SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • czy trening ok i czy można inaczej ustawić ?

    Post
    Trening dla początkujących

    ok czyli zostawie na początek, a jeśli chodzi o zamienienie ćwiczennia z tego califoria press? bo tak sie składa gdy robię takie wyciskanie jak tam to cos mi w łoskciu strzela i nie chcę go uszkodzić narazie. No i czy mogę dołożyć te pompki na poręczach i górny skos czy raczej nie ? :)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 368 Data: 2013-08-12 21:02:35 Liczba szacunów: 0
  • Rozciąganie jako główny aspekt treningu

    Post
    Trening w domu

    Pisałem, że nic większego. Tylko rozgrzewka i jakieś dipsy, pompki, przysiady - jakieś proste rzeczy przez 10 minut.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 658 Data: 2014-01-09 16:07:47 Liczba szacunów: 0
  • Jak wyglada trening kick boxingu

    Post
    Sztuki Walki

    zespolowa-pilka nozna koszykowka lub krotki bieg-2,3km) -potem rozciaganie(indywidualne lub z partnerem) -technika w parach(kombinacje ciosow) , zadaniowki -trening na worku, tarczach -na koniec brzuszki, pompki,rozciaganie Ja trenuje MT wiec nie wiem czy akurat tak wyglada tez trening KB wiec jesli sie myle to napewno ktos mnie poprawi.Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 8272 Data: 2009-08-21 20:30:21 Liczba szacunów: 0
  • Dziwna stagnacja klatki. Proszę o pomoc.

    Post
    Trening dla początkujących

    tha (przód barków) 4 serie 15,12,8, do oporu Wznosy ramion bokiem hantlami 4 serie 12,10,8,10 Odwrotne rozpiętki (na maszynie) 4 serie 8,9,10,do oporu Wznosy ramion bokiem (na maszynie) 3 serie kazda do oporu sukcesywnie zmniejszajac ciezar Wyciskanie francuskie 4 serie 15,12,8,do oporu Sciaganie lin 4 serie 8,9,9,10 pompki na triceps na dobicie

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 391 Data: 2013-11-04 15:04:29 Liczba szacunów: 0
  • Dieta 90kg 180cm

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    esz 1g wegli to 4kcal. Mimo tego waga będzie stała ustnik 50kcal i jak zacznie spadać wróć ponownie do pułapu 30-40kcal. Krok trzeci: zobacz trening w domowych warunkach. Rób pompki, podciągać się, ładnie technicznie biegaj (nawet nie wieszjak bieganie kształtuje sylwetkę ) Jeśli się mylę bo parę rzeczy mogło mi z biegiem czasu się ulotnic to prosz

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1636 Data: 2016-07-20 01:28:19 Liczba szacunów: 0
  • rozstaw rak w pompkach

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    blisko siebie daje bardziej na tricepsy a szerzej na klate, zreszta pompki nie ograniczaja sie do jednej grupy miesni

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 9145 Data: 2002-06-03 17:15:31 Liczba szacunów: 0
  • split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    2 serie - mozesz dać wyciskanie poziome, jakis skos i rozpiętki. To unoszenie w przod zmien na unoszenie bokiem. Na trica daj wyciskanie fransukie jako pierwsze 3s a potem te pompki 2s. B1. Przysiady do dnia cięzko - tutaj mozesz dać np syzyfki lub wykroki 3s, dwugłowy 3s i wspiecia. Wiosłowanie 3s, daj cos na prostowniki np. supermany. http://www.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 984 Data: 2010-08-26 13:52:49 Liczba szacunów: 0
  • split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedzialek - wyciskanie sztangi płasko 12 10 8 - wyciskanie sztangielek skos 12 10 8 - rozpiętki 12 10 8 - arnoldki 12 10 8 6 - unoszenie bokiem sztangielek 12 10 8 6 - Wyciskanie francuskie 12 10 8 - Pompki tyłem 12 8 Wtorek - Syzyfki 10 10 10 - Prostowanie 12 10 8 - Wspięcia 10 10 10 - Wiosłowanie sztangielką 12 10 8 - Skłony ze sz

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 984 Data: 2010-08-26 22:56:05 Liczba szacunów: 0
  • split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedzialek - wyciskanie sztangi płasko 12 10 8 - wyciskanie sztangielek skos 12 10 8 - rozpiętki 12 10 8 - arnoldki 12 10 8 6 - unoszenie bokiem sztangielek 12 10 8 6 - Wyciskanie francuskie 12 10 8 - Pompki tyłem 12 8 Wtorek - Syzyfki 10 10 10 - Uginanie 12 10 8 - Wspięcia 10 10 10 - Wiosłowanie sztangielką 12 10 8 - Skłony ze sztan

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 984 Data: 2010-08-26 23:08:55 Liczba szacunów: 0
  • regeneracja i trening na siłe help

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    t prawda? a jak z aerobami? tu wstępny plan pon klata- wyciskanie poziomo wyciskanie skos rozpiętki tric- wyciskanie francuskie leżąc nie wiem jakie izolowane(na mase robiłem pompki tyłem) śr plecy podciąganie wiosłowanie(ostatnio robiłem nachwytem troche ponad uchwyt barków) znowu nie wiem jakie izolowane martwy ciąg bic uginanie stojąc na modlite

