SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Junior / DZIENNIK / jazda na westside (siła i wyskok)

    Post
    Trening dla początkujących

    ****owo porób ćwierć-pompki to będzie 80 kg

    Odpowiedzi: 421 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-30 23:52:11 Liczba szacunów: 0
  • Junior / DZIENNIK / jazda na westside (siła i wyskok)

    Post
    Trening dla początkujących

    RAMIONA/BARKI (INTENSYFIKACJA) A1 pompki na poręczach 4 x waga ciała kg 4 x 20 kg 4 x 40 kg 4 x 50 kg 4 x 55 kg (REKORD ) A2 uginanie ramion na modlitewniku 4 x 35 kg 4 x 40 kg 4 x 45 kg 4 x 50 kg 4 x 52,5 kg (body english ) B1 wyciskanie francuskie (tempo 20X0) 10 x 45 kg 10 x 45 kg 10 x 45 kg B2 uginanie ramion młotkowo na skosie (tempo 20X0) 1

    Odpowiedzi: 421 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-31 17:30:16 Liczba szacunów: 0
  • Junior / DZIENNIK / jazda na westside (siła i wyskok)

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj trening łap i w planie pompki na poręczach z +50 kg. Niestety zakwas na klatce i plecach jeszcze dość mocno trzyma z poniedziałku. Nie będzie to niestety optymalne. Zastanawiam się nad przełożeniem treningu na jutro, ale to by burzyło trochę koncepcje całego planu. Zobaczymy jak będzie, poczekam do wieczora i trening najprawdopodobniej dz

    Odpowiedzi: 421 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-10 13:00:04 Liczba szacunów: 0
  • Junior / DZIENNIK / jazda na westside (siła i wyskok)

    Post
    Trening dla początkujących

    o hantle 5x8 B2 wiosło półsztangą jednorącz (lub hantla) 5x8 NOGI/BRZUCH A przysiad pełny 8x3 B RDL 4x5 C1 good morning 3x10 C2 skłony na wyciągu górnym 3x10 RAMIONA/BARKI A1 pompki na poręczach 5x4 A2 uginanie ramion na modlitewniku 5x4 B1 wyciskanie francuskie 3x10 B2 uginanie ramion młotkowo na skosie 3x10 C unoszenie ramienia 3x6 (no rest) + un

    Odpowiedzi: 421 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-20 00:58:24 Liczba szacunów: 0
  • Junior / DZIENNIK / jazda na westside (siła i wyskok)

    Post
    Trening dla początkujących

    RAMIONA/BARKI (DELOAD) A1 pompki na poręczach 4 x 55 kg 4 x 55 kg 3 x 55 kg (czwarte z pomocą) A2 uginanie ramion na modlitewniku 4 x 52,5 kg 4 x 52,5 kg 4 x 52,5 kg B1 wyciskanie francuskie 10 x 52,5 kg 10 x 52,5 kg 10 x 52,5 kg B2 uginanie ramion młotkowo na skosie 10 x (2x 19 kg) 10 x (2x 19 kg) 10 x (2x 19 kg) C (SS) unoszenie ramienia + unos

    Odpowiedzi: 421 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-26 16:58:29 Liczba szacunów: 0
  • Junior / DZIENNIK / jazda na westside (siła i wyskok)

    Post
    Trening dla początkujących

    nia ciężkie: klatka: wyciskanie na skosie plecy: podciąganie (lub wiosło) czworogłowe: przysiad (tylny lub przedni) dwugłowe: rumuński martwy ciąg (lub good morning) triceps: pompki na poręczach (lub wyciskanie wąsko) biceps: uginanie na modlitewniku (lub uginanie stojąc) (ew barki: push press, wyciskanie żołnierskie) przykładowe podziały: klatka/p

    Odpowiedzi: 421 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-27 21:18:00 Liczba szacunów: 0
  • Rzezba,ujedrnienie. prosze o pomoc bo mam metlik w głowie

    Post
    Ladies SFD

    czwartek, dnt.wrzucam miske.suppl: centrum advance x1, omega 3 x1 Piątek: Suppl.: centrum advance x1, omega3 x1 Miska i trening: Trening ''A'' 1) Wznosy nóg z leżenia 4 obw. x 15 powt. 2) Wspięcia na palce obunóż 4 obw x 15 powt 14kg/14kg/16kg/16 kg 3) Przysiady klasyczne ze sztanga 4obw.x15 powt. 14 kg/16,5kg/18kg/19kg 4) wejście na ławkę z hantla

