SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Walka z własnym ciałem pod okiem Koniu 151. Foty str5., 13.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    DZIEŃ 2 - 21.03.2012 DIETA Śniadanie - kanapka z pieczywa pełnoziarnistego z żółtym serem i pomidorem, do tego gotowane jajka Śniadanie II - sałatka warzywna z serem feta Obiad - kotlety mielone z wołowiny z ziemniakami i warzywami Obiad II - "naleśnik" z jajek, twarogu i odżywki Kolacja - serek wiejski, jabłko i migdały TRENING Thusters z obciążęn

    Odpowiedzi: 214 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-21 22:29:42 Liczba szacunów: 0
  • Walka z własnym ciałem pod okiem Koniu 151. Foty str5., 13.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    DZIEŃ 7 - 26.03.2012 DIETA Śniadanie - płatki owsiane, rodzynki, orzechy włoskie, odżywka Śniadanie II - sałatka warzywna z kurczakiem Obiad - gulasz z łopatki wieprzowej z kaszą, warzywa Obiad II - gulasz z łopatki wieprzowej z kaszą, warzywa Kolacja - "naleśniki" z serka wiejskiego, odżywki, jajek i do tego masło orzechowe TRENING Wykroki ze szt

    Odpowiedzi: 214 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-26 21:22:38 Liczba szacunów: 0
  • Walka z własnym ciałem pod okiem Koniu 151. Foty str5., 13.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    DZIEŃ 8 - 27.03.2012 DIETA Śniadanie - pieczywo pełnoziarniste z zółtym serem, gotowane jajka Śniadanie II - sałatka warzywna z serem feta Obiad - kotlety mielone z ziemniakami i warzywami Obiad II - "naleśnik" z serka wiejskiego, jajek i odżywki Kolacja - serek wiejski, jabłko, migdały TRENING Thusters z obciążeniem Pompki Burpee 3 serie po 10 pow

    Odpowiedzi: 214 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-27 21:48:31 Liczba szacunów: 0
  • Przejście z FBW na Push-Pull z różnym zakresem powt--cek sucha Masa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Siema panowie nie chce otwierać nowego tematu.przemyślałem sprawe i chciałbym ruszyc jednak z innym planem lekko skotygowanym ale nadal PUSH PULL WTOREK - PUSH SIŁA * FRONTY 5X 5 * WYCISKANIE PŁASKA SZTANGA 5X5 *OHP 4x8 *POMPKI NA PORĘCZACH 4X8 CZWARTEK - PULL :hiper Martwy ciąg na prostych 4x10 Wiosłowanie sztangą krótką 4X10 Podciąganie na drążk

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1305 Data: 2016-01-04 12:30:37 Liczba szacunów: 0
  • Przejście z FBW na Push-Pull z różnym zakresem powt--cek sucha Masa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    WTOREK - PUSH SIŁA * FRONTY 5X 5 * WYCISKANIE PŁASKA SZTANGA 5X5 *OHP 4x8 *POMPKI NA PORĘCZACH 4X8 CZWARTEK - PULL :hiper Martwy ciąg na prostych 4x10 Wiosłowanie sztangą krótką 4X10 Podciąganie na drążku 4x8 unoszenie bokiem 4x10 Face Pull 4x12 Uginanie przedramion z supinacją 4x12 Szrugsy 4x15 PIĄTEK - PUSH hiper Wykroki z hantlami 4x10 Wypychani

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1305 Data: 2016-01-04 15:22:20 Liczba szacunów: 0
  • FBW po bezmyślnym splicie(0 efektów)

    Post
    Trening dla początkujących

    To miały być pompki na poręczach tricepsowe a ty chyba zrobiłeś wersje girondy na klatę?

