SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Dobry plan na początek?

    Post
    Trening dla początkujących

    u, kiepsko jak masz tylko jedna. W takim razie daj szerokie pompki na ziemi/taboretach z obciazeniem na plecach. A na tricepsa daj pompki tylem . Zmieniony przez - adzik123 w dniu 2010-11-12 12:29:48

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1251 Data: 2010-11-12 12:29:13 Liczba szacunów: 0
  • "DT Xzaar. Triathlon, cel Double IronMan 2017"

    Post
    Po 35 roku życia

    Trening swiateczny. W planie mialem 2 godziny bardzo lekkiego biegania - ale przypomnialem sobie co tam Macko kiedys wynalazl - wiec dolozylem sobie pompki, a dokladniej 300 pompek :) Wyliczylem sobie ze zrobie pewnie kolo 18-19 km wiec na polowce kazdego km - 17 pompek :) W sam raz na podbitke tetna i rozruszanie gory. Alez fajnie - a smiechu co n

    Odpowiedzi: 6392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-20 10:21:06 Liczba szacunów: 0
  • "DT Xzaar. Triathlon, cel Double IronMan 2017"

    Post
    Po 35 roku życia

    Ładnie... trochę miejsca na te smakołyki zrobiłeś. A po co te pompki?

    Odpowiedzi: 6392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-20 10:23:52 Liczba szacunów: 0
  • "DT Xzaar. Triathlon, cel Double IronMan 2017"

    Post
    Po 35 roku życia

    chyba najlepszą siłę w nogach (ale też, a może przede wszystkim) miałem robiąc przysiady z dużą liczbą powtórzeń, ale ze zdecydowanie zredukowanym obciążenem. Do tego zwykłe pompki, zwykłe scyzroyki i czasami łydki. Nie odbierz tego co napisałem źle ;) Nie odbieram zle, ale nie, jeszcze wieksze ograniczenie cwiczen silowych nie wchodzi w gre. Sta

    Odpowiedzi: 6392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-16 18:25:26 Liczba szacunów: 0
  • TRENING NA MASE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    EM WYCISKANIE W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ WĄSKIM UCHWYTEM WYCISKANIE "FRANCUSKIE" JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE Zacznij od wycisku wąsko, potem francuz i na końcu pompki. Wszystko po 3 serie. PIATEK NOGI PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH HACK-PRZYSIADY PRZYSIADY WYKROCZNE WSPIECIA NA PALCE W STANIU OK! PLECY PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU W UCHWYC

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 826 Data: 2007-12-07 16:13:43 Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań początkującego.

    Post
    Trening dla początkujących

    pompki przysiady bieganie drążek,poszukaj an forum trening w domowych warunkach bez sprzetu

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 490 Data: 2013-12-07 16:18:06 Liczba szacunów: 0
  • Poprawna dietka i trening...

    Post
    Trening w domu

    same pompki nie wystarcza dla zrobienia 'masy' dozuc podciaganie na drążku pompki w podporze tylem (na triceps) i poszukaj jeszcze w necie co mozesz dodac. wg mnie za długie przerwy miedzy wykonywanymi cwiczeniami a szczegolnie pomiedzy tymi na rozne partie miesniowe

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1187 Data: 2007-12-29 23:01:46 Liczba szacunów: 0
  • vena/MASA SIŁA PYERDOLNIĘCIE c.d str.77

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Katarzyno w jakim celu te pompki robiłaś na 2 dni przed zawodami? Podobno chciałaś odpoczywać ale widzę, że jak masz za dużo energii to głupie pomysły przychodzą Ci do głowy, więc pewnie już od tego poniedziałku zaczniemy

    Odpowiedzi: 1122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-09 10:19:36 Liczba szacunów: 0
  • vena/MASA SIŁA PYERDOLNIĘCIE c.d str.77

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    skanie na skosie-hantle 10kg 3x8 Rozpiętki-pozioma 7kg 3x10 Łapki-superserie -biceps "21" 12,5kg -francuskie sztangą 12,5kg (3 superserie) -modlitewnik 12,5kg x10 -pompki w podporze tyłem x12 (3superserie) -uginanie z supinacją 7kg x8 (na łapę) -wyciąg górny 29kg x12 (3superserie) czas 60min Uwagi: Ogólnie teraz mam treningi rozruchowe

    Odpowiedzi: 1122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-29 22:58:13 Liczba szacunów: 0
  • Trening na redukcję w domu proszę o opinie i pomoc :)

    Post
    Trening w domu

    gi, bo wznosy to tylko łydki,a czwórki i dwójki nic. -wznosy zamień może na arnoldki,8kg na start się sprawdzi,potem jak już będzie za mało to wznosy można robić. W planie B -pompki klasyczne nie będą zbyt lekkie dla Ciebie? Co do ilości. Na początek skup sie na podstawach. Siady,podciągania,pompki. To ćwiczenia które rób w 4 nawet 5 seriach jak bę

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2285 Data: 2015-11-10 09:00:38 Liczba szacunów: 0
  • 5 dni w domu, 2 dni na siłowni ;)

    Post
    Trening w domu

    A1 klatka, barki, tricepsy (dom): 1. Naprzemian: a) pompki w szerokim rozstawie z nogami w górze 2x b) pompki w wąskim rozstawie, 2x 2. Rozpiętki sztangielkami 3x 3. Przenoszenie hantli za głowę leżąc 3x 4. Wyciskanie francuskie ze sztangielką siedząc (oburącz) 3x 5. wyciskanie sztangielkami 3x B1 Nogi, plecy, bicepsy (dom): 1. Przysiady 4x

