SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Dziennik treningowy młodziana.

    Post
    Trening w domu

    Pompki w staniu na poręczach do pompek robisz bez podporu o ścianę?

    Odpowiedzi: 1015 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-19 16:33:57 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy młodziana.

    Post
    Trening w domu

    Trening nr 9 w GRUDNIU 2015 ROKU 8-) 8-)%-) 35 przysiadów z 98kg w 17:50 *mm:ss* 8-) Pompki w staniu na poręczach od pompek 4,3,3,3 88-O PROGRES:) A teraz PATRZCIE TU ! }:-((:)):)) Ogólnie progres tak udowodnię w przysiadach: 26 przysiadów w 10:40 *mm:ss* oraz 31-szy przysiad padł w 13:57 *mm:ss* a poprzednio: zrobiłem 26 powtórzeń po 12:30min)

    Odpowiedzi: 1015 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-31 00:51:41 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy młodziana.

    Post
    Trening w domu

    8-)Trening nr 1 w STYCZNIU 2016 ROKU JAK WRÓCIĆ TO JAK BOMBA, z mocnym..... :)) 40 przysiadów z 98kg w 15:15 *mm:ss* Pompki w staniu na poręczach od pompek 5,3,3,3 wincej!:) NIE DOŚĆ ŻE OSŁABIONY TO JESZCZE DOWALIŁ REKORDY, ŚMIESZNE C'NIE? Jak poprzednio ogólnie progres tak udowodnię w przysiadach: 26 przysiadów w 8:36 *mm:ss* oraz 31-szy przys

    Odpowiedzi: 1015 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-08 01:37:42 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy młodziana.

    Post
    Trening w domu

    26.06.2018 Przysiad 4 x 10 + 1 x 6 80kg Podciąganie 5 x 5 5kg Dipy 5 x 5 15kg Ab wheel 3 x 5 39:02 MM:SS 28.06.2018 Przysiad 5 x 5 100kg Podciąganie 5 x 5 5kg Pompki jednorącz 3 x 5 Ab wheel 3 x 5 31:58 MM:SS 30.06.2018 Przysiad 5 x 10 80kg Podciąganie 5 x 5 5kg Dipy 5 x 1 + 4 x 1 + 3 x 3 20kg Ab wheel 3 x 5 38:02 MM:SS Tygodniowe migreny dały tak

    Odpowiedzi: 1015 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-02 13:08:07 Liczba szacunów: 0
  • Luque - POWER! Wytrwałość zapewni mi sukces!

    Post
    Trening dla początkujących

    watch?v=6wtq2Gc35rg&feature=youtu.be Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku 2x20 14,5kg http://www.youtube.com/watch?v=_G14GV61Vr8&feature=youtu.be Odwrotne pompki z nogami na podwyższeniu 5x8,7,7,5,5 Pozycja rodem z kamasutry. Ciężko po wtorkowym wyciskaniu na płaskiej, trica czułem jeszcze. http://www.youtube.com/watch?v=e

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 5384 Data: 2013-01-24 22:22:12 Liczba szacunów: 0
  • Luque - POWER! Wytrwałość zapewni mi sukces!

    Post
    Trening dla początkujących

    10kg Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem 4x12 22kg Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku 2x20 15kg 2ease Odwrotne pompki 5x8 Pykło. Francuskie wyciskanie ze sztangielką stojąc w pozycji wykroczno-zakrocznej 6x8 17kg Uginanie młotkowe 3x10 10kg Uginanie

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 5384 Data: 2013-02-14 22:34:44 Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłę 2 razy w tyg. + kickboxing

