
  • Droga Siły - DT novyneo

    Post
    Po 35 roku życia

    Właśnie chyba na takie pompki, podciągania i siady przejdę na najbliższy czas, w sumie to taka podstawa podstaw, jak by nie spojrzał zawsze i wszędzie można zrobić :-)

    Odpowiedzi: 1699 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-12 08:55:52 Liczba szacunów: 0
  • Droga Siły - DT novyneo

    Post
    Po 35 roku życia

    epiej. W przypadku wymachów dopiero od 20 robiłem ciągiem. Stąd też wniosek że muszę złapać lżejszą kulę. Te wygibasy zajęły mi całe 18 minut i 20 sekund. Jutro podciąganie, pompki i siady, tylko ilość serii nieco większa niż wczoraj (czyli większa niż 3). Piątek te same ćwiczenia, tylko układ inny. Czwartek i sobota to brzuch i wymachy. Na pewno

    Odpowiedzi: 1699 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-12 19:14:33 Liczba szacunów: 0
  • Droga Siły - DT novyneo

    Post
    Po 35 roku życia

    Długo by pisać, bo chwilę  mnie nie było, chociaż za wiele się nie zmieniło. Kontynuuję Fighter Pull-up Program. Dodałem spore ilośći pompek oraz ciągale siady codziennie. Wyjątek wczoraj, z dzieciakiem w szpitaly siedziałem, zresztą dzieciak dalej tam jest, bo na obserwacji musi zostać. Pokrzywka alergiczna, taką diagnozę lekarze postawili. Przyc

    Odpowiedzi: 1699 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-23 09:57:24 Liczba szacunów: 0
  • Droga Siły - DT novyneo

    Post
    Po 35 roku życia

    AKTUALIZACJA 26 wrzesień, poniedziałek Trening późno wieczorem i nieco urozmaicony. Na początek pompki na jednej ręce x5. Potem seria 20 powtórzeń na obu rękach, po czym kolejne 3x na jednej ręce. Następnie Pistolety z 16kg dwie serie po 2 powtórzenia. Po pistoletach wymachy z kulą. Najpierw 5x10 z 32kg a następnie 16kg 3 serie z pasem do karate.

    Odpowiedzi: 1699 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-28 08:42:38 Liczba szacunów: 0
  • Droga Siły - DT novyneo

    Post
    Po 35 roku życia

    Dziś będzie skromnie, pompki i siady. Nie mam kettli pod ręką, i nie będę miał do późna, więc zostaje tylko to. Moje treningi postanowiłem oprzeć o taki schemat: http://www.strongfirst.com/seven-basic-human-movements/ Będzie zatem krótko i solidnie z domieszką izometrii i praktyki karate.

    Odpowiedzi: 1699 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-01 06:25:38 Liczba szacunów: 0
  • 4 kg czystej masy w 5 miesciecy :D:D

    Post
    Trening dla początkujących

    trening : fbw (4 tyyg) klatka pompki nogi i race na krzelach 3 s z planeckiem zwiekszane obciazenie 12\10\8 docisk szyczytowy 2 s do zmeczenia plecy podciaganie na drazku 3 s 10\8\6 z plecakiem nogi przysiady wykroczene 12\10\8 barki wycisk hantli do boku 12\10\8 triceps odwrotne pompki z obciazeniem 12 \ 10 \ 8 biceps "21" 3 seri

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1348 Data: 2009-12-26 20:01:44 Liczba szacunów: 0
  • 4 kg czystej masy w 5 miesciecy :D:D

    Post
    Trening dla początkujących

    1 dzien trening dziennik klatka pompki nogi i race na krzelach 3 s z planeckiem zwiekszane obciazenie 8(7kg w plecaku)\8(10kg)\8(12kg) docisk szyczytowy 2 s do zmeczenia plecy wioslo 3 s 8\8\8 nogi przysiady wykroczene 12(7)\10(10)\8(12) barki wycisk hantli do boku 12\10\8 triceps odwrotne pompki z obciazeniem 12 \ 10 \ 8 biceps "21" 3 s

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1348 Data: 2009-12-28 21:21:48 Liczba szacunów: 0
  • krisking12 "PROJEKT MASA"/PODSUMOWANIE STR.18!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    14.12.2012 - Barki + Triceps 1. Wyciskanie sztangielkami siedząc na ławce pod kątem 60st - RAMPA 15 10 kg x 15 12,5 kg x 15 15 kg x 15 17,5 kg x 15 20 kg x 12 2. Unoszenie przodem + Unoszenie bokiem + Unoszenie bokiem w opadzie - 4x 8 kg (przod) + 8 kg (bok) + 6 kg (tyl) x 12 8 kg + 8 kg + 5 kg x 12 7 kg + 7 kg + 4 kg x 12 7 kg + 6 kg + 4 kg x 12 3

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 12179 Data: 2012-12-14 19:03:19 Liczba szacunów: 0
  • krisking12 "PROJEKT MASA"/PODSUMOWANIE STR.18!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    21.12.2012 - Barki + Triceps 1. Wyciskanie sztangielkami siedząc na ławce pod kątem 60st - RAMPA 15 10 kg x 15 12,5 kg x 15 15 kg x 15 17,5 kg x 15 20 kg x 14 / FILM http://www.youtube.com/watch?v=YXww_2mYsXY Tutaj myslalem ze dam rade wejsc na 22,5 kg ale widocznie potrzebuje jeszcze tygodnia. 2. Unoszenie przodem + Unoszenie bokiem + Unoszenie bo

