SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • DT --> TanQer, Po Prostu MASA

    Post
    ActivLab

    6a812abd077247a9ad3482deb9e73b8e.png Dzień treningowy. KLATKA, BICEPS ( poniedziałek ) wyciskanie sztangi płaskiej 65-70kg 6/6/6/6/6p wyciskanie hantli skos góra 25kg 6/6/6p pompki na poręczach CC 3x8p rozpiętki hantlami na płaskiej 12kg 10/10+rozpiętki brama 2szt 8/8p uginanie z gryfem 30kg 10/10/10p młotki z hantlami 14kg 8/8/8p uginanie wyciąg

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 18682 Data: 2015-12-21 20:27:04 Liczba szacunów: 0
  • DT --> TanQer, Po Prostu MASA

    Post
    ActivLab

    944467af993c488defdc69.png Dzień treningowy. KLATKA, BICEPS ( poniedziałek ) wyciskanie sztangi płaskiej 70-75kg 6/6/6/6/6p wyciskanie na suwnicy skos dodatni + 20kg 8/8/8p pompki na poręczach CC+6kg 3x8p rozpiętki na maszynie 10szt 8/8/8 uginanie z gryfem 35kg 10/10/8/8p młotki z hantlami 12kg 8/8/8p uginanie wyciąg dolny 4szt 10/10/10p Dieta

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 18682 Data: 2015-12-28 20:22:42 Liczba szacunów: 0
  • DT --> TanQer, Po Prostu MASA

    Post
    ActivLab

    /SFD/Images/2016/1/15/34b557351b9a436ca3a84e23a8ada68b.png Dzień Treningowy ( piątek ) PUSH ( klatka, barki, triceps ) Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 80kg 5/5/5/5/5 ( ostatnie powtórzenie z pomocą ) Wyciskanie na suwnicy skos dodatni ( + 20kg ) 10/10/10/10 Pompki na poręczach CC 10/10/10/10 Rozpiętki hantlami na ławce poziomej 12kg 10/10 W

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 18682 Data: 2016-01-15 20:12:47 Liczba szacunów: 0
  • DT --> TanQer, Po Prostu MASA

    Post
    ActivLab

    /SFD/Images/2016/1/28/cba3453446d74b0d82ca0f2666f7626d.png Dzień Treningowy ( czwartek ) PUSH ( klatka, barki, triceps ) Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 80-85kg 5/5/5/5/3+2 Wyciskanie na suwnicy skos dodatni ( +20/25/30kg ) 10/10/10/10 Pompki na poręczach CC 10/10/10 + wyciskanie na hammerze 12/8/6 Rozpiętki hantlami 12kg + 8kg 12/12 + 10/6 W

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 18682 Data: 2016-01-28 21:16:44 Liczba szacunów: 0
  • DT --> TanQer, Po Prostu MASA

    Post
    ActivLab

    /SFD/Images/2016/3/30/ab9bad843b4544b397906586754b0bc1.png Siemanko Prezesie Tak to ja wracam po " krótkiej" przerwie :)), mam nadzieje ze regularnie będę dawał wpis z treningu . Przez ostatni miesiąc miałem kalorie raczej blizej zera kalorycznego i treningi tez takie lżejsze, teraz od kilku dni wszystko wraca do normy. Choć nie czuje tego tak jak

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 18682 Data: 2016-03-30 21:20:15 Liczba szacunów: 0
  • DT --> TanQer, Po Prostu MASA

    Post
    ActivLab

    /SFD/Images/2016/6/3/f7dab85ee4b04d9fa63000cb60a9008a.png Siema, sportowcy ( 01.08.2016 ) Klatka Biceps Pompki na poreczach 3x10 p CC+12kg 1x10 CC Wyciskanie sztangi skos dol 2x12 75kg 2x10 80kg Wyciskanie skos gora suwnics z pauza 2x15kg Przenoszenie hantla za glowe 3x15 20kg + Rozpietki na plaskiej 3x10kg Dieta : --- Suplementacja : Omeg

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 18682 Data: 2016-08-01 21:45:32 Liczba szacunów: 0
  • DT --> TanQer, Po Prostu MASA

