SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • [Blog] Booze Cruise

    Post
    Trening dla początkujących

    DT Pompki na poręczach cc_____10/10/10/10 Pompki____ 12/10/10/7 Barki tył____4 serie 4kg/ręka 12 powtórzeń Barki bok_____ serie 1-3 po 12 powt. 5 kg/ręka, seria 4 12 powt. 4kg/ręka Bradford press____ 4serie 20kg po 12-15 powtórzeń Dumbell floor press___ 4 serie po 12 powtórzeń 17,5 kg

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 5928 Data: 2015-12-24 12:38:08 Liczba szacunów: 2
  • [Blog] Booze Cruise

    Post
    Trening dla początkujących

    DT Pompki na poręczach cc_____10/10/10/8 10/10/10/10 Pompki____ 10/6/10/8 12/10/10/7 Barki tył____4 serie 5kg/ręka 12 powtórzeń 4 serie 4kg/ręka 12 powtórzeń Barki bok_____ 4 serie 6kg/ręka 12 powtórzeń serie 1-3 po 12 powt. 5 kg/ręka, seria 4 12 powt. 4kg/ręka Bradford press____ 3 serie 22kg po 12 powtórzeń, 4 seria powt. 11 4serie 20kg p

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 5928 Data: 2015-12-29 16:12:40 Liczba szacunów: 0
  • [Blog] Booze Cruise

    Post
    Trening dla początkujących

    DT Pompki na poręczach cc_____15/10/7/6/5 10/10/10/10 10/10/10/8 10/10/10/10 Przysiad tylni____8x55/8x67/8x80/8x90 8x55/8x67/8x80/6x90 Wyciskanie hantelek____10x17/10x21/10x27/7x30 10x17/10x21/10x27/6x30 Barki tył____4 serie 5kg/ręka 12 powtórzeń 4 serie 5kg/ręka 12 powtórzeń 4 serie 5kg/ręka 12 powtórzeń 4 serie 4kg/ręka 12 powtórzeń Bar

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 5928 Data: 2016-01-12 22:38:02 Liczba szacunów: 0
  • [Blog] Booze Cruise

    Post
    Trening dla początkujących

    DT Pompki na poręczach cc_____15/10/9/7/4 15/11/8/6/6 15/10/7/6/5 10/10/10/10 10/10/10/8 10/10/10/10 Przysiad tylni____8x50/8x60/7x80/8x70 8x55/8x70/8x80/4x92 8x55/8x67/8x80/8x90 8x55/8x67/8x80/6x90 Wyciskanie hantelek____12x25/12x25/10x25/8x25 10x21/10x27/10x30/6x30 10x17/10x21/10x27/7x30 10x17/10x21/10x27/6x30 Barki tył____4 serie 8kg/r

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 5928 Data: 2016-01-20 20:57:06 Liczba szacunów: 0
  • [Blog] Booze Cruise

    Post
    Trening dla początkujących

    DT z wczoraj Pompki na poręczach cc_____15/10/8/6/4 15/10/9/7/4 15/11/8/6/6 15/10/7/6/5 10/10/10/10 10/10/10/8 10/10/10/10 Przysiad tylni____8x45/8x55/8x70/8x85/8x50 8x50/8x60/7x80/8x70 8x55/8x70/8x80/4x92 8x55/8x67/8x80/8x90 8x55/8x67/8x80/6x90 Wyciskanie hantelek____12x25/12x25/9x25/10x25 12x25/12x25/10x25/8x25 10x21/10x27/10x30/6x30

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 5928 Data: 2016-01-27 16:27:00 Liczba szacunów: 0
  • [Blog] Booze Cruise

    Post
    Trening dla początkujących

    DT D 1. BSq___10x45/10x55/10x70/10x80/7x60 10x45/10x55/10x70/8x80 2. Wyciskanie sztangielek na ławce płaskiej___10x15/10x19/10x25/10x29 10x17/10x19/10x25/10x29 3. Side laterals to front raise___12x5/12x5/12x5/10x5 12x5/10x5/10x5/10x5 4. Wykroki ze sztangielkami___10x11/10x16/10x21/9x21 10x11/10x16/10x21/10x21 5. Pompki na poręczach tricepso