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 12179 Data: 2012-12-21 18:19:11 Liczba szacunów: 0
  • krisking12 "PROJEKT MASA"/PODSUMOWANIE STR.18!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    4.01.2013 - Barki + Triceps 1. Wyciskanie sztangielkami siedząc na ławce pod kątem 60st - RAMPA 15 12,5 kg x 15 15 kg x 15 17,5 kg x 15 22,5 kg x 8 / FILM http://www.youtube.com/watch?v=II-dg2-ihT4 Nie robilem 20 kg w RAMPIE bo chcialem wejsc wyzej chociaz w sumie (20kg szlo 12x, 22,5 poszlo 8x) nie potrafie juz nic dolozyc w tym cwiczeniu. 2. Unos

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 12179 Data: 2013-01-04 18:38:12 Liczba szacunów: 0
  • krisking12 "PROJEKT MASA"/PODSUMOWANIE STR.18!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    4.01.2013 - Barki + Triceps 1. Wyciskanie sztangielkami siedząc na ławce pod kątem 60st - RAMPA 15 12,5 kg x 15 15 kg x 15 17,5 kg x 15 22,5 kg x 8 / FILM http://www.youtube.com/watch?v=II-dg2-ihT4 Nie robilem 20 kg w RAMPIE bo chcialem wejsc wyzej chociaz w sumie (20kg szlo 12x, 22,5 poszlo 8x) nie potrafie juz nic dolozyc w tym cwiczeniu. 2. Unos

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 12179 Data: 2013-01-05 23:08:01 Liczba szacunów: 0
  • krisking12 "PROJEKT MASA"/PODSUMOWANIE STR.18!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    11.01.2013 - Barki + Triceps 1. Wyciskanie sztangielkami siedząc na ławce pod kątem 60st - RAMPA 12 10 kg x 12 12,5 kg x 12 15 kg x 12 17,5 kg x 12 20 kg x 12 / FILM 22,5 kg x 9 http://www.youtube.com/watch?v=8JswtKJlRWY Dobrze weszlo, za tydzien-dwa mysle ze 22 kg pojdzie 12x i bedzie mozna wejsc wyzej. 2. Unoszenie przodem + Unoszenie bokiem + U

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 12179 Data: 2013-01-11 19:02:36 Liczba szacunów: 0
  • krisking12 "PROJEKT MASA"/PODSUMOWANIE STR.18!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    18.01.2013 - Barki + Triceps 1. Wyciskanie sztangielkami siedząc na ławce pod kątem 60st - RAMPA 12 10 kg x 12 12,5 kg x 12 15 kg x 12 17,5 kg x 12 20 kg x 12 / FILM 22,5 kg x 10 http://www.youtube.com/watch?v=l68l2j7JhYQ Dobrze weszlo choc ciezko mi jest tutaj dokladac kg. 2. Unoszenie przodem + Unoszenie bokiem + Podciaganie hantli w opadzie - 4x

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 12179 Data: 2013-01-20 11:20:36 Liczba szacunów: 0
  • krisking12 "PROJEKT MASA"/PODSUMOWANIE STR.18!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    25.01.2013 - Barki + Triceps 1. Wyciskanie sztangielkami siedząc na ławce pod kątem 60st - RAMPA 10 10 kg x 10 12,5 kg x 10 15 kg x 10 17,5 kg x 10 20 kg x 10 22,5 kg x 10 25 kg x 5 Wszystko ok. 2. Unoszenie przodem + Unoszenie bokiem + Podciaganie hantli w opadzie - 4x 7 kg + 6 kg + 6 kg x 12 6 kg + 5 kg + 5 kg x 12 6 kg + 4 kg + 4 kg x 12 /FILM

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 12179 Data: 2013-01-25 20:58:08 Liczba szacunów: 0
  • krisking12 "PROJEKT MASA"/PODSUMOWANIE STR.18!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    c 5x20 (też w progresji) _________________ Barki, triceps Wyciskanie sztangielkami stojąc 7x10 (stałe obc.) Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia szeroko nachwytem 4x20 (progresja) Podciąganie sztangi do klatki piersiowej w opadzie 6x10 (progresja) Francuz oburącz stojąc 6x6 (duże ciężary. stałe obc.) Odwrotne pompki 5x12 (progresja) Bd. zadowolony.

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 12179 Data: 2013-02-03 11:49:21 Liczba szacunów: 0
  • krisking12 "PROJEKT MASA"/PODSUMOWANIE STR.18!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    4.02.2013 - Klatka + Biceps 1. Wyciskanie na plaskiej sztangielkami - 8x6 wszystkie 22,5 kg film z ostatniej http://www.youtube.com/watch?v=Z-buRxgUpqA Ciekawa sprawa z ta objetosciowka. Czucie swietne, zwlaszcza w ostatnich seriach. 2. Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim - gilotyna - 5x8 35 kg x 8 40 kg x 8 40 kg x 8 45 kg x 8 45 kg x 8 /film

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 12179 Data: 2013-02-05 12:00:36 Liczba szacunów: 0
  • Zmiany/Duże zmiany czyli zbieramy masę i poprawiamy błędy natury:)

    Post
    Trening dla początkujących

    wróciłem właśnie z 1 treningu niby pozytywnie gdyż czuję te mięśnie które ćwiczyłem lecz niektóre ćwiczenia nie pasują a o to było tak: Poniedziałek Klatka+barki+triceps Klatka(tu wszystko było nawet ok jedynie obciążenie w hantlach muszę zmniejszyc o 1kg lub 1,5kg niestety ) Wyciskanie sztangi płasko 12/10/8 35kg/37,5kg/40kg Wyciskanie hantli skos

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 2421 Data: 2011-01-31 20:35:21 Liczba szacunów: 0