SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Plan na poprawę siły - poprawki

    Post
    Trening dla początkujących

    oc. W takim razie zaczynam ten trening. Dodatkowe robiłbym na zasadzie: poniedziałek, czwartek 7.) podciąganie na drążku podchwytem 2xmaks 8.) łydki 2x20 wtorek, piątek 7.) pompki na poręczach 2xmaks 8.) łydki 2x20 żeby nie przetrenować bicepsa ani tricepsa, zresztą tak jak jest sugerowane w tamtym poście. Zmieniony przez - marsam36 w dniu 2008-0

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1996 Data: 2008-03-17 16:19:50 Liczba szacunów: 0
  • Plan na poprawę siły - poprawki

    Post
    Trening dla początkujących

    maks 8.) łydki 2x20 Wtorek, piątek 1) przysiad 3x10 2) martwy ciąg 3x10 3) wyciskanie na płaskiej 3x10 4) wiosłowanie w opadzie 3x10 5) wyciskanie w staniu 3x10 6) podciąganie na drążku nachwytem 3x10 7.) pompki na poręczach 2xmaks 8.) łydki 2x20 Wydaje mi się, że serii bazowych ćwiczeń będzie za dużo, może zmienić na 2x10 te podstawowe ćwiczenia?

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1996 Data: 2008-03-17 17:00:35 Liczba szacunów: 0
  • Trening - Specialiści oceńcie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A oto trening: 1.Wyciskanie sztangi w leżeniu na poziomej ławce (klatka) 2.Wiosłowanie sztangą (najszersze grzbietu) 3.Podciąganie do klaty 4.Wyciskanie sztangi wąsko (klatka) 5.Uginanie ramion ze sztangą siedząc (bicepsy) 6.Pompki na poręczach (tricepsy) 7.Unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu-(naramienne) 8.Wspięcia na palce jednej no

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1016 Data: 2005-09-18 11:20:22 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW (ok?)

    Post
    Trening dla początkujących

    ,8,6/ 3s Wstępowanie na podwyższenie 12,12,12,12/ 3s "Plecy" Podciąganie na drążku szeroki nachwyt 12,12,10,10 / 3s Martwy ciąg 12,10,8,6 / 3s "Klata" daj pompki na poręczch 3s "Bicepsy" Uginanie ramion ze sztangą podchwytem 12,10,8,6 /2s "Tricepsy" Wyciskanie sztangi wąskim chwytem 12,12,10,6 /2s "Barki

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1126 Data: 2008-11-17 18:07:34 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu planu

    Post
    Trening dla początkujących

    serie 8x 5.Biceps Uginanie pojedynczego ramiona w podporze - 3 serie 8x drazek podchwytem na maxa 3 serie 6.Triceps Wyciskanie "francuskie" sztangi - 3 serie 8x pompki tylem max 7.Brzuch Unoszenie nóg w podporze - 3 serie 15x 8.Przedramię Uginanie nadgarstków z gryfem trzymanym oburącz nachwytem - 3 serie 8x wywal w i pozniej w pi

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 585 Data: 2008-07-25 23:29:03 Liczba szacunów: 0
  • PROPOZYCJA TRENINGU FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    A Wyciskanie sztangi na płaskiej 12-10-8 (klata)progresja ciężaru Wyciskanie sztangi zza głowy 12-10 (barki) wiosłowanie sztangą nachwyt 12-10 (plecy) dzień dobry 12-10 (plecy) przysiady ze sztangą na barkach 12-10-8 (uda) przysiady ze sztangą z przodu 12-10 uginanie ramion ze sztangą 12-10 (biceps) wspięcia ze sztangą na barkach 3x10 (łydki) wycis

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 799 Data: 2008-06-18 11:29:36 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu nowego planu FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Wariant A: Przysiad: 12/10/10/8 Rumuński martwy ciąg: 12/10/10/8 dałbym tutaj żurawia skoro w poprzednim miałeś rumuński Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim: 12/10/10/8 Wiosłowanie nachwytem: 12/10/10/8 jako trzecie ćwiczenie Unoszenie sztangi wzdłuż tułowia: 15/15/15 unikaj tego ćwiczenia, ruch jest kontuzjogenny, daj np. unoszenie na

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 737 Data: 2014-09-07 17:13:29 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu nowego planu FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok. Wczoraj zrobiłem pierwszy trening, nie pamiętałem do końca rozkładu i zrobiłem tak: Wariant A: Przysiad: 12/10/10/8 Żuraw: 4 s., nie liczyłem ile powtórzeń. Prawdopodobnie będę robił 4 s. 8 p. Wiosłowanie nachwytem: 12/10/10/8 Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim: 12/10/10/8 Unoszenie sztangielek bokiem siedząc: 15/15/15 Wyciskanie francus

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 737 Data: 2014-09-10 09:35:20 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu ! :)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    nie wiem czy to dobry pomysł robić pompki na poręczach po klacie , zresztą sam się przekonasz ;d

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 881 Data: 2014-01-15 23:07:23 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu ! :)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    tzn chodzi mi o pompki

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 881 Data: 2014-01-17 15:43:49 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu ! :)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    słyszałem że ten ból odczuwa się właśnie po treningu klatki gdy się robi pompki na triceps

