SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Plan treningowy na mase ! czy jest on obry ?? poradzcie coś :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    sie: 4 serie ( 12-10-8-6) Rozpietki na ławce poziomej: 3 serie ( 12-12-12) Triceps: francuzkie 3 serie progresja 12/10/8 wyciskanie wąskim chwytem 3 serie, progresja 12/10/8 pompki na poreczach 3 serie 10/10/10 Brzuch: unoszenie nóg do kąta prostego 3 serie po 20 Brzuszki na skosie 3 serie po 40 powtórzeń brzuszki do nóg w górze zgietych w kolana

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1898 Data: 2007-01-25 21:21:25 Liczba szacunów: 0
  • Jak prawidłowo wykonywać pompki? (szerokość rozstawu dłoni)

    Post
    Trening w domu

    Słuchaj pompki wykonuje się poprawnie przy rozstawieniu rąk na wysokości barków wiec nie psuj sobie głowy szerokim rozstawieniem rak bo to nic nie da. Ja ci proponuje na początek rób pierwszą serie 5, potem drugą 10, trzecią już 15 i na koniec czwartą 20. Rób tak ciągle aż w końcu będziesz robił coraz więcej i więcej. Potem możesz sobie utrudnić np

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 12070 Data: 2012-03-14 08:03:09 Liczba szacunów: 2
  • Jak prawidłowo wykonywać pompki? (szerokość rozstawu dłoni)

    Post
    Trening w domu

    Ja wyraźnie powiedziałem, że moim zdaniem najbardziej poprawnie jest wykonywać pompki mając ręce na wysokości barków i proszę zakończmy temat.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 12070 Data: 2012-03-14 19:55:57 Liczba szacunów: 1
  • Jak prawidłowo wykonywać pompki? (szerokość rozstawu dłoni)

    Post
    Trening w domu

    OK. I w jakim rozstawie radzilibyście mi ćwiczyć te pompki aby robić ich w przyszłości jak najwięcej? Śmiesznie małe serie w wąskim rozstawie czy po więcej w szerokim?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 12070 Data: 2012-03-14 20:15:40 Liczba szacunów: 0
  • pare nurtujacych mnie pytan

    Post
    Trening w domu

    1. Próbuj robić pompki bardzo powoli opuszczając się i nieco szybciej się podnosząc. 2. Z dietą raczej musiałbyś iść do działu odżywianie, ale jeżeli wszystko wyliczyłeś to jest ok, ewentualnie na kolację dałbym 100-200g twarogu + łyżka oliwy z oliwek. Zauważ, że serek wiejski ma w składzie ok 10-12g białka/100g, a twaróg 20-22g białka/100g. 3. Cię

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 822 Data: 2009-08-21 14:18:54 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy dzienik.Nowy treining,nowa dieta nowe nadzieje i..cel..

    Post
    Trening dla początkujących

    arnoldkach ale ie sa one polecane na FBW wstawili nam nowa lawke na barki ze stojakami z tylu i sprobuje na niej zaczac zobaczymy.Na poczatku treningu przy rozgrzewce dalem pompki na poreczach i ku mojemu zaskoczeniu na spokojnei poprawnie tech weszlo 12powt z zapasem.Dawno nie robilem tego cw i bylem zaskoczony mile ze dalem rade .Niedlugo planu

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 2341 Data: 2011-02-25 13:36:44 Liczba szacunów: 0
  • Plan Masowy do oceny .

    Post
    Trening dla początkujących

    ze. NA klatke dorzuć sobie krzyżowanie linek wyciągu dolnego lub przenoszenie hantla(na wewnętrzną częśc klatki) Triceps zamiast wyciągu zrób dipsy lub jeśli nei dajesz rady pompki w podporze tyłem a modlitewnik zrób prostym gryfem JEszcze barki ;p jedno wyciskanie starczy narazie więc zrób sobie wyciskanie hantlami 12/10/8/6 lub wyciskanie sztan

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1425 Data: 2010-03-14 23:25:13 Liczba szacunów: 0
  • Plan Masowy do oceny .