    Post
    Trening dla początkujących

    wykroczne 12/10/8 1. Wyciskanie sztangą płasko 12/10/8 2. Wyciskanie hantli znad głowy 12/10 B 5. Przysiady ze sztangą 12/10/8 4. Wiosłowanie sztangą 12/10/8 1. Wyciskanie sztangielek skos 12/10/8 Lepiej jak bys tu dal pompki na poreczach 2. Unoszenie sztangi wzdłuż tułowia 12/10 No i planik juz ladnie wyglada po zmianie kolejnosci zdr.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2689 Data: 2009-01-28 10:42:34 Liczba szacunów: 0
  • sugestie wskazowki do planu??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    alce stojac 3x 20,20,20, przedranmie uginanie nadgarstka podchwytem 3 x 20-15pow Brzuch Unoszenie nog w zwisie 3s15 Wspięcia leząc 4x30 Piątek Triceps/biceps + brzuch Triceps pompki na poręczach z obciążenie progresja 3x12,10,8 Francuskie wyciskanie hatla - 3x10,10,8 ściąganie drążka wyciągu górnego- nachwytem- 3,12,12,10 biceps Sztanga łamana ugin

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1104 Data: 2013-11-08 18:06:58 Liczba szacunów: 0
  • PLAN TRENINGOWY DO OCENY

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    siebie w oparciu o lawke:12,10,8 -martwy ciąg 12 10 8 -szrugsy :16,14,12,10 Triceps: -Wyciskanie francuskie sztangi leząc 12/10/8/8 -wyciskanie hantla zza głowy:12,10,8 -pompki w podporze tyłem Trzy razy w tyg brzuch i najlepiej jak byś miał 1)trening 2)trening 3)przerwa 4)trening 5)trening 6)przerwa 7)przerwa Zmieniony przez - rion10 w dniu

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1314 Data: 2007-07-26 17:31:09 Liczba szacunów: 0
  • Pytania do planu cwiczen RAMPA

    Post
    Trening dla początkujących

    jak mamy przykladowe cw : klatka wyciskanie 3-bojowe 5 serii lub pompki na poręczach (ciężko; 85-95% CM), RAMPA, 4-8 powt. czyli zrozumialem to tak *8-85% CM *8-85% *6-90% *5-90% *4-95% czy tak wyglada prawidlowo czy np jak zaczynam robic rampe i to 85-90%cm jest dla ostatniej serii? prawidlowo powinno wygladac nastepujaco dla ciezaru powiedzm

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4105 Data: 2012-02-18 19:11:51 Liczba szacunów: 0
  • Pytania do planu cwiczen RAMPA

    Post
    Trening dla początkujących

    A - przysiad 5x5 - wyciskanie na lawce skosnej 5x5 - wioslowanie nachwytem 5x5 - pompki w podporze tylem 3x max ilosc powt. + lydki lub brzuch 2-3x15-20p B - przysiad 5x5 - wyciskanie w staniu 5x5 - mc(klasyk) 1x5(5x5) - wioslowanie podchwytem 5x5 + brzuch lub lydki 2-3x15-20p czyli powedzmy ze takim treningiem bede lecial caly czas(j

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4105 Data: 2012-02-18 20:23:39 Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłę (dla kumpla)

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    7. Bicepsy: x/10 x4 III trening 1. Wyciskanie klasyczne: x/10 x2; x/8; x/6; x/5; x/4 x2 2. Wyciskanie skos głową w górę: x/8; x/6; x/4 x2 3. Wyciskanie wąsko: x/8; x/6; x/4 x2 4. Tricepsy pompki na poręczach: x/10; x/8; x/6 x2 5. Tricepsy wyciskanie francuskie leżac x/10; x/8; x/6 x2 6. Mięśnie brzucha x/10 x4 Nogi trenuj w dowolny dzień

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 19213 Data: 2004-09-10 20:27:21 Liczba szacunów: 0
  • sprawdzenie treningu dla ektomorfika 185cm, 66kg - foto

    Post
    Trening dla początkujących

    a/b MC/przysiad 3s drazek/wioslowanie 3s wyciskanie skos/dipsy 3s podciaganie sztangi do brody/wycisknie sztangi (barki) 3s pompki podpor tylem/- 2s lydki,brzuch sproboj czyms takim

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3807 Data: 2009-11-24 21:41:25 Liczba szacunów: 0
  • sprawdzenie treningu dla ektomorfika 185cm, 66kg - foto