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 881 Data: 2014-01-18 12:52:35 Liczba szacunów: 0
  • FBW => Split

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Poniedziałek: Plecy + przedramie MC Drążek nachwyt szeroko Wiosłowanie sztangą Wiosłowanie sztangielką Uginanie nadgarstków Prostowanie nadgarstków Wtorek: Klata + biceps Wyciskanie sztangi płasko Wyciskanie sztangielek skosem Rozpiętki płasko Drążek podchwytem Modlitewnik sztangielką Czwartek:Barki + triceps + brzuch Wyciskanie Sztangi z k

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1350 Data: 2012-03-04 11:53:21 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do sprawdzenia pilne

    Post
    Trening dla początkujących

    płaskiej sztangą 12-10-8-8-6 2 Wyciskanie na ławce skośnej do góry sztangą 12-10-8-8-6 3 rozpiętki 12-10-8-8-6 1 Wyciskanie francuskie za głowę sztangą leżąc 12-10-8-6 2 pompki w podporze tyłem 12-10-8-6 Środa - wolne Czwartek - Plecy + biceps + przedramię 1 marty ciąg 12-10-8-8-6 2 podciąganie na drążku 12-10-8-8-6 3 wiosłowanie sztangi

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 729 Data: 2009-07-25 10:47:25 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do sprawdzenia pilne

    Post
    Trening dla początkujących

    na ławce płaskiej sztangą 12-10-8-8 2 Wyciskanie na ławce skośnej do góry hantlami 12-10-8-8 3 rozpiętki 12-10-8-8 1 Wyciskanie francuskie za głowę sztangą leżąc 12-10-8-6 2 pompki w podporze tyłem 12-10-8-6 Środa - wolne Czwartek - Plecy + biceps + przedramię 1 marty ciąg 12-10-8-8 2 wiosłowanie sztangielką 12-10-8-8 -- podciąganie na

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 729 Data: 2009-07-25 22:16:27 Liczba szacunów: 0
  • ## Plan do oceny :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek Klatka: 1. Sztanga, skos w dół; progresja, 12/10/8/6 ja bym to wywalił 2. Sztanga, płasko; progresja, 12/10/8/6 to daj na poczatek 3. (opcjonalnie) Sztanga, skos w górę; progresja 12/10/8/6 4. Butterfly; progresja 12/10/8/6 Triceps: 1. Francuskie jednorącz; progresja 12/10/8/6 2. Prostowanie na wyciągu; progresja 12/10/8/6 3.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 848 Data: 2006-08-31 16:37:20 Liczba szacunów: 0
  • Chudzielec w akcji! brak postępów:(

    Post
    Trening w domu

    odzywki i zaczniesz jakis przyzwoity plan robic. no i jak wazysz te 77kg to nie jest az tak zle. i umiesc tutaj swoj dotychczasowy plan trenigowy, bo z tego co piszesz to by wychodzilo ze robisz pompki,brzuszki itp. a jak chcesz 10kg w masie miesniowej nabyc to bedizesz musial znalesc czas na silownie bo tak to bedziesz to budowac sporo czasu pzdr

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 9625 Data: 2010-08-31 14:36:13 Liczba szacunów: 0
  • Chudzielec w akcji! brak postępów:(

    Post
    Trening w domu

    prawa wygląda następująco 1 seria pompek (ręce na szerokości barków) 50 powtórzeń 2 seria pompek (ręce szeroko) 50 powtórzeń 3 seria pompek (ręce wąsko) 50 powtórzeń 4 seria (pompki przy użyciu krzeseł) 50 powtórzeń dłuższy odpoczynek 5 seria- jade na maksa - wyniki bywają różne ale staram sie zawsze ponad 100:) Co do przerw między seriami to trwaj

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 9625 Data: 2010-08-31 19:00:13 Liczba szacunów: 0
  • Chudzielec w akcji! brak postępów:(

    Post
    Trening w domu

    siłownia > pompki Zapisz się na siłkę

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 9625 Data: 2011-01-01 14:46:41 Liczba szacunów: 0
  • Chudzielec w akcji! brak postępów:(

    Post
    Trening w domu

    a wygląda następująco 1 seria pompek (ręce na szerokości barków) 50 powtórzeń 2 seria pompek (ręce szeroko) 50 powtórzeń 3 seria pompek (ręce wąsko) 50 powtórzeń 4 seria (pompki przy użyciu krzeseł) 50 powtórzeń dłuższy odpoczynek 5 seria- jade na maksa - wyniki bywają różne ale staram sie zawsze ponad 100:) Co do przerw między seriami to tr

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 9625 Data: 2011-01-01 17:07:33 Liczba szacunów: 0
  • Początek trenowania + ustalenie planu

    Post
    Trening dla początkujących

    No dobrze co mi szkodzi spróbować :) poczytałem i poszperałem trochę w internecie. I jesli chce na redukcje to przerwy minutowe lub mniejsze. i ilość powtórzeń 12 - 15 ciężar taki by zrobić wszystkie serie ale ile tych serii mam robić? 3? 4? Znalazłem coś takiego: Zestaw A Poniedziałek: Przysiady ze sztangą Podciąganie na drążku Wyciskanie sztang

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 339 Data: 2016-08-28 14:54:17 Liczba szacunów: 0