    Odpowiedzi: 132 Ilość wyświetleń: 7975 Data: 2013-03-08 23:48:52 Liczba szacunów: 0
  • Rzezba,ujedrnienie. prosze o pomoc bo mam metlik w głowie

    Post
    Ladies SFD

    Wtorek DNT (zrobiłam 3 serie na brzuch -4cw.po 15 powtórzeń), suppl.:omega 3, centrum advance Środa. supl.:omega 3, centrum advance. Trening ''A'': 1) Wznosy nóg z leżenia 4 obw. x 15 powt. 2) Wspięcia na palce obunóż 4 obw x 15 powt 14kg/14kg/16kg/18 kg 3) Przysiady klasyczne ze sztanga 4obw.x15 powt. 15 kg/16,5kg/18kg/19kg 4) wejście na ławkę z

    Odpowiedzi: 132 Ilość wyświetleń: 7975 Data: 2013-03-13 23:15:36 Liczba szacunów: 0
  • Rzezba,ujedrnienie. prosze o pomoc bo mam metlik w głowie

    Post
    Ladies SFD

    Czwartek DNT, supl: omega 3. centrum advance Piątek brzuch 15 min,aero 20 min supl: omega 3, centrum advance Sobota supl: omega 3,centrum advance miska czysta nieliczona +lampka wina Trening: 1) Wznosy nóg z leżenia 4 obw. x 15 powt. 2) Wspięcia na palce obunóż 4 obw x 15 powt 14kg/16kg/16kg/19 kg 3) Przysiady klasyczne ze sztanga 4obw.x15 powt

    Odpowiedzi: 132 Ilość wyświetleń: 7975 Data: 2013-03-25 11:57:39 Liczba szacunów: 0
  • Rzezba,ujedrnienie. prosze o pomoc bo mam metlik w głowie

    Post
    Ladies SFD

    suppl: omega 3, centrum advance, wit.C trening: 1) Wznosy nóg z leżenia 3 obw. x 15 powt. 2) Wspięcia na palce obunóż 3 obw x 15 powt 11kg/14kg/14kg 3) Przysiady klasyczne ze sztanga 3obw.x15 powt. 14 kg/16,5kg/16,5 4) wejście na ławkę z hantlami 3 obw x 15 powt. 11 kg/14kg/14kg 5) spidermany3obw. x 15 powt. 6) Pompki klasyczne max powtórzeń 3obw 8

    Odpowiedzi: 132 Ilość wyświetleń: 7975 Data: 2013-04-03 23:38:06 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] El zet - Michał Zadykowicz - przygotowania do sezonu wiosna 2015

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dwa tygodnie przygotowań za mną, w sobotę (29.11) były katowane plecy i tric: PODCIĄGANIE SZEROKO NACHWYTEM - drop set 15kg|8kg|ciężar ciała x 4 po 4-5 ruchów co 2 minuty WIOSŁOWANIE NACHWYTEM DO BRZUCHA - 100kg|70kg|40kg x 4 po 4 ruchy 2 minuty przerwy ŚCIĄGANIE PODCHWYTEM DO BRZUCHA NA WYCIĄGU - drop set 70kg| 50kg|30kg x 4 po 7 ruchów 2 minuty

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 5390 Data: 2014-12-03 00:02:33 Liczba szacunów: 0
  • Dnp,T3,transdermal - z grubej rury

    Post
    Doping

    Miss Roid Rage 06/03/2010 Eviscerate - 2 pompki. Pierwsze odczucia: nieznacznie cieplej w miejsca, w które zostal wtarty transdermal. Maly kryzys w polowie treningu, kiedy przez chwile nie mozna bylo usiedziec na czymkolwiek ze wzgledu na pieczenie i swedzenie (poratowalo mnie robienie planka w poblizu wiatraka ).. Myslalam, ze bedzie gorzej, zwlas

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 19428 Data: 2010-03-06 18:20:25 Liczba szacunów: 0
  • Dnp,T3,transdermal - z grubej rury

    Post
    Doping

    ja niestety jak pisałem eviscerate mam ciut inne niż Wy i nie używam pompki %) smaruje się ile się naleje na wieczór spróbowałem raz i never ever more starcza mi 1* dziennie , jak sie wyrobie w czasie daje 2

