SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    ; lewy i prawy prosty + lewy low kick; lewy i prawy prosty + lewy sierp + prawy low kick; same low kicki; same front kicki; jeszcze coś chyba było ale nie pamiętam. Na koniec pompki. Po treningu jak zwykle cały mokry ale nie obolały:) kopnięcia technicznie a nie z całej pyty jak to było na Krav Madze. Podoba mi się to bo można normalnie funkcjonowa

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-10 22:24:46 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    11.10.2011 Dieta - jakościowo ok. Ilościowo też bo 3300 kcal. Trening: - siłownia - trening A 1. PRZYSIADY Serie - 10 Powtórzenia - 10 Ciężar - 45 kg Przerwy - 30s - 45s Myślałem że będzie trudniej, 2 ostatnie serie ciężko (ale nie najgorzej) a pozostałe ok. Jednak nie będę tu szalał z ciężarem. Następnym razem dodam 2,5 kg. Zrobione głęboko, każd

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-11 19:53:09 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    front kicki; lewy low kick + prawe kopnięcie na wysokość żeber; lewy i prawy prosty + lewy i prawy sierp. Na koniec przysiady (70), unoszenie nóg leżąc (zdążyłem zrobić 40) i pompki (30). Po treningu jeszcze trochę się porozciągałem. Inne aktywności: brak czegoś konkretnego Sen: położyłem się o 23 a wstałem o 8.30 Suplementacja: Omega 3 Gold - 1 t

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-12 22:02:36 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    - 2 x lewy + prawy prosty; lewy + prawy prosty + lewy sierp + prawy low kick; same low kicki; prawy + lewy prosty + prawy front kick. Na koniec unoszenie nóg w leżeniu (35), pompki (30) i przysiady (80). Po tym jeszcze się trochę porozciągałem. Inne aktywności: rąbanie drewna przez godzinę zbieranie jabłek z jabłoni grabienie liści czyli trochę do

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-17 21:54:48 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    ak samo roundhouse kick po tym rzuty piłką lekarską jednorącz, oburącz z klatki, oburącz z za głowy i kucając. Znów worki a na koniec unoszenie nóg leżąc (35 chyba zrobiłem), pompki (30) i przysiady (70). Po treningu jeszcze trochę się porozciągałem. Muszę uważać przy prawym low kicku bo czasem za bardzo do tyłu odstawiam nogę. - jakieś 30 minut p

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-27 18:58:26 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    ie było, jak dobrze pamiętam to po 100 (prawe + lewo jako jedno). Rozciąganie nóg, dosyć konkretne po minucie na nogę. Po tym unoszenie nóg (nie policzyłem), przysiady (70) i pompki (30). Po treningu jeszcze sam się porozciągałem. Inne aktywności: rąbanie drewna - 2 godziny marsz po lesie - godzina Sen: przed 23 się położyłem a pobudka o 7.30 - do

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-08 14:20:21 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    vixen3 - tyle samo dojeżdżałem tak że znam ten ból. Nie wiem czy gorzej będzie:) też myślałem że na studiach jest gorzej a szczerze mówiąc to całkiem fajnie jest:) większość czego się uczysz to przydatne rzeczy a jak się na fajnych ludzi trafi to już całkiem dobrze. Nie ten kilometr nie był na maksa i nie będę go na maksa biegał. Robię ten trening

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-22 20:00:00 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    lewy prosty, 6 x po 30 s low kick. Z partnerem lewy + prawy prosty + lewy low kick; lewy + prawy + lewy prosty + prawy low kick. Na koniec unoszenie nóg leżąc (32 zrobione) i pompki (35). Jeszcze nogi porozciągałem troszkę. Inne aktywności: brak chyba że naukę można za to uznać Sen: położyłem się około 23, spałem do 9 Suplementacja: Omega 3 Gold -

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-23 22:02:57 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    dnej nodze a drugą dajemy mu do trzymania i skaczemy na palcach po 60 s za pierwszym i 30 s za drugim na każdą nogę, łydki nap*****lały ostro:) na zakończenie unoszenie nóg i pompki; porozciągałem się po tym wypiłem wodę z cytryną i koniec:) Inne aktywności: rąbanie drewna - 2 godz i inne prace domowe Sen: od 23 do 7.30, dobrze się wyspałem Suple

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-29 10:18:54 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    6.12.2011 Dieta: kcal - około 3600 warzywa - buraczki, ogórki ze słoika, ogórek zielony, pomidor Dieta jak najbardziej ok. Wypisywanie warzyw tutaj pomaga, pilnuję żeby ich jeść jak najwięcej. Trening: - siłownia - trening A (poprzedni taki trening - 29.11.2011 ) - 17 trening tego planu Rozgrzewka - pajacyki, bieg bokserski w miejscu, wymachy i k

