SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Filip - Dziennik Treningowy

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ycisk sztangi zza głowy 3s A.Szrugsy hantlami z tyłu 3s B.Szrugsy hantlami neutralnie 3s C.Szrugsy hantlami z przodu 3s -Wyciskanie francuskie do czoła 6s -Wyciskanie wąsko 4s A.Linki wyciąg gora 3s B.Wyciskanie francuskie zza głowy 3s C.Odwrotne pompki 3s Cardio 30min Na treningu jakoś nie umiałem się skupić, cały dzień chodzę jakiś rozdrazniony

    Odpowiedzi: 1227 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-23 21:38:02 Liczba szacunów: 0
  • Filip - Dziennik Treningowy

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    29.04.2017 Triceps + biceps 1.Pompki na poreczach CCx10 10kgx8 15kgx8 25kgx8 20kgx12 15kgx17 2.Uginanie ramion ze sztangą 20kgx10 25kgx8 30kgx8 35kgx8 40kgx8 30kgx12 3.Francuz leżąc 20kgx10 30kgx8 35kgx8 45kgx10x2 40kgx12 4.Mlotki siedząc na ławce skosnej 7.5kgx10 10kgx8 12.5kgx8 15kgx8 17.5kgx6 12.5kgx12 Brzuch 2cw po 3serię Od jutra zwiększam

    Odpowiedzi: 1227 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-29 18:55:58 Liczba szacunów: 0
  • Filip - Dziennik Treningowy

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    04.05.2017 Plecy + tył barków 1.Sciaganie górnego hammera do klatki 60kgx10 80kgx10 100kgx12x2 110kgx12 2.Sciaganie wyciągu górnego podchwytem do klatki 7sztx10 9sztx10 11sztx12x3 3.Wioslowanie leżąc na ławce skośnej 15kgx10 20kgx10 25kgx12x3 4.Szrugusy z sztangą z przodu 80kgx10 100kgx10 120kgx10 150kgx12x2 120kgx22 130kgx17 5.Wznosy na bok leżąc

    Odpowiedzi: 1227 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-06 20:38:27 Liczba szacunów: 0
  • Filip - Dziennik Treningowy

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    13.05.2017 Triceps + biceps 1.Pompki na poreczach CCx10 15kgx8 20kgx8 30kgx10 40kgx8 20kgx21 2.Uginanie ramion ze sztangą stojąc 20kgx10 30kgx8x2 40kgx12 45kgx10 35kgx18 3.Wyciskanie francuskie do czoła 30kgx10 40kgx10x2 50kgx10 55kgx10 45kgx18 4.Mlotki 12.5kgx10 15kgx8x2 20kgx8 22.5kgx8 17.5kgx15 Brzuch 2cwx3s Wstawię zdjęcia śniadania i posi

    Odpowiedzi: 1227 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-14 21:59:49 Liczba szacunów: 0
  • Filip - Dziennik Treningowy

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    19.05.2017 Triceps + biceps 1.Pompki na poreczach 2.Uginanie ramion ze sztangą stojąc 3.Francuz leżąc do czoła 4.Mlotki siedząc na ławce Trening niepozorny ale jeden z cięższych. Teraz jeszcze drzemka i na 19 do pracy cały weekend. Jakaś żyłka na lydce się jeszcze trzyma %-) /SFD/2017/5/19/ad77c0ef44a74748b99adb6d08fbe1fe.jpg

    Odpowiedzi: 1227 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-19 15:06:44 Liczba szacunów: 0
  • Filip - Dziennik Treningowy

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    PUSH 1.Wyciskanie sztangi skos dodatni 2.Wyciskanie z klatki na shmicie 3.Pompki na poreczach z obciążeniem 4.Rozpietki na maszynie 5.Wznosy hantli na bok siedząc 6.Wznosy boczne z linka wyciągu dolnego 7.Prostowanie ramion podchwytem wyciąg górny 8.Uginanie ramion na modlitewniku hantel 9.Mlotki stojąc Brzuch Ogólnie to robi się nie cie

    Odpowiedzi: 1227 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-11 17:15:04 Liczba szacunów: 1
  • Filip - Dziennik Treningowy

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Biceps + triceps 1a.Prostowanie ramion z użyciem drążka wyciągu górnego 7SZTx12x3 8SZTx12x3 1b.Uginanie ramion stojąc sztanga 30x12x3 32.5x12x3 2a.Francuskie wyciskanie hantli leżąc 12.5x12x12 15x12x3 2b.Uginanie ramion stojąc chwyt młotkowy hantle 17.5x10x3 20x10x3 3a.Dipsy na maszynie 70x21 70x25 3b.Uginanie ramion na modlitewniku masz

    Odpowiedzi: 1227 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-29 11:45:34 Liczba szacunów: 0
  • Filip - Dziennik Treningowy

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Wczorajszy trening Biceps + triceps 1a.Prostowanie ramion z użyciem drążka wyciągu górnego 7SZTx12x3 8SZTx12x3 9SZTx12x3 1b.Uginanie ramion stojąc sztanga 30x12x3 32.5x12x3 35x12x3 2a.Francuskie wyciskanie hantli leżąc 12.5x12x12 15x12x3 17.5x10x3 2b.Uginanie ramion stojąc chwyt młotkowy hantle 17.5x10x3 20x10x3 22.5x10x3 3a.Dipsy na m

    Odpowiedzi: 1227 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-08 15:17:32 Liczba szacunów: 0
  • Filip - Dziennik Treningowy

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    25.09. Biceps + triceps 1a.Prostowanie ramion z użyciem drążka wyciągu górnego 10SZTx12x3 11SZTx12x3 1b.Uginanie ramion stojąc sztanga 37.5x12x3 40x12x3 2a.Francuskie wyciskanie sztangi leżąc 40x10x3 42.5x10x3 2b.Uginanie ramion stojąc chwyt młotkowy hantle 25x10x3 27.5x10x2, 20x15 3a.Dipsy na maszynie 80x25 90x25 3b.Uginanie ramion na m

    Odpowiedzi: 1227 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-26 07:51:50 Liczba szacunów: 1
  • Tęcza, mięcho i gram soku, jestes mordko fest w tym roku!