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 19428 Data: 2010-03-06 22:05:42 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy by BORECKY

    Post
    Trec

    http://img228.imageshack.us/img228/3232/1tydzienczw.png http://imageshack.us/a/img801/2430/tricepsergometr.png Udało się zaliczyć pierwsze laborki z techniki cyfrowej na 4 :) Dzisiaj bardzo przyjemny dzień, jestem bardzo pobudzony i zmotywowany :) 1. Pompki na poręczach: 4 x 12 tutaj bez problemu, chyba jedno z moich ulubionych ćwiczeń, będę zwięk

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 7283 Data: 2013-03-07 21:19:47 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy by BORECKY

    Post
    Trec

    http://imageshack.us/a/img145/9995/2tydzienczw.png http://imageshack.us/a/img801/2430/tricepsergometr.png Słowem wstępu prezentuję moje cele na "dziś i jutro" :) http://imageshack.us/a/img11/2391/celenaprzyszlosc.png 1. Pompki na poręczach: 4 x 13,15,15,13 chyba najlepsze ćwiczenie na triceps :) 2. Unoszenie sztangielki oburącz za głową: 4 x 10

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 7283 Data: 2013-03-14 21:52:11 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy by BORECKY

    Post
    Trec

    10 x 17,5kg 10 x 17,5kg 10 x 17,5kg Ale ta moja hantla wyglądała, taki ciężar a była większa ode mnie chyba :) 4. Rozpiętki skos górny: 10 x 10kg 10 x 10kg 15 x 7,5kg 5. 15 x pompki na podpórkach. ------------------------------------------- 1. Uginanie ramion z hantlą w oparciu o modlitewnik: 12,12,10 2. Uginanie ramion w oparciu o modlitewnik (han

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 7283 Data: 2013-04-03 22:44:53 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy by BORECKY

    Post
    Trec

    http://img829.imageshack.us/img829/6924/dziennikd.png http://img819.imageshack.us/img819/1186/klatat.png Zmieniłem trochę plan treningowy, na pewno klata zareagowała na tę zmianę, bo dzisiaj czuję zakwasy :) 1. Wyciskanie skos górny: 15 x 40kg (seria rozgrzewkowa) 15 x 40kg (seria rozgrzewkowa) 12 x 50kg 10 x 52,5kg 8 x 55kg 6 x 60kg 2. Wyciskanie

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 7283 Data: 2013-04-16 17:53:46 Liczba szacunów: 0
  • [Blog]Koniu151 – dziennik rekreacyjno-rozrywkowy. :D

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    28.09.2017 No to tak zaczynam nowy dziennik. %-) /SFD/2018/9/29/f7d51b802d8e4bd0a4152d76b4145da6.jpg Połamało mnie trochę na piłce – puściły plecy, jednak wiadomo jaki to poziom gry – typowe "Kartofliska", więc kostki i piszczele też pokopane, w udzie naciągnięty chyba przywodziciel także w normie. %-) Wczorajszy dzień do południa przeleżany w łóżk

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 14744 Data: 2018-09-29 12:36:00 Liczba szacunów: 0
  • Concordia na redukcji!

    Post
    Ladies SFD

    wytem- 4x12- hantle 2x7kg military press stojąc- 4x12- hantle 2x4-5kg 10x sumo high pull- 12kg kettel 9x push press- 2x6kg hantla 8x kb swing- 10kg 7xburpees- oszukane, bez pompki 6x sit-ups x4 No to tak: jedno weszło dość gładko, drugie mniej. Moje spostrzeżenia: - SS squat _ martwy ciąg- do zniesienia, ale ciężko, z tym że zauważyłam że przy RD

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 5169 Data: 2015-08-20 20:11:43 Liczba szacunów: 0
  • Concordia na redukcji!

    Post
    Ladies SFD

    -kami) 4c: military press stojąc- 4x12- hantle 2x4kg 5a: 10x sumo high pull- 12kg kettel 5b: 9x push press- 2x5kg hantla 5c: 8x kb swing- 12kg 5d: 7xburpees- oszukane, bez pompki 5e: 6x sit-ups x4 No... Tam, gdzie czułam przeginkę na 1-2 treningi wstecz, zdjęłam obciążenie, tma gdzie czułam, że mogę mocniej- dołożyłam. To się opłaca 8-) 1a- d

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 5169 Data: 2015-08-25 09:40:42 Liczba szacunów: 0