    Post
    ActivLab

    /SFD/Images/2016/6/3/f7dab85ee4b04d9fa63000cb60a9008a.png Siema ( 08.08.2016 ) Klatka, biceps - Pompki porecze 4x12-10 CC+10-12kg - Wyciskanie sztangi skos dol 2x12 80kg 2x10,9 85kg - Skos gora suwnica 2x15kg 4x7 z pauza - przenoszenie.za glowe 3x12 20kg + Rozpietki hantle 3x10 10kg + Rozpietki hammer 3x10 8szt Uginanie ze sztanga prosta 35

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 18682 Data: 2016-08-08 23:04:26 Liczba szacunów: 0
  • Intensywny Push Pull 3 dni

    Post
    Trening dla początkujących

    @whs: Na triceps (i nie tylko) fajnym ćwiczeniem są pompki na pręczach i pomyślałbym o nim. Poza tym w ogóle nie robię wyciskań (u mnie na siłowni też nikt tego praktycznie nie robi) w skosie ujemnym. Wolę płaską ławkę lub - jw - pompki na poręczach (dużo więcej korzyści da Ci to ćwiczenie). Co do wyprostów nóg siedząc a wykroków czy przysiadów wyk

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1530 Data: 2017-11-03 06:14:17 Liczba szacunów: 1
  • Słaby bark...

    Post
    Sztuki Walki

    1)naprzemian 2) nie tarczowanie tylko uderzacie rekawica o rekawice tylko naprzemiennie łapami jak na tarczach 3) pompki opusc sie na ziemie na max przy pompce tak by nie dotykac brzuchem podłogi, dosłownie pare cm nad ziemią. Teraz tak sie gibasz góra dół takie spięcia ruch moze 3-5 cm i w ciągu 20 sekund tak ciśniesz wliczając w to 2 pełne pompki

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 2943 Data: 2012-01-21 17:57:56 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy

    Post
    Trening w domu

    -10-8 B Nogi: Uginanie leżąc 3s 12-10-8 plecy: wiosłowanie sztangielką 12-10-8 klatka: wyciskanie skos + 3s 12-10-8 barki: wyciskanie sztangielek 3s 12-10-8 triceps: odwrotne pompki 2s 12-10 biceps: uginanie sztangielek z supinacją 2s 12-10 kaptury: szrugsy sztangą z przodu 3s 12-10-8 łydki: wspięcia siedząc 3s 12-10-8 przedramiona: uginanie podchw

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 611 Data: 2013-10-14 17:43:37 Liczba szacunów: 0
  • plan treningu na poprawę masy

    Post
    Trening dla początkujących

    FBW. Dla poczatkujacych chyba bedzie ok :)no chyba ze wolisz swoj ;) A Nogi: Przysiady z sztangą na barkach 3s Plecy:Ściąganie drążka wyciągu górnego za głowę 3s Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka poziom 3s Barki:Wyciskanie sztangi sprzed głowy 3s Triceps: Pompki na poręczach 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s B Nogi:Wykroki 3s Plecy:Wiosł

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 931 Data: 2011-05-18 20:55:56 Liczba szacunów: 0
  • plan treningu na poprawę masy

    Post
    Trening dla początkujących

    chodzi ci o pompki w podporze tyłem hehe wejdz do atlasu cwiczen i zobacz jak wygladaja pompki na poreczach mysle że zorganizowałbyś sobie wykonanie tego ćwiczenia

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 931 Data: 2011-05-20 16:03:10 Liczba szacunów: 0
  • Jak zrobic duzo pompek-pomocy!!!