    Post
    Kuchnia SFD

    Zabieram się zaraz za trening, lepsze pompki niż nic Zmieniony przez - Kazimierzu w dniu 2015-02-14 16:52:22

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-14 16:51:53 Liczba szacunów: 0
  • Tęcza, mięcho i gram soku, jestes mordko fest w tym roku!

    Post
    Kuchnia SFD

    mumin ja mam efekt dokladnie ten sam.. dlatego mete wyyebalem do kosza zeby mnie nie korcilo.. Blok totalny, zero chęci,sily,motywacji, pompki na treningu.. Jest źle.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-17 12:27:12 Liczba szacunów: 0
  • koles 08/dziennik/masa

    Post
    Trening dla początkujących

    obecnie musze zawiesic treningi mialem wrocic po nowym roku ale mój kręgosłup jest w kiepskim stanie odwiedze paru specjalistow i sie dowiem co moge zrobic i czy cwiczenia siłowe bede mogł kontynłowac!! obecnie chodze na basen czasem biegam i cos tam w domu na drazku,jakies pompki,brzuszki itp. wykonuje by utrzymywac jako taka forme

    Odpowiedzi: 374 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-13 13:35:42 Liczba szacunów: 0
  • koles 08/dziennik/masa

    Post
    Trening dla początkujących

    jeszcze zyje obecnie chodze na basen,czasem cos sie popdciagam,pokatuje brzuch,porobie pompki itp. do lekarza mam na 19.stycznia jak cos to dam znac

    Odpowiedzi: 374 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-11 14:43:15 Liczba szacunów: 0
  • ***Raz na wolce a raz w klatce*** walcz,walcz,waczl *Są zasady w każdym SPAM-IE ***

    Post
    Scena MMA i K-1

    uuu to szczerze wspolczuje naprawde Spoko aż tak źle już teraz nie jest - nawet treningi staram się robić jakieś w domu - pompki, sprężyny i te sprawy Zmieniony przez - dandyk12 w dniu 2008-03-28 08:39:56

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-28 08:39:38 Liczba szacunów: 0
  • ***Raz na wolce a raz w klatce*** walcz,walcz,waczl *Są zasady w każdym SPAM-IE ***

    Post
    Scena MMA i K-1

    kręcenie wora i pompki na sufice edit: coś mi świta w głowie że nawet Walduś Kiepski tam wystepował w samowolce Zmieniony przez - dandyk12 w dniu 2008-04-16 13:52:53

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-16 13:51:42 Liczba szacunów: 0
  • Cwicze chetnie , i licze na mile wyniki ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    W twoim wieku wystarczy, że chodzisz na W-F... póki co możesz robić pompki i brzuszki... na siłownie zacznij chodzić jak będziesz miał MINIMUM 15 lat

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1069 Data: 2010-06-10 22:37:33 Liczba szacunów: 0
  • pomocy ;( ostatnia szansa juz chyba ;/

    Post
    Trening dla początkujących

    iek pustym gryfem mozesz o ile masz +lekki ciezar -proste grzbietu ? nie wiem jaka to partia w atlasie niema, moze najszersze? to podciaganie przedewszyskim -tricepsy chodzby pompki tylem z gory dzieki! seba - ekstra temat, ale narazie doczytalem do konca ACT i resztą sobie glowy nie zawracalem bo tego jest STRASZNIE DUZO NIE TAK STARSZNIE i popro

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 5797 Data: 2006-07-16 20:50:45 Liczba szacunów: 0
  • Test Beta Bolic by barteklip9

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Tak wiem, wiem Tomku ;) Trening Barki i triceps Wczoraj ( wtorek) zrobilem cardio 20 minut, zeby metabolizm nieco ruszyc, bo stopuje :( Dzisiaj: 1. Wyciskanie sztangi z klatki siedzac 4 serie na 45 skonczylem 2. Unoszenie hantli siedzac na boki 4 serie w tym ostatni drop set 3. Podciagnie sztangi do brody 2 serie ( cos zaczleo mnie kluc w lewym bok

    Odpowiedzi: 136 Ilość wyświetleń: 8241 Data: 2011-02-16 21:51:25 Liczba szacunów: 0
  • Test Beta Bolic by barteklip9

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    tli na skosie dolnym 3 serie ( świetnie czuję dół klakatki) 4. rozpietki na plasko 3 serie na 10 kg skocznylem po jakies 12 powtorzen oraz 1. sciagnie linki z gory 3 serie 2. pompki na poreczach 3 serie 3. francuskie lezac 3 serie 4. zza glowy wyciskanie hanlta oburacz 3 serie. To ostatnie ćwicenie wprowadzilem, poniewaz chce poprawidz glowe dlugo

    Odpowiedzi: 136 Ilość wyświetleń: 8241 Data: 2011-03-01 06:05:45 Liczba szacunów: 0
  • POWRÓT. TRENIING MASA DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    P.S co lepsze klata na płaskiej czy pompki na poręczach ??

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1320 Data: 2010-06-24 20:41:19 Liczba szacunów: 0