    Post
    Trening dla początkujących

    Poprawiony :D Tak jak zrozumiałem Czwartek : Klata: -krzyżowanie linek wyciągu 4 serię (12,10,10,8) -Sztanga na ławce prostej 4 serię coraz większym ciężarem (12,10,8,6,) - Hantle na skośnej 3 serii coraz większym ciężarem ( 12,10,8) -Motylek ( na maszynie ) 3 serii coraz większym ciężarem ( 12,10,8) Biceps: -Modlitewnik ( gryfem łamanym ) 4 se

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1425 Data: 2010-03-14 23:35:57 Liczba szacunów: 0
  • Plan Masowy do oceny .

    Post
    Trening dla początkujących

    Wiesz skoro chcesz mase i siłe to pompki, dipsy idealne. Przede wszystkim ćwiczenia na wolnych ciezarach a nie na maszynach. A co do gyfu lamaanego to biceps jak sama nazwa wskazuje ma 2 glowy, gryf lamany w zaleznowsi od uchytwu wezszego, szerszego angażuje bardziej daną głowe. Dlatego lepiej jest robić gryfem prostym jeżeli zależy nam na rozwou c

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1425 Data: 2010-03-14 23:37:39 Liczba szacunów: 0
  • Trening (Prośba)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    yfem łamanym 4x9, 8, 8, 7 <--- Zmienić Uginanie ramion z gryfem prostym ... pff 2. Prostowanie ramion na wyciągu, krótki gryf 4x12, 10, 10, 10 <--- Zmienić Możesz dać pompki w podporze tyłem 4. Uginanie nóg na maszynie - mięsień 2-głowy 4x12 <--- Zmienić Przysiady + wykroki w zupełności starczą - możesz zwiększyć serie w przysiadach, da

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 842 Data: 2006-11-11 15:53:36 Liczba szacunów: 0
  • Brzuch .foto telacja pomoc. !

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wystarczy zmienić kolejność w tym który podałeś i zmniejszyć liczbę serii A Plecy: - Martwy ciąg 2s - Podciąganie na drążku 1s Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 2s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Uginanie nóg w leżeniu 1s Barki: - Wyciskanie hantli 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s B

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 8976 Data: 2011-11-19 18:48:19 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do oceny , poprawki

    Post
    Trening dla początkujących

    spaiter napisałeś : "Na barki kolejnośc Wycisk z przed klaty(przód) unoszenie bokiem(bok) i w opadzie(tył) " i jak mam to rozłożyć to na klata,tric, przód i bok barku plecy,bic,tył barku nogi Czy teraz jest dobrze ustawiony plan??(ile powinno być w sumie serii na bary??) Poniedziałek Klatka 1.Wyciskanie sztangi na ławce poziomej (progr

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1214 Data: 2010-06-29 14:25:10 Liczba szacunów: 0
  • Trening do sprawedzenia - specjalizacja klata + biceps

    Post
    Trening dla początkujących

    a x3 a) rozpieti skos ujemny x12 b) rozpietki skos dodatni x12 Triceps: -Wyciskanie wasko 3x10 -Francuz sztanga 3x12 -Prostowanie ramienia z hantelka w opadzie 3x12 -odwrotne pompki 1xMax z obciazeniem Wtorek: plecy + biceps + przedramie Plecy: -Martwy 5x8 -wioslo podchwytem 2x10 -wioslo na wyciagu 2x12 -drazek 2xMax -drazek wyciag 2x12 Biceps: -&q

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2449 Data: 2009-12-17 10:05:45 Liczba szacunów: 0
  • FBW dla osiemnastolatka.