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-06 19:53:10 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Venc1Lq - Nie wiem jak się ten plan nazywa, nie mogę znaleźć linku. Założenia są takie: TRENING A: 1. PRZYSIADY 6-10 serii 2. POMPKI NA PORĘCZACH 5-6 serii 3. WIOSŁOWANIE SZTANGĄ 5-6 serii 4. UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ: 4-6 serii TRENING B: 1. PUSH PRESS 4-6 serii 2. MARTWY CIĄG 6-10 serii 3. PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU ŚREDNIM NACHWYTEM 5-8 seri

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-06 20:28:55 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    y sierp - lewy + prawy prosty + lewy sierp + prawy low kick - lewy + prawy prosty + lewy + prawy sierp + lewy + prawy low kick Zakończenie: unoszenie nóg leżąc - zrobiłem 30 pompki - 30 (2 tym 10 z zatrzymaniem na dole) przysiadów nie robiłem, zamiast tego trochę się porozciągałem - siłownia PLECY + TYŁ BARKÓW - od razu po powrocie z treningu rozg

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-20 15:21:42 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    isywać, porządnie w ryj nie dostałem, w brzuch ani razu, zaliczyłem kilka fajnych trafień (głównie lewym prostym) na zakończenie spięcia brzucha przez minutę (68 zrobiłem) i pompki (30 w tym 10 z zatrzymaniem na dole) po tym jeszcze chwile skakanki zrobiłem Inne aktywności: rąbanie drewna - godzina Sen: o północy się położyłem, pobudka przed 9,

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-28 22:17:07 Liczba szacunów: 0
  • Pierwsze moje FBW do oceny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Co do kolejności to pozostane przy tej co pisałem wyżej, bo zależy mi najbardziej na rozbudowie klatki, a wiadomo na początku treningu najwięcej siły :P *Poniedziałek: Klata: -Wyciskanie hantli na płaskiej 3s Barki -Wyciskanie hantli siedząc 3s Triceps: -Wyciskanie hantli oburącz siedząc 2s Plecy: -Martwy ciąg z hantlami (klasyczny) 3s Nogi: -Przys

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 2227 Data: 2012-08-23 22:03:21 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy dla ektomorfika

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    je generalnie progresje 12/10/8/6 W skosie na klate mozesz zrobic 4 serie. Rozpietki zrob po 10 powtorzen. W tricu albo: - wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu 12/10/8/6 - pompki na poreczach 12/10/10/8 (jesli z dociazeniem to progresja, jesli nie to staly ciezar po 12 powtorzen) albo: - francuskie w lezeniu 12/10/8 - wyciskanie waskie 12/10/8 -

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 7488 Data: 2007-01-30 08:21:17 Liczba szacunów: 0
  • Dobry trening na mase ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    PONIEDZIAŁEK - Klatka dolna część+ biceps Klatka 3 x 10 1. Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej - 12,10,8,6 2. Wyciskanie hantlek na ławce płaskiej - 12,10,8,6 3. Rozpietki na ławce skośniej głową w dół - 3 x 12 4. Pompki na poręczach - 3x max Biceps 1. Uginanie ramion ze sztangą stojąc. 3 x 6 2. Uginanie sztangi na modlitewniku (wąsko). 3 x 10 3.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 951 Data: 2006-04-09 15:20:38 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Aisha/ podsumowanie str.23

    Post
    Ladies SFD

    Asia zamiast isc na step spędziła tam kolejną godzinę (po prostu NIE BYŁAM W STANIE się powtrzymac jak widziałam tą leżącą sztangę mówiącą mi "podnieś mnie" :-)) ) trzaskjąc pompki, próbując się podciągac (z gumą jakoś szło nawet nachwytem), robiac 3x12 MC 40kg (laski patrzyły na mnie z niesmakiem jak bym co najmniej bez ubrania tam stała ;-) ), s

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-21 21:44:02 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Aisha/ podsumowanie str.23

    Post
    Ladies SFD

    Dajesz dajesz!! :D a Ty czemu burpee bez pompki?

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-24 21:22:25 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Aisha/ podsumowanie str.23

    Post
    Ladies SFD

    ok, po raz kolejny przekonałam się, że 4 dni treningowe pod rząd, to nie jest dobry pomysł...ogólny dzień braku mocy, niemożności napięcia żadnego mięśnia, oraz totalnego sflaczenia. obwody kiepsko z małym obciążeniem, bo ogarnął mnie totalny brak siły w łapach... 30-20-10 push press 10kg /dałabym radę więcej, ale jak już zaczęłam, to nie chciałam

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-27 11:26:49 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Aisha/ podsumowanie str.23

    Post
    Ladies SFD

    znać *obwód- Mathilda weszła mi na ambicję i dałam się sprowokować, żeby spróbować burpee męskie- :)):)):)) żadna seria nie poszła 15 jednym ciągiem, ale zrobiłam wszystkie, pompki zwykłe były odpoczynkiem, a TGU po przysiadach jakimś koszmarem. tym razem czworogłowe napięte maksymalnie. co prawda z sapaniem na kolanach, ale przeżyłam %-) 20 min b

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-30 17:47:10 Liczba szacunów: 0