SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • SFD Team - Łukasz Modzelewski - przygotowania do sezonu 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    PUSH -wyciskanie leżąc 180x5,5,5,5,8 https://www.youtube.com/watch?v=ws-YFGS0cXM&feature=youtu.be -wyciskanie żołnierskie siedząc 122,5x5 102,5x14 -pompki na poręczach +40x15 +60x6 -rozpiętki na ławce skośnej w górę z linkami wyciągów 22,5x11 15x15 -wznosy boczne stojąc 20x18 28x10 -wznosy przodem jednorącz z linką wyciągu 7,5x12,12 -prostowa

    Odpowiedzi: 499 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-24 22:45:22 Liczba szacunów: 0
  • SFD Team - Łukasz Modzelewski - przygotowania do sezonu 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    22x12 -wznosy boczne stojąc 26x12 30x6 20x20 -rozpiętki na maszynie siedząc 134x6x4s(muscleround) x2 serie -JM press 80x12 60x20 -prostowanie nachwytem 50x21 70x14 40x25 -pompki na maszynie 240x18 280x11 -prostowanie z linkami na krzyż 5x20 7,5x10 -wspięcia bez cieżaru jednonóż 8x20-8 siła powoli do góry z treningu na trening i myślę,że lada

    Odpowiedzi: 499 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-26 23:58:42 Liczba szacunów: 0
  • SFD Team - Łukasz Modzelewski - przygotowania do sezonu 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Zobaczymy jak będzie wyglądać po wycince %-) ale póki co masa 8-) Dziś push -wyciskanie sztangi skos góra 180x4 160x9 -hamer dół klatki 240x6 200x8 -pompki na maszynie szeroki chwyt na klatkę 240x19,13 -rozpiętki z linkami wyciągu siedząc 27,5x8 17,5x14 -wznosy boczne w wychyleniu 24x12 16x20 -wznosy boczne na maszynie 65x14 45x18 -uginanie j

    Odpowiedzi: 499 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-29 22:55:45 Liczba szacunów: 0
  • SFD Team - Łukasz Modzelewski - przygotowania do sezonu 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Dziś tak jak pisałem trening z Mańkiem -wyciskanie skos góra smith 200x5 180x9 -wyciskanie pozioma z łańcuchami 170+2x20x6 140+2x20x12 -wyciskanie na barki hamer 230x4 -pompki na uchwytach z obciążeniem na plecach +35x12 cc x20 -ropziętki na maszynie siedząc stos 6x4s(muscleround)x2 serie -wznosy boczne stojąc 30x11 22x17 -uginanie koncentrycz

    Odpowiedzi: 499 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-04 18:26:07 Liczba szacunów: 6
  • HaVoK89 - test sponsorowany.

    Post
    Doping

    Dziś klatka + triceps. Kolejne kilogramy dołożone :-) 1. Płaska, sztanga. 2s - rozgrzewka / 160 kg 6p / 160 kg 7p. Od 2-3 treningów w 2 serii idzie mi lepiej. 2. Skos dodatni, wycisk hantli. 3s - 45 kg 12p / 45 kg 9p / 40 kg 12p. 3. Rozpiętki na maszynie. 2s - 13p / drop set - 10p + 8p. 4. Pompki na poręczach. 3s - 16p / 15p / 13p. Klatka była wyko

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 14418 Data: 2012-02-13 21:38:10 Liczba szacunów: 0
  • HaVoK89 - test sponsorowany.

    Post
    Doping

    Właśnie wróciłem z treningu klatki i tricepsa. Poyebało mi się obciążenie i zrobiłem nie tym, co chciałem %-) 1. Płaska. 3s - roz. / 155kg 10p / 165kg 6p / 165kg 4p. Mogło być lepiej, ale cóż - nie ma co narzekać. 2. Skos dodatni. Hantle. 3s - 47kg 12p / 47kg 9p / 42kg 10p. 3. Maszyna. Ustawiłem tak, żeby pracowały górne partie. 2s - 9p / 14p. 4. P

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 14418 Data: 2012-02-18 14:10:02 Liczba szacunów: 0
  • HaVoK89 - test sponsorowany.