    Post
    Trening dla początkujących

    powtórzeń Triceps 1.leżąc z na ławce poziomej opuszczanie sztangielki do czoła poprzez uginanie rąk w stawach łokciowych(francuskie wyciskanie) -3 serie -10-12 powtórzeń 2.pompki na poręczach-3 serie- 10-12 powtórzeń WTOREK-przerwa ŚRODA Grzbiet 1.siedząc, ściąganie oburącz uchwytu dolnego wyciągu do brzucha-5 serii- 10-12 powtórzeń 2.podci

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2120 Data: 2009-06-16 22:32:22 Liczba szacunów: 0
  • Po zapisaniu się na siłownie dostałem kartke z planem-do oceny , inne pytania

    Post
    Trening dla początkujących

    Mozesz mi podac jakis plan na mase bo pisales ze plan mam jakis z kosmosu ;p Ten FBW mi sie nie podoba nie chce robic tyle tyle parti jednego dnia bo wiecej spale niz przybiore na massie chyba ,ze go nie zrozumialem jakis dziwny jest;p Jezeli mozesz to podziel to na 3-4 dni w tyg. to jest ten plan FBW i mam tak robic 3 razy w tygodniu... ? A Klatka

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 705 Data: 2012-04-17 16:26:25 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] boolinek90 trudne początki

    Post
    Trening dla początkujących

    Po lekko ponad tygodniowej przerwie powracam do treningu. Obecny Plan - nadal metoda HST: Przysiad: 10 powt. 70 kg max / 5 powt. 80 kg max WL: 10 powt. 65 kg. max / 5 powt. 75 kg max RDL: 10 powt. 65 kg. max / 5 powt. 75 kg max Podciąganie: 2 s max / 3 s max Pompki: 2s / 3s 10 powt. Wznosy sztangielek w opadzie na barki: 2s 10 powt / 3s 10 powt. -

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1835 Data: 2016-10-15 19:40:54 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    rzed głowy wznosy bokiem podciąganie sztangi do klatki lub face pull lub wymachy w opadzie szrugsy 1-2 serie po 15 powt. z zatrzymaniem bic+ tric superserie uginanie sztangą+ pompki na poręczach lub wycisk wąski na ławce ujemnej uginanie z supinacją lub młotki+ czachołamacze Brzuch 4s po 15powt. podciągania kolan DO BRODY na drążku. 2-3s abwheela l

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1399 Data: 2010-07-09 17:41:32 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    rzed głowy wznosy bokiem podciąganie sztangi do klatki lub face pull lub wymachy w opadzie szrugsy 1-2 serie po 15 powt. z zatrzymaniem bic+ tric superserie uginanie sztangą+ pompki na poręczach lub wycisk wąski na ławce ujemnej uginanie z supinacją lub młotki+ czachołamacze Brzuch 4s po 15powt. podciągania kolan DO BRODY na drążku. 2-3s abwheela d

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1399 Data: 2010-07-10 10:12:06 Liczba szacunów: 0
  • Trening siłowy - z czego rezygnować?

    Post
    Trening dla początkujących

    Mój plan wyglądałby tak: DZIEŃ PIERWSZY (PONIEDZIAŁEK) Mięśnie Klatki Piersiowej 1. Pompki z nogami wyżej - trzy serie 8,10,12 2. Wyciskanie sztangi na ławce skośnej - trzy serie 6,8,10 (30-40kg) 3. PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LEŻENIU W POPRZEK ŁAWKI POZIOMEJ - trzy serie 3x10 Mięśnie dwugłowe ramion 1. UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W P

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 649 Data: 2010-03-30 00:40:16 Liczba szacunów: 0
  • Trening siłowy - z czego rezygnować?

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ CZWARTY - NIEDZIELA Mięśnie naramienne 1. Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia - 3x8 2. Unoszenie sztangielek bokiem w górę - 3x5 3. Wyciskanie sztangi zza głowy - 3x8 Mięśnie Trójgłowe Ramion 1. Wyciskanie sztangielki (francuskie) w siadzie - 3x8 lub 10 2. Pompki z wąskim ustawieniem rąk - 3x7 lub 8 Później jak zwykle ABS II, no i po kazdym tr

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 649 Data: 2010-03-30 13:18:10 Liczba szacunów: 0