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2824 Data: 2009-07-01 12:54:14 Liczba szacunów: 0
  • 5 dni w domu, 2 dni na siłowni ;)

    Post
    Trening w domu

    wspiecia 3s podciaganie na drazku 3s wioslo sztangielka 3s wznosy tulowia 2s uginanie ramion ze sztnagielkami stojac chwytem mlotkowym 4s b: wyciskanie sztangielek plasko 3s pompki z nogami wyzej 3s rozpietki 2s wyciskanie sztangielek 4s wznosy sztangielek w opadzie 3s francuskie wyciskanie sztangielki/ pompki wasko 4s Ja bym widzial Twoj trening

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2824 Data: 2009-07-01 13:11:55 Liczba szacunów: 0
  • 5 dni w domu, 2 dni na siłowni ;)

    Post
    Trening w domu

    a: przysiady 3s wykroki 3s wspiecia 2s wioslo sztangielka 3s babka 3s uginanie ramion ze sztnagielkami stojac chwytem mlotkowym 3s ciezko b: wyciskanie sztangielek plasko 3s pompki z nogami wyzej 3s rozpietki 3s wznosy bokiem + wznosy przodem po 3s seria laczona wznosy z opadu ( na tylne )2s francuskie wyciskanie sztangielki 3s pompki wasko 3s I t

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2824 Data: 2009-07-01 15:42:22 Liczba szacunów: 0
  • ktory plan wybrac

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Lub ten Wt Plecy + tył barkow unoszenie ciala na prostownik 3s (rozgrzewka) drązek 4s wiosło 4s szrugsy 3s unoszenie hantli bokiem Śr Klata+bary Pompki porecze 3s wycisk skos hantle 3s wycisk skos sztanga 3s Wycisk siedzac 3s unoszenie hantli bokiem 4s Piątek Nogi Prostowanie nog 4s przysiad 4s uginanie nog 4s wspiecia 4s Sobota Triceps+ Biceps P

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 432 Data: 2013-04-08 19:16:04 Liczba szacunów: 0
  • OCENCIE MÓJ TRENING plissss

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trenining taki sobie: 4-6 tyg. 3x tydzien (pon sorda piatek , lub wtorek czwartek sobota) zaczynaj od 1-2 obwodow / trening i co tydzien zwiekszaj liczbe o 1 obw. az dojdziesz do 4 obwodów, po zakonczeniu obwodu - ok 3 min przerwy. obciazenia-> aby zrobic 12-15 powt. ACT 1.Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch), 2.Prostowanie nóg

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 811 Data: 2003-09-27 16:38:58 Liczba szacunów: 0
  • prośba o weryfikację planu na masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzien 1 - klatka, tricepsy KLATKA Klata wyciskanie plaska 15/10/8/8 wyciskanie skos hantle 15/12/8/8 rozpiętki 4s /// pompki na poręczach 3s max (nie wiem co wybrac) Wybierz rozpiętki 4x 12-10 TRICEPSY 1. Wyciskanie francuskie siedzac ze stangielka 3x 10 /staly ciezar/ na zmiane z: odwrotne pompki 4s Ja bym jeszcze wrzucił wąskie wyciskanie

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1303 Data: 2006-09-01 16:16:55 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do oceny-pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    wce poziomej-12/10/8/8 *wyciskanie sztangi na lawce skos dodatni – 12/10/8/8 LUB wyciskanie sztangielek skos ujemny-12/10/8/8 *rozpietki na poziomej-12/10/8/8 *pompki na poreczach-12/10/8/8 WTOREK(nogi+barki): *nogi*przysiady ze sztanga na barkach-12/10/8/6 *syzyfki-15/15/12/12 *wykroki ze sztanga na barkach-10/10/8/8 *wspięcia n

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 444 Data: 2011-05-09 13:27:41 Liczba szacunów: 0
  • trening na 2 lata stażu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    e partie mięśni) Jak chcesz to daj 4 cwiczenia, ale wtedy po 3 serie TRICEPS 1. Wyciskanie Francuskie w lezeniu 12 10 8 6 2. Pompki tyłem 3 x max / zamiast tego daj lepiej pompki na poreczach 4x max , lepiej zuc miesien i wieksza pompa. 3. Może trzecie? / 2 cw po 4 serie lub 3 po 3 jak wolisz SRODA PLECY + BICEPS PLECY 1. Podciąganie na drążk

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 866 Data: 2005-09-04 15:02:11 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy - Grand

    Post
    Trening w domu

    Trening trwal prawie godzine. W kolejnosci: 1. A6W 2. Nogi 3. Triceps A6W: 8 dzien Nogi: -Wspiecia na palce jednej nogi 3x15 -Przysiady z baniakami 3x10 -Przysiady bulgarskie 4x8 Triceps: -Pompki z waskim rozstawem rak 4x15 -Pompki w podporze tylem4x15 Ogolem mily trening, bol w lokciu nie przeszkadzal mi w ogole Teraz mam pytanie jakie jest jesz

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1624 Data: 2009-01-23 18:26:30 Liczba szacunów: 0
  • Anja13/gotowa do pracy, konsekwentna i cierpliwa

    Post
    Ladies SFD

    22 20:18:51 Dzisiejszy trening ze starymi kg, poniżej dzisiejsze: 1a. wyciskanie sztangielek skos 10kg 1b. wiosłowanie sztangielkami w opadzie tułowia (bez piłki) 12,5kg 2a. pompki (bez piłki) 2b. wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu 3kg - nie wiem czy dobrze wykonuję to ćwiczenie 3a. uginanie ramion na piłce 5kg 3b. francuskie prostowa

    Odpowiedzi: 593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-22 14:17:42 Liczba szacunów: 0