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1488 Data: 2011-08-16 13:14:17 Liczba szacunów: 0
  • FBW po bezmyślnym splicie(0 efektów)

    Post
    Trening dla początkujących

    już jest zbyt słabym bodźcem ? Powinienem może zacząć robić po dwa ćwiczenia na głowne partie ? wyniki siłowe do jakich doszedlem to: przysiad tyl 90x5 klatka 95x5 MC 115x5 pompki 5 serii po 6powt z 10kg i to samo z podciaganiem na drązku. Push press 65x5 Może czas na zmiane treningu? Metodyki ? Byłbym wdzięczny za pomoc A w zwiazku z otłuszczan

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1488 Data: 2011-12-09 14:05:46 Liczba szacunów: 0
  • Doszlifowanie planu dla początkującego

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    A: Przysiady ze sztangą 5x8 Uginanie nóg leżąc na brzuchu 3x12 wyciskanie leżąc poziomo - 4x8 wiosłowanie sztangą nachwytem - 4x8 Wyciskanie żołnierskie - 4x10 uginanie ramion ze sztangą 3x12 B: MC 5x8 wykroki 3x12 Pompki na poreczach 4x8 drazek podchwytem 4x8 składanka: unoszenie hantli bokiem + wyciskanie hantli siedząc 3-4x10 młotki

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 988 Data: 2014-09-02 18:28:08 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy, siłownia w garażu

    Post
    Trening dla początkujących

    Nic nie piszesz na temat swojego poprzedniego treningu a dobrze by było żeby obecny trening różnił się nieco pod względem ćwiczeń od poprzedniego. Pn- klatka i triceps: Klatka ^Wyciskanie na prostej ławce 12,10,8,8 ^Wyciskanie hantli/sztangi na ławce skośnej. 3 - 4 serie ^Rozpiętki 3x 20-25 ^Przenoszenie sztangi/sztangielki w leżeniu w poprzek ławk

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2526 Data: 2009-01-25 16:50:55 Liczba szacunów: 0
  • tour de amator by afroks ;-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    oceny KLATKA Rozpiętki w siadzie na maszynie 3/20/10 (ilość serii/ilość powtórzeń/obciążenie) Wyciskanie poziome w siadzie na maszynie 3/20/20 „damskie” pompki 3/10 GRZBIET Ściąganie gryfu z wyciągu górnego za głową 3/20/35 Unoszenie tułowia z opadu 3/20/(bez obciążenia) NOGI Wypychanie ciężaru na suwnicy 3/25/30 Ściąganie kol

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1184 Data: 2004-10-28 10:17:01 Liczba szacunów: 0
  • [TOYSY] wyglądać jak w High Definition

    Post
    Trening dla początkujących

    już po treningu: ŚRODA klatka - WL 12/10/8/8 - - ładnie poszło- tak jak trzeba - wyciskanie sztangielek-skos- 4x8 - nie mogę tu zwiększać bo mam za krótkie gryfy - i bawię sie. robie rózne wersje a supinacją, bez- takie różnie - rozpiętki-skos - ok - pompki na poręczach - 4x max. - jestem w miłym zaskoczeniu że aż tyle poszło to na tyle pozdro

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 4086 Data: 2009-01-14 21:29:43 Liczba szacunów: 0
  • [TOYSY] wyglądać jak w High Definition

    Post
    Trening dla początkujących

    PLECY/TRICEPS-2gi minicykl-11.02.2009r. A1 podciąganie nachwytem 7x4 {+2,5 kg} A2 pompki na poręczach 7x4 {+2,5 kg} B1 wiosłowanie hantlą w podporze 4x8 {+2 kg} B2 wyciskanie francuskie hantlą 4x8 {+2,5 kg} C1 ściąganie drążka wyciągu górnego do pleców 1x15 (rest pause) {+5 kg} C2 wyprosty przedramion na wyciągu górnym 1x15 (rest pause) {+5 kg}

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 4086 Data: 2009-02-11 23:06:46 Liczba szacunów: 0
  • Split 4 dniowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Powiem szcerze że na początku chciałbym pocwiczyc z jednym ciężarem i w miare równoległą ilością powtórzeń Bo ten split którego podesłałeś to troche za dużo pojęc jak dla mnie :) Więc jeżeli teraz robiłbym FBW powyżej, 3 razy w tygodniu żeby wzmocnic mięśnie i po kilku miesiącach wróciłbym do tego treningu Klatka Wyciskanie sztangi do szyji/skos 4

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 396 Data: 2016-12-28 15:57:34 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Borecki droga do MPS, MEJ, AC, MŚJ i MPJ