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1958 Data: 2004-09-30 16:40:50 Liczba szacunów: 0
  • split na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    }:-(co to jest!!! zalezy ci na sile? - skup sie na podstawowych cwiczeniach zlozonych typu przysiady, martwy ciag, wioslo, drazek, pompki na poreczach, wyciskanie na klate. Co do planu to masz podwieszone w dziale artykuly wybierasz ktorys tam masz plany gotowe

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 828 Data: 2012-06-22 09:48:30 Liczba szacunów: 0
  • Ból nadgarstka i więzadła.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    mija tydzień jak mnie boli właśnie w tym miejscu. dłoniom mogę ruszać w góre, dół na boki, ale obracać gorzej. mogę dźwigać coś w dłoni, ale nic nie może na nią napierać, np. pompki nie zrobie. smaruje voltarenem, altacetem, naproxenem. na początku widziałem poprawe bo wogóle dłonią było ciężko ruszać, teraz boli tylko przy obracaniu i gwałtownych

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 6547 Data: 2011-08-11 19:11:02 Liczba szacunów: 0
  • PLAN TRENIGOWY MASA !!! PROSZE O OCENE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A więc jak obiecałem tak piszę .. ;D Plan 4x w tyg. Poniedziałek:Klata&Triceps 1.Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 4x(10,8,8,6)progresja ciężaru 2.Wyciskanie sztangi głową w dół 4x(10,8,8,6)progresja ciężaru 3.Wyciskanie hantli na ławce skośnej 4x(10,8,8,6)progresja ciężaru 4.Rozpiętki 4x10 stały ciężar 1.Wyciskanie francuskie sztangi łamane

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 1827 Data: 2009-03-14 00:25:57 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana Treningu co Tydzien - jest Sens ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    - zalezy mi na rzezbie waze 90 kg przy wzroscie 172 cm i dotychczasowe treningi systemem 5 seri po 10 powtrzen z progresja np klatka :plasko , skos hantle, brama, rozpietki, pompki na poreczach + 2 cwiczenia dodatkowe w zaleznosci od kondycji danego dnia nie przynosza zadanych efektow.Pompuje poprostu zaczynajac na 60 kg a konczac na 100 i nie czu

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 4876 Data: 2009-04-26 19:02:09 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana Treningu co Tydzien - jest Sens ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Sory za opoznienie, zmienialem mieszkanie i przeoczylem posta. Jesli nie chcesz treningu Apokalipsy (polecam zrobic tak 4 tyg w ramach regeneracji) to sproboj tego. Napisze z grubsza zalozenia treningu i diety na mikrocykl dla Ciebie. 1 etap - masa jakosciowa 6 tyg: Po pierwsze tutaj sie uczysz diety. Bo to co masz sie nadaje szczerze na smietnik

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 4876 Data: 2009-05-08 18:22:24 Liczba szacunów: 0
  • Dół klatki i pyt do Was...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam odwiedzam forum po przerwie i chce omowić nurtujace mnie kwestie Pytanko mi sie nasuwa ,jak jest w waszym osobistym przypadku -zauwarzyliscie wieksze wzrosty na wiekszych ciezarach czy raczej na mniejszych... ? W moim osobistym przypadku odczuwam wiekszy wzrost miesni wiekszymi ciezarami. wiem ze zalrzy to od genetyki ,ale chce zobaczyć mni

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1925 Data: 2006-02-09 12:37:56 Liczba szacunów: 0
  • Pompki ! ? ile jak ?

    Post
    Inne dyscypliny

    jesli robisz szybkie pompki tak do 40-50 powtorzen to sila uderzenia po jakims czasie i dynamika uderzenia wzrosna i to o wiele gratuluje... Nawet nie chce mi się polemizować.

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 7670 Data: 2007-08-28 17:19:22 Liczba szacunów: 0
  • Pompki ! ? ile jak ?

    Post
    Inne dyscypliny

    jesli robisz szybkie pompki tak do 40-50 powtorzen to sila uderzenia po jakims czasie i dynamika uderzenia wzrosna i to o wiele hehe chlopaki gosc pocisnal ostro.I nawet nie wie ze dynamike rozwijasz dopóki predkosc ruchu nie zaczyna spadac max.8 powtorzen.Gratuluje profesjonalnego klubu bokserskiego :)

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 7670 Data: 2007-08-28 20:17:52 Liczba szacunów: 0
  • Pompki ! ? ile jak ?

    Post
    Inne dyscypliny

    iczone odpowiednie miesnie do uderzenia. co wam po tym jak zrobicie 4 serie po 5 pompek na maksa? sprawdzicie swoja dynamike jedynie a my tu mowimy o poprawie dynamiki. takie pompki szybkosciowki wykonuje sie do niepelnego wyprostu ramion wlasnie (tak do 3/4 wyprostu a nie na odbicia (chociaz z odbiciami to tez bardzo dobre cwiczenie)). i myslicie

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 7670 Data: 2007-08-29 01:13:34 Liczba szacunów: 0
  • Pompki ! ? ile jak ?

    Post
    Inne dyscypliny

    Adek, zacznijmy od tego, ze wyciskanie na klatke i pompki to raczej slabe cwiczenia na poprawe sily ciosu najwieksza sile ciosu uzyskuje sie z calego ciala i skretu bioder

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 7670 Data: 2007-08-30 13:43:26 Liczba szacunów: 0