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 5928 Data: 2016-02-11 21:07:47 Liczba szacunów: 0
  • [Blog] Booze Cruise

    Post
    Trening dla początkujących

    DT D 1. BSq___10x42,5/10x52,5/10x72,5/10x82,5/8x52,5 10x45/10x55/10x70/10x80/7x60 10x45/10x55/10x70/8x80 2. Wyciskanie sztangielek na ławce płaskiej___10x15/10x20/10x25/10x30 10x15/10x19/10x25/10x29 10x17/10x19/10x25/10x29 3a. Bradford press___10x20/10x20/10x20/10x20 3b. Side laterals to front raise___10x2,5/10x2,5/8x2,5/6x2,5 12x5/12x5/12x5/10

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 5928 Data: 2016-02-20 12:00:08 Liczba szacunów: 0
  • Zbudowanie masy mięśniowej + plan treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziękuje bardzo za obie odpowiedzi. Lektura, którą podał pan rion jest niezwykle rozległa i coraz więcej ciekawych i nowych rzeczy dowiaduje się w kwestii poprawności wykonywania ćwiczeń, mitów itp. Całkiem sporo się dowiedziałem pomimo tego, że wszystkiego nie zdążyłem przeczytać. Cenię sugestię na temat ćwiczeń z trójboju i będę szczególnie uważ

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1132 Data: 2016-01-22 13:50:22 Liczba szacunów: 0
  • Zbudowanie masy mięśniowej + plan treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Lepiej, ale... XD ... martwy i przysiad możesz wykonywać zamiennie co drugi trening. Wywal francuza na triceps i daj pompki na poręczach. Oberwie klata i triceps. Brakuje mi wioseł. ;-) No i na dwugłowe uda możesz robić MC na prostych nogach. To uginanie nóg mi nie podchodzi. ;-) Zmieniony przez - Tygrys_85 w dniu 2016-01-23 21:23:06

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1132 Data: 2016-01-23 21:21:38 Liczba szacunów: 0
  • Zbudowanie masy mięśniowej + plan treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    MC/siad, wiosła, podciąganie na drągu, wycisk na klatę, pompki (możesz skupić się na opuszczaniu, podskakujesz i się wolno opuszczasz - siła przyjdzie szybko), wycisk na bary. Ramion bym nie robił, dostatecznie oberwą przy tych ćwiczeniach. Trenuj tak 3x w tygodniu, co jakiś czas dokładając ciężar (zacznij trening od niskich obciążeń, aby można był

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1132 Data: 2016-01-23 21:34:45 Liczba szacunów: 0
  • Siatkówka - wyskok

    Post
    Inne dyscypliny

    y 190 cm :P Gram na środkowego w reprezentacji, właśnie wczora skończytł się sezon, awansowaliśmy do 1 ligi wojewódzkiej :) Za rok będę w III klesie. Od dziś raz w tygodni będę chodził na siłkę aby rozwinąć wszystkie partie mięśniowe (do tago w domu drążek, pompki itp.) a na wakacjach zrobię PeCo lub Super Dunksa. Które ćwiczenia są wg Was lepsze?

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-23 07:45:31 Liczba szacunów: 0
  • 1 cykl kreatynowy.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ki w leżeniu w poprzek ławki poziomej-12,10,10,8 triceps -prostowanie ramienia ze sztangielską w opadzie tułowia-12,10,10,8; -prostowanie na wyciągu ramion stojąc-12,10,8,6; -pompki na poręczach-12,10,8; środa plecy+biceps plecy -podciąganie hantelki w opadzie(wiosłowanie)- 12,10,10,8 -przyciąganie linki wyciągu dolnego w siadzie płaskim- 12,10,8,6

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1453 Data: 2012-08-27 11:55:02 Liczba szacunów: 0
  • 1 cykl kreatynowy.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    gielski w leżeniu w poprzek ławki poziomej-12,10,10,8 triceps -prostowanie ramienia ze sztangielską w opadzie tułowia-12,10,8; -prostowanie na wyciągu ramion stojąc-12,10,8; -pompki na poręczach-12,10,8; środa plecy+biceps plecy -podciąganie hantelki w opadzie(wiosłowanie)- 12,10,10,8 -przyciąganie linki wyciągu dolnego w siadzie płaskim- 12,10,8,6

