SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Wyciskanie na klatę,a męczą się tylko ręce:(

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Pompki dają efekty choć nigdy nie zamieniłbym sztangi na robienie pompek nawet najbardziej wymyślnych. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 17828 Data: 2005-10-08 10:05:26 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Bar10der dairy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    gu górnego szeroko 8x55kg/8x55kg/7x55kg - wiosłowanie jednorącz stojąc z linka wyciągu dolnego 10/8/8 - wyciskanie francuskie leżąc hantlem 12x10kg/10x10kg/10x10kg - odwrotne pompki 15/10/10 Dzisiaj z powodu dość ograniczonego czasu i ciezkiego treningu bez cardio oraz treningu brzucha. Dieta: Śniadanie: - banan 110g - masło orzechowe 40g - białka

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2047 Data: 2015-03-13 00:54:11 Liczba szacunów: 0
  • dziennik kolorowanka

    Post
    Ladies SFD

    nych zmian w ciele miec od tego nie bedziesz. Ale wiesz kazdy jest inny i ma inne cele. Ja kocham silne cialo, kocham fakt, ze jest sprawne, ze moge np zrobic normalne meskie pompki, ze energia mnie rozwala. Trening silowy to nie tylko wyglad to zdrowie, mocne miesnie oznacza mniejsze ryzyko osteoporozy, mniejsze ryzyko bolow cywilizacyjnych, czyta

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 976 Data: 2014-09-27 10:45:59 Liczba szacunów: 0
  • 14latek - Pomocy!!! ćwiczenia na biceps, triceps, nogi i brzuch

    Post
    Trening dla początkujących

    pilka nozna,biegac tez mozesz pompki brzuchy przysiady z malym ciezarem itp..

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 15056 Data: 2008-08-07 12:31:16 Liczba szacunów: 0
  • 14latek - Pomocy!!! ćwiczenia na biceps, triceps, nogi i brzuch

    Post
    Trening dla początkujących

    Rasper Nie wiem czy zauwazyles ale on ma 14 lat. W tym wieku trzymanie diety to dla mnie chyba ze mialby spora nadwage. pompki,drazek brzuszki w tym wieku wystarczy,jeszce sporo przytyjesz i sporo urosniesz bez zadnych cwiczen.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 15056 Data: 2008-08-08 00:59:52 Liczba szacunów: 0
  • uginanie i prostowanie ramion w podporze leżąc przodem

    Post
    Trening w domu

    To jest uginanie i prostowanie ramion w podporze przodem na laweczce ;) Myslalam ze chodzi im o pompki z podtrzymaniem nog ale jak widac nie :)

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 19646 Data: 2009-08-07 14:39:23 Liczba szacunów: 0
  • uginanie i prostowanie ramion w podporze leżąc przodem

    Post
    Trening w domu

    Ja tez mam pytanie związane właśnie z testami do szkoły oficerskiej. Jak wygląda to "uginanie i prostowanie ramion w podporze leżąc przodem na ławeczce"? Czyli 'pompki na ławeczce'? :) A może jakiś filmik jest w sieci? Byłabym wdzięczna.

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 19646 Data: 2009-12-02 11:02:47 Liczba szacunów: 0
  • uginanie i prostowanie ramion w podporze leżąc przodem

    Post
    Trening w domu

    eczkę gimnastyczną, nogi wyprostowane w stawach kolanowych opiera o drugą ławeczkę. Na komendę wykonuje rytmiczne pionowe ugięcia ramion. Podczas wykonywania ćwiczenia nogi w stawach kolanowych muszą być wyprostowane, a pośladki każdorazowo dotykać podłoża. W trakcie ćwiczenia nie wolno wykonywać przerw odpoczynkowych. Czy to tzw pompki odwrotne?

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 19646 Data: 2009-12-03 17:18:32 Liczba szacunów: 0
  • uginanie i prostowanie ramion w podporze leżąc przodem

    Post
    Trening w domu

    Tak, też widziałam te 'pompki tyłem', ale to już masakra jest :D

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 19646 Data: 2009-12-03 17:35:28 Liczba szacunów: 0
  • uginanie i prostowanie ramion w podporze leżąc przodem

    Post
    Trening w domu

    v=OwP3nK4U8jE e_malusia - uwierz mi są one o wiele łatwiejsze i lżejsze niż sobie wyobrażasz. O wiele trudniejszy wariant uginania ramion w podporze tyłem (też na triceps) to pompki z wąsko ustawionymi rękami (dłonie ustawione na szerokości barków i uginanie ramion wzdłuż tułowia). http://www.youtube.com/watch?v=RvUE_XAERpg Zmieniony przez - kaczuc

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 19646 Data: 2009-12-03 19:46:27 Liczba szacunów: 0
  • PLAN DO OCENY-PROSZE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedzialek Klata: 1.Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej. 4serie-12-10-8-6 (za każda seria zwiększam obciążenie). 2.Wyciskanie w leżeniu na skośnej ławce głową w góre 4serie 12-10-8-8(obciązenie co seria to większe) 3.Rozpiętki 4serie po 10 (ten sam cięzar) 4.Przenoszenie sztangielki w leżeniu w poprzek ławki. 4 serie po 10 (cięzar