    Post
    Doping

    Wczoraj miałem NT. Dziś klatka + triceps. Cykl zakończyłem na 170kg w serii na płaskiej :-) 1. Płaska. 2s - roz. / 170kg 4p / 170kg 5p. 2. Wycisk hantli, skos dodatni. 3s - roz. / 52,5kg na stronie 10p / 47,5 10p / 47,5kg 8p. 3. Pompki na poręczach. 3s - 15kg 18p / 15kg 14p / 10kg 13p. 4. Pompowanie klatki na różnych maszynach. Kilka drop setów (n

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 14418 Data: 2012-02-23 18:01:14 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z 90 do trzydziestki

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejsza miska i trening: 1) rozgrzewka rower stacjonarny 15 min (10 min na 5 i 5 min na 7) 2) trening dla zielonych - A 3) na koniec rower stacjonarny 15 min (5 min na 5 i 10 min na 7). 2 obwody trening A 1) Wznosy nóg z leżenia x15 2) Wspięcia na palce obunóż x 15 3) Przysiady klasyczne z hantlami 15x1,5 kg 4) wejście na ławkę z hantlami 15x1,

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 17703 Data: 2014-09-17 21:47:02 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z 90 do trzydziestki

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejsza miska i trening- niestety wczoraj nie dałam rady (praca w weekend mnie wykończyła, jeszcze ten tydzień normalnej pracy, kolejny weekend w dodatkowej i kolejny tydzień w swojej pracy, a później wolny weekend{{:-( - muszę dać rade): 1) rozgrzewka: rower stacjonarny 5 min na 6 (szybko) i różnorakie wymachy, pajace i takie tam z rozgrzewki z

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 17703 Data: 2014-09-24 21:11:52 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z 90 do trzydziestki

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejszy trening. 1) rozgrzewka: rower stacjonarny 5 min na 6 (szybko) i różnorakie wymachy, pajace i takie tam z rozgrzewki z sfd tv (oprócz tych co obciążają kolana) 2) trening dla zielonych - A 3) na koniec rozciąganie. 4 obwody: trening A z obciążeniami 3,5kg 1) Wznosy nóg z leżenia 10/8/7/7 2) Wspięcia na palce obunóż x 15 3) Przysiady klas

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 17703 Data: 2014-10-07 19:59:08 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z 90 do trzydziestki

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejszy trening. 1) rozgrzewka: rower stacjonarny 5 min na 6 (szybko) i różnorakie wymachy, pajace 2) trening dla zielonych - A 3) na koniec rozciąganie. 4 obwody: trening A z obciążeniami 4,5kg (jedna hantla) 1) Wznosy nóg z leżenia 10/8/7/6 2) Wspięcia na palce obunóż x 15 3) Przysiady klasyczne z hantlami 15x4,5 kg 4) wejście na ławkę z hant

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 17703 Data: 2014-10-15 18:40:54 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z 90 do trzydziestki

    Post
    Ladies SFD

    Udało się i wczoraj był trening 8-) 1) rozgrzewka + rower stacjonarny 5 min na 6 (szybko) 2) na koniec rozciąganie. trening A 4 obwody 1) Wznosy nóg z leżenia 8/8/7/7 2) Wspięcia na palce obunóż 4x 16 3) Przysiady klasyczne z hantlami 15x4,5 kg 4) wejście na ławkę z hantlami 15x4,5 kg 5) wznosy z opadu 4x15 6) Pompki klasyczne max powtórzeń pr

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 17703 Data: 2014-10-21 11:37:54 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z 90 do trzydziestki

    Post
    Ladies SFD

    Trening z wczoraj i miski 4 obwody: trening A z obciążeniami 2x4,5kg 1) Wznosy nóg z leżenia 12/10/8/8 2) Wspięcia na palce obunóż x 15 3) Przysiady klasyczne z hantlami 15x4,5 kg 4) wejście na ławkę z hantlami 15x4,5 kg 5) wznosy z opadu x15 6) Pompki klasyczne max powtórzeń przy ścianie 15/15/15/15 7) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, oburąc