    Post
    Trening w domu

    jaki to trening? pewnie tysiac pompek codziennie. pompki to cwiczenie typowo wytrzymalosciowe. mysle ze trening 3x w tyg. bylby najlepszy rob pompki do oporu ewentualnie wyciskanie na plaskiej i cos na triceps oczywiscie duza ilosc powtorzen. p.s. na wakacje lepiej mieso lap, nikt nie zobaczy ile pompek robisz, chyba ze dasz nadruk na koszulke hehe

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 9504 Data: 2010-06-14 19:49:48 Liczba szacunów: 0
  • Rampa i Push/Pull

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok. Znajomi ćwiczą takim planem FBW. W takim razie mogą bez przeszkód stosować rampę w przysiadach,wyciskaniu,wiośle itd. czyli zamiast np 3s przysiadów dowolną? Plan A 1. Przysiad ze sztangą na barkach 3s 2. Wios³owanie sztanga w opadzie 3s 3. Wyciskanie sztangi na skosie 3s 4. Wyciskanie żołnierskie 2s 5. Uginanie ramion ze sztanga 2s 6.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1547 Data: 2011-08-31 14:09:44 Liczba szacunów: 0
  • The Sky Is The Limit - Dziennik Treningowy King144000

    Post
    Trening w domu

    ale miałem na sobie jeansy i zjadłem wcześniej pół blachy ciasta). 12.11.2014r. Dziś podciąganie z dipsami w super seriach. -podciąganie szeroko + dipsy wąskie (1-2-3-4)*4 -pompki na krzesłach szeroko 7-7-7-7-7-7 -Lsit (5 sekund)*6 Razem to: 40 podciągnięć 40 dipsów 42 pompki szerokie 30 sekund L-sita Fajnie, choć wolałbym więcej. L-sit idzie cię

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 3656 Data: 2014-11-12 16:08:02 Liczba szacunów: 0
  • ocencie moj trenig

    Post
    Sztuki Walki

    j powtórzeń, szybkie serie - siłowo -> Walka z cieniem, z obciążnikami w rękach (0.5 - 1.5 kg max.) -> 10 sekund uderzania na tarczę rękoma, uderzenia proste; 10 sekund pompki, 10 sekund uderzania na tarczę, 10 sekund pompki ... do minuty - potem minuta przerwy, kolejna seria itd. CAŁOŚĆ 5-6X -> Analogicznie: lowkicki na tarczę - szybko,

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2456 Data: 2004-08-25 16:51:19 Liczba szacunów: 0
  • Split po FBW Wodyna do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    od zawsze w moich planach na siłownie byla plaska i sztanga, wiec chciałbym sprobować cos innego :) no ok, tak zapytalem - nie mówię że to źle. francuskie tak samo, dlaczego pompki w podporze nie? bo masz juz pompki na poręczach. to samo z szerokim nachwytem, zawsze to robilem, moze jak zmienie to miesnie dostaną nowych bodźców. wiosłowanie j.w.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1129 Data: 2008-04-07 21:43:45 Liczba szacunów: 0
  • rekordy w pompkach

    Post
    Trening w domu

    dzo, ale granica między mięśniami jakby bardziej się zaznaczy No i wytrzymałość mięśni ci się poprawi. Wbrew pozorom zrobienie 100 pompek na raz to nie jest problem, o ile będzie to twój priorytet (tzn. nie, że będziesz robił pompki raz na tydzień, albo w ogóle tylko od czasu do czasu z nudów ) Zobacz tu: http://www.hundredpushups.com/index.html

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 15127 Data: 2008-07-09 13:04:34 Liczba szacunów: 0
  • Porusz swoją klatkę !!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    za drugie ćw. wrzuc przenoszenie sz-ki za glowę lub poprostu zwieksz ilość serii w pozostałych a to opuść- ew. pompki na poręczach jeszcze można wyprobować, ale wtedy może okazac sie za ciężko i trzeba by sie zastanowic z koliei nad obcięciem jakiegoś ćwiczenia.

    Odpowiedzi: 414 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-09 17:48:34 Liczba szacunów: 0
  • Porusz swoją klatkę !!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Twoich założeniach, czy FBW oprzeć np. o 12-15 powtórzeń (ta liczba powtórzeń bardzo na mnie działała jak robiłem i biceps i triceps na 1 treningu wg. Twojego planu)? 2. Wyciskanie płasko sztangi na mnie w ogóle nie działa, ale za to działają pompki na poręczach. Dałoby rade wpleść je gdzieś (albo tego splita Twojego, albo FBW jeśli tak uważasz)?

    Odpowiedzi: 414 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-17 15:45:03 Liczba szacunów: 0