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1453 Data: 2012-08-27 12:07:10 Liczba szacunów: 0
  • 1 cykl kreatynowy.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    dokładnie co to za trening pleców, bez mc i drążka, do tego wiosło hantelką. Na klatke wywaliłbym przenoszenie hantla, jedno ćwiczenia rozciągające starczy, a dał chest dips na dół klatki, pompki na poręczach z tricepsa zamienił naprzykład na francuza, zamień jeszcze jedną sztange w klatce na hantle, zawsze lepiej pobudzisz piersiowe

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1453 Data: 2012-08-27 19:43:42 Liczba szacunów: 0
  • BARDZO DOBRY TRENING MIĘŚNI BRZUCHA POLECAM !!!

    Post
    Trening dla początkujących

    własnie co muszę zrobić ?? jakąś dietke polecacie ? mam kontuzje kolana to tylko dieta brzuszki i pompki mi zostały. polecacie coś pare KG przybylo mi mam kontuzje od polowy lipca. :/ proszę o jakiegoś linka ,porade lub coś, apropo. chyba nabawiłem się lipomasti przez to że przytyłem. :////

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-10 23:41:07 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę - pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    ogole to brak progresji ciezaru, wszystko na 8 powtorzen .. w zlozonych cwiczeniach lepsze bedzie 12/10/8/8, w izolacji 10/10/10/10 tric: dwa wyciagi to bardzo kiepski pomysl pompki na poreczach 3s francuz 3s wyciag 3s plecy: martwy ciag 3s podciaganie na drazku 3s wioslowanie sztangielka 3s szrugsy 3s barki: dwa najbardziej kontuzjogenne cwiczenia

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 2799 Data: 2010-05-08 18:32:59 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę - pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    i na skosie- 3s 12/10/8 - plecy wiosłowanie sztangą- 3s 12/10/8 - nogi: wykroki/przysiady 3s 12/10/8 - barki: wyciskanie hantli 2s 12/10 - biceps: młotki: 2s x 10p - triceps: pompki na poreczach/w podporze tyłem z obciążeniem- 2s x 10 - wspiecia 2s 20/12 - przedramiona: uginanie nadgarstków podchwytem 2s <- jak sie wyrobisz w 60min treningu + BR

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 2799 Data: 2010-05-12 00:07:20 Liczba szacunów: 0
  • czy wszystko dobrze idzie???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    2 kg. Mój trening polegał na "wyciskaniu " - smiesznie brzmi przy tym obciążeniu :) leżąc 3 serie po 20 powt. potem rozpiętki 3 serie po 15 powt do tego brzuszki pompki .wiosłowanie sztangą 2 serie po 10 powt i podnoszenie gryfu z obciążeniem za głową siedząc 1 seria po 20 powt. a także trening mięśni brzucha- leząc na ławce podnoszeni

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2328 Data: 2009-09-28 19:24:25 Liczba szacunów: 0
  • Aeroby w domu?

    Post
    Trening dla początkujących

    Siemka tez jestem zainsteresowany tym co kolega pisał wyżej i mam pewien plan treningowy na cały tydzien, jest tylko jeden minus że niestety niektóre cwiczenia moga przeszkadzac sasiadom jak i rodzinie. A więc plan napisałem sobie biorąc kilka filmików z słynnego portalu YouTube o to jak on wygląda: - Poniedziałek "Pompki Wojskowe" KLIK - Wtorek "R

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-08 22:25:22 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy - Frania :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    I żeby był porządek dni, które były pominięte. 1.04.2013 DNT micha: 1923kcal, 145g (30%) białko, 53g (25%) tłuszcze, 214g (45%) węglowodany 2.04.2013 DT plecy 1. Ściąganie szeroko drążka nachwytem siedząc do klatki 4x8-4 8x30kg / 6x35kg / 6x35kg / 5x35kg 2. Wiosłowanie sztangi nachwytem w opadzie tułowia 4x10-8 12x30kg / 10x30kg / 9x30kg / 8x32,5kg

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1254 Data: 2013-04-03 13:55:54 Liczba szacunów: 0