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 17703 Data: 2014-10-29 21:31:08 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z 90 do trzydziestki

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejszy trening. 1) rozgrzewka 2) trening dla zielonych - A 3) na koniec rozciąganie. 2 obwody sumiennie (po półtoratygodniowej przerwie zdołałam tylko tyle zrobić): trening A z obciążeniami 4,5kg (jedna hantla) 1) Wznosy nóg z leżenia 8/8 2) Wspięcia na palce obunóż x 15x4,5 kg 3) Przysiady klasyczne z hantlami 15x4,5 kg 4) wejście na ławkę z h

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 17703 Data: 2014-11-09 19:02:52 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z 90 do trzydziestki

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejszy trening. 1) rozgrzewka 2) trening dla zielonych - A 3) na koniec rozciąganie. 2 obwody sumiennie: trening A z obciążeniami 4,5kg (jedna hantla) 1) Wznosy nóg z leżenia 10/8 2) Wspięcia na palce obunóż 2x 15x4,5 kg 3) Przysiady klasyczne z hantlami 15x4,5 kg 4) wejście na ławkę z hantlami 15x4,5 kg 5) wznosy z opadu 15/15 6) Po

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 17703 Data: 2014-11-14 14:58:24 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z 90 do trzydziestki

    Post
    Ladies SFD

    le dasz rade utrzymać) Trening B. A. Martwy ciąg B1. Wyciskanie sztangi stojąc B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem C1. wypady C2. uginanie nóg leząc D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń Po treningu 20min aerobów na bieżni lub rowerku, lub orbitreku... Czyli w sumie po 8 treningów z każdego planu, można je robić 2-3

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 17703 Data: 2015-05-05 21:52:49 Liczba szacunów: 0
  • Jakie najlepsze rozwiązanie.

    Post
    Inne dyscypliny

    pompki rób po całym treningu sily, rób 2 serie przez pierwsze 4 tygodnie, 1 serie na max, przerwa 3 min i znów na max, potem po miesiącu próbuj na poręczach, dynamiczna 1 raz w tygodniu ale możesz ja zrobić w domu z hantlami

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 7687 Data: 2012-12-03 22:13:06 Liczba szacunów: 0
  • Jakie najlepsze rozwiązanie.

    Post
    Inne dyscypliny

    Ja dorzucę coś od siebie nt. poręczy. Nie umiesz teraz zrobić ani jednej pompki - podłóż pod nogi tyle książek, żebyś zrobił 5 serii po 5 powtórzeń częściowych pompek z zapasem. Jak zaliczysz trening, odejmij jedną i powtórz.

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 7687 Data: 2012-12-03 22:36:09 Liczba szacunów: 0
  • Jakie najlepsze rozwiązanie.

    Post
    Inne dyscypliny

    Ok to po żabkach dodaję jeszcze wieloskoki 1 serie 10 skoków. Te pompki z ćwiczenia 16 w oparciu o krzesło ile ich robić 2 serie po max? Można jeszcze do któregoś dnia dołożyć skok w dal z miejsca obunóż? Jak tu wygląda sprawa z suplementami? Jeśli chodzi o te 5 posiłków mogę mieć takie dania? Śniadanie płatki owsiane na wodzie + siemie lniane + j

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 7687 Data: 2012-12-04 13:05:48 Liczba szacunów: 0
  • Jakie najlepsze rozwiązanie.

    Post
    Inne dyscypliny

    ystarczyłby mi do Twojego programu czy podtrzeba więcej obciążenia np do wyciskania na klatę? Przypuszczam, że na razie jestem bardzo słaba skoro nie dam rady zrobić ani jednej pompki na poręczy i podobnie w normalnych pompkach słabo mi idzie. Zmieniony przez - enzo89 w dniu 2012-12-06 14:04:18 Zmieniony przez - enzo89 w dniu 2012-12-06 14:59:05

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 7687 Data: 2012-12-06 14:02:38 Liczba szacunów: 0