    Post
    Trening dla początkujących

    drugi tydzień ćwiczę takim planem: NOGI: - UGINANIE NÓG W LEŻENIU 2S - PROSTOWANIE NÓG W SIADZIE 2S PLECY: - ŚCIĄGANIE DRĄŻKA 3S KLATKA PIERSIOWA: - WYCISKANIE SZTANGI NA PLASKIEJ 3S BARKI: - WYCISKANIE HANTLI 3S BICEPSY: - UGINANIE RAMION ZE SZTANGA 2S TRICEPSY: - POMPKI NA PORĘCZACH 2S DO MAX ŁYDKI: - WPIĘCIA STOJĄC

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3807 Data: 2009-12-11 16:59:30 Liczba szacunów: 0
  • Trening dla początkującego

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    I czy porozciąganie się i chwila biegu na bieżni będzie dobre na rozgrzewkę? A może taki trening: A Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 3s 12-10-8 Plecy: Podciaganie sztangi w opadzie 3s 12-10-8 Klatka: Wyciskanie sztangi poziomo 3s 10-8-6 Barki: Arnoldki 3s 10-8 Triceps: Pompki na poręczach 2s 12-10 Biceps: Uginanie ramion ze sztanga(modli

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1196 Data: 2013-01-01 17:42:02 Liczba szacunów: 0
  • Trening dla początkującego

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    No i nie wiem już za co się wziąć, w innym temacie pisali że jest w porządku. Trening A: Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 3s Plecy: Wiosłowanie sztanga 3s Klatka: Wyciskanie sztangielek na skosie 3s Barki: Military press 2s Biceps: Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc z supinacją 2s Triceps: Pompki na poręczach 2s Łydki: Wypychanie cię

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1196 Data: 2013-01-01 18:12:47 Liczba szacunów: 0
  • HST plan do druku w excelu

    Post
    Trening w domu

    tylko 1/3raz w tygodniu dipsy? dalbym na zmiane dipsy/drugie cwiczenie czyli 1 tydz. - raz dipysy, 2 tydz. - 2 razy dipsy. Albo w ogole dipsy co trening a ze skosem zamieniac pompki na poreczach po wyciskaniu i dipsach moga przetrenowac klatke, jezeli sie nie myle tak czy inaczej, dzieki za inicjatywe, sog leci, choc latwiej by bylo gdybys przygoto

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2731 Data: 2012-12-14 17:52:26 Liczba szacunów: 0
  • brak siły na trening wieczorem. w ciągu dnia mega motywacja,ale trening możliwy tylko wieczorem.PAT?

    Post
    Odżywki i suplementy

    A kto powiedział że masz trenowac 4 x w tygodniu. Zrob 2 x fbw po ok 60 min i 2 x jakaś sprawnościowke typu przysiady, pajacyki, pompki, podpory przez 20 min i tez bedzie bajki.

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 7380 Data: 2017-06-16 11:16:16 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja na poważnie. W drodze po życiową formę!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Najpierw 5 min rozgrzewki na orbitreku, następnie 8 serii interwałów (20s max/10s odpoczynek) też na orbitreku (po całości uda twarde jak kamień), a później kolejna tabata - pompki i wykroki. Faktycznie daje popalić, bo trudno złapać po wszystkim oddech, ale o to chodzi :-D Fajnie też pompują się mięśnie. Mam zamiar robić tabatę co 2 dni, czyli 3

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5570 Data: 2016-10-12 07:33:08 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja na poważnie. W drodze po życiową formę!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    odpoczynek) też na orbitreku i naprawdę daję 100%. Bo czasami już czuje że nogi mają dość, ale zaciskam zęby i jadę do końca. Później z minutę na złapanie oddechu i jadę np. pompki i wykroki, lub inne ćwiczenia, Tak żeby zaangażować jak najwięcej mięśnie na raz. Choć przy tej drugiej tabacie nie zawsze udaję mi się dojechać do końca serii z max si

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5570 Data: 2016-10-26 10:10:46 Liczba szacunów: 0