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Hej, jezeli chodzi o diete to na ten moment wyglada ona nastepujaco: 1.30gr izolatu + 30gr Vitargo 2-3. omlet: 100gr owsianki, 2 cale jaja, 3 bialka i 30 gr izolatu 4-7. 100gr ryzu parabolicznego, 250gr kurczaka 8. 250gr kurczaka i lyczek oleju rzepakowego lub jajecznica z 3 calych jaj i 7 bialek Co do treningu to trenuje 6x w tyg od pon do sb. Nd

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-08 00:14:47 Liczba szacunów: 1
  • Mój plan ćwiczeń na masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    KRYN - wole się sam motywować hehe No ale powiem ci, że jedyne ćwiczenia, których nie moge robić to te na maszynach, no i ściąganie na tryceps. Ja uznaje w sumie wolne świczenia... nie lubie maszyn, bo mnie zawsze rozleniwiały. Nawet nie chodzi o rozleniwianie, ale ja uznaje zasadę, że ćwiczenia na maszynie powinny być tylko dodatkowe, bo izolują

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 17838 Data: 2006-04-24 17:16:24 Liczba szacunów: 0
  • Mój plan ćwiczeń na masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Postanowiłem zmienić troche plan od przyszłego tygodnia. Wygląd on następująco: Trening na masę (duże obciązenie - ok. 80% maksimum mozliwośći). Poniedziałek - klata i triceps Wyciskanie na płaskiej - 6 serii Wyciskanie na skośnej - 6 serii (myślę, żeby zaczynać na zmianę od skośnej lub płaskiej) Pompki w podporze tyłem z obciążeniem : 3 serie Wyc

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 17838 Data: 2006-04-26 19:27:37 Liczba szacunów: 0
  • TEST: MASA W GÓRĘ

    Post
    Odżywki i suplementy

    4s -unoszenie handelek w opadzie tułowia 4s -Podciąganie sztangi do brody4s Triceps: -prostowanie rąk na wyciągu górnym nachwytem 4s -Francuskie wyciskanie sztangi leżąc 4s -pompki na porączach 3s ***WTOREK *** Biceps: -Uginania ze sztangą łamaną 4s -Uginania jednorącz w oparciu łokcia o udo z supinację 3s -Uginanie ramion ze sztangielkami w chwyc

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 19847 Data: 2009-05-26 15:46:10 Liczba szacunów: 0
  • Trening do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    Poczytałem trochę i widzę to tak teraz: Plecy 1 1. Podciąganie na drążku 4x 6/8p 2. Martwy ciąg 4x 6/8p 3. Wiosłowanie ze sztangą 4x 8/10p 4. Szrugsy 4x 15p Biceps 1 1. Uginanie sztangi prostej stojąc 4x 8p 2. Uginanie sztangi na maszynie do bicepsu 4x 12/15p 3. Uginanie hantli w chwycie młotkowym stojąc 4x 12/15p 4. Podciąganie sznurka wyc

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 774 Data: 2016-08-03 18:38:35 Liczba szacunów: 0
  • Trening do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    Plecy 1 1. Podciąganie na drążku 4x 6/8p 2. Martwy ciąg 4x 6/8p 3. Wiosłowanie ze sztangą 4x 8/10p 4. Szrugsy 4x 15p Biceps 1 1. Uginanie sztangi prostej stojąc 4x 8p 2. Uginanie hantli w chwycie młotkowym stojąc 4x 12/15p Klatka 2 1. Wyciskanie sztangi leżąc 4/5x 6/8p 2. Wyciskanie hantli na ławce skośnej nad głowę 4x 8/10p 3. Rozpiętki

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 774 Data: 2016-08-04 10:55:57 Liczba szacunów: 0
  • program na mase prosze o rady

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    k na ławce skośnej 3x10 -rozpietki na ławce skośnej 3x10 Triceps -wyciskanie francuskie siedząc 3x10 ( lepiej łamany) -wyciskanie francuskie leżąc 3x10 ( lepiej łamany ) -pompki na poręczach 2x max (jesli wiecej niz 12 powt to doczep ciezar) Środa Grzbiet (plecy nieciekawie) -Podciaganie na drazku/lub sciaganie wyciagu gornego do klatki/szerok

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 971 Data: 2007-11-29 15:39:47 Liczba szacunów: 0