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 655 Data: 2005-10-23 19:32:04 Liczba szacunów: 0
  • 5 miesięcy ,zdjęcia do oceny

    Post
    Galeria Zdjęć

    nie ;p od 16 roku życia trenuje muay thai to od tego może brzuch bo dużo ćwiczeń na mięśnie brzucha a klata to nie wiem od czego może pompki ale siłowni wtedy to ja nie widziałem nawet;p

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 15056 Data: 2012-04-01 16:31:48 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Teraz lepiej? Poniedziałek Klatka / Biceps 1.Wyciskanie sztangi skos w gorę 12-10-8-6 2.Wyciskanie sztangielek na ławce płaskiej 12-10-8-6 3.Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce prostej 12-10-8-6 4.Przenoszenie hantli za głowę w leżeniu 10-10-8-6 1.Uginanie ramion siedząc stylem młotkowym 12-10-8-6 2.Uginanie ramion ze sztangielkami na mod

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 561 Data: 2016-03-20 20:48:23 Liczba szacunów: 0
  • Grubasek00, Dziennik treningowy.

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Dzisiaj był pierwszy trening metodą crossfit. Tak jak pisałem zestaw Cindy: 5x podciąganie 10x pompki 15x przysiad 14 minut, 7 obwodów. Pozytywne zaskoczenie, że tyle dałem rade. 7 obwód poszedł bez problemu, dałbym rade jeszcze kilka ale wolałem nie przeginać na początku. Jutro w planach bieg. Nastawiony jestem na 20km+. Zobaczymy co z tego wyjdzi

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 12604 Data: 2014-10-11 20:48:21 Liczba szacunów: 0
  • Grubasek00, Dziennik treningowy.

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Dzisiejszy WOD: Podciąganie 5powt Pompki 10powt Przysiad 15powt 10 obwodów. Dałbym rade jeszcze dwa ale technika kulała strasznie przy 10:D

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 12604 Data: 2014-10-29 18:19:17 Liczba szacunów: 0
  • Grubasek00, Dziennik treningowy.

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Tak jak mówiłem dzisiaj trening:D 5x podciaganie nachwytem 10x pompki 10x przysiad Po 7 obwodzie odcięło mi prąd. Tak to jest jak się nie śpi po nocce%-)

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 12604 Data: 2014-11-08 08:52:30 Liczba szacunów: 0
  • DT / KidKa / nietypowo treningowo niesiłowo :D

    Post
    Ladies SFD

    5min. :-D Zajechałam się jak nie wiem co, ale było fajnie :D 1. ćwiczenie od min 4.10 z filmiku http://www.youtube.com/watch?v=qIqpMOGtMo8&index=2&list=PL12520107708F2974 2. pompki z przeskokiem ramion 3. http://www.youtube.com/watch?v=urQs6SMn60k&list=PL12520107708F2974&index=5 4.ćwiczenie 1 http://www.youtube.com/watch?v=qIqpMOGtMo8&index=2&list

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2122 Data: 2014-07-14 19:00:03 Liczba szacunów: 0
  • Anneke[blog]w drodze do celu-redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    C1. prostowanie nog w siedzeniu C2 wznosy z opadu D. plank (1x ile dasz rade utrzymac) Trening B. A. Martwy ciag B1. Wyciskanie sztangi stojac B2. sciaganie drazka gornego do klatki szeroko z nachwytem C1. wypady C2. uginanie nog lezac D. pompki 1 seria na maksymalna ilosc powtorzen Po treningu 20min aerobow na bieżni lub rowerku, lub orbiterku...

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 3521 Data: 2008-12-30 22:43:36 Liczba szacunów: 0
  • Anneke[blog]w drodze do celu-redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    za kazdym razem mam wiecej siły, energie na treningu mam. 20 zwykłych pompek(pompki akurat ida mi nawet łatwo ze wzgledu ze przez to ze przez kilka lat musiałam wiele pompek za kare robic :) ) co do kalori to niestety nie licze, ze wzgledu na to ze waga mi sie zepsuła a nie ma kto mi naprawic. ogólnie mowiąc węglowodany jem na sniadanie i przed i p

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 3521 Data: 2009-02-03 11:14:48 Liczba szacunów: 0
  • Anneke[blog]w drodze do celu-redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    ga B1. Wyciskanie sztangi stojac 25 kg,25,25 i ostatnie 4powt 20kg B2. sciaganie drazka dolnego 40kg, 45,45 kg C1 wykroki 8,9,8 kg C2. uginanie nog lezac 37,5 ,45,45 kg D. pompki 20. na siłowni zdązyłam zrobic 4 min orbi po siłowym. ale w domu wsiade na rowerek. po siłowym nie miałam sił a po za tym spieszyłam sie. Zmieniony przez - Anneke w dn

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 3521 Data: 2009-02-07 11:17:20 Liczba szacunów: 0